handdator

Visa fullständig version : TÄvling I UmeÅ (sl Och Ol)


hulken
2003-12-19, 22:42
Imorgon Lördag på Sporthallen i Umeå,start kl 12 00,
10 st tyngdlyftare , 10 st Bänkare och 10 st SL lyftare.

Väldigt rolig tävling med fina priser.

Börje H
2003-12-20, 10:10
Flera Svenska rekord kommer att slås!! Från Umeå Power kommer Malin, Marcus, Vimala och Emil "valpen" Johansson att gå för rekord. Sven T, IFK, går för rekord i veteranklassen och Magnus C, Öjebyn, har alltid något lurt i kikar´n.
Alla som bor i närheten bör masa sig ner till Gammliahallen och få en paus från julhandlandet!

O.W.
2003-12-20, 18:07
Jag skrev in resultaten i våran gästbok (www.umeapower.com).

Det blev en hel del svenska junior och ungdoms rekord. Kommer inte ihåg vad skellefte och Öjebyarna gjorde för resultat men det kanske Hulken m fl kan fylla på med.

hulken
2003-12-20, 18:43
Ja kan väl kompletera lite, jag själv fick bara ingången på 215 kg sista på 225 kg undrkänt med 2-1 pga stoppet,helt onödigt slarv från min sida,Gary Miller fick också bara ingången på 210 kg,han har varit sjuk och skadad i 4 veckor före så därav resultatet,
Mange Carlsson gjorde 3 tävlingen på lika många veckor så han var inte alls lika hungrig som han brukar,gick in på 192,5 kg som inte var några problem,höjde sedan till 211 kg för svenskt rekord men fick det underkänt pga han inte låste ut fullt i slutet(tror jag det var)han avstod sista, och Björk vet jag inte riktigt vad han fick för resultat.

Allan
2003-12-20, 18:46
Bra resultat!


allan

O.W.
2003-12-20, 22:58
Originally posted by hulken
Ja kan väl kompletera lite, jag själv fick bara ingången på 215 kg sista på 225 kg undrkänt med 2-1 pga stoppet,helt onödigt slarv från min sida,Gary Miller fick också bara ingången på 210 kg,han har varit sjuk och skadad i 4 veckor före så därav resultatet,
Mange Carlsson gjorde 3 tävlingen på lika många veckor så han var inte alls lika hungrig som han brukar,gick in på 192,5 kg som inte var några problem,höjde sedan till 211 kg för svenskt rekord men fick det underkänt pga han inte låste ut fullt i slutet(tror jag det var)han avstod sista, och Björk vet jag inte riktigt vad han fick för resultat.

Björk gick bara för fullt i mark där han drog 277,5 i 90:an. Såg bra ut för dig Hulken på ingången såg det ut som 20 kg till skulle komma upp.

hulken
2003-12-21, 11:53
Jo det kändes bra efter första,tänk om man kunde få sådana lyft jämt:D