handdator

Visa fullständig version : Hård och torr ett måste att dra ner på kolisar?


StampChamp
2011-08-18, 12:07
Jag har nu deffat ett rätt bra tag, och alla rutor syns i bra och hyfsat ljus. Men det känns som jag aldrig blir sådär torr och hård jag vill bli innan jag börjar min uppbyggnad igen.

Måste man helt enkelt dra ner på kolhydraterna rätt rejält för att man ska tappa vattnet och bli torrare? Jag antar att det är vatten och att det går snabbare att bli torr/hård genom att dra ner på kolhydraterna sista veckorna?

Birkey här på forumet hade ungefär min form och drog ner på kolhydraterna riktigt hårt en vecka och tappade en massa vätska och blev så där torr, men det borde väl gå även fast jag äter bra med kolhydrater men att det kanske tar längre tid?

Har kört på med kolhydrater och träningen går bra, men det känns som det tar sån tid att bli hård. Känner mig lite blöt trots att rutor syns!

Kaerra
2011-08-18, 12:30
Vill man bli riktigt jävla knasterhård rekomenderar jag att enbart köra minimalt med kolisar och fett, mest bara vatten kyckling och drinkar :) Då kan man bli ritkigt jävla knasterhård ;)

King Grub
2011-08-18, 12:32
Om rutorna syns "i bra och hyfsat ljus" är det fett som är kvar. Är man hård så är man, oavsett ljus. Krävs det att man söker speciella ljus eller vinklar för att se alla rutor, är det inte sista vattnet som är problemet.