Visa fullständig version : Nya bilder på mig
Har gått upp lite i vikt nu igen, ligger på ca 73kg... +3kg på¨drygt två månader nu, är tillbaks dit jag va innan jag började bo i skogen och äta skitmat ;) Lägger upp några bilder nu..
Latsen (den enda jag är nöjd över)
Kan inte lära mig hur man trycker ut latsen ordentligt... ser bara smal ut här..
Vill gärna ha konstruktiv kritik! Gärna nånting annat än ÄT ÄT ÄT för det är det jag gör ;)
Bra symetri och extra bra rygg.:thumbup:
Megatuttarna
2003-12-19, 18:57
Piska vaderna! Du har skön vidd över ryggen ju!!
ser att du tappat fett sen dom senaste bilderna. Tycker det bara är o köra på. Som du posar nu ser det ut som om höger triceps är större än vänster... Är det så!? Kanske lite mera baksida axlar...
Spara gärna håret lite också, tror du skulle passa bra med lite fluffigare hår upp i och lite halvlångt i nacken. Tona det gärna mörkbrunt med en lätt röd nyans, gärna ljusbruna och röda slingor i...:thumbup:
Rock on!!!:thumbup:
armarna och bröst ser bra ut tycker jag....försök köra hårdare med benen och piska vaderna mer......
Det ser bra ut Chris! Bra bilder också, om än lite suddiga, men dom ger ändå en bra bild av din fysik. Tummen upp för det!
Jag tycker det ser bra och symmetriskt ut som sagt, men vaderna skulle nog fått sig lite mer pisk. Annars är det bara att fortsätta kötta :thumbup:
Originally posted by Pecca
Spara gärna håret lite också, tror du skulle passa bra med lite fluffigare hår upp i och lite halvlångt i nacken. Tona det gärna mörkbrunt med en lätt röd nyans, gärna ljusbruna och röda slingor i...:thumbup:
Rock on!!!:thumbup:
Det är en sån här typ av konstruktiv kritik man vill ha :hbang:
Jaaa hehe, Pecca du är för rolig! :D
Om Castro och Pecca kan sluta tramsa nångång :MrT:
Konstruktiv kritik: HRRRRIIISS du har lika patetiska vader som mig RESPEKT :bow: :bow: Symetrin och dina linjer äger fan, dont get cought on the mass game bro!
Stay of the apelsinjuice til 21 :cheers:
Vaderna kompis, v a d e r n a . Annars är det overallmassa som behövs. Och det kommer du att fixa utan problem ju. :thumbup: Du har en jämn fysik utan några släpande muskelgrupper (förutom pinnarna längst ner dårå :D). Bara att :bpump: :eating: .
//jörgen
Tack för kritiken, var precis som jag misstänkte, alla ska klanka ner på mina stackars vader :D Har börjat träna dom två gånger i veckan nu, hoppas det hjälper!
Om vänster triceps är mindre vet ja inget om, men vänstra armen är typ 1cm mindre än högra... kan ju vara både biceps och triceps som släpar lite där... men 1cm hit o dit är skitsamma, jag måste öka överallt!
Karl_alfred
2003-12-19, 23:31
ser ju bra ut det där. Men vaderna måste du göra något åt. Har samma problem.
Känner inte igen ditt ansikte vad har du gjort?:D
Heh inte fan vet jag... ser alltid annorlunda ut på kort, men här vet ja inte vad som hände. Får skylla på en dålig fotograf :MrT:
...vi kunde ju köra nåt vadpass nån gång----:smokin:
allan
Jag undrar fortfarand ehur lång du är? ;)
Ser bra ut bara att fortsätta så dära!!! Men kör lite hårdare med vaderna :bpump: :bpump:
:thumbup:
///Tobbe
Vic_1981
2003-12-20, 11:48
Ser bra ut manne..du ser lite hårdare ut tycker jag..(din penis alltså).
Bara att köra på..lär ju gå lite bättre å bygga när lumpen är färdigt.
:thumbup:
isakssonmartin
2003-12-22, 23:11
vad är det för ärr du har på ryggen??
Originally posted by isakssonmartin
jag undrade det också.
annars är det bra fysik. atletisk fysik =)
Überbiffen
2003-12-23, 13:54
Originally posted by isakssonmartin
Varför svarar jag på detta ? Vad fan vet jag ? :confused:
Gissar på att han tränat bröst.. kört tunga hantelpressar.
Ser man på, likadana kalsingar som mina :thumbup:
Originally posted by mthrl
Ser man på, likadana kalsingar som mina :thumbup:
nej, det är dina.. jag snodde dom och skickade till chris.
skämt åsido, jag gillar din fysik Chris, kör hårt! :bpump:
Jense, hades- tack =)
"ärren" är skavsår sen tunga (lätta för alla andra) hantelpressar och bänkpress. Får ingen annan såna där? Får långa streck på ryggen efter vadpress och knäböj också, och dom är myyyycket värre!
Originally posted by Chris
Får långa streck på ryggen efter vadpress och knäböj också, och dom är myyyycket värre!
:hbang: :hbang:
Som sagt tycker du har en atletisk fysik, bara o jobba på:thumbup: :thumbup:
Vill du ha modetips får du nog höra me Pecca:D
Hmmm... 180, 73 kilo..
Exakt samma som mig just nu.. ungefär samma bf uppskattningsvis.
Men du har bättre rygg! :thumbup:
aha, jo det har jag med.. speciella märken blir det dock efter knäböjen. snyggt rött sträck på ryggen
Glenner_84
2003-12-31, 15:52
Originally posted by Jense
aha, jo det har jag med.. speciella märken blir det dock efter knäböjen. snyggt rött sträck på ryggen
Jag får en fet knöl på ryggen, ser ut som att ryggkotan är enorm
AdrenalineRush
2003-12-31, 16:28
Ser bra ut!
Kan man få lite stats? :cheers:
Originally posted by Glenner_84
Jag får en fet knöl på ryggen, ser ut som att ryggkotan är enorm
haha ja, den är snygg den
Det är för du har stången för högt upp, håll smalare och ha stången längre ner på trapzen....
Originally posted by Glenner_84
Jag får en fet knöl på ryggen, ser ut som att ryggkotan är enorm :thumbup:
Stats kan ja tyvärr inga..
Armar 37cm o midja 78-80, det är det jag vet.. jag brukar inte mäta så ofta längre, man blir fan deprimerad när måtten inte ökar:) jag kör på och ser förändringar i spegeln bara. :bpump:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.