handdator

Visa fullständig version : AF / CBB-Satsning [94:a]


Sidor : [1] 2

teo123
2011-08-29, 17:31
Tjena! Lurkat runt lite fram och tillbaka ett tag och nu bestämde jag mig för att göra en journal, Vill ha lite feedback på vad som släpar och liknande.

Just nu kör jag ett schema som många säkert tycker är extremt men tro fan att man måste vara extrem för att bli bäst, jag växer som ett odjur på en 3-split som rullar utan vilodagar (kanske blir någon om jag ska iväg eller liknande, men jag viker inte från schemat frivilligt!).

Bröst/Triceps/Främre- samt mittdelts
Rygg/Biceps/Övre trapz/Bak-delts
Ben/Mage

Är inget vidare stark, utan har lyssnat lite på RobbanColeman och fjantar med TuT, men musklerna blåser upp och man ser stark ut iaf, så jag är nöjd!

Styrkestats:
Bänk: 87,5x2
Böj: 95x3 (kan nog dra 105 eller nåt om jag får några vilodagar osv)
Mark: 142,5 (väääldigt länge sen jag körde, då man inte tävlar i mark på F5 och jag kan inte köra tungt efter mina böjar)
Dips: 22 st djupa
Chins: 10-12 stycken, ska testa att maxa snart

177 lång, vikt pendlar mellan 72-76 (på kreatin).

Tillskott:
BCAA
EAA
Whey
Kreatin
Koffein (oj vad jag knarkar skiten)

Kör EAA om jag har fun light att smaksätta den med, och om jag kör på tom mage, annars är det whey som gäller.

Bilder kommer (oj vad det kommer bli många, har ett monsterego!).

Nu jävlar

teo123
2011-08-29, 17:38
Börjar med några bilder då för att kickstarta lite!
82921

82922

82923

Most-Muscular blev lite sne där, skyller på alkoholen!

Kommer att köra någon slags amatör-photoshoot med en polare som är fotointresserad om ca en månad, då ska jag vara riktigt deffad och carb-laddad!

Alltid roligt med mål med deffen :)


Lite mått är ju bra förresten! (ingen pump, flexad muskel, tjockaste stället):
54cm lår
38,5cm vad
30cm underarm
37,5cm överarm
101cm bröst (lats ute och luft i lungorna)
116cm axlar (luft i lungorna)

Berrypicker
2011-08-29, 17:44
Riktigt bra form teo, men var är benen?!

teo123
2011-08-29, 17:52
Riktigt bra form teo, men var är benen?!

Åh herrejävlar att jag kunde glömma... Fixar en bild nu, men dom kommer stå i skugga mot dina oly-ben, tyvärr :(

82924

82925

Kan tillägga att jag hade knäproblem så knäböj är rätt nytt för mig, har la kört sådär 15 benpass på hela min gymkarriär...

Ursäktar för avsaknaden av ådror, men tro fan att dom ska gömma sig när kameran tittar fram...

teo123
2011-08-29, 20:13
Andra träningspasset för dagen avklarat, springa 2-3km (ja fyfan vad jag suger på att springa), fick för mycket pump i ländryggen för att fortsätta så jag fick avbryta...

Körde tri/pec/delt-pass tidigare idag också.

Dagens kcal-intag: ~2200, 150g+ protein.

teo123
2011-08-30, 12:30
1fS9H16THvQ

Haha fyyyfan, nu JÄVLAR ska det köttas ben!
Satsar på 100kg böj! Har lätt träningsvärk från springandet igår men inte fan ska det få stoppa mig!

I'M BETTER THAN THAT!

teo123
2011-08-30, 13:55
Passet blev inte särskilt bra med tanke på att mina ben inte fått vila sen senaste benpasset (sprungit) så det blev såhär:

Böj:
stången x 12
50kg x 8
70kg x 5,3,3
90kg x 2,2,1 (hade kanske klarat en trea i de två första seten men ville inte köra till fail utan power-rack)

Körde pose-träning mellan sets, underbart att vara ensam på gymmet! ;)

Frontböj (TuT-style):
50 x 10,10,10

Mark:
90 x 5
120 x 5,5,5,3,3 (fyfan i helvete vad tungt det blev med att ryggen va så trött också)

Benspark - Bencurl (Superset, Full TuT med låååångsam negativ fas)
58,5kg x 12,12,10,10 - 45kg x 12,12,10,10

Stående vadpress - Superset med magövningar tills jag inte klarade mer.

Sundqvist
2011-08-30, 14:00
Grymt mannen! bra form!

teo123
2011-08-30, 14:09
Grymt mannen! bra form!

YESSS min första kommentar och den är asbra! :D
Formen ska toppas och en ordentlig photoshoot ska in så man får en bra bild av hur det ser ut! :)

Berrypicker
2011-08-30, 14:11
Jobba på din posing tills dess, lär dig göra en riktig back double biceps, och en riktig side chest. Då ska vi allt se hur grov du egentligen är. :)

teo123
2011-08-30, 14:15
Jobba på din posing tills dess, lär dig göra en riktig back double biceps, och en riktig side chest. Då ska vi allt se hur grov du egentligen är. :)

Haha vill ju inte visa hur grov jag egentligen är, då kommer ju folk garva :(
Langa en fet fotostudio men sjukt optiljus, en asbra fotograf och ett helt lag photoshoppare så kanske jag kan se beff ut! Men fram tills dess så är det bara å KÖTTAAAAAAAAAAA

JojjeG
2011-08-30, 14:23
Kul att du har samma mål och ålder som mig! Jag har också tänkt bli världens bästa fitnessatlet ;)

teo123
2011-08-30, 14:42
Kul att du har samma mål och ålder som mig! Jag har också tänkt bli världens bästa fitnessatlet ;)

YES någon som är starkare än mig, med samma mål, nu kan jag inte slappa i en sekund förrens jag har kommit ikapp dig! Underbar motivation!

Vi får tävla om förstaplatsen, kan bara vara en som står som etta, och det är den som går in för det med hela sin kropp och själ, svårare än så är det inte, och tro FAN att det är du eller jag!

Vi ses på AF-olympia! ;)

Lavesson
2011-08-30, 17:56
Grym journal, helt rätt inställning har du också! :)

teo123
2011-08-30, 17:59
Grym journal, helt rätt inställning har du också! :)

Tack så mycket!
Herrejävlar vad grov du är! :O Någon dag, då jävlar ska jag dwarfa dig, kosta vad det kosta vill!

teo123
2011-08-30, 18:04
Jag har nu bevisat min dedikation till träning, det slutgiltiga steget för att visa att man är en riktig träningsnarkoman och inget annat!

Jag har sålt mitt wow-account och köpt proteinpulver för pengarna! BS Kasein - Double Chocolate mint! (trodde det va almond för det va ju vad skylten sa men nu har jag lärt mig en läxa!).
Så låt det REGNA in recept på roliga proteinfluff, bars man kan baka på det, osv osv!

Imorn är det biceps o rygg på sportlife domkyrkan runt 11:30-13.20, så om ni ser en liten kille med alldeles för mycket självförtroende (gasp-kläder när man inte ens har 25 BMI! aja baja..) stå o slita i vikter och primalvråla så är det fritt fram att bli motiverade! ;)

shadowfire
2011-08-30, 18:10
kul med fler förmågor i stan!
lycka till o kör hårt :whipped:

teo123
2011-08-30, 18:14
kul med fler förmågor i stan!
lycka till o kör hårt :whipped:

KÖTTAAAAAAAAAAAAAAA!
Och går du in med inställningen att du är minst så blir du också minst! Du är ju förfan svinstark! Ge mig några kilo av din massa så ska du få se på tjurrusningen i göteborg!

teo123
2011-08-31, 12:03
Köttat färdigt på sportlife domkyrkan! hade 0 koll på vikterna men jävlar vad jag körde för kontakt! spyfärdig när jag körde de sista övningarna (lats och bicepsisolationer, supersettade).

Om någon såg mig så skriv gärna! :D

Bilder kommer när jag kommer hem!

Niwah
2011-08-31, 12:33
Kul journal och grym inställning. Riktigt kul läsning :)

JojjeG
2011-08-31, 12:35
Proteinpudding
3dl Kasein + 4dl mjölk. Blanda och låt stå i kylen 10-15 min. Ät med grädde.
Chokladgröt
1dl havregryn 2dl vatten + 2msk kasein. Rör om och ställ in i mikron i 2 min.

JojjeG
2011-08-31, 12:36
YES någon som är starkare än mig, med samma mål, nu kan jag inte slappa i en sekund förrens jag har kommit ikapp dig! Underbar motivation!

Vi får tävla om förstaplatsen, kan bara vara en som står som etta, och det är den som går in för det med hela sin kropp och själ, svårare än så är det inte, och tro FAN att det är du eller jag!

Vi ses på AF-olympia! ;)

Hehe bra inställning grabben. :)

teo123
2011-08-31, 12:40
Kul journal och grym inställning. Riktigt kul läsning :)

Men du har mycket fetare namn på din, och myyycket starkare ben! ;)
Men bli aldrig nöjd!

teo123
2011-08-31, 12:45
Proteinpudding
3dl Kasein + 4dl mjölk. Blanda och låt stå i kylen 10-15 min. Ät med grädde.
Chokladgröt
1dl havregryn 2dl vatten + 2msk kasein. Rör om och ställ in i mikron i 2 min.

Taaackar :D

Man blir inte bäst i världen utan rätt tänk!
Kom på att vi inte kommer tävla mot varandra (tror jag) för du är 180 och jag är 177, dvs olika längdklasser... Där hade jag tur ;)

teo123
2011-08-31, 15:07
Dagsfärska bilder!
82985

82986

Måste bli bätte på posering men nu satt spegeljäveln ashögt upp (för en dvärg som mig) så det fick bli såhär :(

Jailbaitwarrior
2011-08-31, 15:12
Härlig inställning och med långsiktiga mål, kör hårt :)

Filipb
2011-08-31, 15:36
Du har haft en bra start. Fortsätt så här så kan detta bli riktigt bra!

teo123
2011-08-31, 15:54
Härlig inställning och med långsiktiga mål, kör hårt :)

Tackar :D! Om du ser min profil så tog jag en bild för att hedra Zyzz, jag ska fan upp på olympus och kötta med honom i gudarnas gym!
Är du på elle? ;)

Du har haft en bra start. Fortsätt så här så kan detta bli riktigt bra!

Tackar!

Skitroligt att läsa kommentarer, och har ni något att kritisera så SNÄLLA gör det, ni vet säkerligen mer än mig om träning och kost, så tipsa på nu!

cconnyw
2011-08-31, 16:11
Jääävlar i helvete! Säker på att du är 94a??? Får nästan komplex:em:
Usch får väll man traska iväg till gymmet igen... :P

teo123
2011-08-31, 16:16
Jääävlar i helvete! Säker på att du är 94a??? Får nästan komplex:em:
Usch får väll man traska iväg till gymmet igen... :P

HAHA du är ju förfan dubbelt så stor som mig!
Men fortsätt du tänka så, ska du slå mig så får du kötta hårdare än mig, sova mer än mig och äta bättre än mig, så enkelt är det, ingen rocketscience där inte!

Om någon bra schema-byggare kan knåpa ihop ett schema så vore det asnice!
Här har ni en mall-liknande sak!

Mån:
Tis:
Ons: (dubbla pass)
tors: (dubbla pass)
fre:
Lör: möjlig vilodag? helst inte
sön: också en möjlig vilodag, men som sagt: helst inte.

Fokuserar mycket på styrka i F5-momenten, med extra fokus på styrka i böjen! :)

Jailbaitwarrior
2011-08-31, 16:28
Tackar :D! Om du ser min profil så tog jag en bild för att hedra Zyzz, jag ska fan upp på olympus och kötta med honom i gudarnas gym!
Är du på elle? ;)



Haha, go bild!:D Lätt! Cya at olympus sen då ;)

teo123
2011-08-31, 16:38
Min gode vän Love fixade ett schema snabbare än ögat, det ser bra ut tycker jag men litar på koloiter, grub sitter säkert på en studie om att det inte är opti osv, men vad tycker ni?

Dag 1: Rygg, Biceps

Dag 2: Ben

Dag 3: Pass 1; Bröst - Pass 2; Triceps / Axlar

Dag 4: Pass 1: Rygg, Biceps - Pass 2: Vader, underarmar, mage

Dag 5: Ben

Dag 6: Bröst, Triceps, Axlar (fokus dips)

Dag 7: Vader, underarmar, mage

teo123
2011-08-31, 16:40
Haha, go bild!:D Lätt! Cya at olympus sen då ;)

Försten upp säger jag då! ;)

teo123
2011-08-31, 20:11
Jag är ju så sjukt efterbliven, but I can't help it... Jag ska ut o springa nu, vilket alltid tar kål på mig och jag blir helt död, men jadu..
Jag tänker såhär:
Jag får finnar av kreatin, men jag får oxå bra effekt av det. Alla som sätter sin hy framför styrka får jag därför bättre resultat än.

Jag blir död och ångrar mig alltid dagen efter jag sprungit, men alla som har vett framför pannbenet springer inte när man redan tränat en gång samma dag och ska köra vader dagen efter. Men jag blir starkare än dom också.

Detta är bara exempel på min extrema idioti...

Men det är därför jag är bäst, det är därför jag kommer nå världseliten. Därför kommer jag stå brevid Arnold en dag.

I do what others won't, So I can do what others can't.

JojjeG
2011-08-31, 20:16
Klart man tänker så, annars är de lika bra lalla omkring.

teo123
2011-08-31, 21:54
Säger bara detta:
"Will you sacrifice to win?" - Layne Norton.

Att jag fick gå i sommarskola och lägger alla mina pengar på protein, koffein, kreatin, gymkort, träningskläder är det jag snackar om.

Träningen har gett mig så mycket, att man ALLTID ska sikta mot stjärnorna, alltid längst upp, att aldrig vara nöjd och att ge allt, att göra allt i sin förmåga för att komma dit man vill komma.

Ett till citat som jag tänkt på hela dagen:
Don't complain,
If you don't like something, change it
if you can't change it, change yourself
if you can't change yourself, accept it.

Fungerar i alla scenarion jag kunde komma på iaf :)

mgamhov
2011-08-31, 22:37
ja är ingen legend inom detta men , angående programmet, är jag lite fundersam mot ex biceps/bröst,triceps och axlar 2 gånger i veckan, när jag delat upp så jag har separat träningspass åt bara biceps 1 gång i veckan har jag fått "kritik" mot det. Jag kör alla muskelgrupper 1 gång i veckan, funkar sjukt bra. Det funkar olika bra för alla, att köra så som du säger kanske funkar för dig, men glöm inte att musklerna växer när de vilar och enligt mig är ca 1 vecka eller ia alla fall 5 dar bra för att de ska ha reparerat sig från föregående pass :) annars kan du ju testa en tid med detta och sen en tid med längre vila /muskel så kan du ju jämföra :) ser bra ut annars, lycka till!

teo123
2011-09-01, 06:27
ja är ingen legend inom detta men , angående programmet, är jag lite fundersam mot ex biceps/bröst,triceps och axlar 2 gånger i veckan, när jag delat upp så jag har separat träningspass åt bara biceps 1 gång i veckan har jag fått "kritik" mot det. Jag kör alla muskelgrupper 1 gång i veckan, funkar sjukt bra. Det funkar olika bra för alla, att köra så som du säger kanske funkar för dig, men glöm inte att musklerna växer när de vilar och enligt mig är ca 1 vecka eller ia alla fall 5 dar bra för att de ska ha reparerat sig från föregående pass :) annars kan du ju testa en tid med detta och sen en tid med längre vila /muskel så kan du ju jämföra :) ser bra ut annars, lycka till!

Med detta schemat får alla muskler vila minst 48h och jag är nöjd :) Ska testa att köra det och se hur det går, annars slänger jag in en vilodag eller två

Filipb
2011-09-01, 08:56
Vad jag hört ska musklerna vila 48 TILL 96 timmar. Men så länge du inte blir övertränad och orkar så är det bara att köra! :)

shadowfire
2011-09-01, 09:10
Vad jag hört ska musklerna vila 48 TILL 96 timmar. Men så länge du inte blir övertränad och orkar så är det bara att köra! :)

Det hänger på hur hårt du kör och är kopplat till intensitet.
Tränar du på 65% av ditt 1RM så kan du köra 4 ggr/veckan om du känner för det. Kör man varje set till fail så kommer dock CNS'en att må skit och det är inte säkert att den är redo för ett nytt pass så tight inpå.

Så träna klokt, lyssna på kroppen o se till o sova o äta som folk mellan så går det nog bra. :thumbup:

teo123
2011-09-01, 18:58
Det blev ett pass på sportlife domkyrkan idag! :) Bröst blev det, och ska springa ner och köra axlar/triceps strax, på sportlife karl-johansgatan (majorna).

Passet va la typ såhär:
800mg koffein, 20g vassle
Uppvärming
Bänkpress: 80kg x 3,3,2 och sen 70 x 5,5
Incline hantelpress: 25kg (per hantel) x 10,10,8
Plan hantelpress: 22,5kg x 10, 10, 8
Cable crossover: 4-5 plattor, reppade ut typ, 5-6 set till teknisk fail
Maskinflies bara för att pumpa ut det absolut sista, 5 set.

Sen 30g vassle och en proteinbar (BS).

Dagsform:
83038

83039

83040

Om ni ser nåt som släpar eller nåt så snälla säg till :D

Berrypicker
2011-09-01, 19:23
Ruskigt bra form Teo! Bara att jobba på benen nu så du inte får en 1:1 ratio på ben/armar. :D

Själv tycker jag schemat ser helt OK ut, även om jag själv hade kört Push/pull eller något liknande, men då hade jag inte kunnat köra på samma intensitet.

Och till er som tvivlar på att han ska köra bröst/triceps osv flera gånger i veckan, och tror att återhämtningen inte är tillräcklig, så säger jag bara att det varierar helt från person till person. Själv kan jag köra knäböj 4ggr/vecka utan problem, på hög %, i flera månader utan att överträna mig. Orkar man så orkar man, känner man sig allmänt trött så kan man ju ta en vilodag, annars? KÖTTA!

teo123
2011-09-01, 19:27
Ruskigt bra form Teo! Bara att jobba på benen nu så du inte får en 1:1 ratio på ben/armar. :D

Själv tycker jag schemat ser helt OK ut, även om jag själv hade kört Push/pull eller något liknande, men då hade jag inte kunnat köra på samma intensitet.

Och till er som tvivlar på att han ska köra bröst/triceps osv flera gånger i veckan, och tror att återhämtningen inte är tillräcklig, så säger jag bara att det varierar helt från person till person. Själv kan jag köra knäböj 4ggr/vecka utan problem, på hög %, i flera månader utan att överträna mig. Orkar man så orkar man, känner man sig allmänt trött så kan man ju ta en vilodag, annars? KÖTTA!

Ja fifan Love, liebe dich *cupid*

Jag ligger på ~300g protein om dagen (minst) just nu, ääh fiifan vad det ska deff-byggas nu!

Dagens andra pass på G, glömde min gymbag på ******** när jag va där idag men tro fan att jag hade en uppsättning träningskläder på mig!

KÖTTA AXLAR TRICEPS! :hbang:

teo123
2011-09-01, 21:57
Hemma från passet! Inget märkvärdigt really, såg ut såhär:
RC-uppvärmning
Militärpress:
20kg x 12,12
40kg x 5
50kg x 3
60kg x 1 (lätt fan), sen ~20 sekunder vila och en pushpress på 62,5kg

Sittande axelpress:
12,5kg x 12, 12, 12 (extreeeeeeemt strikt med all fokus på kontakt, jävlar vad det brändes!)

Militärpress i maskin:
36,5kg x 12, 12, 10 (quarter-reps, dvs TuT och väldigt lite ROM)

Smalbänk:
60kg x 6,6,5

Avslutade passet med triceps-isolationer, och lite variationer av lateral raises i både kabelmaskin och med hantel.

Sjukt PB i militärpress, första gången jag maxar i 1RM!

teo123
2011-09-02, 18:29
Ahh hemma efter ett göttigt benpass!
800mg koffein och heavy fucking metal som PWO
Kände att jag inte hade särskilt mycket krut i benen efter att jag har intervallsprungit och köttat ben dagarna innan, så förhoppningarna var inte så stora i böjen.

Passet: (skriver inte uppvärmning)
Böj: 80kg x 5,5,3 - kände att det inte va böjdag precis...

Marklyft:
110kg x 5
130kg x 3
150kg x 1 (PB!!! Gick upp lätt och jag har inte ens tränat mark på typ ett halvår!)
155kg x 0 - första försöket fick jag en dålig start i, balansen låg på tårna, gjorde ett till försök ~20 sekunder efter men fick bara upp den några cm. 155-160 går lätt upp nästa maxning!

Benspark:
58,5kg x 12,12,12,12 - Full TuT, 3 sekunders negativ fas och efter varje set så va jag så sjukt nära på att börja lipa.

Liggande bencurl:
40kg x 12,12,12,12 - Full TuT och väldigt mycket excentrisk fas. Borde lastat på mer vikt men det känns som jag bryter knäna när jag ska få upp den då :(

Stående vadpress (singeltrissa):
200kg x 15
250kg x 12,12,12 - Full TuT på alla set.s

Sittande vadpress:
50kg x 20,20,18 - gråtfärdig här med, släppte aldrig tension under 20 reps så det brände på ordentligt!

Efter träning: Vassleshake och proteinbar, om nom nom!

Hur går det för er då gubbar? Ni fitnessatleter/klassiska bodybuilders får gäärna skriva PBs, träningstips osv! (Givetvis andra också men eftersom jag tränar för AF och CBB så säger det säg självt! ;))

AlexEr
2011-09-02, 18:34
Bra form! Kul med en till i samma ålder som satsar på AF :D
Formen ser riktigt bra ut! bara att nöta på så kanske vi ses på scen ;)

grattis till pb i marken btw

Discogymmar
2011-09-02, 18:44
Fin form!
Lycka till i strävan mot dina mål! :)

teo123
2011-09-02, 18:59
Bra form! Kul med en till i samma ålder som satsar på AF :D
Formen ser riktigt bra ut! bara att nöta på så kanske vi ses på scen ;)

grattis till pb i marken btw

Har sett din journal innan men nu när jag kollar nogrannare...
Det är inte roligt längre, vafaaaan vilket MONSTER du är!
Hur lång är du? Är du i samma längd som mig så får jag kapa benen så att jag kommer i en kortare klass än dig :(

Tack till grattiset i marken förresten, snart kanske jag kan ta halva ditt max ;)

teo123
2011-09-02, 18:59
Fin form!
Lycka till i strävan mot dina mål! :)

Ja fifan!
Du oxå, dä ä ba å kötte! ;)
Får man se dig på scen kanske?

Discogymmar
2011-09-02, 19:15
Ja fifan!
Du oxå, dä ä ba å kötte! ;)
Får man se dig på scen kanske?

Det dröjer nog innan jag har tillräcklig fysik får någon scen. Om jag ens kommer ha det någongång i mitt liv.
Sysslar med fotboll så blir inte så fullhjärtat på gymmet tyvärr "/

teo123
2011-09-02, 19:21
Det dröjer nog innan jag har tillräcklig fysik får någon scen. Om jag ens kommer ha det någongång i mitt liv.
Sysslar med fotboll så blir inte så fullhjärtat på gymmet tyvärr "/

Vad är ditt mål? Landslaget i fotboll? FC Barcelona? Bara allroundtränad?
Om du vill pumpa dips på scen så är det klart som FAN att du ska göra det. Det finns ingen som kan stoppa dig när du väl har bestämt dig.
Vill du bli nästa Ronaldo så är det bara att spela fotboll, träna och pressa till blodsmak i munnen varje pass, låt ingen dra ner dig, det är bara du som kan ta dig till ditt mål.

Om du spelar fotboll för att det är kul, och gymmar för att se bra ut är det fine, men ligger det ens ett litet intresse för att marka som en gud, springa som en dåre, sparka boll som en brasse, eller dippa som Ako Rahim, så GO FOR IT, slösa inte din tid med att vela runt och köra halvhjärtat när du kan nå toppen och sätta fotspår i historien.

Blott min personliga åsikt :)

Sundqvist
2011-09-02, 19:41
Grym mark! och WTF kör du 800mg koffein, jag som blev helt cp av typ 250 ;D

teo123
2011-09-02, 19:50
Grym mark! och WTF kör du 800mg koffein, jag som blev helt cp av typ 250 ;D

Ibland blir det typ 1,2g, fast då tar jag 3-4 tabs, softar lite tills dom slått in, och sen kör jag 2-3 till och drar till gymmet.. Rätt köttiga pass blir det :)

Mitt rekord ligger på 1500mg tror jag, koffeintabletter, PWO och kaffe i en salig blandning!

Och tack för mark-komplimangen :)

AlexEr
2011-09-02, 20:05
Jag är kort som en tjej, 165cm B)

teo123
2011-09-02, 20:32
Jag är kort som en tjej, 165cm B)

My god... Då är det ju DU som är kortare än mig? Jag som hade planer på att kapa mina ben från knäna... Aldrig att jag gör det nu, nu har jag ju en chans igen :D
165 är ju perfekt iom att du får såpass låg kroppsvikt vid chins o dips t.ex. Dessutom så ser man biffigare ut än folk som är längre, det är det jag lever på ;)

teo123
2011-09-03, 16:26
Hemma från ett pass på Sportlife Domkyrkan där jag hjälpte en kompis som är nybörjare på gymmet :) Gav honom en bra start och lärde honom att isolationer får man göra först när man är färdig med basövningarna! Lite som dessert.

Själv körde jag ett rygg/biceps/trapz-pass vilket gick helt okej, enda vikterna jag kommer ihåg va shrugs:
Hantelshrugs: 40kg x 20,20
Skivstångsshrugs: 120kg x 12,12 - 140kg x 10,10

Det blev en HEL DEL bicep-curls idag, måste verkligen få armarna att växa, dom har KRYMPT 0,5cm (deffar ju men aa...) och det är INTE acceptabelt. Därför ska jag smiska sönder armarna som aldrig innan! Var nära på att spy och gråta efter både skivstångscurls och hantelcurls. Där fick bicepsarna vad dom förtjänade, idiotmuskel...

Om nån ser mig på gymmet så säg till! :D I journalen eller in person, det är bara sköjj! Behöver en gympartner som man kan tagga lite med och som kan passa en i bänken så man kan kötta som aldrig innan! ;)

RobbanColeman
2011-09-03, 16:44
Kör hårt, tut, tut! *flex*

Filipb
2011-09-03, 16:48
Schyssta shrugs!

teo123
2011-09-03, 17:04
Kör hårt, tut, tut! *flex*

Ja fyfan, du är ju missionär för TuT-tåget! :D
Ärad att du tittar in här, mästare :bow:

teo123
2011-09-03, 17:05
Schyssta shrugs!

Tackar! Kan nog köra mer men hade ingen spegel så kunde inte se form, och jag va trött i ryggen från mark-PBt dagen innan så jag stannade här för idag... Har sjukligt överdimensionerade trapz (iaf övre).

Discogymmar
2011-09-03, 17:06
Vad är ditt mål? Landslaget i fotboll? FC Barcelona? Bara allroundtränad?
Om du vill pumpa dips på scen så är det klart som FAN att du ska göra det. Det finns ingen som kan stoppa dig när du väl har bestämt dig.
Vill du bli nästa Ronaldo så är det bara att spela fotboll, träna och pressa till blodsmak i munnen varje pass, låt ingen dra ner dig, det är bara du som kan ta dig till ditt mål.

Om du spelar fotboll för att det är kul, och gymmar för att se bra ut är det fine, men ligger det ens ett litet intresse för att marka som en gud, springa som en dåre, sparka boll som en brasse, eller dippa som Ako Rahim, så GO FOR IT, slösa inte din tid med att vela runt och köra halvhjärtat när du kan nå toppen och sätta fotspår i historien.

Blott min personliga åsikt :)

Den där texten åkte rakt in i kroppen :o tack!

teo123
2011-09-03, 17:11
Den där texten åkte rakt in i kroppen :o tack!

Fyfan vad glad jag blir nu! (obs: följande kommer låta lite narcissistiskt)
Men det kan ha förändrat hela ditt liv! Från att köra lite halvhjärtat till att bli bäst i världen och få sitt namn i historieböckerna! Hoppas mina barnbarn får läsa om den store Discogymmar när dom går igenom atleter som har förändrat hela världens syn på sporten!

teo123
2011-09-03, 17:52
Sitter o trycker i mig en kycklingfilé på typ 250g och dricker fun light..
Kosten suger just nu, trycker i mig gaaalna mängder protein, men tro fan att det funkar!
Sjukt tryck på gymmet, vaskuläritet som aldrig innan, blir starkare trots kcal-underskott!
Räknar just nu inte kcal, utan jag håller mig bara till kcal-fattig mat och det funkar!
Jag mår bättre nu än jag räknade, jag blir hårdare för varje dag och det tittar fram en ny ådra varje/vartannat pass!
Har liiite fett kvar på just magen, det är rätt konstigt för jag har ådror över serratus, runt 8-10 ådror under magen men inte fan får jag bort det absolut sista fettet! Blir gaaalen!

Men deffen avslutas i slutet av denna månaden, och då JÄVLAR ska jag vara deffad!
Vet någon var man kan köpa rent DMAA? Vill ha det som PWO eftersom jag är galet resistent mot koffein, och orkar inte köpa jack3d där jag får en massa skit jag inte vill ha, som b-alanine, kreatin osv (har det löst).

teo123
2011-09-04, 20:48
Det blev en vilodag idag, men proteinintaget är maxat som alltid ändå!
Kycklingfilé och proteinbar till frukost is the shit! ;)

teo123
2011-09-05, 14:23
Ska köra bröst/triceps/axlar idag, men är inte så pepp just nu, lååång skoldag och bara typ 8-9 timmars sömn.. Satsar på RPB i bänk (70kgx9) vilket antagligen kommer gå upp rätt lätt!
PEPPA MIG!!1

apnisse
2011-09-05, 17:13
Bild efter deffen tack! De tidigare bilderna var sjukt bra ju! :D

teo123
2011-09-05, 17:57
Bild efter deffen tack! De tidigare bilderna var sjukt bra ju! :D

Tack så mkt :D
Slutet av månaden blir det bilder på en SJUKT hård teo, I promise!

teo123
2011-09-05, 20:05
Tillbax från gymmet!
Blev ingen bänk idag, utan passet såg ut såhär:
RC-uppvärmning
Dips (axeln under armbågshöjd):
8,8,28 (PB!)
Resten av passet va FULL fokus på TuT och kontakt, släppte aldrig tension under ett set!
Incline bänk (typ 45-60graders lutning):
40kg x 12
50kg x 12,12
Incline hantelpress (30graders lutning):
22,5kg x 12,10,10
Incline flies:
12,5kg x 12,12,12
Cable crossover:
22,5kg x 12, 12, 12, 15, 15
Sittande axelpress:
15kg x 12, 10, 10
Militärpress i maskin:
32,5kg x 12, 10, 10
Lateral Raises:
8kg x 12, 12, 12, 12, 12
Smalbänk:
50kg x 12
60kg x 10, 10

Jag pressade mig så jävla hårt i axelpressen att jag va nära på att dö (kändes det som), och när jag sedan körde militärpress så blev jag helt gråtfärdig, kändes som hela världen va kass och att jag bara ville dö, så att det kunde sluta brinna i mina axlar, har aldrig i hela mitt liv pushat mig så hårt som jag gjorde där, men jag slutade inte och tro fan att jag kommer vakna med större axlar imorn! ;)
Dipsen däremot hade jag nog 2 reps kvar i, skämmigt att jag inte pushade lika hårt där :(

Rätt bra pass i allmänhet!

Filipb
2011-09-05, 20:22
Bra kämpat! :) Kör du som Robban Coleman nu eller?

teo123
2011-09-05, 20:26
Bra kämpat! :) Kör du som Robban Coleman nu eller?

Ajjemen! Känns som han har rätt bra med koll och har fått riktigt feta resultat ren (påstås det iaf) så jag testar det lite.
Har funkat bra hittills iaf, men allt funkar bra på mig, höhö!

teo123
2011-09-05, 21:01
LITE DAGSFORM!

Fick kramp när jag flexade för länge och det går inte att göra en vettig sidechest med telefonen i ena handen :(

Är myyyycket mer "rippad" IRL, striationer på pecs (hela innersidan och upp), myycket ådror på magen, rutorna syns tydligare osv... Måste fixa en bättre kamera yao
83183

83184

83185

teo123
2011-09-06, 13:25
Tjo, det va ben på schemat idag och jag hade bestämt mig för 100 i böj, har väntat länge på att nå det och idag hände det.
Såhär så passet ut idag

Knäböj:
Stången x 12
50kg x 12
70kg x 5, 5
90kg x 6
100kg x 1, 1 (PB)
Fick en konstig brännande smärta i oblique-trakten, tror det va höftböjarn som sa emot, jag körde en rätt bred stance idag.

Marklyft:
110kg x 5
130kg x 1,1
160kg x 0, 0
Sista setet i mark vore PB med 10kg, och jag hade verkligen tänket att "stångjäveln ska upp, den kommer upp lätt, det är bara att slita" men det funkade inte att få upp den så jag blev rätt jävla arg. Men antar att det vore mycket att begära att sätta nytt PB i mark detta passet, då jag gjorde det förra passet och jag nyss maxade i böj.

Benspark:
63,5kg x 12, 12, 12

Gick hem efter detta, hade ingen träningslust kvar av någon anledning. Roligt med PB i böj men blev så jävla arg efter marken att jag bara sket i allt...

teo123
2011-09-06, 19:48
Grappar! Ser ni nåt som släpar? Tror mina axlar och pecs är prio #1 och biceps prio #2
Ben bryr jag mig inte om volymen på förrens jag ligger på min F5-vikt i knäböj! ;)

Har ni några specialövningar för att få arnold-pecs så SHARE! Sharing is caring, remember? ;)

Jailbaitwarrior
2011-09-06, 19:53
Tror du har prion rätt där, lite mer bröst och axlar skulle göra mycket :)
Svårt att säga mer utifrån bilderna:) känner igen det där du skrev om att man ser mer rippad ut i spegeln än i kameran :P

teo123
2011-09-06, 19:56
Ja fyfan!
Hade en rotatorcuffskada i vänster axel så axlarna i synnerhet blev lidande, men även brösten... Har oxå en riktigt stor bröstkorg, som gör så att jag inte kan få till en sån "atletisk" look som jag vill ha, ser ut som frank zane när han gör vacuum typ :(

teo123
2011-09-07, 14:27
Hallå gubbs! Dags att posta lite träningsmusik, och annat roligt som motiverar en!
MucML-KI7Bs
pQ6xS_qRDmo

Dessa två är verkligen guld under maxningar! Kör alltid en av dom när jag ska sätta PB i böj, bänk, mark eller liknande övningar..
Har en riktigt fin historia från när jag böjde, lyckades med två reps, den sista va riktigt tung men den gick upp, och jag övervägde om jag vågade göra en repetition till. Så kom det bästa jag hört i hela mitt liv upp - Lyssna på deliver me från 03:30 (SPECIELLT 03:40) och lev er in hur jag förvandlades till en mördarmaskin och insåg att det inte fanns i min värld att inte pressa det ABSOLUT sista - och precis när jag rackade stången så hörde jag "HOW CAN YOU DEFEAT WHAT YOU CAN'T KILL".

Det var verkligen obeskrivligt, går inte att sätta ord på det helt enkelt, men jag är säker på att någon riktig köttare här på kolo vet vad jag snackar om!

GE MIG MER LÅTAR! Typ introt på "Five minutes alone (cover)" och "I am loco" av Ill Nino, samt lite sån köttar-rap, som till I collapse av eminem osv!
rammstein och slipknot har jag tröttnat på efter att ha lyssnat sönder dom, the heretic anthem va verkligen en favorit innan :)

teo123
2011-09-07, 19:14
Dagens pass: Rygg/Biceps
Chins: 8, 8, 12, 12, 10, 8 - AF-strikt
Hantelrodd: 45kg x 12, 12, 10
T-Bar Row: 65kg x 12, 12 - 40kg x 12 (löjligt strikt och körde med full kontrahering i lats)
Roddmaskin: 100kg (eller nåt) x 12, 12
Ett set latsdrag och ett set skivstångsrodd
Stångcurl: 30kg x 12, 10, 10, 8
Hantelcurl: 12,5kg x 8, 8, 8, 8
Framåtlutande flies: 10kg x 12, 12, 10

Rätt nöjd med passet, rätt skitig dag så det smittade väl av sig lite, fick också hjälpa en kompis som är nybörjare så det tog ju rätt mycket koncentration och tid tyvärr - men fan vad kul det är att köra med nån som kör "like a boss" med en SS-inspirerad 3-split! :D

teo123
2011-09-08, 16:00
Dagens två pass!

Bröst @ Sportlife Domkyrkan
Bänkpress:
50kg x 12, 12
70kg x 10, 8, 6

Hantelpress:
22,5kg x 10, 10, 8

Incline hantelflies:
10kg x 10, 10

Lite cablecross och roliga pec-maskiner för att avsluta

Mitt-delts & Triceps @ Fysiken
Militärpress:
20kg x 12
40kg x 12
50kg x 6 (RPB!)
40kg x 10

Sittande axelpress:
15kg x 12, 10, 9

Lateral Raises (hantel):
8kg x 12, 12, 12

Lite pushdowns och lat-raises i kabelmaskinen för att avsluta.

Jag har fått sjuuka striationer nu, speciellt i axlar och pecs, deffen går riktigt bra nu! Vaskulariteten har fått sig en skjuts också! Ska köra med en polare imorn så ska låta honom ta lite spänn-bilder på mig (no homo). Frågan är om 16:9-formatet räcker för min lats-spread.. *whatever*

teo123
2011-09-08, 18:52
Vilka bra gym finns det i gbg gubbar? För just AF och BB-träning, dvs inte mosseberg, GKK, GSK och liknande.
Vet att exhale, fysiken och sportlife backaplan är änna rediga höjdare, men hur är life här i majorna t.ex.? Eller det nya sportlife majorna?

Så kan vi lista ruttna skitgym också! Typ friskis johanneberg, ALDRIG varit på ett så dåligt gym som det, GAK för 1000 spänn/år är fan bättre!

Doggeh
2011-09-08, 20:27
Riktigt schysst form! Du verkar ju vara riktigt inställd på att lyckas så jag önskar dig lycka till. En till bonus är ju att du är 94a också :D

Jag brukar lyssna mycket på Hatebreed (Riktigt bra texter, tunga som fan) och självklart mitt favoritband Ektomorf!

teo123
2011-09-08, 20:38
Riktigt schysst form! Du verkar ju vara riktigt inställd på att lyckas så jag önskar dig lycka till. En till bonus är ju att du är 94a också :D

Jag brukar lyssna mycket på Hatebreed (Riktigt bra texter, tunga som fan) och självklart mitt favoritband Ektomorf!

Dagen jag blir lika stark som dig.....
Tack, ska kolla upp dom dirr :D

Berrypicker
2011-09-08, 20:54
Dubbelpass Teo, fan va skönt. Du kör Bodybuilding 2 gånger, jag kör friidrott/thaiboxning :D.

Kan det vara jag som ska få äran att ta spännbilder? (no homo) KÖTTA imon på fysiken iaf :)

teo123
2011-09-08, 20:59
Dubbelpass Teo, fan va skönt. Du kör Bodybuilding 2 gånger, jag kör friidrott/thaiboxning :D.

Kan det vara jag som ska få äran att ta spännbilder? (no homo) KÖTTA imon på fysiken iaf :)

HAHA skulle inte låta någon annan se mig flexa i kalsoner baby (no homo bro) <3 behöver nån med dat pose-knowledge

langa moar träning, vill fan köra gymnastik eller något, allroundträningen är så sjukt cool!

ben står på schemat, GÅR vi därifrån så har vi gjort nåt fel! TAGGA

teo123
2011-09-11, 12:56
83358

83359

83360

83361

83362

dagsform! :)

Niwah
2011-09-11, 13:10
Fin form!

Den här listan tycker jag är grym: http://open.spotify.com/user/weallliveforthemusic/playlist/4dMaX6imri5z5MkBUNKsfm

En del Hollywood Undead och Parkway Drive där i så du borde gilla den :D

teo123
2011-09-11, 15:37
Fin form!

Den här listan tycker jag är grym: http://open.spotify.com/user/weallliveforthemusic/playlist/4dMaX6imri5z5MkBUNKsfm

En del Hollywood Undead och Parkway Drive där i så du borde gilla den :D

Tackar!

Haha har ju redan den listan! :D

teo123
2011-09-11, 15:58
83363

Lite gött tryck hade jag också!

Niwah
2011-09-11, 17:53
Det var det jävligaste :D Jag är avundsjuk som fan. Jag har ingen jävla vaskularitet förutom en ådra på varsin underarm och några på axeln. Är såpass deffad att rutorna är framme iaf..

Den här playlisten är lite hårdare: http://open.spotify.com/user/aijou/playlist/67JiyiUTkPYERy6ogXJH7X

Den här är lite untz untz: http://open.spotify.com/user/samuelwahlgren/playlist/2TX6cBlnHnPR3Lu0w6qqrc

Älskade att träna till skrikmusik förut men sen blev jag lite less och blev inte så taggad. Tränar fan bättre till untz untz nuförtiden :D

teo123
2011-09-11, 17:55
Det var det jävligaste :D Jag är avundsjuk som fan. Jag har ingen jävla vaskularitet förutom en ådra på varsin underarm och några på axeln. Är såpass deffad att rutorna är framme iaf..

Den här playlisten är lite hårdare: http://open.spotify.com/user/aijou/playlist/67JiyiUTkPYERy6ogXJH7X

Den här är lite untz untz: http://open.spotify.com/user/samuelwahlgren/playlist/2TX6cBlnHnPR3Lu0w6qqrc

Älskade att träna till skrikmusik förut men sen blev jag lite less och blev inte så taggad. Tränar fan bättre till untz untz nuförtiden :D

Tackarrrr! :D:D

Jo, den hårdare listan ser riktigt sjuk ut! Den ska nötas! :hbang:

teo123
2011-09-12, 12:42
Har varit sjuk nu så inte kört något i helgen, och vi får se hur det blir imorn, sugen på att dra ner o träna men vill inte bli sängliggande i en vecka för att jag inte kunde vänta 2-3 dagar :(

På onsdag ska jag testa thaiboxning! Är jävligt taggad faktiskt :D

teo123
2011-09-15, 19:09
Jag är fan helt sjuk i huvudet... Innan jag stack till gymmet taggade jag lite och blir helt gråtfärdig av någon anledning.. Är så löjligt jävla peppad.
Jag ska nå dit jag vill, det finns inte ens några tvivel.

Dagens pass iaf!
Bänkpress:
20kg x 20
50kg x 12
70kg x 6
80kg x 3
87,5kg x 1
92,5kg x 1,1 (Mitt första bänk-PB på typ ett halvår! :D)

Incline Bänk:
50kg x 12, 10, 10

Incline Hantelpress:
22,5kg x 8
20kg x 10
17,5kg x 12

Cable crossover:
22,5kg x 15, 15, 15, 15, 15 (för att pumpa ut det sista)

Militärpress:
30kg x 12
50kg x 5 (gick inte så bra här efter PB o allt, höhö)
30kg x 12

Sittande axelpress:
15kg x 12, 12, 12

Lite varianter av lateral raises för att pressa slut på axlarna

EZ-curl:
32,5kg x 8, 8, 8 (tror stången väger 7,5kg)

Scottcurl m. hantel:
10kg x 12, 10, 10, 8

Pushdowns / Cabelcurl (Superset)
50kg x 12 / 40kg x 12
55kg x 10 / 45kg x 10
60kg x 9 / 40kg x 8 (löjligt strikt)

Sen hade jag inte mycket att ge kvar så jag knallade hem! :D

teo123
2011-09-16, 14:17
Tagga benpass och sen kopplar jag in laptopen i TVn och livestreamar MR OLYMPIA INATT! WOOOOOOO, fyfan vilken underbar dag! Jays tävlingsform är helt otrolig och jag tror att han tar hem det denna gången också!
SÅ JÄVLA PEPP!

teo123
2011-09-16, 15:58
Underbart...
Gick till passet, var lite snurrig (lätt sömnbrist kombinerat med koffeinöverdos antar jag) och började kötta böj, kom på att det va fokus på mark och bestämde mig för att 160 skulle upp! Icke sa nicke och jag blev svinsur, pressa isolationer och gå hem blev då planen.
Frontböj: Spydde efter sista setet
Benspark: Knät högg till lite (inget jag kände av senare som tur är) och det brände så mycket i muskeln att jag nästan började gråta, och halvskrek "jävla helvete".
Hacksquat: Jaa hacksquat till fail är ju inte jätteskönt precis, speciellt inte när det är TuT på schemat...
Vadpress tills vaderna krampade (maxade magasinet på 250kg och drog 15 reps, nöjd kille här!)
Shrugs i vadpressen på 200kg, 12 reps. Jag har typ trapz från en annan värld för dom är så överdrivet starka jämfört med resten av mig, och blåser upp som ballonger om jag tränar dom specifikt. Hade problem med att mina övre trapz var för starka i relation till mina nedre trapz. (Eller så var nedre för svaga... Men ser det positivt!)

Sen att jag hade spykänslor efter varje set var ingen höjdare så jag fick hänga vid papperskorgarna när jag vilade...

Aja rätt dåligt pass, kunde knappt pressa mig typ, men det kan jag leva med, för det är olympia på G! wooo!

Niwah
2011-09-16, 16:04
Grym vinnarskalle!

Filipb
2011-09-16, 16:22
Grym vinnarskalle!

+1

Du är "ganska" hardcore :D

teo123
2011-09-16, 19:01
+1

Du är "ganska" hardcore :D

Dina böjar är "ganska" hardcore! ;)
Vill också ha 130-kgs hantlar så jag kan pressa mina trapz for real nån gång :(

Förresten! Jag hade schatter jag också, när jag var runt 12 bast och tränade judo för fullt, sedan hade jag ont i typ 3 år. Av anledningen till att jag var rädd för att träna benet, vilket gjorde så jag fick för svaga quads för att stödja knät ordentligt - vilket gjorde så att jag fick ondare - en ond cirkel dvs.
Dock böjer du 120 så känns inte som det är något fel på styrkan.. Hmm..

teo123
2011-09-16, 19:01
Grym vinnarskalle!

Det är enda rätta om jag förstått det rätt?
Iaf OM MAN SKA BLI BÄÄÄÄST :hbang::hbang::hbang:

Filipb
2011-09-16, 19:17
Dina böjar är "ganska" hardcore! ;)
Vill också ha 130-kgs hantlar så jag kan pressa mina trapz for real nån gång :(

Förresten! Jag hade schatter jag också, när jag var runt 12 bast och tränade judo för fullt, sedan hade jag ont i typ 3 år. Av anledningen till att jag var rädd för att träna benet, vilket gjorde så jag fick för svaga quads för att stödja knät ordentligt - vilket gjorde så att jag fick ondare - en ond cirkel dvs.
Dock böjer du 120 så känns inte som det är något fel på styrkan.. Hmm..

Nåja, det var 130 kg på stången, inga hantlar! ;)

teo123
2011-09-16, 19:26
Nåja, det var 130 kg på stången, inga hantlar! ;)

Nåja, det va ett skämt :D
Men 130-kgs hantlar vore jääävligt fett, bara att se dom skulle fått mig att gå berserk!

Filipb
2011-09-16, 19:42
De skulle nog va ganska stora! :D

teo123
2011-09-17, 11:13
De skulle nog va ganska stora! :D

Bara att kolla på colemans 100-kgs hantlar, dom är nästan lika stora som mina underarmar!! (*bs*)

teo123
2011-09-19, 18:53
chacha bloggennnn

Axlar-Pecs-Triceps:
Tänkte köra en etta med bra form på 92,5kg innan jag ökade till 95, men inte FAN tar jag ens 90 i bänk så ja... det gick ju som det gick.. dock är jag ruskigt nöjd över hur lätt och perfekt form jag hade på en TuT-åtta på 70kg! Hade lätt dratt 10+ reps men stannade på 8 för att inte köra slut mig..

Aja när jag inte klarade 90kg bänk så gick jag direkt och började kötta axlar istället, och tänkte iaf sätta PB i militärpress som tröst... En lätt 5:a på 50kg TuT-style gick upp och sen va det dax för en 60kg-press innan jag hoppade på 65...
Men NEJ, inte FAN gick ens 60 kg upp så jag körde en trea pushpress på det med runt 3-5 sekunders negativ fas, vilket fick mina axlar att gråta...

Men det är inget i jämförelse med mina sittade pressar i smithen direkt efteråt, Pressade upp 5 reps och tänkte "detta blir fan en 8a bara, inte en chans att jag drar fler", men min hjärna är ju lite "speciell" som typ ALLA som sett mig IRL vet, så jag drar ju på en 12a och kollapsar rakt framåt och börjar rulla runt och hålla mig för axlarna för den jävla smärtan va... Det så kände jag hur blodet börjar strömma och endorfinerna kickar in för att jag inte ska springa gråtandes och jag blir la hög eller något så ja... Jag köttar på typ 4 sets till!

Blir lite lateral raises för att avsluta mina stackars axlar som jag i stort sett hade tappat känseln i, sen lite incline hantelpress till fail, cablecross supersettat med pushdowns till fail det också.. Fan, detta tär som på psyket!
Avslutade passet med två sets på 15 reps på 200kg shrugs i vadpressen, TuT med full kontraktion i muskeln, verkligen nöp till lixom!

Ett av de mer smärtsamma passen jag har kört, men det va rätt lajbans och jag grät mig igenom det och torkade tårarna på vikterna, iaf inombords!

TuT-träning GÖR FUCKING ONT! Glöm aldrig hjältarna som köttar till de gråter med minivikter så att ni har nåt att se på scen! (RobbanColeman, Ronnie Coleman osv!) Keep on köttin, yo!

TEO OUT :hbang:

teo123
2011-09-21, 20:08
Aadå kom precis hem från ett benpass... Och jag är ju så jävla hardcore att jag köttade på steeenhårt!

Knäböj började jag med, 90x3 gick upp (fyfaaaan vad jag har tappat mkt nu i slutet av deffen) och jag gick bort mot hacksquaten och köttade på tills det brändes duktigt mycket, sen va det dax för benspark, där jag räknade de första 4 repsen, sen bara försvann allt och det enda som fanns va att fortsätta sparka, och sparka, och sparka... körde la runt 25 reps på samma vikt jag brukar köra runt 12-15 på, GG!
Lite bencurl och sen va jag färdig för dagen...

Ja, kan ju tillägga att jag nästan svimmade i hacksquaten, o bensparken! Wooo!

teo123
2011-09-22, 20:08
Hejjj boys!
Brände av ett förjävla axelpass idag! Det är tråkigt att bara skriva vikter x reps så jag fortsätter i samma stil jag börjat köra med nu senast! :D
Värmer upp rotatorcuffarna (gör detta alltid innan överkroppspass!)
Bestämde mig för att jag verkligen behöver få lite volym i axlarna så att jag får en lite maskulinare "frame" (delts går ju så jäävla bra ihop med feta lats!), så fokus blir TuT och högrep framöver, när jag nått en någorlunda önskvärd volym så är det fucking STYRKA som gäller! KV i militärpress ska fan upp snart!

Aja, lite militärpress, brände av en tolva på 40kg följt av en åtta på 50kg i militärpressen, observera att detta är TuT-träning så jag väljer medvetet låga vikter! Men det blev RPB ändå, höhö!
Sen blev det lite sittande hantelpress, på pinsamt låga vikter (15kg :(), följt av axelpress i maskin, den tar duktigt bra på deltsen! RPB här förresten, tror jag iaf!
Sen två variationer av lateral-raises för att avliva axlarna helt.

Sedan va det shrugs på G! 120kg lastas på, 12 reps.. Men det är NU det blir intressant:
140kg fucking metallstång ska upp i luften.. och sen ner.. och sen upp igen, utan att jag får slappna av en sekund för typ 30 sekunder.. Aa, börjar, känner lite på stången, jojävlar, visst fan va den töng! Men det stoppar inte mig, bränner av 8 reps, känner att det räcker, så kommer ett sjuuukt tungt breakdown i en låt, och jag blackoutar och pressar fucking FYRA reps till! Herrejävlar vad musik peppar mig, klarar inte att träna utan det typ... Sen avsluta trapzen med shrugs i vadpressen och lite hantelshrugs för pumpen! :D

Avsluta passet med att kötta rear delts, kör ju aldrig dom isolerat så kände att det va dax att ge dom en jävla omgång! Det kommer nog kännas rätt brutalt imorn..

Aja, ser ni mig på stan eller på gymmet (myyyycket mer troligt, har fan inget liv så bor i stort sett där) så hojta till eller skriv här eller nåt fannnn!
Och OM ni vill se mig så tränar jag på Sportlife Karljohansgatan, händer att jag drar ett pass på domkyrkan eller andra men det är inte så ofta tyvärr ;)

TEO OUT!

teo123
2011-09-22, 21:03
Haha, såg att jag skrev mina två senaste inlägg EXAKT 24h efter varandra.. ballt! :O

Men hursomhelst: Lägger deffen på hyllan, tror min metabolism inte mår så bra efter att jag har kört en oseriös deff sen NYÅR, den har bara vart seriös de senaste 2-3 månaderna så ja... Blir att bulka tills nästa sommar, då JÄVLAR ska inget få stå ivägen för mig och mitt sexpack!

Teo out! Igen...

Discogymmar
2011-09-26, 21:34
Kul att se att det går bra :)
Vad kör du för split just nu?

teo123
2011-09-28, 17:46
Kul att se att det går bra :)
Vad kör du för split just nu?

Tjena!
Just nu kör jag Pham Woodbridge's 5-split, följer dock inte övningarna utan bara själva splitten :)

teo123
2011-09-28, 17:49
Tja kolozzeum! Eftersom mina fans KRÄVER att jag ska uppdatera mer så får jag la göra det dåååå...

Körde rygg igår, lite halvsjuk så satsade inte på att dra några mastodontvikter precis, har väl inget att säga om det passet, fick väldigt bra kontakt i nedre trapz.

Idag så är jag helt stensjuk så ben är vääääldigt avlägset tyvärr!

Förhoppningsvis är jag frisk tills axeldagen och då jävlarrr ska jag kötta! :D

Pöss

teo123
2011-09-29, 19:40
Tror att jag åt runt 400g gammal kycklingfilé (smakade konstigt...) men vad gör man inte för protein?
Imorn satsar jag på att vara frisk så blir jag magsjuk / matförgiftad så blir jag fett lack...
Nu blir det nog att sänka en proteinshake och hoppas på att placebo bygger muskler åt mig!

Någon som har tips på tv-serier förresten? Såna man inte har sett, typ Breaking Bad.

Filipb
2011-09-29, 19:50
Kanske lättare om du först säger vilka du sett? ;)

teo123
2011-09-29, 20:04
Kanske lättare om du först säger vilka du sett? ;)

Jag är fan korkad :(

Here it is:
South Park
Family guy
American Dad
Breaking Bad
How I met your mother

Tror det är alla :P

pTw
2011-09-30, 08:17
Tjoo Teo, de är förjävla skoj att läsa din journal. Det skal bli ännu roligare nu när du bulkar då gainsen kommer att glöda ;). Vet du något bra BILLIGT vassle man kan inhandla någonstans här i gbg? gym - varuhuset hade 7kg för runt 750 spänn va? :)

serier: Royal pains! grym serie asså :)

Discogymmar
2011-09-30, 08:30
Har du sett alla säsonger av Lost? Rekommenderas starkt, man blir helt fast!

Filipb
2011-09-30, 12:07
Dexter (!!!!) och the big bang theory!

teo123
2011-09-30, 13:10
Tjoo Teo, de är förjävla skoj att läsa din journal. Det skal bli ännu roligare nu när du bulkar då gainsen kommer att glöda ;). Vet du något bra BILLIGT vassle man kan inhandla någonstans här i gbg? gym - varuhuset hade 7kg för runt 750 spänn va? :)

serier: Royal pains! grym serie asså :)

TJA MAN!
Vi kan ta det på facebook, kolo är nog inte helt glada i att man skriver det här! ;) Ska köra cocoon-mode nu under bulken, dvs: Tjocktröja varje dag, man ska inte se gainsen förrens jag har något att visa!
Hihihi kul att folk läser

teo123
2011-09-30, 13:11
Har du sett alla säsonger av Lost? Rekommenderas starkt, man blir helt fast!

Tackarrr! :D Måste kollas fan!

teo123
2011-09-30, 13:12
Dexter (!!!!) och the big bang theory!

Dexter va sjuuukt bra tills sista säsongen nu, den va riktigt lam och jag kollade typ bara första avsnittet.

Big bang theory! Tackar! :D

teo123
2011-09-30, 13:27
Jag hade tråkigt på vagnen så jag gjorde nåt jag nästan aldrig gör: Tänkte.
Jag är lite väl impulsiv och känner mig alltid odödlig, jag fyller t.ex. munnen med tändargas och tänder på, jag springer framför spårvagnar och bilar, bara för att det är roligt, en tillfällig adrenalinkick helt enkelt.

Men när jag började tänka så insåg jag att jag måste sluta springa framför bilar osv, för jag kan dö, eller skada mig så att jag inte kan träna mer. Och det får inte hända.
Innan jag började träna för att nå någonstans så va det lite whatever, dör jag så dör jag, alla dör någon gång, och jag hade inget speciellt att leva för och levde bara för stunden. Men jag insåg att om jag dör så kommer jag inte bli bäst, då tar resan slut. Då är det game over, och jag kan inte komma dit jag vill, det finns ingen resetknapp för livet.
Så nu ska jag skärpa mig, jag ska inte ta onödiga risker, jag får helt enkelt inte dö förrens jag har nått mina mål. Först då kan jag leva för stunden, först när jag är bäst, när det inte finns någon annan att vinna över, först DÅ kan jag vara nöjd, och bara luta mig tillbaka och ta varje dag som den sista. Ser fram emot det :)

Undra hur många som kan intyga att jag helt jävla efterbliven ;)

Pöss pöss alla koloboys!

Filipb
2011-09-30, 13:33
Dexter va sjuuukt bra tills sista säsongen nu, den va riktigt lam och jag kollade typ bara första avsnittet.

Big bang theory! Tackar! :D

Du är ju helt ute och cyklar! Den senaste säsongen var asbra, precis som alla andra! :D

teo123
2011-09-30, 13:40
Du är ju helt ute och cyklar! Den senaste säsongen var asbra, precis som alla andra! :D

Borde kanske checka den då! Tack för hjälpen mannen :D Du är MER än välkommen att skriva här, bolla lite idéer, fråga frågor, ge tips osv, det ger näring åt mitt uppmärksamhetsbehov! ;)

teo123
2011-09-30, 13:54
Tjoo Teo, de är förjävla skoj att läsa din journal. Det skal bli ännu roligare nu när du bulkar då gainsen kommer att glöda ;). Vet du något bra BILLIGT vassle man kan inhandla någonstans här i gbg? gym - varuhuset hade 7kg för runt 750 spänn va? :)

serier: Royal pains! grym serie asså :)

Förresten: Vad kör du för schema? Din rygg + trapz är ju fan inte från denna värld

pTw
2011-10-03, 17:52
Förresten: Vad kör du för schema? Din rygg + trapz är ju fan inte från denna värld

Tack, kul som fan att höra :D. Kör inte direkt med något schema utan en egen split som jag kör när jag får tid och ork under veckodagarna. Men fan, du har blivit enorm på de senaste halvåret asså! dina armar e sjuka :P.

teo123
2011-10-03, 18:10
Tack, kul som fan att höra :D. Kör inte direkt med något schema utan en egen split som jag kör när jag får tid och ork under veckodagarna. Men fan, du har blivit enorm på de senaste halvåret asså! dina armar e sjuka :P.

Ah fan, tack! Personligen tycker jag att jag behöver mer massa på armarna just, bättre biceps hade inte skadat.. Men tro fan att dom ska växa nu när det är bulk!
Skaffa kort på sportlife, vore kul att träna med nån som är stark på riktigt! Jag är alltid starkast av de jag tränar med då jag har tränat seriöst länge (håller på att lära upp några polare), vilket är lite tråkigt, man vill ha nån att tävla mot, som har lite koll på teknik osv :)

teo123
2011-10-03, 18:19
Det har vart en rough week.
Var nära på att bli utkastad, vilket skulle leda till att jag skulle få bo på gatan/gymmet, vilket har lett till ångest och jag har mått allmänt dåligt.
Men när jag tränar.. När jag är på gymmet, när jag lyfter tungt, då försvinner alla andra tankar, jag insåg nu att jag inte tänkte en tanke på allt skit som hänt, ingen tanke på något dåligt under detta passet.
Det var verkligen underbart, när jag är på gymmet och kan pressa mig så isoleras ALLT bort, jag mår så jävla bra att det är sjukt, det finns inget annat i min värld. Tjejer, vänner och familj? Nej tack, stålet är en vän som aldrig kommer lämna mig, som aldrig kommer svika mig, och som ALLTID kommer få mig att må bra. Det är helt enkelt där för mig när jag behöver det.

Efter en vecka borta från gymmet (förutom något enstaka pass) så drog jag RPB i bänk.
Med 5 reps. FEM REPS! (70x15 med full TuT, förutom den sista kanske, får se senare).
Följt av RPB i inclinebänk. Med 8 reps. ÅTTA FUCKING REPS! (49x20 med full TuT)

Att något så simpelt kan få mig att må så jävla bra som jag gör när jag lyfter är underbart, jag kommer ALDRIG att överge detta. Det finns inte ens i min värld.

Men det är inte bara lycka. De första 10 minutrarna hade jag kvar rushen och välmåendet, men när endorfinerna har lagt sig så kommer allt krashande, som en slägga i ansiktet.

Längtar till morgondagens pass.

Filipb
2011-10-03, 18:27
Ett tips av mig är att börja gå promenader. Gärna på mer avlägsna platser om du har något i närheten. Exempelvis brukar jag gå bland industriområden eller åkrar. Tycker jag är underbart, kan verkligen tänka igenom saker och ting då!

Väldigt bra bänkat för övrigt!!

teo123
2011-10-03, 21:17
Ett tips av mig är att börja gå promenader. Gärna på mer avlägsna platser om du har något i närheten. Exempelvis brukar jag gå bland industriområden eller åkrar. Tycker jag är underbart, kan verkligen tänka igenom saker och ting då!

Väldigt bra bänkat för övrigt!!

Problemet med promenader är att jag blir så sorgligt trött i benen bara jag typ rör mig, det är verkligen helt sjuk. Det är lite roligt, dubbelt upp dåligt är det. Har bara explosiva fibrer så jag får mjölksyra av att gå i trappor, jogga o så, men jag har inte tillräckligt med explosiva fibrer för att lyfta några nämnvärda vikter, hehe..

Men äh, det löser sig!

Tack för bänk-komplimangen förresten, det var verkligen inte 15 stycken tävlingsgodkända, men ni får se hur det såg ut när jag får tag i videon :)

pTw
2011-10-03, 21:27
Ah fan, tack! Personligen tycker jag att jag behöver mer massa på armarna just, bättre biceps hade inte skadat.. Men tro fan att dom ska växa nu när det är bulk!
Skaffa kort på sportlife, vore kul att träna med nån som är stark på riktigt! Jag är alltid starkast av de jag tränar med då jag har tränat seriöst länge (håller på att lära upp några polare), vilket är lite tråkigt, man vill ha nån att tävla mot, som har lite koll på teknik osv :)

Jag skulle gärna vilja träna med dig någon gång. Du hade nog lärt mig ett och annat. Har tränat runt 6-7 månader seriöst och 7 månader med ett mer o-opti tränings upp-lägg med 0 koll på protein intag och näring mm. Men jag var starkare innan sommaren. bänkade 90, markade 155, böjde runt 100 (alltid varit kass i böj). Men tog efter det en 2,5 månaders "semester" och var typ katabol under hela loppet. började för någon månad sedan eller 2, ligger nu på typ 80 bänk, 140 eller något i marken och knappt 90 i böjen. Men just nu blir de mer träning för massa, ligger på 3000+ kcal per dag och ett måttligt protein intag på 170g dag ungefär så nu jävlar ska de byggas, skiter i pbs. Blir la något RPB någon gång ibland så de ä gättt :D

teo123
2011-10-03, 21:37
Jag skulle gärna vilja träna med dig någon gång. Du hade nog lärt mig ett och annat. Har tränat runt 6-7 månader seriöst och 7 månader med ett mer o-opti tränings upp-lägg med 0 koll på protein intag och näring mm. Men jag var starkare innan sommaren. bänkade 90, markade 155, böjde runt 100 (alltid varit kass i böj). Men tog efter det en 2,5 månaders "semester" och var typ katabol under hela loppet. började för någon månad sedan eller 2, ligger nu på typ 80 bänk, 140 eller något i marken och knappt 90 i böjen. Men just nu blir de mer träning för massa, ligger på 3000+ kcal per dag och ett måttligt protein intag på 170g dag ungefär så nu jävlar ska de byggas, skiter i pbs. Blir la något RPB någon gång ibland så de ä gättt :D

RPBs är dom bästa, speciellt i TuT och högrep där man bara kan pressa mer och mer istället för en gång och sen är det över, hahah :D
Bygger du för massa så kan jag nog visa ett och annat ja! ;)
Protip: Maxa sönder proteinet, kanske är individuellt men det är som dag och natt när jag går från 150g till 300g protein om dagen, ger en sjuk boost i byggandet!

teo123
2011-10-03, 22:25
http://www.youtube.com/watch?v=3d9p_DyC94g

Där har vi videon, farsan trodde att jag drog en p-rulle när jag kollade på den så sänk ljudet om ni inte vill ha misstankar, haha..

(jävla [yt]-tag ville inte funka..)

pTw
2011-10-03, 22:38
http://www.youtube.com/watch?v=3d9p_DyC94g

Där har vi videon, farsan trodde att jag drog en p-rulle när jag kollade på den så sänk ljudet om ni inte vill ha misstankar, haha..

(jävla [yt]-tag ville inte funka..)

handskar :( .. :D

teo123
2011-10-03, 22:47
handskar :( .. :D

HUR VÅGAR DU?!?! Inga handskar där inte! Bara handledslindor ;)

teo123
2011-10-04, 15:44
Tjena!
Trodde att jag skulle gymma runt 11-tiden så smackade i mig 600mg koffein och peppade, men tydligen skulle jag o min gympolare vänta på en till, så jag fick snällt vänta till runt 15-tiden när det fastslogs att han inte skulle komma. Då va det dax för 600mg koffein och lite andra PWO-preparat att slinka ner i kistan!
Eftersom jag inte hade käkat på typ... 7 timmar så tänkte jag att kolhydrater skulle göra mig jävligt gott under passet så smällde i mig en macka på väg ner till gymmet!
Väl på gymmet så kunde jag snabbt konstatera att jag har blivit EXTREMT svag i mina lats, men ja.. Har inte lagt något vidare fokus på att bygga just lats, eftersom jag är nöjd med storleken för tillfället, så det var väl att vänta, antar jag. Dock fick jag den sjukaste kontakten jag någonsin fått, så jag är väldigt nöjd!
Avslutade passet med 4-5 set preachercurls och sen 21:an i en bicepsmaskin, det va faan inte nådigt men ja, det lönar sig att ligga i! ;)

Bjuder på lite (för) bulkiga formbilder:
83839

83840

83841

Trycker i mig 500g kvarg och har det gött just nu...
Kan tillägga att jag har den brutalaste träningsvärken jag haft på typ 6 månader i mina pecs!

En sak till: Det är helt sjukt, jag har alltid problem med att jag är sorgligt överdrivet hungrig, kan typ alltid äta hur mycket och hur ofta som helst, vilket leder till att deff är typ.. omöjligt, jag kan knappt somna hungrig också, men nu när jag bulkar är det typ tvärt om, är knappt hungrig! The fuck!

teo123
2011-10-04, 18:04
Kollar bilder från typ 20 dagar sen, där jag var som mest deffad.. Fyfan vad liten jag var! Mina armar är fan hästlängder större nu! haha, pinsamt pinsamt
synd att magrutorna försvinner bara, aja, bulk är bulk och jag ska bli så jäävla stor!

teo123
2011-10-05, 14:43
innan jag kickar ner till gymmet om 90min så ska jag käka koffein.
Idag låter jag kolozzeum bestämma min dos, första rimliga förslaget kör jag på!
Nu ska jag trycka i mig en massa carbs! Wooo

teo123
2011-10-05, 17:53
Det blev 600mg koffein och ett monsterpass!
105kg böj och sen frontböj, raka marklyft, benspark och crunches, alla till fail! Spyfärdig som fan var jag :)
Tekniktränade lite på clean and jerk också, gick la inte helt super men vafan, är ju BB, inte TL:are!

pTw
2011-10-05, 19:05
Tjena!
Trodde att jag skulle gymma runt 11-tiden så smackade i mig 600mg koffein och peppade, men tydligen skulle jag o min gympolare vänta på en till, så jag fick snällt vänta till runt 15-tiden när det fastslogs att han inte skulle komma. Då va det dax för 600mg koffein och lite andra PWO-preparat att slinka ner i kistan!
Eftersom jag inte hade käkat på typ... 7 timmar så tänkte jag att kolhydrater skulle göra mig jävligt gott under passet så smällde i mig en macka på väg ner till gymmet!
Väl på gymmet så kunde jag snabbt konstatera att jag har blivit EXTREMT svag i mina lats, men ja.. Har inte lagt något vidare fokus på att bygga just lats, eftersom jag är nöjd med storleken för tillfället, så det var väl att vänta, antar jag. Dock fick jag den sjukaste kontakten jag någonsin fått, så jag är väldigt nöjd!
Avslutade passet med 4-5 set preachercurls och sen 21:an i en bicepsmaskin, det va faan inte nådigt men ja, det lönar sig att ligga i! ;)

Bjuder på lite (för) bulkiga formbilder:
83839

83840

83841

Trycker i mig 500g kvarg och har det gött just nu...
Kan tillägga att jag har den brutalaste träningsvärken jag haft på typ 6 månader i mina pecs!

En sak till: Det är helt sjukt, jag har alltid problem med att jag är sorgligt överdrivet hungrig, kan typ alltid äta hur mycket och hur ofta som helst, vilket leder till att deff är typ.. omöjligt, jag kan knappt somna hungrig också, men nu när jag bulkar är det typ tvärt om, är knappt hungrig! The fuck!


Grymma triceps har du asså!

macish
2011-10-05, 19:08
Looking good, Teo! :D
Snart är jag ikapp dig <3

teo123
2011-10-05, 19:10
Grymma triceps har du asså!

HAHA var ser du mina triceps där? Det är ju biceps jag vill passa på att showa med under mina 10 minuter med pump! ;)
Men tack ändå mannen! hahaha

teo123
2011-10-05, 19:11
Looking good, Teo! :D
Snart är jag ikapp dig <3

Aaman, låt mig vara den förste som välkomnar dig!
Langa en journal nu så kan man hålla koll på progress o så, det är asfett :D

pTw
2011-10-05, 20:42
HAHA var ser du mina triceps där? Det är ju biceps jag vill passa på att showa med under mina 10 minuter med pump! ;)
Men tack ändå mannen! hahaha

första bilden ser man ju ;)

teo123
2011-10-05, 21:24
första bilden ser man ju ;)

Minsann! Aja, Protip för att få feta jävla triceps - fucking DIPS! Har aldrig sett något växa så fort (:naughty:) som mina triceps när jag körde dips typ 2-3 ggr per vecka!

Skulle jag få välja tre övningar som tränar hela kroppen:
Chins (eller valfri roddövning, typ skivstångsrodd där man kan variera greppet)
Dips
Knäböj

Om alla skulle köra dessa tre skulle vi få världsfred, AIDS, cancer och galna kosjukan skulle utrotas, världshungern skulle lösa sig och alla skulle gå runt glada med sina nyfunna m0skler!

teo123
2011-10-06, 16:19
Uuuuh jag är fan helt stendöd i mina ben, för första gången på sjukt länge har jag träningsvärk, och mina pecs är fan FORTFARANDE helt döda sen måndag, wtf!
Meeen jag blåste av ett riktigt fett axelpass idag iaf! Fyyyfan vad militärpress i maskin är tortyr, likaså är hantelshrugs till fail, försökte verkligen få upp hanteljäveln men kom inte mer än 2cm typ :(
ääh, allt som allt var det väl ett ganska bra pass, längtar tills armpasset imorn, det är så vidrigt kul att få pump i armarna, går från 40cm till 45 på 5 minuter! ;)

Berrypicker
2011-10-07, 13:29
Fan ser ju bra ut Teo! Alla ni kommer ju gå om mig som in i helvete :D.

Böjstats dirr!

teo123
2011-10-07, 13:45
Fan ser ju bra ut Teo! Alla ni kommer ju gå om mig som in i helvete :D.

Böjstats dirr!

Böjstats?
Jag böjer 110x1 eller 100x3, men det ska öka så inni helvete nu när jag bulkar!

teo123
2011-10-07, 16:10
Tryckt i mig ETT GRAM koffein + lite annat smått o gott som PWO (ni som känner mig vet vad jag snackar om :naughty:)
Gått runt o skrikit som en fucking madman och kollat på pump-videos.

Needless to say: Jag är sönderstimmad, och sönderpeppad för ett fucking MONSTERPASS! Ska känna hur det känns med 50kg bicepscurl, vill bli stark i bajs-seps!

Ha det bäst nu boys, ser ni riksmongot som hoppar runt o skriker på gymmet så är det jag! :hbang:

EDIT: Hmm tror koffeinet är på väg upp igen.. Om jag spyr, ska jag svälja eller spotta ut? Värdefullt koffein...

teo123
2011-10-07, 18:08
åhh fyyyfan vilket pass!
vill bli stark i biceps så körde tre sets på 5 reps innan jag gick över till TuT, och jag slog PB i curls! 47,5 x 5 med EZ-Stång! Wooo jävlar vad tungt det vaa men fan, det gick! :D
Sen bara en massa lätta TuT-isolationer för biceps o triceps, förutom 3 set bänk där jag drog 60kg x 18, striktare än mina 70kg x 15! Nöööjd :D

Vill förtydliga att jag inte snackar om steroider i mitt förra inlägg förresten, utan ett annat "preparat" är dopingklassat på tävling men inte på träning :P
Vet inte om man får skriva det här, höhö

Aja puss på er alla grappar! Love y'all

Berrypicker
2011-10-07, 19:12
Jävla curlbro <3 :D. Men fyfan, 18 TuT reps, helt jävla sjukt. Börjar nästan sakna gymmet själv, men fan kampsporten <3.

teo123
2011-10-07, 19:17
Jävla curlbro <3 :D. Men fyfan, 18 TuT reps, helt jävla sjukt. Börjar nästan sakna gymmet själv, men fan kampsporten <3.

Haha det kändes rätt mongo att gå direkt från curls till bänk, men discoträning är fan den roligaste, TuT ger ju dat dere pump och är man ensam på gymmet så är det fritt fram att öva poses :D
Kampsport är sjukligt kul fan!

Berrypicker
2011-10-07, 19:21
Tränar du fortfarande mongomycke chins/pullups då? Som du gjorde förr i tiden :D.

Vi får ta o träffas på nåt gym till vintern när jag har kört brassejutsu ett tag så du får spöa mig i grappling :D.

teo123
2011-10-07, 19:41
Tränar du fortfarande mongomycke chins/pullups då? Som du gjorde förr i tiden :D.

Vi får ta o träffas på nåt gym till vintern när jag har kört brassejutsu ett tag så du får spöa mig i grappling :D.

Nää fan inga chins för mig längre, blivit så sjukt svag i latsen så jag vågar mig inte på det, kör latsdrag istället! Kan köra striktare och med mer kontakt där så håller mig där tills jag kan dra minst 12 reps med full TuT på ~75-80 kg ;)

Jaa grapplas får vi definitivt göra! SJUKT VAD KUL DET ÄÄÄÄÄÄÄR

teo123
2011-10-09, 20:18
Brutalaste träningsvärken jag har haft på lääänge...
Triceps gör seriöst ONT, går inte att sträcka armarna, och benen är fortfarande helt jävla köttiga, sen ONSDAGS!! WTF!

Men jag siktar på 95kg bänk imorn iaf, shoot for da starzz

teo123
2011-10-10, 15:13
DAX O KÖTTA!
Success is my only motherfucking option, failure is not.

teo123
2011-10-10, 19:21
Chacha
Köttat färdigt på gymmet, mina triceps har dock inte återhämtat sig sen fredags (!!!) så vidare bra gick det INTE.
Beslutat mig för att ta 100kg bänk inom 20 dagar, dvs... typ 5 pass, det bör räcka gott och väl, helt klart! Dock klarade jag inte ens 95 idag, pga mina efterblivna triceps...
Men det kan jag leva med, för på fredag så ska jag köra strikta femmor på 48kg bicepscurl och en lätt etta på 95kg bänk! :D Jag har otroligt korta armar så bänkpress är en övning som jag är relativt stark i.

Dock så såg jag att jag hade kvar feta ådror på brösten efter en femma på 80kg! WOO! Så jävla tjock är jag inte :D

teo123
2011-10-11, 15:20
ÅÅÅÅH jävlarr vad jag har slaktat idagggg

Började passet med lite marklyft, jag lyckades dra 140kg x 3 men efter varje set så föll jag ihop, inte jättesoft men vafan, det är lätt värt det!
Mina polare som nyss börjat gymma körde femmor på 60kg, och jag ställde mig o skrek att det va ett mindgame, att träna handlar om ens tänk, man orkar så mycket mer än vad man tror.
Vilket fick stackars michel och markus att köra 15 respektive 11 reps på samma vikt som dom körde köttiga 5:or på. Rätt sjukt hur hjärnan begränsar musklerna, men när man kommit förbi den spärren, då JÄVLAR händer det grejer!
Hela passet hade sjuukt ös, jag fick klockren kontakt i alla mina övningar och mina gympolare hade en inställning som va så sjukt framåt för en gångs skull.
Kan inte göra annat än att längta till imorn när jag ska pressa ben, ska sikta på 200kg benpress, TuT-style baby!

TEO OUT!

Berrypicker
2011-10-11, 19:44
140 x 3, fan va stark du börjar bli nu din jävla kortis.

Btw, LOVA mig att du skriker coleman-citat imorgon på benpressen. LOVA MIG TEO!

Berrypicker
2011-10-11, 20:16
http://www.youtube.com/watch?v=aowB5wNPvWQ&feature=player_embedded

TAGGA!

teo123
2011-10-11, 22:38
140 x 3, fan va stark du börjar bli nu din jävla kortis.

Btw, LOVA mig att du skriker coleman-citat imorgon på benpressen. LOVA MIG TEO!

JA DET ÄR KLART!
Är så jävla pepp assåååå

teo123
2011-10-12, 18:27
Körde ett av de tyngsta seten jag nånsin kört. Om inte det tyngsta...

Öppnade passet med benpress, eftersom jag är trött i ryggen från gårdagens marklyft så var inte knäböj på kartan.
Lastar på viktplatta efter viktplatta, och helt plötsligt är jag uppe i 200kg+släde och gör 8 stycken TuT-reps! Imponerade mig själv :D

Går över till hacksquat i maskin och lägger på 90kg+släde, och fortsätter reppa, gör en åtta (TuT som alltid) och låser ut. När jag låser ut så känner jag hur allt blir suddigt och ögonen börjar rulla uppåt, fyyyfan vad nära jag var på att svimma stående, heelt sjukt!

Needless to say - Jag kunde inte fortsätta passet, för så fort jag ens började gå så blev jag både spy- och svimfärdig, trots att jag hade vilat i typ 20 minuter.

800mg koffein tar passen till nya höjder! ;)

Puss puss pojkar

teo123
2011-10-12, 19:20
Ajusteja: Jag jobbar ju på mina pecs så jag körde typ 3-4 sets bänkpress med lätta vikter (60kg) och extremt (nästan överdrivet) fokus på kontakt och TuT. Var noga med att andas VÄLDIGT mycket under setet för jag ville inte svimma med en stång över mig...

teo123
2011-10-13, 17:53
Ahh hemma efter ett köttigt axelpass! Jag listade ut att jag kan lägga in Clean & Jerk! Woooo!!

Så det blev lite militärpress med fokus på styrka... Fattar inte vad som hänt men jag är typ.. sjukt svag :( 50kg x 5 klarar jag bara... drog fan en åtta på det innan! WTF!

Meen ledsen över mitt dåliga resultat i militärpressen så sket jag i styrka och körde TuT igen, vilket gick fin-fint! :D

Sen la jag in C&J vilket är en sjuuukt kul övning, men den är rätt jobbig när man har träningsvärk i rygg och ben, samt precis kört 140kg skivstångs-shrugs...

Men anyway så tänkte jag teknikträna och körde på 40kg, all is fine, ökade med 10kg per gång upp till 70kg, där faan blev det tungt! men jag fick upp cleanen, och när jag skulle pressa den så kom jag bara halvvägs :( Skyller på att jag slaktat mina axlar i en timma precis innan!

MEN jag insåg nu när jag skrev det att jag är trött på jävla fjanterier, dax att köra hårt på riktigt.
Dags att bli stark for real. Dock kommer jag köra högrep ett pass i veckan för axlar o bröst, för vill verkligen att dom ska komma ikapp..

Sjukt prepp på att curla 50kg imorn! :D :D

apnisse
2011-10-13, 18:04
50kgx5 är ju inte svagt! Men förstår att du känner så när du gjort en 8a förut! :)

teo123
2011-10-13, 18:05
50kgx5 är ju inte svagt! Men förstår att du känner så när du gjort en 8a förut! :)

Näe men det var på deff jag drog en 8:a.. Men det var inte full ROM, utan mer quarter-reps.
Jag tror jag fixade en 8:a på det iaf, hahaha shit vad 0 koll jag har!

EDIT: Såg nu att det var en 6:a jag drog! hahaha

teo123
2011-10-16, 11:42
Ah shit glömde skriva ut mitt armpass!
Lite bänkpress, 5or, 3or och teknikträning.
EZ-Curl på 50kg.
Dropset på hantelcurl.
Pushdowns till fail.

Typ det :D En massa mer men kommer inte ihåg, öhöhöhö

teo123
2011-10-17, 18:34
Brände av ett bänkpass med fokus styrka.
Jag har dock blivit SVAGARE under bulken, the fuck? Tror det handlar om att jag fått i mig för lite protein, men det ska det bli ändring på! Kasein är inhandlat :D

Det var knappt så att jag klarade 92,5 i bänk, hur ska jag någonsin klara 100 innan månaden är slut? :(

Filipb
2011-10-17, 18:42
Upplevde samma sak som dig angående bänken. Hur är det med tekniken? Är den densamma?

teo123
2011-10-17, 19:36
Upplevde samma sak som dig angående bänken. Hur är det med tekniken? Är den densamma?

Tekniken är bättre om något!
Ska ge det en vecka till, om jag inte tar 95 så planerar jag om, kanske inte är gjord för en 5-split... Men hur ska jag klara att skära ner på passen? *cry*

teo123
2011-10-17, 20:17
Uuuuhh pressar i mig proteinpudding.. Fyyyfan vad jobbigt det är att inte orka äta... Första gången någonsin jag måste äta mer än vad jag vill, hahahaha :D

Discogymmar
2011-10-17, 20:39
Om du vill fokusera lite extra på bröst och rygg så kan jag rekommendera min split :)
Måndag:ben
tisdag: axlar/armar
torsdag: bröst/rygg
söndag: bröst/rygg
bänkpress 2 gånger i veckan, love it <3

Dock så kanske inte dagarna passar in för dig :)

teo123
2011-10-17, 21:27
Om du vill fokusera lite extra på bröst och rygg så kan jag rekommendera min split :)
Måndag:ben
tisdag: axlar/armar
torsdag: bröst/rygg
söndag: bröst/rygg
bänkpress 2 gånger i veckan, love it <3

Dock så kanske inte dagarna passar in för dig :)

Måndag: Bröst, fokus styrka

Tisdag: Axlar, fokus styrka

Onsdag: Ben + Biceps styrka

Torsdag: Bröst + Axlar, fokus volym

Fredag: Rygg + Biceps, fokus volym

Mina biceps, pecs och delts släpar så kör dom 2ggr/vecka och utvärderar efter en månad :D

Tackar Damien Thorne för detta schemat!

Discogymmar
2011-10-18, 11:00
Fan vad kul det där schemat såg ut! :o
En fråga dock, när kör du triceps?

teo123
2011-10-18, 20:27
Fan vad kul det där schemat såg ut! :o
En fråga dock, när kör du triceps?

Triceps får ordentligt med stryk eftersom det är 4 press-dagar ;)
Dessutom ska jag köra dips på axelvolym-dagen, och dips anser jag vara den bästa tricepsbyggaren :D

teo123
2011-10-18, 20:31
Tog en tupplur när jag kom hem och vaknade 19:00, går upp helt förvirrad och smäller i mig 600mg koffein och 15g EAA, sen gick jag ner te gymmet och köttade axlar med fokus styrka!

Militärpress:
40kg x 8
50kg x 5, 5, 4

Pushpress:
57,5kg x 5, 4, 3

Clean & Jerk:
60kg x 1, 1, 1, 1
72,5kg x 0, 0 (failade på jerken, axlarna var trötta)

Lateral raises:
7kg x 12
10kg x 12
12,5kg x 11

Sen gick jag hem, rätt nöjd med hur überstark jag kommer bli i mina mini-axlar :D

Nu ska jag pressa i mig kaseinpudding och softa på livet yao

teo123
2011-10-19, 18:53
Ahhh brände av ett riktigt köttigt pass med både böj, benpress och marklyft!
Men för att det inte ska bli o-disco så körde jag biceps också

Började med biceps med fokus styrka;
Lite uppvärmning, sen dags för riktiga jävla vikter!
~45kg EZ-curl x 5, 5, 5 - Strikt och fint
15kg hantelcurl x 10, 10, 12 - Också strikt
26kg preachercurl till fail, tre set.

Sen knäböj!
Uppvärmning
90kg x 3
100kg x 2
105kg x 2 (PB!)

Benpress:
180kg x 8
210kg x 5, 4 (PB!)

Benspark:
72,5 + 15kg x 12, 10, 11

Marklyft:
80kg x 12
130kg x 2
150kg x 0, 0 (helt omöjligt, var helt jävla död)
140kg x 2

Nu ska jag berätta om mitt sista set marklyft;
Jag gick fram, peppade och kände att jag redan va helt jävla stendöd efter PB i både squat och benpress, men att 140kg är fan light weights!
Första reppen gick långsamt upp alltså, det va helt jävla vidrigt, inte ens säker på att den skulle gå upp. Så fick jag upp den, tog ett andetag och satte ner den. Tänkte att en till repetition var heeeelt jävla omöjligt - bortom allt förstånd helt enkelt.

Men så slog det till: Inte ens fucking GRAVITATION ska få stå ivägen för mig och mina mål, allt blev svart och jag bara drog och slet, det fanns bara inget tvivel - VIKTEN SKULLE UPP!
Åh fyfan, säkert 3-5 sekunders lyft upp, helt vidrigt fan..

Men nu är jag glad att jag tappade förståndet och gjorde det som jag trodde var omöjligt. Sprängde nya gränser!

Hällde i mig proteinshake och TVINGADE i mig 100g protein i form av proteinfluff när jag kom hem. Fyfan vad vidrigt....

Imorn så kommer jag vara större än vad jag någon varit! Känns stabilt fan

teo123
2011-10-19, 21:23
Bilder:
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5258190&postcount=25
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5260812&postcount=41
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5268912&postcount=71
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5280989&postcount=84
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5281408&postcount=87

Bulk:
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5327726&postcount=132

Filipb
2011-10-20, 16:38
Jävla armar du har på andra länken! :D

teo123
2011-10-20, 16:46
Jävla armar du har på andra länken! :D

Back in the days...
Tack :D

teo123
2011-10-20, 23:12
Aaa så va man hemma från bröst-axelpasset med volymfokus!
Värmde upp cuffarna som vanligt och skulle köra bänk, märkte att jag fick ont i axlarna men orka bry sig så jag fortsatte med både inclinebänk och hantelpress

Sedan gick jag över till militärpress och drog en TuT 12:a på typ 50 tror jag, helt konstigt är det fan.. Hörde refrängen i 'till I collapse och bara bestämde mig för att kolla hur långt jag kan pressa mina axlar innan dom går sönder helt! :D
Följde det med lite hantelpressar, och avslutade passet med lateral raises i kabelmaskin och tricepsmaskin till fail!
Imorn kan ni vänta er en form-check, rygg o bajs-seps står på schemat! wooo

teo123
2011-10-21, 13:50
Hittade denna bilden, ~1 månad gammal

Dagsfärska bilder och kanske en FILM kommer idag! :D
84184

teo123
2011-10-21, 19:12
Drog ett rygg + biceps-pass med fokus på volym, gick riktigt bra och jag hade kontakt så inni helveteeee, även med väldigt (relativt) hög ROM! :D

Sen när det va dax för curls så fick jag nåt ryck och allt svartade, musiken försvann och allt som fanns var att lyfta vikten.. Rätt gött set måste jag medge!

Bilder och en film från kabelrodden kommer imorgon eller sent ikväll :)

macish
2011-10-21, 19:23
Whadduup party-rockers!

Smackar upp lite bilder för Teos räkning


Tungt pass btw, Teo. tror jag börjar få till formen för bänk nu! :D
Pro PT<3

macish
2011-10-21, 19:25
Fick inte plats med alla bilder på ett inlägg : ))
Finns även video som sagt, men den får Teo själv ladda upp.

teo123
2011-10-21, 23:24
http://www.youtube.com/watch?v=0_q3J-5GKfY
Sådär ja! Någon får göra en YT-tag när den är officiellt uppe!

JojjeG
2011-10-21, 23:31
0_q3J-5GKfY

Sådär va ? ;)

teo123
2011-10-21, 23:52
0_q3J-5GKfY

Sådär va ? ;)

Ajjemänn!
Fast det blev bara en vit ruta innan den blev verifierad :)

LeBron
2011-10-21, 23:58
ska man inte ha rak rygg i rodd? :O

teo123
2011-10-22, 00:01
ska man inte ha rak rygg i rodd? :O

Nääee.. Inte vad jag vet iaf. Visst är ett 100% strikt utförande att man håller ryggen stilla men blir man trött i musklerna så får man skjutsa på lite :D

LeBron
2011-10-22, 00:23
Nääee.. Inte vad jag vet iaf. Visst är ett 100% strikt utförande att man håller ryggen stilla men blir man trött i musklerna så får man skjutsa på lite :D

meh, känns inte som att det tar i ryggen när jag böjer+lutarbak :D Kanske bara är jag dock ^^, känns mer som biceps/gung!

pTw
2011-10-22, 21:57
http://www.youtube.com/watch?v=0_q3J-5GKfY
Sådär ja! Någon får göra en YT-tag när den är officiellt uppe!

Snyggt!

teo123
2011-10-23, 12:29
meh, känns inte som att det tar i ryggen när jag böjer+lutarbak :D Kanske bara är jag dock ^^, känns mer som biceps/gung!

Search, and you shall find (kontakt i ryggen :D)

teo123
2011-10-24, 18:58
Baaack from da gym yo!
And here we go:

Bänkpress:
20kg x 20
40kg x 12
50kg x 12
80kg x 5
85kg x 4, 3
82,5kg x 5L

Hantelpress (liiiiiite incline):
30kg x 10, 8
25kg x 10

Bröstpress:
Randomvikter x 8, 8, 8

Incline bänkpress (väldigt strikt):
40kg x 12
50kg x 10
60kg x 6

SJUKT nöjd med inclinebänken! :D Jävlarr asså, trodde aldrig jag skulle kunna pressa PB i min sista övning, haha

teo123
2011-10-24, 19:10
Whadduup party-rockers!

Smackar upp lite bilder för Teos räkning


Tungt pass btw, Teo. tror jag börjar få till formen för bänk nu! :D
Pro PT<3

HAHA kom på att jag inte läst ditt inlägg, utan bara kollat bilderna!
Ja mannen, du har ju sinnes ökningar i alla övningar, med lite pro-PT hjälp (av mig trololol) så kommer du blir BÄST I HELA VÄRLDEN OMG OMG OMG

teo123
2011-10-24, 20:03
Hmm.. Kom och tänka på en sak..

Om ni - i början av eran gymkarriär - hade en polare som tränade med er VARJE pass, som kollade teknik, gav tips och peppade (dvs en PT fast med basövningar osv), tror ni att ni hade kommit längre? Är inte det en helt SJUK start på gymkarriären?

Önskar att jag hade någon som peppade mig till knäböj, marklyft, bänkpress och chins när jag började :(

teo123
2011-10-25, 11:42
Optifrukost: Koffeintabletter och pepsi max!

Dax att dra sig te gymmet föffan, morgonvikten ligger på stabila 75kg

teo123
2011-10-25, 13:35
Jäää axelpass avklarat

Uppvärmning

C&J:
40kg, några set.. Men det var fan 200% omöjligt att sätta tekniken idag så jag tänkte "fuck this" och fortsatte

Militärpress:
40kg x 10
50kg x 6

Pushpress:
60kg x 5, 4, 3

Sittande axelpress (hantlar):
17,5kg x 12
20kg x 10, 8, 6

Lateral raises:
10kg x 12
12,5kg x 8
10kg x 10

Sen var jag färdig! Underbart att köra styrka, man behöver inte 100 olika övningar, utan det är bara att kötta och lyfta tungt och hårt!

teo123
2011-10-25, 16:53
Ajusteja!
Mitt mål med bulken var att få en såpass bra muskel:fett ratio att jag skulle bli vaskulärare trots kcal-överskott!

OCH TRO FAN ATT DET HÄNDER! :D Nya ådror på biceps som jag inte sett innan, inte ens när jag var riktigt deffad! WOOOOOO

teo123
2011-10-26, 20:39
Nä inget speciellt pass idag

Värmer upp biceps lite, lätta vikter,

Sen arbetsset:

Skivstångscurl:
40kg x 5
42,5kg x 5
45kg x 4
50kg x 3
45kg x 4
42,5kg x 5
40kg x 6

Hantelcurl (vikt x reps per arm)
15kg x 9
17,5kg x 6, 6

Hammercurl:
17,5kg x 10, 10, 8

Knäböj:
En massa larv, och sen singlar på 100kg+
Bland annat ETT PB!! Wooo!! 112,5kg UP IN DIS BITCH

Hacksquat i maskin:
100kg + släde x 5, 5, 5

Helt okej pass.. Lite under medel kanske

teo123
2011-11-03, 15:23
Eftersom jag vart dålig med uppdateringar nu det senaste så bjuder jag på lite Pre-Pump dagsform! Vikten ligger på runt 78kg och jag är bulkig som aldrig förr!
Nu är det dags att slänga runt lite vikter! WOooo

84435

84436

Filipb
2011-12-01, 21:51
Hur går det här då? :)

teo123
2011-12-08, 23:51
Hur går det här då? :)

Haha näe har la slutat med journalen mer eller mindre, är inte kul längre helt enkelt tyvärr, hoppas att någon har fått ut något från den! :)

Filipb
2011-12-09, 07:16
Haha näe har la slutat med journalen mer eller mindre, är inte kul längre helt enkelt tyvärr, hoppas att någon har fått ut något från den! :)
Ja, det har jag märkt. Men hur går det för dig träningsmässigt? :)

teo123
2011-12-12, 19:10
Ja, det har jag märkt. Men hur går det för dig träningsmässigt? :)

Tyvärr så går det inte så jättebra... Ska ta tag i det så snart som möjligt, lovar :D

teo123
2012-02-19, 18:13
I'm back, bitches!

86832

86833

86834

86835

86836

kört kreatin monohydrat i typ 10 dagar nu men tror inte det riktigt gått in i kroppen än :)

Kör 8-15 reps överkropp och 1-5 reps underkropp (se bra ut på beachen + att man faktiskt är stark! :hbang:)

Teo out!

teo123
2012-02-19, 18:18
Teo in!

Hade några fler dagsformsbilder!

86838

86839

Teo out! (igen)

pTw
2012-02-21, 20:42
Ser bra ut mannen, härligt att du äntligen har börjat uppdatera! :D ligger du på 8-15 reps på deff?

teo123
2012-02-22, 19:51
Ser bra ut mannen, härligt att du äntligen har börjat uppdatera! :D ligger du på 8-15 reps på deff?

Aopp, 8-15 reps är målet för volym.
Underkropp är fortfarande 1-5 reps för att bli stark for real! ;)

pTw
2012-02-22, 20:25
Aopp, 8-15 reps är målet för volym.
Underkropp är fortfarande 1-5 reps för att bli stark for real! ;)

300+ i protte per dag då eller? svårt att bygga under deff? :P

teo123
2012-02-22, 22:09
300+ i protte per dag då eller? svårt att bygga under deff? :P

Ligger på typ 150-200g protein varje dag nu, och jag tycker personligen att jag blir större. Som jag alltid sagt - Jag växer bäst under deff! ;)
(eller så är det att jag blir mer definerad som ger nån synvilla...)

teo123
2012-02-23, 21:29
80x8 i bänk idag, lätt! :D
FAAAN vad bra träningen går, sheet

teo123
2012-02-27, 15:44
Nytt schema!

Måndag: Bröst / biceps

Tisdag: Axlar / Triceps

Onsdag: Ben

Torsdag: Rygg

Fredag: Axlar / Bröst

Lördag: Marklyft / Hamstring

Slänger in vader lite här o var :D

teo123
2012-02-27, 17:53
passet idag:
uppvärmning

Bänkpress:
100kg x 1 (PB!!!) lätt som en plätt
80kg x 10 (RPB!!!) lätt som en plätt

lite inclinebänk, flies osv...

Bicepscurls i maskin:
40,5kg x 12 + en massa forced reps, töööngt!

teo123
2012-03-05, 11:27
Aajusteja, 160x2 i marklyft i lördags!

Denna veckan ska jag köra en 3-split för att kroppen ska få vila, försöker dock på 100x2 i bänk idag! :hbang:

teo123
2012-03-15, 21:07
Ska börja köra högrep i chins bara för det är kul att kunna göra typ 20+

Så...
Klarade 7 chins idag, med remmar..

teo123
2012-03-17, 14:22
PB i marklyft! 160x3

Ska börja knåpa på ett nytt schema som inte är baserat på veckodagar

teo123
2012-03-17, 15:20
Dagsform!
87583

87584

87585

teo123
2012-03-20, 20:39
Knäböj:
105x5,5,5 djupt och strikt
Dropset på benspark och sen lite bencurl

Ska testa ett nytt schema:
Dag 1: Bröst / Rygg
Dag 2: Ben
Dag 3: Armar / Axlar
Dag 4: Vila
Repeat

teo123
2012-03-23, 17:22
100x3 bänk idag!
Wooooooooooooooooo

teo123
2012-03-24, 16:28
110x5 i böj idag!
Wooooooooooooooooo

teo123
2012-03-25, 13:40
60x5 i militärpress, full ROM inge TuT :)

teo123
2012-03-27, 20:20
100x5 i bänk! Hade nog en 6e rep men sparar den till nästa gång! ;)

teo123
2012-03-28, 18:05
Bjuder på PB's!
120x2 i böj
180x1 i mark
90kg clean & jerk
100kg frontböj

Allt i ett pass! Aw yea

teo123
2012-03-29, 11:51
105x2 i bänk
110x1
115x0 (dåligt försök)

90x3 i pushpress

lite marklyft där jag testade sumo osv, reppade lite på 100-120 för skojs skull mest

isolationer för bröst o axlar

teo123
2012-04-09, 14:19
Skadat benet och käkar antibiotika så tränar bara lätt för att hålla igång..
140x3 marklyft
8 chins
en massa ryggövningar

har kört 2 eller 3 pass innan detta med låga vikter och enbart överkropp

teo123
2012-04-09, 16:27
Formbilder efter en veckas sjukdom, ingen pump

88091

88092

Måste VERKLIGEN jobba på armar ser jag asså..

Morrris
2012-04-09, 16:46
Ser riktigt bra ut. Kör hårt!

teo123
2012-04-11, 15:33
Kan äntligen få liite legdrive i bänken så gick tillbaka upp till 100kg, vilket jag gjorde 3x3 på, följt av hantelpress, 35kgx7, sen lite isolationer och sen axlar, fick upp 50kg x 5 i militärpress vilket får ses som askasst men jag hade pressat slut mig helt i bröstövningarna så skyller på det!

teo123
2012-04-14, 15:13
100x1 i bänk idag, wtf?
Körde C&J i 2h efter det, fyhelvete vad brutalt det var, kom upp i 85,5 som högst tror jag.
Sen slog jag ett PB i marklyft också, 130kg x 8.
Och frontböj ofc, 100kg riktigt riktigt djupt.

teo123
2012-04-15, 20:08
2h BJJ teknik och 2h sparring med mestadels submission wrestling, fyhelveteeee det va nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv... Va så nääära på att spy gång på gång..

8x5 i chins gjorde jag också

teo123
2012-04-16, 17:33
2h BJJ drillar för mjölksyretålighet, sen 10x10 i bänk (aka German Volume Training).
Hyfsat död...

teo123
2012-04-17, 17:40
100kg 5x5 i böj
110kg 5x10 i marklyft (90 sec vila)
55kg 8x2 frontböj
55kg 20x1 widowmaker set (böj)

teo123
2012-05-15, 22:14
Back on track, tränar inte styrka så skriver inga stats eller nåt.
Dagsform:

88944

88945

88946

88947

88948

Aw yea :hbang:
Tror det blir att satsa på 90kg i slutet av året! Dagsvikt efter jag skitit på morgonen: 80kg

teo123
2012-05-18, 16:39
Bilderna funkade ju inte..

89003

89004

89005

89006

89007

teo123
2012-05-30, 19:28
Tappat i böj då jag inte tränat ben på ett bra tag..
100x5 i böj, dvs lika stark i bänk som ben...

teo123
2012-05-31, 16:22
100x6 i bänk - vilket betyder att jag är starkare än i böjen.

Hoppas muskelminnet fungerar som det ska för detta är ju skämmigt..

teo123
2012-06-03, 12:50
25kg x 12 i axelpress igår!
Bra teknik och sånt också :D

teo123
2012-06-03, 14:45
100 x 5 x 3 i böj
180kg mark

teo123
2012-06-05, 00:03
100x7 i bänk! Ökar en rep per pass! :D

teo123
2012-06-07, 19:30
110x5 i böj
170x3 i mark

teo123
2012-06-12, 23:09
Växer gör man ju iaf, tur det! :)

89591

89592

teo123
2012-07-06, 17:05
efter sjukdom i 3v (har kört två uppvärmningspass): 100x8 bänk och tillbaka på 115x5 böj! :D

teo123
2012-07-07, 15:54
200 mark, har lätt mer i mig men ena dragremmen gick sönder..
Sen 120x3 i böj
27,5 x 10 axelpress
30 x 6 axelpress (per hantel)

90kg morgonvikt, ett hopp på 5kg(!!) sen igår, hur det är möjligt efter jag skitit 2ggr på morgonen låter jag vara osagt..

:eating: :sleep: *flex* = *love*

(oj vad kul man kan ha med smileys)

teo123
2012-07-11, 16:01
110x4 i bänk igår

120x5 i böj idag

teo123
2012-07-22, 23:10
90622

90623

prOtotype
2012-07-25, 15:47
Hej i journalen!
Du verkar bli sjuk en del, är det som vanligt eller har det blivit mer på sistone?

teo123
2012-07-29, 13:24
Hej i journalen!
Du verkar bli sjuk en del, är det som vanligt eller har det blivit mer på sistone?

Nää, var sjuk ett tag men har hållt mig frisk ett tag nu :D

Kul att nån skriver, första gången på typ ett år, haha

teo123
2012-07-30, 12:00
90813

dem legz

teo123
2012-08-19, 17:43
PB i böj idag: 130x2 med bälte (läste studie som visar att man aktiverar bukmusklerna bättre med bälte), fan vad skönt det är att köra med det!
Det kändes lätt, men vågade inte mig på en 3a utan passare eller power rack.

Utfall för första gången också:
60kg med stång - gick myycket sämre än förväntat och jag var vinglig som fan.
Utfallsgång med hantlar: 16 steg med 20kgs hantlar. Vingligt, men ändå doable.

Fyhelvete vilken skön övning, hade inte mycket krut kvar efter 12x3 i liggande bencurl på 50kg och benpressar..

teo123
2012-08-23, 18:01
130x3x3 i böj utan bälte, schysst djup
20kg hantelutfall: 24, 20, 20
Full ROM bencurl: 40kg x 12, 50kg x12, 12
Stela mark: 60kg x 12, 80kg x 10

teo123
2012-11-13, 00:32
80kgx20 böj (widowmaker)
Sen 2h MMA efteråt

Precis börjat springa och nyligen varit sjuk.

teo123
2012-12-16, 19:31
Dags för lite dagsform. Morgonvikt på 75kg.
94540

94541

94542

94543

teo123
2013-07-05, 10:09
Morgonvikt runt 77.
Började med kreatin för en vecka sen.

Fokus styrka, lite siffror från de senaste passen:
70kg skivstångsrodd supinerat 8x3
42,5kg hantelrodd halvstrikt 8x3
110x3 böj
90x2 bänk