handdator

Visa fullständig version : Ont i höften/magen/ljumsken!


oMEIS
2011-09-03, 23:48
Hej!

Spelade en fotbollscup för inte så längesedan, och fick mig en rejäl sträckning i mellan (könet/höften och lite uppåt mot magen) om det verkligen var det, jag fortsatte spela på (sträckningen?bristningen?) tills sista matchen! (blev segrare eskilscupen, vem fan vill inte spela finalen?:thumbup:)

Väl efter cupen fick jag gå till en massör och blev masserad, (hon trodde det var en bristning ljumsken) fick smärtstillande och hon ansåg att det borde vara läkt efter 3-6 veckor, idag, 5 veckor senare har jag fortfarande smärta från det som hände. Visst smärtan var värre då, dom 2 första veckorna haltade jag men sedan dom 2 veckorna har det inte hänt något mer, det har inte läkts mer efter dom 2 veckorna dvs.

Jag har fortfarande ont och har varit hos läkaren, där jag fick smärtstillande mot muskelvärk/inflammation(typ?)

Idag stretchar (väldigt lätt) och jogga väldigt lätt för att få fram blodcirkulationen.

Nu undrar jag ifall någon har varit i samma fall eller hört talas om något liknande? Någon som vet vad som har drabbat mig? Mår lite dåligt just nu eftersom att jag inte riktigt vet vad som pågår.

Mvh!

oMEIS
2011-10-13, 17:03
Nu efter 3 läkar besök fick jag äntligen träffa en speciallist, den 4 var en privatläkare på en privatklinik.

Jag hade kronisk inflmation i ljumsken!