Lappiz
2011-09-05, 22:54
Tjena jag är en kille på 18 år som är 173 cm lång och väger ca 75 kg och vill gå upp ca 5 kilo kanske lite mer också utan att lägga på mig så mycket fett runt magen, tränar 4, 1,5 - 2 timmars pass i veckan på gymmet med en styrkelyftnings klubb och jag tränar så klart igenom hela kroppen. Har tränat seriöst i ca ett och ett halvt år, sen skadade jag knät och blev tvungen att vila i 2 och en halv månad från träningen.....
Har börjat äta mer nu på senare dagar, så här kan en dag se ut för mig.
Frukost: Brukar jag inte orka äta ( vet att det är ett viktigt mål ) har dock försökt skärpa mig med det, iaf brukar oftast vara två glutenfria frallor(vitt) med ost och gurka på 1-2 glas mjölk
Lunch: Det som serveras på skolan
Efter skolan: 1 burk tonfisk 1 burk majs lite gurka och en halvliter mjölk
middag: äter ofta kött och potatis m.m äter hyfsat mycket
Efter träning: 1 liter choklad mjölk, 1 burk tonfisk m majs
kvällsfika: fil och flingor
Har även massa olika kosttillskott som whey 100, super gainer, creatin.
Detta är på ett ungefär det jag ätit på senare dagar. Uppskattar hjälp eventuellt ett matschema om någon har tid och ork. Tack på förhand! :)
Har börjat äta mer nu på senare dagar, så här kan en dag se ut för mig.
Frukost: Brukar jag inte orka äta ( vet att det är ett viktigt mål ) har dock försökt skärpa mig med det, iaf brukar oftast vara två glutenfria frallor(vitt) med ost och gurka på 1-2 glas mjölk
Lunch: Det som serveras på skolan
Efter skolan: 1 burk tonfisk 1 burk majs lite gurka och en halvliter mjölk
middag: äter ofta kött och potatis m.m äter hyfsat mycket
Efter träning: 1 liter choklad mjölk, 1 burk tonfisk m majs
kvällsfika: fil och flingor
Har även massa olika kosttillskott som whey 100, super gainer, creatin.
Detta är på ett ungefär det jag ätit på senare dagar. Uppskattar hjälp eventuellt ett matschema om någon har tid och ork. Tack på förhand! :)