handdator

Visa fullständig version : Tjejerna på gymmet förstör min träning


Sidor : [1] 2

Nutrid
2011-08-31, 18:02
*gah!*

Jag tror majoriteten här på kolozzeum inte säger nej till att en snygg tjej hänger på samma gym. Missförstå mig inte, det gör inte jag heller. Dock så finns det en sak dessa vackra kvinnor gör och det är att förstöra min träning.

Jag kör situps med en vikt hållandes mot bröstet, röd i ansiktet och på gränsen till att skita på mig så mycket jag tar i för att klara det sista settet. Och så.. Kommer _ALLTID_ någon brud med top notch kropp i tighta spandexliknande brallor och kör nå jävla benstretching framför ens ansikte. Röven i ens ansikte och det slutar med att hjärnan får någon slags koncentrationsrubbning och allt raserar.

Hur ska jag som man möjligtvis kunna fokusera? Det här håller på att spåra ur för det händer exakt varje gång jag gymmar nu.

Är det inte någon stretching de utgör så sitter dom och juckar på stora bollar eller gör någon slags yoga bend-over i ansiktet på en :furious:
Är det någon fler som råkar ut för detta eller är det jag som hamnat på fel (rätt) gym ?

mikaelj
2011-08-31, 18:05
*gah!*

Jag tror majoriteten här på kolozzeum inte säger nej till att en snygg tjej hänger på samma gym. Missförstå mig inte, det gör inte jag heller. Dock så finns det en sak dessa vackra kvinnor gör och det är att förstöra min träning.

Jag kör situps med en vikt hållandes mot bröstet, röd i ansiktet och på gränsen till att skita på mig så mycket jag tar i för att klara det sista settet. Och så.. Kommer _ALLTID_ någon brud med top notch kropp i tighta spandexliknande brallor och kör nå jävla benstretching framför ens ansikte. Röven i ens ansikte och det slutar med att hjärnan får någon slags koncentrationsrubbning och allt raserar.

Hur ska jag som man möjligtvis kunna fokusera? Det här håller på att spåra ur för det händer exakt varje gång jag gymmar nu.

Genom att träna? Förstår inte hur man kan bli distraherad av snygga tjejer/killar på gymmet.

Fokus!

Fjällbrynt
2011-08-31, 18:08
Börja träna på det gym i din närhet som kallas "grottan", det finns ofta något sånt i varje kommun.

För övrigt kan man ju alltid vända sig in mot väggen alternativt dra på en platta till för att vara Käri! (Käri= en riktig man)

;)

Nutrid
2011-08-31, 18:09
Genom att träna? Förstår inte hur man kan bli distraherad av snygga tjejer/killar på gymmet.

Fokus!

Förstår du inte hur man kan bli distraherad av en snygg tjej? okej

Stoltz
2011-08-31, 18:13
Tjao, du kan ju försöka att kontrollera dig ditt djur ;)

SiSenior
2011-08-31, 18:15
Förstår du inte hur man kan bli distraherad av en snygg tjej? okej

Nej det förstår jag inte. När man lyfter så lyfter man, mellan seten eller när man är klar, kan man kolla. Titta upp i taket/ ner i golvet eller blunda om du har koncentrationssvårigheter.

mikaelj
2011-08-31, 18:16
Nej det förstår jag inte. När man lyfter så lyfter man, mellan seten eller när man är klar, kan man kolla. Titta upp i taket/ ner i golvet eller blunda om du har koncentrationssvårigheter.

Precis. Om man blir distraherad av tjejer när man tränar är man antingen typ 14 och/eller helt enkelt inte där för att träna.

Eller så tränar du för lätt. När jag lyfter är jag fullt upptagen med att inte mosad under stången för att bry mig om vad andra håller på med.

Jokester
2011-08-31, 18:19
Första gången du ser en snygg tjej? Jag förstår verkligen inte hur du inte skulle kunna koncentrera dig. Är det samma när du är på din arbetsplats/skola?

Nutrid
2011-08-31, 18:27
Precis. Om man blir distraherad av tjejer när man tränar är man antingen typ 14 och/eller helt enkelt inte där för att träna.

Eller så tränar du för lätt. När jag lyfter är jag fullt upptagen med att inte mosad under stången för att bry mig om vad andra håller på med.

Vad tuff du framstår mikaelj. Bara för att du fungerar så så betyder inte det att alla andra gör det. Du har absolut noll koll på om jag lyfter lätt eller tungt. Du har inte heller någon aning om hur gammal jag är.

Är man röd i ansiktet och ger allt så brukar det inte vara "lätt" per definition mister perfection. Gå och käka brieost eller något för du tillför noll. Tråden vad ämmad för de som är med om samma upplevelse.

ceejay
2011-08-31, 18:33
vi har en del friidrottstjejer på vårt gym som går med megakorta tights, vi snackar såna som endast täcker de fina skinkorna. Och knappt det. Dock känns det lite pedobearvarning då dom e rätt unga

Springer
2011-08-31, 18:33
Mikael kanske menade mental ålder?

Nutrid
2011-08-31, 18:35
Mikael kanske menade mental ålder?

Då skriver man mental ålder

Supermicke
2011-08-31, 18:35
tänk dig att du kommer steget närmare mot att få bruden om du klarar pressa vikten!! Tjejer är ju prestationshöjande :D

Xtronal
2011-08-31, 18:38
Eller så ger man fan i att titta vad bruden håller på med när man tränar, jag tror faktiskt inte att en tjej har röven i nyllet på dig under alla övningar , men vem vet.

mikaelj
2011-08-31, 18:38
Mikael kanske menade mental ålder?

Då skriver man mental ålder

Jag syftade på omkring 14 år, när man först upptäcker sin sexualitet. Då har jag förståelse för att man har svårt att tygla sig.

Vad tuff du framstår mikaelj. Bara för att du fungerar så så betyder inte det att alla andra gör det. Du har absolut noll koll på om jag lyfter lätt eller tungt. Du har inte heller någon aning om hur gammal jag är.

Jag är stenhård.

Gå och käka brieost eller något för du tillför noll. Tråden vad ämmad för de som är med om samma upplevelse.[

Njae:

Hur ska jag som man möjligtvis kunna fokusera?

Problemet är att du verkar leta efter distraktion.

Är man röd i ansiktet och ger allt så brukar det inte vara "lätt" per definition mister perfection.

Du är fortfarande ofokuserad på vad du håller på med.

Jag ställer samma fråga som någon gjorde tidigare i tråden: hur får du överhuvudtaget gjort något på din arbetsplats/skola?

Hannya
2011-08-31, 18:42
Snygga tjejer gör att jag blir 10% starkare vafan :D

stridis
2011-08-31, 18:42
Jag är stenhård.
Jag ställer samma fråga som någon gjorde tidigare i tråden: hur får du överhuvudtaget gjort något på din arbetsplats/skola?

Hur ser rutorna ut då?;)
Ibland så är det nog bäst att dra en tralla ifall det är mycket kvinns.

tänk dig att du kommer steget närmare mot att få bruden om du klarar pressa vikten!! Tjejer är ju prestationshöjande :D

Skamskräck är en prima motivator.

Konvertera till gay, problem solved!

Beror på gym, men när det gälller friskis så har du ju helt rätt.

Eddie Vedder
2011-08-31, 18:43
Förstår du inte hur man kan bli distraherad av en snygg tjej? okej

Att det distraherar i den mån att träningen blir lidande tycker även jag är konstigt. Jag tittar väldigt ofta på snygga tjejer i gymmet men knappast som att det påverkar min egen träning.

bear.flowertwig
2011-08-31, 18:45
Snygga tjejer gör att jag blir 10% starkare vafan :D

jag höjjer till 20 :D

lite som att löpa i tajts, går automatisk minst 10% snabbare

oracas
2011-08-31, 18:45
En snygg tjej på gymmet = Nya rekord!

Fan vad motiverad man blir!

stevebc
2011-08-31, 18:49
Mellan seten förstår jag, men inte under. Jag tror du tränar för lätt och ofokuserat alternativt står och tramsar i kabelhissen eller dyl.

Under ett set finns det bara jag och vikterna. Det är det som gör styrketräning så skönt och tankerensande.

NewGripper
2011-08-31, 18:58
Jag håller med om att man kan tappa koncentrationen ibland!
Tankarna drar iväg och man kan bara tänka på ******..
Det är mest mellan seten jag blir stör o under uppvärmningen för sen blire lite som mikaelj säger, man tar i så man skiter i brallorna och det är för tungt för att fortsätta dagdrömma.

Davperish
2011-08-31, 19:01
Under ett set finns det bara jag och vikterna. Det är det som gör styrketräning så skönt och tankerensande.

Word.

kwame
2011-08-31, 19:07
Skaffa flickvän så slutar du fokusera på andra tjejer SÅ mycket! Då är du glad över att slippa tjejer under dina träningstimmar, då är det som stevebc sa. ;)

LillaGubben
2011-08-31, 19:15
Besväras inte av varken mäns eller kvinnors rumpor i diverse positioner är totalt ointressant då man tränar men är en gammal man som ännu inte blivit gubbsjuk så kanske hade vart annorlunda om jag tränat då jag var yngre.

Men grejjen är att jag tycker gymet blir lite asexuellt alla är där för att förbättra sig själva så utseende och sexfixering försvinner det som är skönt med gym :). Men visst kan man råka titta till ibland å registrera att helvete vad snygg puma eller bidrog jävel men inget som stör. Lägg band på er så blir det fint å sluta tänka snusk ;) lämna det till sedan...

hertzman
2011-08-31, 19:15
*gah!*

Jag tror majoriteten här på kolozzeum inte säger nej till att en snygg tjej hänger på samma gym. Missförstå mig inte, det gör inte jag heller. Dock så finns det en sak dessa vackra kvinnor gör och det är att förstöra min träning.

Jag kör situps med en vikt hållandes mot bröstet, röd i ansiktet och på gränsen till att skita på mig så mycket jag tar i för att klara det sista settet. Och så.. Kommer _ALLTID_ någon brud med top notch kropp i tighta spandexliknande brallor och kör nå jävla benstretching framför ens ansikte. Röven i ens ansikte och det slutar med att hjärnan får någon slags koncentrationsrubbning och allt raserar.

Hur ska jag som man möjligtvis kunna fokusera? Det här håller på att spåra ur för det händer exakt varje gång jag gymmar nu.

Är det inte någon stretching de utgör så sitter dom och juckar på stora bollar eller gör någon slags yoga bend-over i ansiktet på en :furious:
Är det någon fler som råkar ut för detta eller är det jag som hamnat på fel (rätt) gym ?

Allvarligt. Skärp dig.

Inte så jävla konstigt att du inte kan fokusera. Sluta göra situps och böj istället. När du har en tung vikt på axlarna blir det snabbt det enda du kan fokusera på.

Stoltz
2011-08-31, 19:19
Bara på Kolozzeum så tror man att problemet ligger i övningarna/vikten...

Stefan J
2011-08-31, 19:20
*gah!*

Jag tror majoriteten här på kolozzeum inte säger nej till att en snygg tjej hänger på samma gym. Missförstå mig inte, det gör inte jag heller. Dock så finns det en sak dessa vackra kvinnor gör och det är att förstöra min träning.

Jag kör situps med en vikt hållandes mot bröstet, röd i ansiktet och på gränsen till att skita på mig så mycket jag tar i för att klara det sista settet. Och så.. Kommer _ALLTID_ någon brud med top notch kropp i tighta spandexliknande brallor och kör nå jävla benstretching framför ens ansikte. Röven i ens ansikte och det slutar med att hjärnan får någon slags koncentrationsrubbning och allt raserar.

Hur ska jag som man möjligtvis kunna fokusera? Det här håller på att spåra ur för det händer exakt varje gång jag gymmar nu.

Är det inte någon stretching de utgör så sitter dom och juckar på stora bollar eller gör någon slags yoga bend-over i ansiktet på en :furious:
Är det någon fler som råkar ut för detta eller är det jag som hamnat på fel (rätt) gym ?

Det där växer du ifrån.

Freddy2
2011-08-31, 19:21
Sit ups är väl den övningen som man minst ser sin omgivning? Eller kanske beroende på vart du gör de. Men oftast brukar man väl göra det mot en vägg, eller på en sit-ups bänk? Isåfall vet jag inte hur man kan vända blicken till köttbitar, ifall man är fokucerad.

Ögonbindel, kanske.

mini
2011-08-31, 19:45
Äter du tribulus? Det kan vara en biverkning.

Fishtank
2011-08-31, 19:48
What?
För helvete har du tid och ork att spana på brudar så byt till tyngre plattor eller som hertzman sa det böj, Tappar du fokus då har du iaf högre skaderisk så du lär dig kanske fokusera bättre :)

C.E.J.
2011-08-31, 19:49
Äter du tribulus? Det kan vara en biverkning.

HAHA!

Har samma problem som TS när jag är på STK. Där tränar man i lugnan ro och så kommer mini med sina optivader, tappar all fokus direkt.

sweetkarolina
2011-08-31, 19:56
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.

Kimkay
2011-08-31, 19:57
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.

:thumbup:

LindaS
2011-08-31, 19:59
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.:hbang:

Ponitus
2011-08-31, 20:02
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.

Haha! :thumbup:

Inge Enveten
2011-08-31, 20:04
Sex eller runk innan varje träning är obligatoriskt för mig. Många påstår sig bli trötta, möjligt att jag också egentligen blir det, drar dock i mig PWO i nära anslutning så det problemet löses på det viset.

LillaGubben
2011-08-31, 20:05
:thumbup:

Det där var bissart och lite obehagligt.
Tur inte välhängda Sven gymmar på ert gym.

Galet *spy*

PepzAdept
2011-08-31, 20:07
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.

Hahahaha. :D

Eddie Vedder
2011-08-31, 20:24
Sån där attityd stör mig. Va fan har utseende med saker att göra, bra folk tränar å försöker må bra. Frågan är när det ska komma ett gym där alla ska bara snygga och inne. Fy fan. Tycker det är trevligt med tanter i gymmet blir inspirerad av att även äldre tar sig till gymet. Värre med folk som spänner magrutor i spegeln å själv onanerar..

+1

Att störa sig på gamla som tränar när de inte ens beter sig illa är ju helt absurt. De äldsta på mitt gym är lite av idoler för mig. Finns en gubbe som har så sjukt ont överallt att han knappt kan ta upp en vikt från golvet. Men han kämpar på och gör det bästa han kan av sina kroniska smärtor.

stridis
2011-08-31, 20:29
+1

Att störa sig på gamla som tränar när de inte ens beter sig illa är ju helt absurt. De äldsta på mitt gym är lite av idoler för mig. Finns en gubbe som har så sjukt ont överallt att han knappt kan ta upp en vikt från golvet. Men han kämpar på och gör det bästa han kan av sina kroniska smärtor.

Men de som har sådana attityder brukar inte ståndaktigt kämpa på ålderns höst, så vi kan ju småle åt dem tids nog när de förfallit och vi andra krutar på efter bästa förmåga.

mattilainen
2011-08-31, 20:31
+1

Att störa sig på gamla som tränar när de inte ens beter sig illa är ju helt absurt. De äldsta på mitt gym är lite av idoler för mig. Finns en gubbe som har så sjukt ont överallt att han knappt kan ta upp en vikt från golvet. Men han kämpar på och gör det bästa han kan av sina kroniska smärtor.

Jag älskar såna gamla! Jag har haft en vårdtagare som, efter en pratstund om träning med mig, började köra knäböj (så gott han kunde hållandes i sin rullator/gåbock) och körde biceps med en pall han hade hemma. Sen körde han axlar genom att lyfta vattenflaskor över huvudet :) SÅ JÄVLA TUFF GUBBE!

Stoltz
2011-08-31, 20:37
+1

Att störa sig på gamla som tränar när de inte ens beter sig illa är ju helt absurt. De äldsta på mitt gym är lite av idoler för mig. Finns en gubbe som har så sjukt ont överallt att han knappt kan ta upp en vikt från golvet. Men han kämpar på och gör det bästa han kan av sina kroniska smärtor.

Precis min typ av folk. Det värmer att se dem.
Ingen ska egentligen döma någon de ser på gymmet, de har ingen aning om vilka förutsättningar personen har. Men det vet jag är för mycket begärt, så man får väl ta dessa dumheter i vacker hand, så att säga.

benacii
2011-08-31, 21:01
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.

AHA! det är därför jag är så jävla svag i bänk!

Rikard Jansson
2011-08-31, 21:07
Lyckligtvis har jag sällan haft det här problemet, men då det har hänt så har man verkligen undrat om damen i fråga är där för att hon vill träna eller för att hon vill att folk ska stirra.

NiHa
2011-08-31, 21:19
Håller med Hertzman och säger detsamma, böj och gör det sittande på huk så tänker du inte så väldigt mycket på tjejerna inte ens om dom skulle vara nakna och du, du tränar mage när du kör böj :thumbup:

filmjölk
2011-08-31, 21:27
Vänd på dig så att du har blicken in mot väggen när du kör istället för ut mot gymmet. Sådär, problem solved.

sweetkarolina
2011-08-31, 21:28
AHA! det är därför jag är så jävla svag i bänk!

För lite vackra ryssar med korta shorts? Eller för lite genitalier generellt?

Är det inte intressant hur precis vad som hellst kan "förstöra" för folks träning eller irritera folk på gymmet? Fast samma sak kan lika gärna inspirera andra.
Vad som hellst kan förstöra ens träning tydligen, om man låter det förstöra för en. Man får välja att se och bry sig om det som underlättar träningen istället! Jag kan bli irriterad när "alla" ställningar/stänger för min första övning är upptagna, men oftast är det inte värre än att jag kan börja med en annan övning eller helt enkelt vänta tills det blir ledigt. Jag packar inte ihop och åker hem, och försöker heller inte gnälla över det så jag tar ner de andra som tränar. Istället försöker vi (de flesta och oftast) på min träning att bidra med positiv stämning för att alla ska kunna trivas och göra sitt bästa. Åh, nu när jag tänker på det finns det givetvis mer som går att störa sig på på gymmet, men inget som jag känner nåt behov att whina om.

Fastback
2011-08-31, 21:33
TP5dZx0_k80&feature=player_embedded#!

1:12

Har du inte den koncentrationen så är du inte tillräckligt seriös.. :)

Kimkay
2011-08-31, 21:39
Själv blir jag snarare mer motiverad/fokuserad med snygga tjejer i gymmet. Man får ju inte visa sig svag!

Gald
2011-09-01, 00:19
Förstår inte hur man kan hålla på att tänka på sånt om man tränar SERIÖST, iof har jag flickvän men ändå. Har varit singel med och inte kollat alls. Om man är riktig fokuserad på det man gör och dessutom kör intensivt och hårt så är man insatt på det man gör och inget annat runt om sig.

Förstår folk som inte tränar så seriöst men är man seriös tycker jag man går dit och gör det man ska.

lurre86
2011-09-01, 05:50
Själv blir jag snarare mer motiverad/fokuserad med snygga tjejer i gymmet. Man får ju inte visa sig svag!


De där kan vara farligt också:)

Sheogorath
2011-09-01, 05:53
Själv blir jag snarare mer motiverad/fokuserad med snygga tjejer i gymmet. Man får ju inte visa sig svag!

"Tjejer på gymmet" imponeras av om du:

1. Verkar vara där för att träna.
2. Är snygg.
3. Tränar snyggt.

Fula killar som fläskar på med tunga vikter och våldar upp dem samt kollar tuttar i, mellan och innan seten har dem sett redan. Allt för många gånger.

lurre86
2011-09-01, 05:59
Det jag blir mest peppar av på gymet är trevliga människor som hälsar och tränar seriöst.

Blir även imponerad av damer som kör basövningar. Inte ofta jag ser det iallfall men ni kanske gör det:)

Även imponerad av såna som mig som kör på lägre vikter just för att kunna utföra övningen korrekt:)

Sniggel
2011-09-01, 06:18
Hade en gubbe (70-80) som tränade ofta (3-4ggr i veckan) på ett tidigare gym och det var klassikern med bänkpress, korta shorts och inga kalsonger som man hört talas om. Detta är alltså inte en myt :P
Men han var trevlig so its all good :thumbup:

BonkyBo
2011-09-01, 06:38
Personligen är jag alldeles för upptagen under seten för att hinna kolla på brudar men mellan set så spanar man runt lite. Men mest i allmänhet. Jag skulle tro att jag antagligen sneglar på snubbar mer än brudar, mest för att jag roas mer av knäppa övningar/utföranden än heta brudar.

Men men ...

Och btw, hycklar vi inte lite när vi dissar TS som fan för att han blir lite ofokuserad av tjejer men Sweetkaroline får skriva att hon minnsan bänkar medan en snubbe T-beagar sina genetalier i ansiktet och allt är A-OK?

Pretorian
2011-09-01, 06:47
Själv blir jag snarare mer motiverad/fokuserad med snygga tjejer i gymmet. Man får ju inte visa sig svag!

Samma här.

LillaGubben
2011-09-01, 07:04
"Tjejer på gymmet" imponeras av om du:

1. Verkar vara där för att träna.
2. Är snygg.
3. Tränar snyggt.

Fula killar som fläskar på med tunga vikter och våldar upp dem samt kollar tuttar i, mellan och innan seten har dem sett redan. Allt för många gånger.

Kan tänka mig att du kan stryka dem 2 sista punkterna är nog ingen normal som imponeras av att någon är snygg då lever man i en förbannat tråkig å ytlig värld.

stridis
2011-09-01, 07:12
Och btw, hycklar vi inte lite när vi dissar TS som fan för att han blir lite ofokuserad av tjejer men Sweetkaroline får skriva att hon minnsan bänkar medan en snubbe T-beagar sina genetalier i ansiktet och allt är A-OK?

Hon blir ju starkare då, TS ofokuserad. Vinnare eller loser, jue.

Sheogorath
2011-09-01, 07:14
Kan tänka mig att du kan stryka dem 2 sista punkterna är nog ingen normal som imponeras av att någon är snygg då lever man i en förbannat tråkig å ytlig värld.

På vissa plan är vi är nog fortfarande betydligt mer primitiva än vi önskar. ;)

LillaGubben
2011-09-01, 07:21
På vissa plan är vi är nog fortfarande betydligt mer primitiva än vi önskar. ;)

Bara därför ska jag testa att göra en lite mer sexig biceps curl med ett än mer upphetsande sidolyft i kabelmaskin iklädd leopard tajts och se när damerna svimmar av åtrå !!!!

Pernam
2011-09-01, 07:32
Men jösses, få saker gör mig så hjärteglad på gymmet som om någon välproportionerad kvinna i tighta kläder sätter rumpan i vädret. Det är ju en vacker utsikt att (diskret) vila oögonen på mellan seten. Men medans man kör så har man väl annat att tänka på? Kan inte förstå hur det kan vara ett sånt problem?

Sheogorath
2011-09-01, 07:56
Bara därför ska jag testa att göra en lite mer sexig biceps curl med ett än mer upphetsande sidolyft i kabelmaskin iklädd leopard tajts och se när damerna svimmar av åtrå !!!!

Smidigt som ett gipsat godståg. ;)

Sheogorath
2011-09-01, 07:57
Men jösses, få saker gör mig så hjärteglad på gymmet som om någon välproportionerad kvinna i tighta kläder sätter rumpan i vädret. Det är ju en vacker utsikt att (diskret) vila oögonen på mellan seten. Men medans man kör så har man väl annat att tänka på? Kan inte förstå hur det kan vara ett sånt problem?

Agreed!

ARMSTARK
2011-09-01, 08:06
Trolltråd.

Landström
2011-09-01, 08:16
Lite fler tjejer till gymmet hade bara gjort gott! Just nu när jag ligger på så låg fettprocent så verkar kroppens primitiva begär lagt parningsinstinkten åt sidan... till förmån för matsökande. Så jag tappar aldrig fokus. ;)

Lite fler äldre gubbar och tanter vore oxå bra. De värmer ens hjärta! *cupid*

Mental
2011-09-01, 08:34
Just nu när jag ligger på så låg fettprocent så verkar kroppens primitiva begär lagt parningsinstinkten åt sidan... till förmån för matsökande. Så jag tappar aldrig fokus. ;)


Säg inte det, för ca 1/3 liv sedan så tränade jag i styrketräningslokalen på min gamla gymnasieskola. Jag deffade (läs idiotbantade) hårt och styrketränade på fastande mage. Halvvägs genom passet kommer ett skolkande gäng grabbar in i lokalen för att hålla sig undan från gymnastiklärare och annat, de sätter sig på några bänkar och börjar snacka. En kille plockar upp en frigolitlåda ur en plastkasse, och när han fäller upp locket slår den underbara doften av varm kebab, strips och vitlökssås mig HÅRT i solar plexus. Jävlar vad tungt det blev att fortsätta träna *cry*

MasterChief
2011-09-01, 08:35
När blev träning viktigare än att kolla på tjejer?

Märkliga prioriteringar ni har.

Mental
2011-09-01, 08:36
När blev träning viktigare än att kolla på tjejer?

Märkliga prioriteringar ni har.

kring 1997 när jag fick bredband?

O_Wao
2011-09-01, 08:48
Vi gör det naturligtvis bara för att retas. Det måste vara därför de har skärmat av en tjejavdelning på mitt gym. Så kvinnorna ska hålla sig i skinnet.

Asdf
2011-09-01, 09:00
Ja dessa fruntimmer alltså! Bara ute efter att fresta alla hårt tränande män och skapa total distraktion eller annan pinsam gymolycka ;)

Vet inte om det är sant, men hörde att när H&M använde sig av anna nicole smith som underklädesmodel en vinter ( -93?) fick de snabbt plocka ned åtminstone de skyltar som var vid större vägar. Reklamen fick männen att köra ner i diket!

Kwon
2011-09-01, 09:06
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.

:naughty::laugh::thumbup:

Nitrometan
2011-09-01, 09:06
Vi gör det naturligtvis bara för att retas. ... Så kvinnorna ska hålla sig i köket.

Bra att du vet hur det ska vara. ;)

Kwon
2011-09-01, 09:08
Och btw, hycklar vi inte lite när vi dissar TS som fan för att han blir lite ofokuserad av tjejer men Sweetkaroline får skriva att hon minnsan bänkar medan en snubbe T-beagar sina genetalier i ansiktet och allt är A-OK?

Allt gör Sweetkaroline gör är A-OK :D

Nitrometan
2011-09-01, 09:10
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.

Haha. Det bästa är ju att det är en tru story. :thumbup:

För en massa år sen snackade jag med en av de amerikanska landslagstjejerna och hon uttryckte nåt liknande. Om hur bra det var att ha "balls dangling over my face three days a week" ;)

O_Wao
2011-09-01, 09:11
Bra att du vet hur det ska vara. ;)

Yes Nitro... *rolleyes*

Kwon
2011-09-01, 09:14
Ja det är ju tydligt att det verkar vara bra med tea-bagging för styrketjejerna, så de presterar! :D

shadowfire
2011-09-01, 09:17
Men allvarligt så är det nog en fråga om fokus. Jag kommer osökt in på när jag skulle prova att maxreppa på 90 i bänk i våras, min coach och vän TjockeJocke passade och jag gjorde med nöd och näppe en 6a. Nu är ju förvisso Jocke oerhört fin men kanske inte helt och hållet min kopp te, nåväl han var tvungen att gå därefter. Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ.

hahahah :thumbup::D
nu börjar jag förstå nyckeln till framgång ;)

Piranha
2011-09-01, 09:19
hahahah :thumbup::D
nu börjar jag förstå nyckeln till framgång ;)

Svarte Petter..

Jag kan se det framför mig, du i ditt källargym med tepåsen.

Känns lite som Pulp Fiction och "the gimp".

Men whatever rocks your boat.

mikaelj
2011-09-01, 09:21
Svarte Petter..

Jag kan se det framför mig, du i ditt källargym med tepåsen.

Känns lite som Pulp Fiction och "the gimp".

Men whatever rocks your boat.

Jag vet inte om jag vill besöka Skuggans gym nå' mer.

shadowfire
2011-09-01, 09:23
Svarte Petter..

Jag kan se det framför mig, du i ditt källargym med tepåsen.

Känns lite som Pulp Fiction och "the gimp".

Men whatever rocks your boat.

hahahahhah, vi skulle väl köra ett pass i götet nästa gång, sa vi inte så ;)

Jag vet inte om jag vill besöka Skuggans gym nå' mer.

:naughty:

Piranha
2011-09-01, 09:27
hahahahhah, vi skulle väl köra ett pass i götet nästa gång, sa vi inte så ;)



:naughty:

Grattis ny avatatext.

O_Wao
2011-09-01, 09:28
Grattis ny avatatext.

:laugh: Pirre strikes again! :D

Landström
2011-09-01, 09:29
Säg inte det, för ca 1/3 liv sedan så tränade jag i styrketräningslokalen på min gamla gymnasieskola. Jag deffade (läs idiotbantade) hårt och styrketränade på fastande mage. Halvvägs genom passet kommer ett skolkande gäng grabbar in i lokalen för att hålla sig undan från gymnastiklärare och annat, de sätter sig på några bänkar och börjar snacka. En kille plockar upp en frigolitlåda ur en plastkasse, och när han fäller upp locket slår den underbara doften av varm kebab, strips och vitlökssås mig HÅRT i solar plexus. Jävlar vad tungt det blev att fortsätta träna *cry*

Hahaha! I hear you man..!

Kvar var då jag och en liten jättesöt ryss precis i min smak av karlar, dessutom iförd de kortaste shorts jag sett på en. Jag bad givetvis honom att passa och med hans genitalier strax ovan ansiktet pressade jag lätt en 9a! Kalla det inspiration, typ

Hade en "motsvarande" tjej passat till mig på liknande sätt så hade jag varit jävligt glad om jag hade orkat med en 9:a på 90. Fokuset hade fan varit på annat. Låg fettprocent till trots.

Piranha
2011-09-01, 09:29
:laugh: Pirre strikes again! :D

Ny avatartext.

Joanna
2011-09-01, 09:31
Finns ju knappt några snygga tjejer i gymmet att kolla på. De tjejer som är där är antingen på löpbandet eller i insida-/utsidalårmaskin *rolleyes*

Kwon
2011-09-01, 09:35
Haha Pirre! Ownage :D

Eddie Vedder
2011-09-01, 09:35
Finns ju knappt några snygga tjejer i gymmet att kolla på. De tjejer som är där är antingen på löpbandet eller i insida-/utsidalårmaskin *rolleyes*

Står löpbandet och den maskinen utanför gymmet?

Kwon
2011-09-01, 09:36
Finns ju knappt några snygga tjejer i gymmet att kolla på. De tjejer som är där är antingen på löpbandet eller i insida-/utsidalårmaskin *rolleyes*

I vilken maskin vill du ha dom? :naughty:

Joanna
2011-09-01, 09:37
Står löpbandet och den maskinen utanför gymmet?

Ja faktiskt :D
Sitter på jobbet och pratar engelska i telefon samtidigt som jag Kolo-skriver, blir lite knasigt då men du förstod nog vad jag menade :p

Joanna
2011-09-01, 09:39
I vilken maskin vill du ha dom? :naughty:

ingen maskin, i squat racket givetvis :naughty:

Kwon
2011-09-01, 09:46
Leg-Curl maskinen vid Hamstrings alt Squatracket är Tres formidable! :naughty:

Exdiaq
2011-09-01, 09:48
Kör tyngre så är det rätt självreglerande om du tappar fokus mitt i när det kommer lite booty in i synfältet.

sweetkarolina
2011-09-01, 09:49
Och btw, hycklar vi inte lite när vi dissar TS som fan för att han blir lite ofokuserad av tjejer men Sweetkaroline får skriva att hon minnsan bänkar medan en snubbe T-beagar sina genetalier i ansiktet och allt är A-OK?

Oh noes? Vad vore problemet? Det är ju liksom så en tävlingsduglig bänkpress är byggd, man får stå med huvudet på den man passar mellan sina ben. Ju kortare passaren är desto närmare kommer ens genitalier lyftarens synfält, har man dessutom mini-shorts så blir utsikten ljuvlig, typ. Möjligen så att jag är rätt ensam om att notera det, sannolikt så att jag är rätt ensam om att uppskatta det...

Allt gör Sweetkaroline gör är A-OK :D

Hell yeah! :thumbup:

Haha. Det bästa är ju att det är en tru story.

Jepp, jepp, helt sant!

Ja det är ju tydligt att det verkar vara bra med tea-bagging för styrketjejerna, så de presterar!

Kanske borde prova själv?? ;)

hahahah
nu börjar jag förstå nyckeln till framgång ;)

En av många, en av många!

Finns ju knappt några snygga tjejer i gymmet att kolla på. De tjejer som är där är antingen på löpbandet eller i insida-/utsidalårmaskin *rolleyes*

Du går på fel gym... :P

Pernam
2011-09-01, 09:59
Bara därför ska jag testa att göra en lite mer sexig biceps curl med ett än mer upphetsande sidolyft i kabelmaskin iklädd leopard tajts och se när damerna svimmar av åtrå !!!!

Äsch, sist jag körde mark exprimenterade jag med sumovarianten. Jag kommenterade till en dambekant som tränade samtidigt att: "Hur som helst är det då en garanterat osexig övning" varvid hon replikerade: "Beror vad man tittar efter". Så valet av övning beror nog mer på vilken dam man frågar. ;)

Kwon
2011-09-01, 10:00
Kanske borde prova själv?? ;)


Utveckla? :D

Kwon
2011-09-01, 10:05
Till Nutrid, Joanna et al

Booty-Träning med Diana Fields och Jessica Jessie
http://mdtv.musculardevelopment.com/trenches/4069-bikini-booty-bang-with-diana-fields-and-jessica-jesse.html

shadowfire
2011-09-01, 10:07
Grattis ny avatatext.

wtf, lugnt på jobbet idag eller?!.. :D

http://dailybail.com/storage/tea-bag-1.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1239906269122

Piranha
2011-09-01, 10:10
wtf, lugnt på jobbet idag eller?!.. :D

http://dailybail.com/storagSQUARESPACE_CACHEVERSION=1239906269122



Ha ha ha. ja de kan man säga:
http://rlv.zcache.com/say_no_to_t_bagging_tshirt-p235622798812321437q6vv_400.jpg

Deceiver85
2011-09-01, 10:22
vad som hellst kan förstöra ens träning tydligen, om man låter det förstöra för en.

+1

sweetkarolina
2011-09-01, 10:38
Utveckla? :D

Prova bänka med en tepåse i ansiktet? Du vet inte om det funkar förrän du provat. :)

Kwon
2011-09-01, 10:47
Prova bänka med en tepåse i ansiktet? Du vet inte om det funkar förrän du provat. :)

Tror jag föredrar gluteus i fejjan framför tepåse om jag skall vara ärlig :D

sweetkarolina
2011-09-01, 11:35
Tror jag föredrar gluteus i fejjan framför tepåse om jag skall vara ärlig :D

Whatever floats your boat... ;)

ddewe
2011-09-01, 11:47
vi har en del friidrottstjejer på vårt gym som går med megakorta tights, vi snackar såna som endast täcker de fina skinkorna. Och knappt det. Dock känns det lite pedobearvarning då dom e rätt unga

Det unga kvinnligt könade fotbollslaget kan ställa till med en hel del problem om man inte väljer övning omsorgsfullt *cupid*

mangemani
2011-09-01, 12:11
självkontroll och självdisciplin, learn it and your "problem" will go away.
spelar ingen roll vilket gym du än börjar på, kommer alltid att finnas tjejer som är attraktiva i vissa människors ögon.
musik i öronen och 100% fokus på det du är där för att göra är lösningen.

jag själv märker inte ens att det kommer in nya tjejer på gymmet, inte förens man tittar sig själv i spegeln och ser konturerna utav en tjej i bakgrunden eller att man råkar passera med blicken åt just det hållet och när jag väl har märkt det så rycker man bara på axlarna och fortsätter bara som vanligt med sitt. enda tjejen(eller personen i över huvud taget utöver dom man lärt känna) som får min uppmärksamhet är min sambo.
killarna runt om mig som lider utav tonårs hormoner från helvetet tycks gripas av panik eller nått då en tjej kliver in på gymmet, poseringar ska göras och vikter ska ökas, antar att du är som dom(no offence).

skit i tjejerna(eller alla för den delen) och kör på som vanligt, det är mitt tips.

Kwon
2011-09-01, 12:21
Nutrid

Kör du med Kwons special-mix i Mp3-spelaren kommer du ALDRIG tappa fokus på det viktiga, vilket är träningen!

manekin
2011-09-01, 12:25
Allvarligt. Skärp dig.

Inte så jävla konstigt att du inte kan fokusera. Sluta göra situps och böj istället. När du har en tung vikt på axlarna blir det snabbt det enda du kan fokusera på.

"Godwin's law" fast på Kollo är det knäböj instället för nazister...

vi kan väl kalla det för
"Kollo's law"

anton2000
2011-09-01, 12:53
Till Nutrid, Joanna et al

Booty-Träning med Diana Fields och Jessica Jessie
http://mdtv.musculardevelopment.com/trenches/4069-bikini-booty-bang-with-diana-fields-and-jessica-jesse.html

6.28 *popcorn*

hertzman
2011-09-01, 13:02
"Godwin's law" fast på Kollo är det knäböj instället för nazister...

vi kan väl kalla det för
"Kollo's law"

Böj, svaret på allt!

Mental
2011-09-01, 13:13
"Godwin's law" fast på Kollo är det knäböj instället för nazister...

vi kan väl kalla det för
"Kollo's law"

Dvs för man knäböj på tal har man förlorat argumentationen? meh.

Nitrometan
2011-09-01, 13:15
Dvs för man knäböj på tal har man förlorat argumentationen? meh.

Nej - all diskussion leder förr eller senare till att lösningen på problemet är knäböj.

hertzman
2011-09-01, 14:01
Nej - all diskussion leder förr eller senare till att lösningen på problemet är knäböj.

Visa ord.

Kappman
2011-09-01, 15:09
Alltså utan snygga tjejer på gymmet så skulle jag lika gärna kunna träna hemma....
Naturlig testobooster! Gött!

Oxe
2011-09-01, 16:16
Jag har vissa problem med de snygga tjejerna på gymmet det är inte att jag störs av det, men man får "läxa upp" träningskompisen varje gång det är hans tur att köra. För han har fastnat med blicken på en tajt rumpa, samma sak är att han kan ha lite dålig fokus när det gäller passandet...

Men vad kan man begära kille har tränat i 4månader, singel och har inte fått ligga på ett jävla tag...

filmjölk
2011-09-01, 16:30
Nej - all diskussion leder förr eller senare till att lösningen på problemet är knäböj.

Hittils har jag lärt mig på kolozzeum att: Knäböj ger bra spänst, knäböj ger grova armar, knäböj botar ryggproblem, knäböj ger tydlig separation på rectus abdominis, knäböj förebygger depression....och i och med denna tråden har vi lärt oss att knäböj även botar heterosexualitet.

Ponitus
2011-09-01, 16:42
Hittils har jag lärt mig på kolozzeum att: Knäböj ger bra spänst, knäböj ger grova armar, knäböj botar ryggproblem, knäböj ger tydlig separation på rectus abdominis, knäböj förebygger depression....och i och med denna tråden har vi lärt oss att knäböj även botar heterosexualitet.

:thumbup:

Oxe
2011-09-01, 16:48
Knäböj är till för killarna som inte kommit ur garderoben, grejen är inte att dom koncetrerar sig på vikterna det är att dom är gay och inte bryr sig om tjejerna av den anledningen

Angel
2011-09-01, 16:50
Killarna på gymmet förstör min träning, alltid ska de gå förbi med dasen i ansiktshöjd när man ligger och kör sin hederliga hantelpress. Ingen vettigt verkar de göra heller, gå hem!

Cilia
2011-09-01, 17:17
Otippat att det var en ny medlem


Blunda när du kör. Du behöver inte titta för att köra situps.

Grotesk
2011-09-01, 18:05
Jag ska genast ringa knugen och berätta om detta stora problem, så fixar han det genast.

Något måste göras omgående! Fy å fasa.

Viktor_Balck
2011-09-01, 18:10
TP5dZx0_k80&feature=player_embedded#!

1:12

Har du inte den koncentrationen så är du inte tillräckligt seriös.. :)

Man har helt okej koncentration om man inte tappar fokus även om en bomb exploderar i närheten. Ser framför mig när Arnold glider runt i Kalifornien och en bomb sprängs precis bredvid honom och han fortsätter gå helt oberörd.

stevebc
2011-09-01, 18:16
"Tjejer på gymmet" imponeras av om du:

1. Verkar vara där för att träna.
2. Är snygg.
3. Tränar snyggt.

Fula killar som fläskar på med tunga vikter och våldar upp dem samt kollar tuttar i, mellan och innan seten har dem sett redan. Allt för många gånger.Hur tränar man snyggt då?

De enda jag kan säga tränar riktigt snyggt (estetiska lyft) är många tyngdlyftare och en del styrkelyftare. Och de lyfter ganska tungt också.

Sheogorath
2011-09-01, 18:22
Hur tränar man snyggt då?

De enda jag kan säga tränar riktigt snyggt (estetiska lyft) är många tyngdlyftare och en del styrkelyftare. Och de lyfter ganska tungt också.

Du ger ett par exempel och det finns andra också. Vad jag säger är att de flesta tjejer på gymmet inte bryr sig ett skit om hur mycket vikt som ligger på din stång. Däremot ser dom ganska snabbt om du försöker dig på en högre vikt än du behärskar efter att ha tokgluttat deras tuttar. Det blir liksom double fail.

stevebc
2011-09-01, 18:23
killarna runt om mig som lider utav tonårs hormoner från helvetet tycks gripas av panik eller nått då en tjej kliver in på gymmet, poseringar ska göras och vikter ska ökas, antar att du är som dom(no offence).

skit i tjejerna(eller alla för den delen) och kör på som vanligt, det är mitt tips.Jag vet inte om det där riktigt. Jag tror det är något av en myt. Man har ju betydligt mer testosteron i 20-30-årsåldern än man har som tonåring. Jag tror det mer handlar om lite osäkerhet samt kanske brist på erfarenhet och fokus som sagt.

Du ger ett par exempel och det finns andra också. Vad jag säger är att de flesta tjejer på gymmet inte bryr sig ett skit om hur mycket vikt som ligger på din stång. Däremot ser dom ganska snabbt om du försöker dig på en högre vikt än du behärskar efter att ha tokgluttat deras tuttar. Det blir liksom double fail.Jaha. Haha. Killar som höjer vikten för att imponera på tjejer? Det låter lika vettigt som när mina polare pumpade sina armar genom att dra i handdukar innan utgångar. Ja, 1 cm extra i omkrets kommer vara det där lilla som skiljer att få ligga eller inte.

Stoltz
2011-09-01, 18:24
Hur tränar man snyggt då?


Tror det blir något i den här stilen...


http://lh3.ggpht.com/_wA8a2SvV7iw/TN7ane8XpoI/AAAAAAAAEe0/oaa3eX4IIdM/s640/tkt_sl-dm_2010-11-13__163__foto_malin_rickler.jpg

Tricklew
2011-09-01, 18:25
Självklart kollar man på tjejerna i gymmet, man får se till att göra det mellan setten bara.

Däremot i schack är det betydligt svårare, har mött en söt tjej med generös klyfta över schackbrädan, jag förlorade.

Edit: Stoltz :laugh:

wessmen
2011-09-01, 18:26
Man har helt okej koncentration om man inte tappar fokus även om en bomb exploderar i närheten. Ser framför mig när Arnold glider runt i Kalifornien och en bomb sprängs precis bredvid honom och han fortsätter gå helt oberörd.

Sqz5dbs5zmo

PalleGnu
2011-09-01, 18:37
Jag ska genast ringa knugen och berätta om detta stora problem, så fixar han det genast.

Något måste göras omgående! Fy å fasa.
Aha, tack så mycket då. Då får jag väl sluta träna.. :(

Grotesk
2011-09-01, 18:41
Aha, tack så mycket då. Då får jag väl sluta träna.. :(

Ooops, jag menar eeh.. jag.. eeeh.. förlåt. :(

stevebc
2011-09-01, 18:43
Hahaha! Fan.

PalleGnu
2011-09-01, 18:48
Ooops, jag menar eeh.. jag.. eeeh.. förlåt. :(
Ja, vad är det du menar egentligen..?

Kwon
2011-09-01, 18:50
Tror det blir något i den här stilen...
http://lh3.ggpht.com/_wA8a2SvV7iw/TN7ane8XpoI/AAAAAAAAEe0/oaa3eX4IIdM/s640/tkt_sl-dm_2010-11-13__163__foto_malin_rickler.jpg

Har du den bilden med Steves fejja på den äldre herren i rött i bakgrunden? Älskar den.

wo0ord
2011-09-01, 18:50
Skulle gärna vilja se den bilden någon gjorde, där man zoomar in på stevebc's face och klipper in hans ansikte på personerna med i bilden. Sjukt rolig bild :D

wo0ord
2011-09-01, 19:13
Kwon : Great minds think alike :O. Apropå inget, jobbar du i Frölunda Kwon? Sry för off topic

Ganymedes
2011-09-01, 19:15
Dra en runk innan passet. Problem? :)

O_Wao
2011-09-01, 21:32
"Tjejer på gymmet" imponeras av om du:

1. Verkar vara där för att träna.
2. Är snygg.
3. Tränar snyggt.

Fula killar som fläskar på med tunga vikter och våldar upp dem samt kollar tuttar i, mellan och innan seten har dem sett redan. Allt för många gånger.

Just fenomenet med killar som helt plötsligt ska slänga upp 32 kiloshantlar i en swingalingcurl för att visa sin enorma beseps är rätt genomskinligt, om man säger så. *rolleyes*

Landström
2011-09-01, 21:34
Just fenomenet med killar som helt plötsligt ska slänga upp 32 kiloshantlar i en swingalingcurl för att visa sin enorma beseps är rätt genomskinligt, om man säger så. *rolleyes*

Idag körde jag biceps på 12 kg. Det verkade fungera bättre. Eller så blev hon bara rädd. *rolleyes*

O_Wao
2011-09-01, 21:37
Idag körde jag biceps på 12 kg. Det verkade fungera bättre. Eller så blev hon bara rädd. *rolleyes*

För bra form kan kanske vara avskräckande? ;)

Sheogorath
2011-09-01, 21:39
*tar fram en fiol*

http://www.kinoweb.de/film97/LadyAndTramp/pix/lady3.jpg

luderlasse
2011-09-01, 21:47
Fan va mycke skit TS fick då, klart man tappar fokus när nån tjej i kameltåtights ska stå å svanka å köra hantelrodd, det är naturligt, sånt som hände och då får man välja:

Träna vidare eller plocka fram tolvkommafemman och börja tokrunka...

Det senare alternativet kommer få en portad men det va det värt

Landström
2011-09-01, 21:48
För bra form kan kanske vara avskräckande? ;)

Eller så är knepet helt enkelt att träna med samma hantlar som tjejerna. ;)

*tar fram en fiol*

http://www.kinoweb.de/film97/LadyAndTramp/pix/lady3.jpg

Mama Mia, hundar börjar tala mat! ;)

Deceiver85
2011-09-01, 21:49
Tror det blir något i den här stilen...


http://lh3.ggpht.com/_wA8a2SvV7iw/TN7ane8XpoI/AAAAAAAAEe0/oaa3eX4IIdM/s640/tkt_sl-dm_2010-11-13__163__foto_malin_rickler.jpg
http://img.ihack.se/images/6130100407016.jpg

Grotesk
2011-09-01, 22:51
Ja, vad är det du menar egentligen..?

Ironi. :thumbup:

wo0ord
2011-09-02, 08:42
http://img.ihack.se/images/6130100407016.jpg

ahhaahahahhaah

Smml
2011-09-02, 09:54
Förstår du inte hur man kan bli distraherad av en snygg tjej? okej

Men herregud är du som en jävla hund eller? Måste du tappa fokus bara för att en snygg tjej är i närheten? :S

Kör klart setet och kolla på rumpan efteråt? :confused:



För övrigt, vad är det för fel på alla äcklen till killar som alltid vill "hjälpa" dom snygga tjejerna och försöker ragga på dom? Har dom inte förstått att tjejer inte är på gymmet för att bli uppraggade?

Asdf
2011-09-02, 10:14
Men herregud är du som en jävla hund eller? Måste du tappa fokus bara för att en snygg tjej är i närheten? :S

Kör klart setet och kolla på rumpan efteråt? :confused:



För övrigt, vad är det för fel på alla äcklen till killar som alltid vill "hjälpa" dom snygga tjejerna och försöker ragga på dom? Har dom inte förstått att tjejer inte är på gymmet för att bli uppraggade?


http://ecx.images-amazon.com/images/I/51D0G87KWWL._SL500_AA300_.jpg

sweetkarolina
2011-09-02, 10:21
För övrigt, vad är det för fel på alla äcklen till killar som alltid vill "hjälpa" dom snygga tjejerna och försöker ragga på dom? Har dom inte förstått att tjejer inte är på gymmet för att bli uppraggade?

Vart finns dom killarna?? :em:

z_bumbi
2011-09-02, 10:22
Just fenomenet med killar som helt plötsligt ska slänga upp 32 kiloshantlar i en swingalingcurl för att visa sin enorma beseps är rätt genomskinligt, om man säger så. *rolleyes*

Att höja två/tre steg om en tjej visar sig köra på samma eller, gud förbjude, tyngre hantlar är också en klassiker. Det är dock en riskabel taktik som måste övervägas noga då det kan visa sig att tjejen håller på att värma upp.

z_bumbi
2011-09-02, 10:24
Vart finns dom killarna?? :em:

I ditt fall (http://www.svampbyn.se/)

sweetkarolina
2011-09-02, 10:33
I ditt fall (http://www.svampbyn.se/)

http://www.svampbyn.se/images/shop/mini_hantel.jpg

sweetkarolina
2011-09-02, 10:35
Att höja två/tre steg om en tjej visar sig köra på samma eller, gud förbjude, tyngre hantlar är också en klassiker. Det är dock en riskabel taktik som måste övervägas noga då det kan visa sig att tjejen håller på att värma upp.

Nu väntar jag med spänning på tråden "Tungviktslyftartjejerna på gymmet förstör min träning..."

Stefan J
2011-09-02, 10:40
Vart finns dom killarna?? :em:

Haha, ingen kille kommer våga ragga på en tjej som lyfter dubbelt så mycket som de själva :)

Pernam
2011-09-02, 10:44
Nu väntar jag med spänning på tråden "Tungviktslyftartjejerna på gymmet förstör min träning..."

Det skulle fanimig vara något att klaga på! Mardrömscenariot skulle vara att man både blev grymt imponerad, sexuellt attraherad samt skamligt påmind om sina egna styrkemässiga tillkortakommanden. Hur skulle man reagera på det! Den situationen skulle aldrig mitt bräckliga manliga ego klara av....

Stefan J
2011-09-02, 11:31
Det skulle fanimig vara något att klaga på! Mardrömscenariot skulle vara att man både blev grymt imponerad, sexuellt attraherad samt skamligt påmind om sina egna styrkemässiga tillkortakommanden. Hur skulle man reagera på det! Den situationen skulle aldrig mitt bräckliga manliga ego klara av....

Något i stil med en sån här tjej?

SmO4JJrP5P8

SSXBx1yJHds

Asdf
2011-09-02, 11:33
Det finns en 40årig kvinna på sportlife almedal som är så sjukt biff! Säkerligen den tyngsta kvinna för sin ålder jag sett, hon ser lite östeuropeisk ut, brunt hår. Någon mer som vet vem jag syftar på?

Har man sett henne så vet man :)

Är redigt imponerad av dessa kvinnor som inte bryr sig om att de sticker ut gentemot andra kvinnor. Att de även bräcker många män med antal plattor på stången är häftigt med ;)

Nitrometan
2011-09-02, 11:37
Det skulle fanimig vara något att klaga på! Mardrömscenariot skulle vara att man både blev grymt imponerad, sexuellt attraherad samt skamligt påmind om sina egna styrkemässiga tillkortakommanden. Hur skulle man reagera på det! Den situationen skulle aldrig mitt bräckliga manliga ego klara av....

Tur att Kara Bohigian hittade en strongman att vara ihop med. Hur skulle en liten gympojke klarat av det?

Pernam
2011-09-02, 12:01
Tur att Kara Bohigian hittade en strongman att vara ihop med. Hur skulle en liten gympojke klarat av det?

Ja, det skulle ju vara skitjobbigt. Tur att man inte bara är svag, utan även ful och utan charm. Så att man aldrig skulle behöva ställas inför ett sådant fruktansvärt dilemma!
Däremot minns jag, när jag i min gröna ungdom tränade diverse pyjamasporter, och det stövlar in en stadig tjej och fullkomligt förgör mig på mattan. Hon låg i träning för nån grapplingtävling. Dock uteblev den sexuella attraktionen, tack och lov, eftersom hon överdoserat på diverse ägg och mjölkprodukter av lukten på hennes utsläpp att döma. Men alltid jobbigt med tjejstryk.

Mantus
2011-09-02, 12:36
Att höja två/tre steg om en tjej visar sig köra på samma eller, gud förbjude, tyngre hantlar är också en klassiker. Det är dock en riskabel taktik som måste övervägas noga då det kan visa sig att tjejen håller på att värma upp.

Att helt sonika släppa hantlarna och gå ut till omklädningsrummet fungerar också verkar det som. Min flickvän lyckades knäcka en stackars tonårings själv förtroende totalt då hon ställde sig intill honom vid hantelstället och började curla med tiokiloshantlarna. Han kände sig nog aningen tillintetgjord där han stod och curlade med åttakiloshantlarna.:D

Smml
2011-09-02, 12:40
Vart finns dom killarna?? :em:

Dom finns väl lite överallt? Jag är inte sån, men både flickvän och tjejkompisar blir uppraggade på gymmet hela tiden. Det kommer nåt äckel och drar den gamla vanliga "tjena... tränar du här ofta elleh? vill du ha hjälp med nåt? du kan fråga mig då ;)" *whatever*

z_bumbi
2011-09-02, 12:45
Att helt sonika släppa hantlarna och gå ut till omklädningsrummet fungerar också verkar det som. Min flickvän lyckades knäcka en stackars tonårings själv förtroende totalt då hon ställde sig intill honom vid hantelstället och började curla med tiokiloshantlarna. Han kände sig nog aningen tillintetgjord där han stod och curlade med åttakiloshantlarna.:D

Jo det är alternativ två, alt tre är att köra något helt annat t ex mage eller löpband.

Jokester
2011-09-02, 12:47
Dom finns väl lite överallt? Jag är inte sån, men både flickvän och tjejkompisar blir uppraggade på gymmet hela tiden. Det kommer nåt äckel och drar den gamla vanliga "tjena... tränar du här ofta elleh? vill du ha hjälp med nåt? du kan fråga mig då ;)" *whatever*

Det där fattar jag bara ej, gymmet måste fan vara det absolut sämsta stället att ragga. Man är svettig, har fula träningskläder på sig och är ofta lite allmänt sunkig. Ej opti.

stridis
2011-09-02, 12:58
Något i stil med en sån här tjej?

SmO4JJrP5P8

SSXBx1yJHds

Jahapp, det var en pungkrossare. Bara att:
http://www.musclecommand.com/wordpress/show_image_260.php?filename=/2010/06/inject.jpg&cat=123&pid=171&cache=true

Pernam
2011-09-02, 12:58
Det där fattar jag bara ej, gymmet måste fan vara det absolut sämsta stället att ragga. Man är svettig, har fula träningskläder på sig och är ofta lite allmänt sunkig. Ej opti.

I beg to differ! Om motparten blir intresserad fast du är sluskig, har fula kläder, luktar linement och otvättade träningsockar osv, så finns ju en klar potential för sann kärlek.

Stefan J
2011-09-02, 13:01
Jobb, gym och andra ställen där man ses mycket och kanske har samma intressen borde vara bland de bättre ställena att träffa någon.

the_PL_man
2011-09-02, 13:06
Och btw, hycklar vi inte lite när vi dissar TS som fan för att han blir lite ofokuserad av tjejer men Sweetkaroline får skriva att hon minnsan bänkar medan en snubbe T-beagar sina genetalier i ansiktet och allt är A-OK?

Karro blev ju fokuserad av det, inte ofokuserad....:)

the_PL_man
2011-09-02, 13:10
Vart finns dom killarna?? :em:

Du kan få låna några av mina ynglingar. Ge dem några oanständiga förslag. Antingen rodnar de eller så får du napp....:)

Kommer du den 17/9?

Pernam
2011-09-02, 13:12
Karro blev ju fokuserad av det, inte ofokuserad....:)

+1
Klart pojken skulle dissas! Hade han däremot skrivit en ode till hur han bänkade stenhårt med en bullmuff över näsan skulle han ha förtjäna att hyllas.

datamoj
2011-09-02, 13:43
Man har helt okej koncentration om man inte tappar fokus även om en bomb exploderar i närheten. Ser framför mig när Arnold glider runt i Kalifornien och en bomb sprängs precis bredvid honom och han fortsätter gå helt oberörd.
http://www.youtube.com/watch?v=qycvOtuM4ww&feature=share ;)

Grotesk
2011-09-02, 13:59
Att helt sonika släppa hantlarna och gå ut till omklädningsrummet fungerar också verkar det som. Min flickvän lyckades knäcka en stackars tonårings själv förtroende totalt då hon ställde sig intill honom vid hantelstället och började curla med tiokiloshantlarna. Han kände sig nog aningen tillintetgjord där han stod och curlade med åttakiloshantlarna.:D

Ja va fan, hon gjorde mig fett ledsen. =(

Smml
2011-09-02, 14:16
Jobb, gym och andra ställen där man ses mycket och kanske har samma intressen borde vara bland de bättre ställena att träffa någon.

Orka. Bara för att båda tränar på gym betyder det knappast att man lutar åt att ha samma intressen.. att ragga på tjejer på gymmet är bara patetiskt.

I beg to differ! Om motparten blir intresserad fast du är sluskig, har fula kläder, luktar linement och otvättade träningsockar osv, så finns ju en klar potential för sann kärlek.

ääh, det är isf bara att slipa på någon fyndig raggningsreplik så att tjejen drar på smilbanden lite och får henne att se förbi svettlukten och kläderna osv. Spelar man korten rätt sen så har man ju en date, det är inte per automatik klar potential för sann kärlek...

Pernam
2011-09-02, 14:24
Orka. Bara för att båda tränar på gym betyder det knappast att man lutar åt att ha samma intressen.. att ragga på tjejer på gymmet är bara patetiskt.

Ja, om ragga innebär att stirra på tuttarna och försöka vara häftig. Men då är det väl patetiskt vars än "raggningen" utspelar sig? Om en kvinna tar kontakt med mig på ett gym, genom att börja ställa frågor och le och vara allmänt trevlig, dvs så som en normalt funtat människa inleder ett "sonderande" social kontaktförsök, så tycker jag inte att hon är patetisk och äcklig även om jag misstänker att hon faktiskt gör det i nått slags raggningssyfte. Och ja, det har hänt i verkligheten, tydligen finns det kvinnor med så dålig smak vad gäller män.

Smml
2011-09-02, 14:26
Ja, om ragga innebär att stirra på tuttarna och försöka vara häftig. Men då är det väl patetiskt vars än "raggningen" utspelar sig? Om en kvinna tar kontakt med mig på ett gym, genom att börja ställa frågor och le och vara allmänt trevlig, dvs så som en normalt funtat människa inleder ett "sonderande" social kontaktförsök, så tycker jag inte att hon är patetisk och äcklig även om jag misstänker att hon faktiskt gör det i nått slags raggningssyfte. Och ja, det har hänt i verkligheten, tydligen finns det kvinnor med så dålig smak vad gäller män.

Men skojar du eller? Du fattar väl att det är en extrem skillnad på om en tjej raggar på en kille på gymmet än tvärtom?

Pernam
2011-09-02, 14:41
Men skojar du eller? Du fattar väl att det är en extrem skillnad på om en tjej raggar på en kille på gymmet än tvärtom?

Nej, tycker jag väl inte? Jag utgår ändå ifrån att en normalt funtat man besitter förmågan att uppfatta när kontaktförsök inte är välkommna, sån tilltro måste man väl ha till sina gelikar. Eller är den enda varianten av att "ragga" att bära sig åt som ett genomsnittligt krogfyllo på desperat jakt efter ett ligg? Isf är det skillnad, det kan jag förstå.

Stefan J
2011-09-02, 14:50
Men skojar du eller? Du fattar väl att det är en extrem skillnad på om en tjej raggar på en kille på gymmet än tvärtom?

1100-talet ringde och ville ha tillbaka sina rena ridderliga värderingar.

Moe Lestor
2011-09-02, 14:58
Men skojar du eller? Du fattar väl att det är en extrem skillnad på om en tjej raggar på en kille på gymmet än tvärtom?

Vart tycker du att man ska ragga på tjejer då?

mangemani
2011-09-02, 15:00
Min flickvän lyckades knäcka en stackars tonårings själv förtroende totalt då hon ställde sig intill honom vid hantelstället och började curla med tiokiloshantlarna. Han kände sig nog aningen tillintetgjord där han stod och curlade med åttakiloshantlarna.:D

haha:thumbup:

samma för min tjej.
hon har väl inte det som plan, att helt knäcka små fisarna, men de tycker nog det är pinsamt då de först vinglar på med sina vikter för att sedan se en tjej ta mer vikter än de själva och köra det utan problem:D
kommer ihåg en gång, hon hade kört flyes i cable crossen och gått bort till mig för att prata medans hon vilade, då var det några små fisar som skulle gå dit och testa på vikterna(antar att dom ej kunde acceptera att en tjej kunde träna med så tunga vikter och skulle visa sig inte mindre starka), en utav dem tog tag i ena handtaget och fick ner den men åkte upp fort som fan igen*zoom* de försvann fort som fan med svansen mellan benen efter det:D

LeBron
2011-09-02, 15:05
haha:thumbup:

samma för min tjej.
hon har väl inte det som plan, att helt knäcka små fisarna, men de tycker nog det är pinsamt då de först vinglar på med sina vikter för att sedan se en tjej ta mer vikter än de själva och köra det utan problem:D
kommer ihåg en gång, hon hade kört flyes i cable crossen och gått bort till mig för att prata medans hon vilade, då var det några små fisar som skulle gå dit och testa på vikterna(antar att dom ej kunde acceptera att en tjej kunde träna med så tunga vikter och skulle visa sig inte mindre starka), en utav dem tog tag i ena handtaget och fick ner den men åkte upp fort som fan igen*zoom* de försvann fort som fan med svansen mellan benen efter det:D

Vad försöker du få sagt? Att en tjej som bor men en träningsnarkoman och själv tränat väldigt länge är starkare än en liten pojke på 15 bast som precis satt sin fot i gymmet? Hur stor och stark var du första gången? Väx upp.

Smml
2011-09-02, 15:06
Nej, tycker jag väl inte? Jag utgår ändå ifrån att en normalt funtat man besitter förmågan att uppfatta när kontaktförsök inte är välkommna, sån tilltro måste man väl ha till sina gelikar. Eller är den enda varianten av att "ragga" att bära sig åt som ett genomsnittligt krogfyllo på desperat jakt efter ett ligg? Isf är det skillnad, det kan jag förstå.

Killar har alltid en annan agenda när de raggar på tjejer på gymmet än vad tjejerna har..

1100-talet ringde och ville ha tillbaka sina rena ridderliga värderingar.

Hahah, det har inget med gamla värderingar att göra? Det är snarare dagens samhälle som gjort det så.

Btw, 1980-ringde och ville ha tillbaka sitt skämt.

Vart tycker du att man ska ragga på tjejer då?

Inte på gymmet?

Alltså, om man får kontakt med en tjej på ett gym så är det så klart inget fel i att "ragga", det jag pratade om från början var dom här "tjena, tränar du här ofta eller? ;) vill du ha hjälp med något? du kan fråga mig då. jag kan visa dig hur du ska köra övningarna ;)" osv. Notera också att det här är en random kille på gymmet, alltså ingen anställd eller något.

Stefan J
2011-09-02, 15:08
Btw, 1980-ringde och ville ha tillbaka sitt skämt.

Snygg AMENDUDÅ!!! :D

Asdf
2011-09-02, 15:15
Killar har alltid en annan agenda när de raggar på tjejer på gymmet än vad tjejerna har..



Hahah, det har inget med gamla värderingar att göra? Det är snarare dagens samhälle som gjort det så.

Btw, 1980-ringde och ville ha tillbaka sitt skämt.



Inte på gymmet?

Alltså, om man får kontakt med en tjej på ett gym så är det så klart inget fel i att "ragga", det jag pratade om från början var dom här "tjena, tränar du här ofta eller? ;) vill du ha hjälp med något? du kan fråga mig då. jag kan visa dig hur du ska köra övningarna ;)" osv. Notera också att det här är en random kille på gymmet, alltså ingen anställd eller något.

Ja då är det uppenbart ingen diskussion längre om saken eftersom det var precis det vi tänkte med. Man kommer nog aldrig ifrån det att många killar aldrig läst the game, och tyvärr fortfarande gör på det viset

Pernam
2011-09-02, 15:18
Killar har alltid en annan agenda när de raggar på tjejer på gymmet än vad tjejerna har..


Nej, det har dom väl inte nödvändigtvis? Eller menar du att en kvinna enbart kan söka evig och sann kärlek medans män bara är ute efter en snabbis på skithuset? Det är ju en enbart löjlig världsåskådning.

mangemani
2011-09-02, 15:24
Vad försöker du få sagt? Att en tjej som bor men en träningsnarkoman och själv tränat väldigt länge är starkare än en liten pojke på 15 bast som precis satt sin fot i gymmet? Hur stor och stark var du första gången? Väx upp.


jag försöker inte säga nånting, inte min sambo heller, vi tyckte det bara var roligt att se, att folk tufft ska gå fram till det som man nyss kört och försöka sig på samma vikter som ligger långt över deras nivå för att sedan faila totalt. jag eller min sambo gör ingenting, det är de själva som väljer att utsätta sig själva för detta pinsamma scenario, då de ska försöka mäta sig med andra.

skulle tippa på att dom var uppåt 20 år eller nått och nybörjare var de inte då jag har sett dom där ett bra tag.

filmjölk
2011-09-02, 15:25
Klart att man får ragga på gymmet. Men jag tycker att man isåfall skall vara rak med sina intentioner och inte störa för mycket. Folk är där för att träna, inte delta i någon slags avancerad parningsritual.

"Efter att du tränat, vill du ligga med mig då?" "Nähä inte? Men då kör jag klart mitt pass istället, ha en bra dag." är rätt approach.

The Game neggs, "kommer du ofta hit", blinka och flirta med långa ögonfransar, försöka bli kompisar först etc etc hör inte hemma på ett gym.

Asdf
2011-09-02, 15:26
Efter att du tränat vill du ligga med mig då? haha! snyggt! Fick precis världens idé till en musikvideo nu..

PalleGnu
2011-09-02, 18:12
Ironi. :thumbup:
Okej, det var ju för väl det.. Men du brukar säga att du stör dig på andra tjejer annars, eller det är kanske bara fjortisarna på gymmet? :P Men jag hoppas iaf att jag är ett undantag isf. För jag vill inte störa någon annan, jag vill heller inte bli störd själv. Även om du redan tycker att jag är störd, haha.. ;D

mini
2011-09-02, 18:24
Killar har alltid en annan agenda när de raggar på tjejer på gymmet än vad tjejerna har..



Ursäkta?

Grotesk
2011-09-02, 18:44
Okej, det var ju för väl det.. Men du brukar säga att du stör dig på andra tjejer annars, eller det är kanske bara fjortisarna på gymmet? :P Men jag hoppas iaf att jag är ett undantag isf. För jag vill inte störa någon annan, jag vill heller inte bli störd själv. Även om du redan tycker att jag är störd, haha.. ;D

Exakt. De små liven som sminkar sig vid bensparken.
Du stör ingen.

frambogir
2011-09-02, 18:45
Det är TS som stör tjejernas träning.

PalleGnu
2011-09-02, 18:46
Exakt. De små liven som sminkar sig vid bensparken.
Du stör ingen.
Hehe okeej.
Det låter kanon det.

filmjölk
2011-09-02, 20:58
Ursäkta?

Ja men är det inte oftast så då? En kille som raggar på en tjej i gymmet gör det för att han är upp över öronen förälskad i henne.

En tjej som raggar på gymmet gör det för att hon har spanat in en osäker kille, som hon vill lura till att må bättre tillfälligt för att sedan totalt bryta ner honom så att han är alldeles förstörd. Alternativt cementera sin Alfaamazonstatus genom att ragga upp en kille som en svagare väninna spanat in, för att få henne att må sämre och markera rangordningen.

/magsjukt troll

Kwon
2011-09-02, 21:40
Efter att du tränat vill du ligga med mig då? haha! snyggt! Fick precis världens idé till en musikvideo nu..

Król Amarillo!

Zoidy
2011-09-03, 02:01
1100-talet ringde och ville ha tillbaka sina rena ridderliga värderingar.

:laugh: Älskar såna snappy comebacks!

Dexterity
2011-09-03, 02:30
Ja men är det inte oftast så då? En kille som raggar på en tjej i gymmet gör det för att han är upp över öronen förälskad i henne.

En tjej som raggar på gymmet gör det för att hon har spanat in en osäker kille, som hon vill lura till att må bättre tillfälligt för att sedan totalt bryta ner honom så att han är alldeles förstörd. Alternativt cementera sin Alfaamazonstatus genom att ragga upp en kille som en svagare väninna spanat in, för att få henne att må sämre och markera rangordningen.

/magsjukt troll

:laugh:

pedersen1980
2011-09-04, 10:39
Måste bara berätta om mitt senaste pass.

Sitter hemma och laddar inför ett benpass. Känner att jag är lite låg men fuck it, ja sticker iväg iaf.
Stoppar lurarna i öronen i hopp om att jag ska känna mig lite mer laddad.
Knallar bort mot power-racket, lägger på lite vikter för o köra knäböj.
Känns inge vidare men skit samma, höjer vikter och kör vidare. Någonstans på vägen mot tunga vikter hamnar jag i The Zone och det går hur bra som helst.
Tar verkligen i så att jag nästan skiter ner mig.
Kör totalt 7 set knäböj. (Stege typ)
Sedan kör jag även ett gäng set ATG frontböj.
Drar även av 3 tokhögrep i benpressen. Svetten lackar och livet är underbart!

Känner mig helt mos i benen men nu e de dax att piska baksida lår och vader!!
Stapplar bort mot dom maskinerna, möter en tjej som jag inte träffat på länge. Vi umgicks en del för några år sen men fuck her, jag är i The Zone och kunde inte bry mig mindre om brudar för tillfället.
Aja, nickar mot henne och går bort till mina maskiner och börjar köra.

Vad händer nu, jo hon kommer fram till mig när jag ligger där och kör och jag känner mig tvingad att plocka ut lurarna. Nu bara Poff, kunde lika gärna slutat träna. Visst körde jag klart passet men FAAANNN!!!!!

Slutsats. En tjej förstörde min träning. Så väljer jag att så på denna historia.

Vet att det finns flera sätt att se på detta.

Peace Out!

Mjölkprotein
2011-09-04, 11:00
Blunda kan du ju alltid göra.. Annars ser jag inget problem med det hela :D

Onåd
2011-09-04, 11:28
Måste bara berätta om mitt senaste pass.

Sitter hemma och laddar inför ett benpass. Känner att jag är lite låg men fuck it, ja sticker iväg iaf.
Stoppar lurarna i öronen i hopp om att jag ska känna mig lite mer laddad.
Knallar bort mot power-racket, lägger på lite vikter för o köra knäböj.
Känns inge vidare men skit samma, höjer vikter och kör vidare. Någonstans på vägen mot tunga vikter hamnar jag i The Zone och det går hur bra som helst.
Tar verkligen i så att jag nästan skiter ner mig.
Kör totalt 7 set knäböj. (Stege typ)
Sedan kör jag även ett gäng set ATG frontböj.
Drar även av 3 tokhögrep i benpressen. Svetten lackar och livet är underbart!

Känner mig helt mos i benen men nu e de dax att piska baksida lår och vader!!
Stapplar bort mot dom maskinerna, möter en tjej som jag inte träffat på länge. Vi umgicks en del för några år sen men fuck her, jag är i The Zone och kunde inte bry mig mindre om brudar för tillfället.
Aja, nickar mot henne och går bort till mina maskiner och börjar köra.

Vad händer nu, jo hon kommer fram till mig när jag ligger där och kör och jag känner mig tvingad att plocka ut lurarna. Nu bara Poff, kunde lika gärna slutat träna. Visst körde jag klart passet men FAAANNN!!!!!

Slutsats. En tjej förstörde min träning. Så väljer jag att så på denna historia.

Vet att det finns flera sätt att se på detta.

Peace Out!

Då blir följdfrågan: Varför väljer du att se på det på det sättet?

Vi (åter)kommer till pudelns kärna här, nämligen hur man väljer att se på och hantera störande moment under träningen. Du föredrar att se dig själv som objektet ”tvingad” att prioritera bruden framför full fokus. Det är vare sig konstigt eller fel i sig, men när du lägger makten över och ansvaret för dina handlingar och prestationer i någon annans händer så gör du dig och dina träningsresultat beroende av andra/yttre omständigheter. Det kommer alltid att finnas mer eller mindre (för)störande moment; utmaningar som avslöjar och synliggör ens egna tillkortakommanden givet en viss situation. En del yttre omständigheter kan man svårligen styra över, men jag har svårt att köpa att detta är en av dem.

2FAST4U
2011-09-04, 11:31
Jag får motivation att köra tyngre när det finns en snygg tjej i närheten:thumbup::naughty:

pedersen1980
2011-09-04, 11:40
Onåd>> Lättare o skylla på andra än sig själv. Oftast iaf :o)

Smml
2011-09-04, 13:04
Ja då är det uppenbart ingen diskussion längre om saken eftersom det var precis det vi tänkte med. Man kommer nog aldrig ifrån det att många killar aldrig läst the game, och tyvärr fortfarande gör på det viset

Va?

Nej, det har dom väl inte nödvändigtvis? Eller menar du att en kvinna enbart kan söka evig och sann kärlek medans män bara är ute efter en snabbis på skithuset? Det är ju en enbart löjlig världsåskådning.

Varför har du hakat upp dig på det här med sann och äkta kärlek? Det finns inte ens?

Men handen på hjärtat, hur många killar tror du "hjälper" dom här snygga tjejerna på gymmet bara för att vara snälla? Fattar du inte att det dom vill egentligen är att ligga? Seriöst, jag är inte dålig på att fixa tjejer om jag vill, men att ragga på gymmet är så jävla patetiskt

Ursäkta?

Du är ursäktad

mini
2011-09-04, 13:07
Du är ursäktad

Men det är inte du. Berätta nu varför tjejer raggar på gymmet och hur det skiljer sig mot killars raggning.

Cilia
2011-09-04, 13:41
Men det är inte du. Berätta nu varför tjejer raggar på gymmet och hur det skiljer sig mot killars raggning.

faan vad jag gillar mini

Robbmeister
2011-09-04, 13:50
Men handen på hjärtat, hur många killar tror du "hjälper" dom här snygga tjejerna på gymmet bara för att vara snälla? Fattar du inte att det dom vill egentligen är att ligga? Seriöst, jag är inte dålig på att fixa tjejer om jag vill, men att ragga på gymmet är så jävla patetiskt


Alla killar är inte sliskiga kioskmongon som tar chansen att stöta på allt och alla. Jag personligen brukar hjälpa tjejer ibland på gymmet utan någon sån baktanke för jag vill helst inte se någon skadad av dåligt utförande på övningarna. Och även om man stöter på tjejer på gymmet så är det knappast mer patetiskt än om man gör det på krogen.

Måste bara säga att den här tråden är den skönaste på länge :D

Onåd
2011-09-04, 15:21
Onåd>> Lättare o skylla på andra än sig själv. Oftast iaf :o)

Precis. Och så sållas agnarna från vetet. :)

Sheogorath
2011-09-04, 16:18
Alla killar är inte sliskiga kioskmongon som tar chansen att stöta på allt och alla. Jag personligen brukar hjälpa tjejer ibland på gymmet utan någon sån baktanke för jag vill helst inte se någon skadad av dåligt utförande på övningarna. Och även om man stöter på tjejer på gymmet så är det knappast mer patetiskt än om man gör det på krogen.

Måste bara säga att den här tråden är den skönaste på länge :D

Du vet lika väl som jag att du är mer benägen att "hjälpa" en snygg tjej än en ful, eller hur? ;)

Robbmeister
2011-09-04, 16:42
Du vet lika väl som jag att du är mer benägen att "hjälpa" en snygg tjej än en ful, eller hur? ;)

Haha njaa inte medvetet kanske men det är oftast dom man uppmärksammar *rolleyes*

Sheogorath
2011-09-04, 16:43
Haha njaa inte medvetet kanske men det är oftast dom man uppmärksammar *rolleyes*

...and they know it.

Allan
2011-09-04, 16:45
När jag läser vissa poster här begriper jag att det finns särskilda tjejgym

Asdf
2011-09-04, 17:06
Va?



Varför har du hakat upp dig på det här med sann och äkta kärlek? Det finns inte ens?

Men handen på hjärtat, hur många killar tror du "hjälper" dom här snygga tjejerna på gymmet bara för att vara snälla? Fattar du inte att det dom vill egentligen är att ligga? Seriöst, jag är inte dålig på att fixa tjejer om jag vill, men att ragga på gymmet är så jävla patetiskt



Då är det väl bara att strunta i de patetiska stackarna som raggar på gym och demonstrera dina uber-game skills där du tycker det är ok att ragga på tjejer då ;) Eller du hade väl flickvän? Ajaj inte kul du =)

Zoidy
2011-09-04, 17:33
Killar har alltid en annan agenda när de raggar på tjejer på gymmet än vad tjejerna har..

Det här är ju lite roligt. Hörde min mormor (som är nästan 90 år) för några dar sen gnälla om högstadieeleverna som hon ser på bussen ibland när hon åker in till stan. Hon sa att tjejerna var absolut värst. De gjorde sig till så förbannat för killarna sa hon :D

Nu är jag fullt medveten om att det är en viss skillnad på äldre tjejer och högstadietjejer, men inte ens min mormor på 90 har de värderingarna du har. Ledsen att verkligen behöva förstöra din världsbild, men om tjejer går fram och börjar ragga på det sättet du beskriver kan du nog räkna med att de är ute efter något de också. Tjejer är inte små änglar på något vis

filmjölk
2011-09-04, 21:54
Men handen på hjärtat, hur många killar tror du "hjälper" dom här snygga tjejerna på gymmet bara för att vara snälla? Fattar du inte att det dom vill egentligen är att ligga? Seriöst, jag är inte dålig på att fixa tjejer om jag vill, men att ragga på gymmet är så jävla patetiskt






Du kanske har framgång i att ragga på jobbet, eller i skolan, eller i baren, i kön till charkdisken på ICA, eller på dansgolvet, eller på nätet, vad vet jag, men har du funderat på varför? Det är för att det är din "scen". Du gör dig bäst där.

En annan persons scen kan vara på gymmet. Där han/hon känner sig trygg och självsäker, i sitt rätta element. Stället där han/hon kan presentera sig från sin mest attraktiva sida.

Tänk dig själv följande, att du är en ung singelman med ett lågstatusjobb, tjänar dåligt, sunkig lägenhet, varken bil eller körkort, kan inte dansa, ingen vidare humor, intelligens eller charm, kan inte klä dig snyggt, men du har en kropp som en grekisk gud, och är skitstark, och trivs som fisken i vattnet vid hantelstället. Du går inte hem på krogen, knappast i ICA-kön heller, och definitivt inte på jobbet, du kan inte uttrycka dig bra i skrift så nätet är inget vidare...men på gymmet däremot märker du att folk vill prata med dig och finner dig attraktiv. Klart som fan att du raggar på gymmet då.

Men iofs, jag kan förstå att folk stör sig på gymraggande, det finns några herrar/killar och kanske en och annan dam på säkerligen vart enda gym som verkligen tar sitt raggande till störande dimensioner. Men patetiskt tycker jag är fel ord.

bear.flowertwig
2011-09-04, 22:13
...and they know it.

Indeed. Mindre utseendemässigt begåvande tjejer är så oändligt mkt tacksammare att uppmärksamma.

stevebc
2011-09-04, 22:22
Varför har du hakat upp dig på det här med sann och äkta kärlek? Det finns inte ens?Shit, det verkar som jag har blivit blåst!

Timme
2011-09-04, 22:41
Snygg AMENDUDÅ!!! :D

hahah :D

Pernam
2011-09-05, 08:30
Varför har du hakat upp dig på det här med sann och äkta kärlek? Det finns inte ens?


Men jösses, vad jag säger är att du har ett stereotypt tänkande som är rätt störande. Lik väl som en kille kan vara ute efter sex utan förpliktelser i övrigt kan väl en kvinna vara det? Och samma vad gäller ett längre förhållande. Men jag ger dig absolut rätt i att det är patetiskt att vara en slemmig jävel och mummlande fråga om hon behöver hjälp samtidigt som man stirrar på tuttarna, oavsett miljö...

Pernam
2011-09-05, 08:33
Du vet lika väl som jag att du är mer benägen att "hjälpa" en snygg tjej än en ful, eller hur? ;)

Personligen är jag snäll mot alla som förtjänar det, snygga eller inte. Fast det kan ju bero på att jag själv är snygg som en trafikolycka och att jag inte hjälper till i förhoppningen att dom ska ligga med mig sen. ;)

mattepatte
2011-09-05, 09:36
Är läskigt att gå till gymmen nu för tiden när man vet hur vissa tänker, och jag är ens inte tjej.

Nitrometan
2011-09-05, 09:52
Varför har du hakat upp dig på det här med sann och äkta kärlek? Det finns inte ens?
Finns det inte? Vad baserar du det på?

Smml
2011-09-05, 13:44
Men det är inte du. Berätta nu varför tjejer raggar på gymmet och hur det skiljer sig mot killars raggning.

Killar raggar på tjejer på gymmet för att dom vill ligga, okej om 30+ Y raggar på 30+ X efter lite småflirtande osv. Jag pratar fortfarande om dom här "tjena tränar du här ofta?"

Alla killar är inte sliskiga kioskmongon som tar chansen att stöta på allt och alla. Jag personligen brukar hjälpa tjejer ibland på gymmet utan någon sån baktanke för jag vill helst inte se någon skadad av dåligt utförande på övningarna. Och även om man stöter på tjejer på gymmet så är det knappast mer patetiskt än om man gör det på krogen.

Haha njaa inte medvetet kanske men det är oftast dom man uppmärksammar *rolleyes*

Haha, snälla nån ser du inte själv vad du skriver? Du brukar hjälpa dom snygga tjejerna vid maskinerna så dom inte skadar sig *whatever*

Alla tjejer jag har pratat med angående det här uppskattar INTE att bli uppraggade på gymmet. Att ragga på krogen är en helt annan sak, förstår du inte det så är det synd om dig.

Sen att du själv råkar hjälpa dom snygga tjejerna gör det bara mer patetiskt.

Då är det väl bara att strunta i de patetiska stackarna som raggar på gym och demonstrera dina uber-game skills där du tycker det är ok att ragga på tjejer då ;) Eller du hade väl flickvän? Ajaj inte kul du =)

Det är tjejerna som tycker det är irriterande och jobbigt när killar kommer och raggar på dom på gymmet, inte jag. Och varför skulle jag demonstrera mina "uber-game skills" som du påstår att jag har utgett mig för att ha på ställen jag tycker det är ok? Vad är "inte kul"? Att jag har en flickvän? :S

Det här är ju lite roligt. Hörde min mormor (som är nästan 90 år) för några dar sen gnälla om högstadieeleverna som hon ser på bussen ibland när hon åker in till stan. Hon sa att tjejerna var absolut värst. De gjorde sig till så förbannat för killarna sa hon :D

Nu är jag fullt medveten om att det är en viss skillnad på äldre tjejer och högstadietjejer, men inte ens min mormor på 90 har de värderingarna du har. Ledsen att verkligen behöva förstöra din världsbild, men om tjejer går fram och börjar ragga på det sättet du beskriver kan du nog räkna med att de är ute efter något de också. Tjejer är inte små änglar på något vis

Tyvärr, killar som raggar på tjejer på gymmet och fjortisarnas klädstil, jag ser inget samband. Jag vet inte vad jag ska ta mig till nu när du har krossat min världsbild. Bara för att Stefan J nämnde något om värderingar så måste du följa efter? Det har ingenting med värderingar att göra, tjejerna uppskattar inte att killarna kommer och raggar på dom på gymmet, vad är det du inte förstår?

Du kanske har framgång i att ragga på jobbet, eller i skolan, eller i baren, i kön till charkdisken på ICA, eller på dansgolvet, eller på nätet, vad vet jag, men har du funderat på varför? Det är för att det är din "scen". Du gör dig bäst där.

En annan persons scen kan vara på gymmet. Där han/hon känner sig trygg och självsäker, i sitt rätta element. Stället där han/hon kan presentera sig från sin mest attraktiva sida.

Tänk dig själv följande, att du är en ung singelman med ett lågstatusjobb, tjänar dåligt, sunkig lägenhet, varken bil eller körkort, kan inte dansa, ingen vidare humor, intelligens eller charm, kan inte klä dig snyggt, men du har en kropp som en grekisk gud, och är skitstark, och trivs som fisken i vattnet vid hantelstället. Du går inte hem på krogen, knappast i ICA-kön heller, och definitivt inte på jobbet, du kan inte uttrycka dig bra i skrift så nätet är inget vidare...men på gymmet däremot märker du att folk vill prata med dig och finner dig attraktiv. Klart som fan att du raggar på gymmet då.

Men iofs, jag kan förstå att folk stör sig på gymraggande, det finns några herrar/killar och kanske en och annan dam på säkerligen vart enda gym som verkligen tar sitt raggande till störande dimensioner. Men patetiskt tycker jag är fel ord.

Så för att man har en Zyzz-kropp så kan man ragga på gymmet eller vadå? Självklart finns undantag, som det alltid finns inom allt, alltid.

Shit, det verkar som jag har blivit blåst!

Ja, om inte, berätta vad det är?

Men jösses, vad jag säger är att du har ett stereotypt tänkande som är rätt störande. Lik väl som en kille kan vara ute efter sex utan förpliktelser i övrigt kan väl en kvinna vara det? Och samma vad gäller ett längre förhållande. Men jag ger dig absolut rätt i att det är patetiskt att vara en slemmig jävel och mummlande fråga om hon behöver hjälp samtidigt som man stirrar på tuttarna, oavsett miljö...

Vad är mitt sterotyptänk? Att det är sliskigt att ragga på tjejer, som du höll med om?

Finns det inte? Vad baserar du det på?

Att det finns 6 miljarder människor på jorden

Asdf
2011-09-05, 14:31
Smml :

http://bios.weddingbee.com/pics/57307/dont-feed-the-troll.jpg

Smml
2011-09-05, 14:35
Smml :

http://bios.weddingbee.com/pics/57307/dont-feed-the-troll.jpg

Du har rätt jag ska sluta citera dig

Pernam
2011-09-05, 14:38
Killar raggar på tjejer på gymmet för att dom vill ligga, okej om 30+ Y raggar på 30+ X efter lite småflirtande osv. Jag pratar fortfarande om dom här "tjena tränar du här ofta?"

Vad är mitt sterotyptänk? Att det är sliskigt att ragga på tjejer, som du höll med om?


Nej, vad som är stereotypt är att säga att alla killar alltid enbart är ute efter att ligga och att antyda att tjejer aldrig skulle vara ute efter enbart ett ligg. Dock verkar vi vara rörande överens om vad som är sliskigt eller inte efter att ha rett ut begreppen en smula om vad du definerar som att ragga. :thumbup:

Pernam
2011-09-05, 14:40
Smml :

http://bios.weddingbee.com/pics/57307/dont-feed-the-troll.jpg

Äsch, den här tråden är ju som gjord för att trolla i evigheters evigheter!

Eddie Vedder
2011-09-05, 14:40
Om du läser dina egna inlägg så måste du väl själv se hur du generaliserar Smml? Du kanske har rätt i stort, vad vet jag? Men att säga "Tjejer gillar inte..." eller "Killar som... vill bara..." är som sagt allmänna generaliseringar som inte alls är korrekta om du frågar en person eller en annan. Och det är det som andra reagerar på antar jag.

EDIT: Och ni andra får gärna sluta trollanklaga Smml. Man är inte ett troll bara för att ens åsikter och värderingar avviker. Jag tycker mig uppleva en viss inflation i begreppen "troll" och "optinojja".

Wequ
2011-09-05, 15:39
Apropå raggning på gym. 2 tjejer i tajta kläder och sminkade till max dyker upp på grottgymmet idag, har handen på hjärtat aldrig sett tjejer träna där själva(utan pojkvän etc). Nästan direkt börjar en sliskig grabb snacka med dom och dra den klassiska " är ni nya här, blablabla" . Dom verkade uppskatta det och pratade på med honom.

Robbmeister
2011-09-05, 15:41
Haha, snälla nån ser du inte själv vad du skriver? Du brukar hjälpa dom snygga tjejerna vid maskinerna så dom inte skadar sig *whatever*
Alla tjejer jag har pratat med angående det här uppskattar INTE att bli uppraggade på gymmet. Att ragga på krogen är en helt annan sak, förstår du inte det så är det synd om dig.

Sen att du själv råkar hjälpa dom snygga tjejerna gör det bara mer patetiskt.



Lite skämtsamt menat också :smash:

Du verkar tro att tjejer är helt oskyldiga varelser utan några som helst sexuella drifter som bara väntar på att möta den rätta och ha sex för första gången på bröllopsnatten för att sedan föda upp en perfekt familj och gå till kyrkan varje söndag.

mattepatte
2011-09-05, 15:43
Vad fan folk en säger så får vi ragga hur mycket vi vill på gymmet, och det är deras problem om dom har något problem med det.
Sen är det bara pinsamt med utdraget ragg som "är du här ofta?".
Varför inte börja med "tycker du det är ok att ragga på gymmet? Annars lämnar jag dig ifred". Kan inte i min vildaste fantasi se hur en tjej tycker det är jobbigt om man är charmig och har glimten i ögat, och faktiskt respekterar henne om hon vill vara ifred, annars hade jag bjudit ut henne så snabbt jag bara hade kunnat för att komma ifrån gymmet tillsammans med henne.

Zoidy
2011-09-05, 16:13
Tyvärr, killar som raggar på tjejer på gymmet och fjortisarnas klädstil, jag ser inget samband. Jag vet inte vad jag ska ta mig till nu när du har krossat min världsbild. Bara för att Stefan J nämnde något om värderingar så måste du följa efter? Det har ingenting med värderingar att göra, tjejerna uppskattar inte att killarna kommer och raggar på dom på gymmet, vad är det du inte förstår?

Nej, vad som är stereotypt är att säga att alla killar alltid enbart är ute efter att ligga och att antyda att tjejer aldrig skulle vara ute efter enbart ett ligg. Dock verkar vi vara rörande överens om vad som är sliskigt eller inte efter att ha rett ut begreppen en smula om vad du definerar som att ragga. :thumbup:

Det här var exakt det jag menade med mitt inlägg, men smml verkar totalt ha missat hela poängen.

Som sagt, tjejer är inte små änglar. När en tjej raggar så kan du nog utgå från att hon vill något. Fattar du inte det själv? Och det var inte klädstilen min mormor påpekade. Det var att tjejerna gör sig till väldigt mycket för killarna. För att bli uppmärksammade. Tom min mormor ser detta


Du verkar tro att tjejer är helt oskyldiga varelser utan några som helst sexuella drifter som bara väntar på att möta den rätta och ha sex för första gången på bröllopsnatten för att sedan föda upp en perfekt familj och gå till kyrkan varje söndag.

+1... Helt galet att tro att alla tjejer inte är naiva små sköra änglar ju ;)

Cilia
2011-09-05, 16:57
Här är ytterligare en person som tror att det finns 2 sorters människor, killar och tjejer. Han är kille därför är alla killar precis som honom.

Alla försök att förklara att alla killar och tjejer inte är likadana är lönlösa för han kan inte ta in den storheten.

wintersnowdrift
2011-09-05, 17:04
Apropå raggning på gym. 2 tjejer i tajta kläder och sminkade till max dyker upp på grottgymmet idag, har handen på hjärtat aldrig sett tjejer träna där själva(utan pojkvän etc). Nästan direkt börjar en sliskig grabb snacka med dom och dra den klassiska " är ni nya här, blablabla" . Dom verkade uppskatta det och pratade på med honom.

Om han var trevlig och småpratade lite, varför skulle de inte uppskatta det? (Obs, detta är ett allmänt inlägg i debatten, jag uppfattar det som att du Wequ berättar om en observation du gjort utan att värdera den.) I mina öron låter det som vanligt, hederligt hyfs. So what om killens syfte är att få med sig båda tjejerna på en trekant i omklädningsrummet efter passet - så länge han inte är otrevlig, påstridig eller mer fysiskt närgången än vad som uppskattas av tjejerna i fråga ser jag ingen anledning till raggningsmoralpanik. Har han tur kanske de också vill ha trekant?

Rent allmänt känns RAGGNING PÅ GYMMET - BIG NONO! som en lite överflödig inställning förutsatt att man har en normal social kompetens. Om man med raggning menar att man är trevlig mot en person och försöker fånga dennes intresse genom en konversation tycker jag att det är ett okej beteende i så gott som alla miljöer. Om intresseobjektet i fråga visar tecken på att h*n vill vara ifred - typ avslutar alla frågor med en eller tvåstaviga ord, ler avväpnande och sätter lurarna i öronen, eller fäller kommentarer i stil med "kul att prata lite men nu ska jag fortsätta koncentrera mig på träningen..." så kan det vara läge att backa. Är detta skitsvårt?

Disclamer: Jag talar givetvis inte för alla tjejer och tillhör inte heller kategorin snygg-tjej-som-tränar-med-maskiner-och-har-20-killar-per-pass-som-kommer-fram-och-erbjuder-sin-hjälp. Vore jag en sådan tjej kan jag möjligen förstå att det tillslut kan bli lite tröttsamt med denna strida ström av trevliga och hjälpsamma män.

//Kristin

filmjölk
2011-09-05, 17:32
Så för att man har en Zyzz-kropp så kan man ragga på gymmet eller vadå? Självklart finns undantag, som det alltid finns inom allt, alltid.



Varken du eller jag raggar på gymmet, men varför skulle gymmet vara mer fel än krogen till exempel? På krogen är man för att dricka sprit - inte för att ragga. Snarlikt "På gymmet är man för att träna...."

Varför är det mer patetiskt att försöka ragga upp någon genom en träningssvettig t-shirt, svällande muskler och en stenhård hantelcurl på ett gym än genom sina konversationsskills och bjuddrinkar i en bar? Varför är det förkastligt att passa på att försöka ragga om man turas om i bänkpressen, men helt ok att ragga när man är på danskurs och lär sig bugg?

Wequ
2011-09-05, 17:42
Om han var trevlig och småpratade lite, varför skulle de inte uppskatta det? (Obs, detta är ett allmänt inlägg i debatten, jag uppfattar det som att du Wequ berättar om en observation du gjort utan att värdera den.) I mina öron låter det som vanligt, hederligt hyfs. So what om killens syfte är att få med sig båda tjejerna på en trekant i omklädningsrummet efter passet - så länge han inte är otrevlig, påstridig eller mer fysiskt närgången än vad som uppskattas av tjejerna i fråga ser jag ingen anledning till raggningsmoralpanik. Har han tur kanske de också vill ha trekant?

//Kristin

Självklart är det bara en observation jag gjorde, tänkte direkt på den här tråden när det hände, ville bara förmedla att det visst finns tjejer som går till gymmet för att socialisera/ragga som vissa här inte tror.

Vem vet, kanske blev det en trekant ?

Jokester
2011-09-05, 17:50
Varken du eller jag raggar på gymmet, men varför skulle gymmet vara mer fel än krogen till exempel? På krogen är man för att dricka sprit - inte för att ragga. Snarlikt "På gymmet är man för att träna...."

Varför är det mer patetiskt att försöka ragga upp någon genom en träningssvettig t-shirt, svällande muskler och en stenhård hantelcurl på ett gym än genom sina konversationsskills och bjuddrinkar i en bar? Varför är det förkastligt att passa på att försöka ragga om man turas om i bänkpressen, men helt ok att ragga när man är på danskurs och lär sig bugg?

För att på krogen vet man att folk raggar jämt och ständigt och att det är anledningen till att många överhuvudtaget går dit. Är nog väldigt få som går till gymmet för att ragga även om det förekommer. Det betyder dock inte att det inte är ok att ragga på gymmet. Tycker det är precis lika ok att ragga där som vilken vardaglig situation som helst, men man bör vara lite mer uppmärksam till skillnad från krogen, så man inte skrämmer bort någon stackare.

Smml
2011-09-06, 01:52
Om du läser dina egna inlägg så måste du väl själv se hur du generaliserar Smml? Du kanske har rätt i stort, vad vet jag? Men att säga "Tjejer gillar inte..." eller "Killar som... vill bara..." är som sagt allmänna generaliseringar som inte alls är korrekta om du frågar en person eller en annan. Och det är det som andra reagerar på antar jag.

EDIT: Och ni andra får gärna sluta trollanklaga Smml. Man är inte ett troll bara för att ens åsikter och värderingar avviker. Jag tycker mig uppleva en viss inflation i begreppen "troll" och "optinojja".

Man måste generalisera en del, och för mig personligen så tycker jag att jag har talat med tillräckligt många tjejer om det hör för att på internet säga att "tjejer gillar inte att bli uppraggade på gymmet", men självklart finns det undantag som jag skrev innan.

Lite skämtsamt menat också :smash:

Du verkar tro att tjejer är helt oskyldiga varelser utan några som helst sexuella drifter som bara väntar på att möta den rätta och ha sex för första gången på bröllopsnatten för att sedan föda upp en perfekt familj och gå till kyrkan varje söndag.

Nej det tror jag verkligen inte. Men jag vet inte om du har märkt det, gym brukar ha en tendens till att ha fler manliga besökare än kvinnliga och min erfarenhet säger att tjejer inte uppskattar att bli uppraggade av killar på gymmet.

Det här var exakt det jag menade med mitt inlägg, men smml verkar totalt ha missat hela poängen.

Som sagt, tjejer är inte små änglar. När en tjej raggar så kan du nog utgå från att hon vill något. Fattar du inte det själv? Och det var inte klädstilen min mormor påpekade. Det var att tjejerna gör sig till väldigt mycket för killarna. För att bli uppmärksammade. Tom min mormor ser detta




+1... Helt galet att tro att alla tjejer inte är naiva små sköra änglar ju ;)

Du verkar inte fatta att jag förstod vad du menade, men du har bara skrivit konstiga irrelevanta saker (vilket jag sett att du ofta gör). Alltså, jag har också gått i högstadiet, tror du inte jag vet, om inte bättre än din mormor? Herregud.

Varken du eller jag raggar på gymmet, men varför skulle gymmet vara mer fel än krogen till exempel? På krogen är man för att dricka sprit - inte för att ragga. Snarlikt "På gymmet är man för att träna...."

Varför är det mer patetiskt att försöka ragga upp någon genom en träningssvettig t-shirt, svällande muskler och en stenhård hantelcurl på ett gym än genom sina konversationsskills och bjuddrinkar i en bar? Varför är det förkastligt att passa på att försöka ragga om man turas om i bänkpressen, men helt ok att ragga när man är på danskurs och lär sig bugg?

Alla som är på krogen är där för att ragga. Undantag finns givetvis här också, dom vill ha kul med sina kompisar och bla bla ("kul med mina kompisar" är för övrigt den mest falska frasen angående krogbesök hos tjejer någonsin)

Vad fan folk en säger så får vi ragga hur mycket vi vill på gymmet, och det är deras problem om dom har något problem med det.
Sen är det bara pinsamt med utdraget ragg som "är du här ofta?".
Varför inte börja med "tycker du det är ok att ragga på gymmet? Annars lämnar jag dig ifred". Kan inte i min vildaste fantasi se hur en tjej tycker det är jobbigt om man är charmig och har glimten i ögat, och faktiskt respekterar henne om hon vill vara ifred, annars hade jag bjudit ut henne så snabbt jag bara hade kunnat för att komma ifrån gymmet tillsammans med henne.

Hur många raggar med den repliken? Det är faktiskt en raggningsreplik som skulle vara ok på gymmet eftersom man visar direkt att man är ute efter att ragga på tjejen eller lämna henne ifred, inte "hjälpa" osv..

Tolkia
2011-09-06, 06:32
Jag tycker att filmjölk beskrev det hela bra:
Du kanske har framgång i att ragga på jobbet, eller i skolan, eller i baren, i kön till charkdisken på ICA, eller på dansgolvet, eller på nätet, vad vet jag, men har du funderat på varför? Det är för att det är din "scen". Du gör dig bäst där.

En annan persons scen kan vara på gymmet. Där han/hon känner sig trygg och självsäker, i sitt rätta element. Stället där han/hon kan presentera sig från sin mest attraktiva sida.

Tänk dig själv följande, att du är en ung singelman med ett lågstatusjobb, tjänar dåligt, sunkig lägenhet, varken bil eller körkort, kan inte dansa, ingen vidare humor, intelligens eller charm, kan inte klä dig snyggt, men du har en kropp som en grekisk gud, och är skitstark, och trivs som fisken i vattnet vid hantelstället. Du går inte hem på krogen, knappast i ICA-kön heller, och definitivt inte på jobbet, du kan inte uttrycka dig bra i skrift så nätet är inget vidare...men på gymmet däremot märker du att folk vill prata med dig och finner dig attraktiv. Klart som fan att du raggar på gymmet då.
Sedan tycker jag att det är väldigt oklart vad folk egentligen menar med "ragga"; det verkar spänna över hela skalan från rena kontaktförsök ("hej") till outright tafsande maskerat som hjälp. Det blir ju väldigt svårt att säga något om OK eller inte OK när begreppet är bredare än baksidan på en buss. Själv skulle jag säga att inget som faller i den sista kategorin är OK, oavsett om det utövas av kille eller tjej - både för att det inte är OK att lägga beslag på andras kroppar och för att det inte är OK att utsätta andra för att behöva se det på allmän plats.

Robbmeister
2011-09-06, 06:38
Nej det tror jag verkligen inte. Men jag vet inte om du har märkt det, gym brukar ha en tendens till att ha fler manliga besökare än kvinnliga och min erfarenhet säger att tjejer inte uppskattar att bli uppraggade av killar på gymmet.


Det beror helt på vilket gym man är på , på större gym (''statusgym'') brukar det vara ungefär 50/50 mellan manliga och kvinnliga besökare.

Och tjejer har också olika åsikter om att bli uppraggade på gymmet , det har till och med hänt att tjejer börjat stöta på mig där och frågat om nummer , om jag brukar vara där ofta etc etc. Vilket borde bevisa att alla tjejer inte har någon slags fobi för att snacka med okända killar på gymmet i syfte om att ligga/starta ett förhållande.

Kappman
2011-09-06, 07:02
Tycker det verkar vara större andel "tränande tjej söker". På gymmet där jag tränar är det ungefär hälften tjejer och det är endast ett fåtal av dem som inte är jäkligt piffade och ger mycket ögonkontakt (verkar blyga, men kontaktsökande).

De få tjejer som öser på och tränar fokuserat är som sagt få. Jag tror många av dem går på gym för att de är intresserade av vältränade killar. Jag tror många av killarna som tränar där gör det för att stå högre i kurs på andra "arenor"...

filmjölk
2011-09-06, 08:12
Alla som är på krogen är där för att ragga. Undantag finns givetvis här också, dom vill ha kul med sina kompisar och bla bla ("kul med mina kompisar" är för övrigt den mest falska frasen angående krogbesök hos tjejer någonsin)

..

Nej knappast. Dricka sig berusad, äta billig after-work mat, se på sport på storbilds-tv, umgås med sina kompisar, representation i jobbet, det är inte några undantag eller ens ovanligt.

mini
2011-09-06, 08:35
De få tjejer som öser på och tränar fokuserat är som sagt få. Jag tror många av dem går på gym för att de är intresserade av vältränade killar.
Haha, den ena idioten tror att ingen tjej vill bli raggad på på gymmet, alla tjejer på krogen är däremot där för att ragga (men flickor ville väl bara åt den icke existerande rena äkta kärleken, eller hur var det?) Den andra tror att alla tjejer tränar för att hitta en alfahanne på gymmet. Bra där men ingen cigarr för någon av er.

filmjölk
2011-09-06, 09:31
Jag tycker att ni är vrånga när ni reducerar tjejer till en "snäll" specifik personlighet bara för att de är just tjejer. Skall man generalisera så (generalisera är roligt, sluta aldrig med det) tycker jag att vi skall ha en annan bild av tjejer än det där snälla, blyga, romantiska och passiva. Det är så tråkigt, så fel, och så uppenbart skapat av en nördig man.

Tjejer är aktiva, elaka, manipulerande, konkurrerande och beräknande. De raggar upp killar på gymmet, förför dom, sedan skrattar de åt deras tillkortakommanden i sängen inför sina väninnor. De tävlar om hanars uppmärksamhet, inte för att de egentligen är intresserade av hanar, utan för att besegra varandra. Matriarkiska flockdjur med en vildsint hackordning där man hugger varandra i ryggen och drar sig inte för någonting för att hoppa upp ett steg eller sparka ner någon ett par steg på hackordningsstegen.

Osten80
2011-09-06, 09:38
Tjejer är aktiva, elaka, manipulerande, konkurrerande och beräknande. De raggar upp killar på gymmet, förför dom, sedan skrattar de åt deras tillkortakommanden i sängen inför sina väninnor. De tävlar om hanars uppmärksamhet, inte för att de egentligen är intresserade av hanar, utan för att besegra varandra. Matriarkiska flockdjur med en vildsint hackordning där man hugger varandra i ryggen och drar sig inte för någonting för att hoppa upp ett steg eller sparka ner någon ett par steg på hackordningsstegen.

Själv skulle jag vilja sätta diagnosen bordeline på större delen av den kvinnliga befolkningen.

Mart|n
2011-09-06, 09:40
Jag tycker att ni är vrånga när ni reducerar tjejer till en "snäll" specifik personlighet bara för att de är just tjejer. Skall man generalisera så (generalisera är roligt, sluta aldrig med det) tycker jag att vi skall ha en annan bild av tjejer än det där snälla, blyga, romantiska och passiva. Det är så tråkigt, så fel, och så uppenbart skapat av en nördig man.

Tjejer är aktiva, elaka, manipulerande, konkurrerande och beräknande. De raggar upp killar på gymmet, förför dom, sedan skrattar de åt deras tillkortakommanden i sängen inför sina väninnor. De tävlar om hanars uppmärksamhet, inte för att de egentligen är intresserade av hanar, utan för att besegra varandra. Matriarkiska flockdjur med en vildsint hackordning där man hugger varandra i ryggen och drar sig inte för någonting för att hoppa upp ett steg eller sparka ner någon ett par steg på hackordningsstegen.

Om man beskriva det med bilder (obs. inte helt överförbart, då dessa bilder har med ett annat ämne att göra!)...

Första stycket:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/images/toot1.gif

Andra stycket:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/images/toot2.gif

Asdf
2011-09-06, 09:58
Är det bara jag som tror att Smml egentligen är en max 17-18årig tjej? Som gnäller på raggande killar på gym för att plötsligt bli helt paff över att andra inte håller med henne?

Hela grundfrågan är intressant, varför är det mer socialt accepterat att ragga i vissa miljöer än andra? Eller är det så egentligen?

Jokester
2011-09-06, 10:07
Själv skulle jag vilja sätta diagnosen bordeline på större delen av den kvinnliga befolkningen.

Till skillnad från män då? LOL.

hurril
2011-09-06, 10:09
"Tjejer på gymmet" imponeras av om du:

1. Verkar vara där för att träna.
2. Är snygg.
3. Tränar snyggt.

Fula killar som fläskar på med tunga vikter och våldar upp dem samt kollar tuttar i, mellan och innan seten har dem sett redan. Allt för många gånger.

Nej. Du tror det för att de inte tittade på dig. Puss :)

Oxe
2011-09-06, 10:10
Smml Kan ju lika gärna vara att tjejerna anser att inte du borde ragga på gymmen,

Sen är ju klassikern man utgår ifrån sig själv Smml kanske raggar som ett grottmongo och enbart är ute efter att besudla små tjejer så i hans värld så är det så. Och tycker det är jobbigt med konkurransen

Finns ett gäng grottongon där ute med avsaknad av stil och finess, tydligare på vissa gym än andra, vissa gym är ju kända för att vara en köttmarknad, tränar man på en av dom gymmen så är man ju troligen mer benägen till att ragga eller att bli raggad på.

Angående ragga på krogen så är det samma sak där majoriteten föredrar ju att slippa grottmongon men pga berusning och dåligt omdömme så har grottmongo taktiken bättre chans att lyckas.

Det är ju ganska många tjejer som tom väljer att gå till gayklubbar osv för att slippa hetsiga killar utan finess, och är skeptisk till att ens hälften på krogen är ute för att ragga. Att har trevligt och vara socialt kompitent är inte samma sak som att ragga.

hurril
2011-09-06, 10:10
Du ger ett par exempel och det finns andra också. Vad jag säger är att de flesta tjejer på gymmet inte bryr sig ett skit om hur mycket vikt som ligger på din stång. Däremot ser dom ganska snabbt om du försöker dig på en högre vikt än du behärskar efter att ha tokgluttat deras tuttar. Det blir liksom double fail.

Rent tjurbajs. Det där är det brudar lurar dig att tro i samma mening som: Asså det är så äckligt med stora muskler och manliga män. Amagad asså, du är mycket hetare, lol!

Pernam
2011-09-06, 10:12
Jag tycker att ni är vrånga när ni reducerar tjejer till en "snäll" specifik personlighet bara för att de är just tjejer. Skall man generalisera så (generalisera är roligt, sluta aldrig med det) tycker jag att vi skall ha en annan bild av tjejer än det där snälla, blyga, romantiska och passiva. Det är så tråkigt, så fel, och så uppenbart skapat av en nördig man.

Tjejer är aktiva, elaka, manipulerande, konkurrerande och beräknande. De raggar upp killar på gymmet, förför dom, sedan skrattar de åt deras tillkortakommanden i sängen inför sina väninnor. De tävlar om hanars uppmärksamhet, inte för att de egentligen är intresserade av hanar, utan för att besegra varandra. Matriarkiska flockdjur med en vildsint hackordning där man hugger varandra i ryggen och drar sig inte för någonting för att hoppa upp ett steg eller sparka ner någon ett par steg på hackordningsstegen.

Du glömde varianten där dom bara vill ha stock, i massor, vare sig dom vet det eller inte.

Jokester
2011-09-06, 10:14
Smml Kan ju lika gärna vara att tjejerna anser att inte du borde ragga på gymmen,

Sen är ju klassikern man utgår ifrån sig själv Smml kanske raggar som ett grottmongo och enbart är ute efter att besudla små tjejer så i hans värld så är det så. Och tycker det är jobbigt med konkurransen

Finns ett gäng grottongon där ute med avsaknad av stil och finess, tydligare på vissa gym än andra, vissa gym är ju kända för att vara en köttmarknad, tränar man på en av dom gymmen så är man ju troligen mer benägen till att ragga eller att bli raggad på.

Angående ragga på krogen så är det samma sak där majoriteten föredrar ju att slippa grottmongon men pga berusning och dåligt omdömme så har grottmongo taktiken bättre chans att lyckas.

Det är ju ganska många tjejer som tom väljer att gå till gayklubbar osv för att slippa hetsiga killar utan finess, och är skeptisk till att ens hälften på krogen är ute för att ragga. Att har trevligt och vara socialt kompitent är inte samma sak som att ragga.

Definiera ganska många.

Loke
2011-09-06, 10:19
Är det bara jag som tror att Smml egentligen är en max 17-18årig tjej? Som gnäller på raggande killar på gym för att plötsligt bli helt paff över att andra inte håller med henne?

Hela grundfrågan är intressant, varför är det mer socialt accepterat att ragga i vissa miljöer än andra? Eller är det så egentligen?

Nej, det är en kille. En tjej hade vetat att tjejer raggar lika mycket på gymmet som killar.

Personligen tycker jag det verkar vanligare att tjejer raggar på gymmet än att killar gör det. Tror att de allra flesta killar känner sig för obekväma för att ragga där. Ibland får jag känslan av att vissa tjejer spanar in snygga killar för att senare ragga på dessa i andra sammanhang.

Nitrometan
2011-09-06, 10:20
Definiera ganska många.

Fler än tre.