handdator

Visa fullständig version : Snygga muskelfästen


Stromen
2011-08-23, 17:44
Tjena, har hört mycket om muskelfesten hit och dit och undrar om någon skulle kunna visa mig några bilder där 2 ovältränade killar varav en har bra/snygga fästen och den andra fula. Och gärna bilder på tränade personer med fula fästen och snygga.

Tack på förhand!

Xtronal
2011-08-23, 17:46
Tjena, har hört mycket om muskelfesten hit och dit och undrar om någon skulle kunna visa mig några bilder där 2 ovältränade killar varav en har bra/snygga fästen och den andra fula. Och gärna bilder på tränade personer med fula fästen och snygga.

Tack på förhand!

Tror du postade i fel sektion.. :smokin:

Arne Persson
2011-08-23, 17:47
Tjena, har hört mycket om muskelfesten hit och dit och undrar om någon skulle kunna visa mig några bilder där 2 ovältränade killar varav en har bra/snygga fästen och den andra fula. Och gärna bilder på tränade personer med fula fästen och snygga.

Tack på förhand!

Ha ha ha! Underbart inlägg! :D
Då får man nog ta fram två olika skelett... Musklerna, mig veterligt, lär ju fästa på skelettet...

Stromen
2011-08-23, 17:51
FAN, ville posta i allmänt. Men skit samma. Flytta den gärna admin.

Arne, hoppas du förstod vad jag menade. Vill inte se skellet, vill bilder med hud på. :)

kwame
2011-08-23, 17:51
Tror nog nästan jag kom på mitt nya journalnamn: "kwame: snygga muskelfästen"

Funderat länge på ett fyndigare namn än "kwame's träningsjournal" man lär ju bli nyfiken på vafan jag menar med "kwame: snygga muskellfästen" iaf..

Stromen
2011-08-23, 17:54
Hmm, ska jag starta en ny tråd eller skulle ni kunna vara lite seriösa plz.

limenka
2011-08-23, 18:14
Det är lite svårt att vara seriös i en tråd där du efterfrågor bilder på två muskellösa individer för att jämföra muskelfästen. Tycker jag.