handdator

Visa fullständig version : Hur lång tid tar det-Zyzz kropp


papper1
2011-08-18, 01:07
Tjena, hur långt tid tar det att få liknande kropp till zyzz utan AAS. Vet att det är svårt att säga, men på ett ungefär.
Är 18 bast.

kajjm
2011-08-18, 01:08
Tjena, hur långt tid tar det att få liknande kropp till zyzz utan AAS. Vet att det är svårt att säga, men på ett ungefär.
Är 18 bast.


FYI lite tråkiga 'nyheter' om Zyzz så dog han nyligen :(

papper1
2011-08-18, 01:11
Han fejkar.

Moe Lestor
2011-08-18, 01:12
Det går inte.. Dock kan du få hans storlek efter kanske 5 års träning.

papper1
2011-08-18, 01:14
Hm, vad är det som inte går? Att få hans rutor? alltså vet att exakt inte går, men nått liknande går väl?

Xtronal
2011-08-18, 01:18
Hm, vad är det som inte går? Att få hans rutor? alltså vet att exakt inte går, men nått liknande går väl?

Du kan få hans rutor med.. beroende på hur dina muskelfästen ser ut(?)

kajjm
2011-08-18, 01:18
Han fejkar nog inte då det finns artiklar om det. Mycket tråkigt då han var en insperation till många


Det är väl klart att man kan få en sån kropp - men det hjälper ju att ha förutsättningarna på sin sida.
Tänk dig själv om du hade väldigt bra gener, och hade både VILJAN och tiden att dedikera allt till styrketräning/bodybuilding med perfekt träning och framförallt perfekt kost.

papper1
2011-08-18, 01:20
Viljan har jag utan tvekan. Mest orolig för att mina magmuskler är sneda, hur vanligt är det? Har en polare som har så och det är inte så snyggt enligt mig, detta är som sagt mitt största bekymmer. Håller på och deffar nu för att ta reda på det. :) Men varför skulle det inte gå annars?

Matsa
2011-08-18, 01:22
3-15 år beroende på vad du har för förutsättningar. Jag kan ge ett exaktare svar men då behöver jag såga av dig benet och räkna årsringar...

Skämt åsido så är det väldigt svårt att säga hur lång tid det skulle ta för just dig, men om du sätter igång och tränar nu så kan du ju återkomma när du är klar och berätta hur lång tid det tog. :D

papper1
2011-08-18, 01:27
Visst, men lova mig att du finns kvar här då? :)

Btw, nice humor bro, U MAD??

papper1
2011-08-18, 01:51
Har inte Fredrik_s GANSKA lik kropp till Zyzz?

Tediiieee
2011-08-18, 01:56
Zyzz väger(vägde) runt 100kg, fredrik betydligt mindre. runt 85 om jag inte minns fel. Du får tänka på att zyzz var ganska lång.

papper1
2011-08-18, 01:59
Vart tar du den siffran (100) ifrån? Gissar lr nån källa? Fredrik är bara 170lång. Om man ser till muskler, alltså svårt att förklara men deras kroppar påminner om varandras enligt mig. Fast jag kan vara ute och cykla.

Tediiieee
2011-08-18, 02:31
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150269753057226&set=a.415606687225.190516.351749002225&type=1&theater
här tex och på ett antal andra ställen. zyzz är 187 cm, källa http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=126153313&p=521783323&viewfull=1#post521783323 :D inte bästa källan men orkar inte atm, ska fan sova.

Gald
2011-08-18, 04:52
Jävlar visste inte att han vägde 100 kg, men att få liknande kropp som han tror jag att 2-3 år träning skulle göra att du fick en liknande kropp. Deffad, rutor m.m.

Gald
2011-08-18, 05:04
Kan ej editera min post? Skulle snare säga 3-4 år SERIÖS träning, sköta kosten, vila samt träningen.

Sheogorath
2011-08-18, 06:03
Jävlar visste inte att han vägde 100 kg, men att få liknande kropp som han tror jag att 2-3 år träning skulle göra att du fick en liknande kropp. Deffad, rutor m.m.

Zyzz tränade åravis och tryckte AAS (vi vet inte hur länge, men han tryckte). Skulle man kunna få hans kropp på 2-3 år (/3-4) som ren? Ja, kanske om man är ett genetiskt under utan dess like, men det kanske man inte ska utgå från gäller för TS eller ens någon på Kolozzeum. Sanningen är att Zyzz gjorde sig känd bland annat därför att han anses ha haft en fantastiskt fin kropp. Det är grundstommen som gör det och den är få förunnad. Hade många haft det som Zyzz hade det, kanske han aldrig blivit känd. Han blev känd för att han stack ut, kroppsligen och socialt. Svaret på TS fråga är att mängden muskelmassa och kroppsfett kan han få med X års träning (kanske aldrig) men något som liknar Zyzz' kropp kanske han aldrig får. Högst sannolikt inte.

vicarious
2011-08-18, 06:56
har inte fredrik_s ganska lik kropp till zyzz?

nä.

Nitrometan
2011-08-18, 07:44
Han fejkar.

Hur ska du kunna få "hans kropp" om du vet att han fejkar den?

Halldin
2011-08-18, 08:08
Zyzz tränade åravis och tryckte AAS (vi vet inte hur länge, men han tryckte). Skulle man kunna få hans kropp på 2-3 år (/3-4) som ren? Ja, kanske om man är ett genetiskt under utan dess like, men det kanske man inte ska utgå från gäller för TS eller ens någon på Kolozzeum. Sanningen är att Zyzz gjorde sig känd bland annat därför att han anses ha haft en fantastiskt fin kropp. Det är grundstommen som gör det och den är få förunnad. Hade många haft det som Zyzz hade det, kanske han aldrig blivit känd. Han blev känd för att han stack ut, kroppsligen och socialt. Svaret på TS fråga är att mängden muskelmassa och kroppsfett kan han få med X års träning (kanske aldrig) men något som liknar Zyzz' kropp kanske han aldrig får. Högst sannolikt inte.

Stort +1, folk har en tendens att grovt underskatta hur svårt det faktiskt är

RobbanColeman
2011-08-18, 08:22
Stort +1, folk har en tendens att grovt underskatta hur svårt det faktiskt är

Det är inte så konstigt med tanke på vad man ser på t ex kolozzeum ibland. Jag menar det ploppar ju upp bilder ibland på grabbar som man skulle vara chanslös mot som tränat 2 år så då blir det ju rimligt att se ut som personen som det talas om i tråden på låt oss säga 2 år.

Skulle vara lämpligt om folk använde hjärnan och insåg att det är lika vanligt med AAS som pwo.

Det pratas ofta om genetik. Jag var tex starkast i min klass i högstadiet, rätt grov om man ska gå efter ngt slags medel. Antagligen bra gener för det jag valt att satsa på. Det har jag också gjort i låt säga 17 år. Gjort många fel under resans gång men jag är inte helt dum i huvudet. Jag vet att man inte kan gå på vattnet, låta bli att andas eller växa fortare än fortast heller för den delen.

Dags för vissa att vakna upp!

pialia
2011-08-18, 08:22
3-15 år beroende på vad du har för förutsättningar. Jag kan ge ett exaktare svar men då behöver jag såga av dig benet och räkna årsringar...

Skämt åsido så är det väldigt svårt att säga hur lång tid det skulle ta för just dig, men om du sätter igång och tränar nu så kan du ju återkomma när du är klar och berätta hur lång tid det tog. :D

Jävlar visste inte att han vägde 100 kg, men att få liknande kropp som han tror jag att 2-3 år träning skulle göra att du fick en liknande kropp. Deffad, rutor m.m.

2-3 år, skämtar ni? :S

OnMyWay
2011-08-18, 09:20
2-3 års träning? Haha more like 10.

För övrigt tränar (tränade?) Zyzz aldrig mage.

RobbanColeman
2011-08-18, 09:28
Broscience och lightweight, dvs bodybuilding då eller? Jag ska iaf visa upp en sådan kropp inom kort.

kajjm
2011-08-18, 09:29
Hur ska du kunna få "hans kropp" om du vet att han fejkar den?

Jag tror det var ett svar till mig, då jag skrev att han nyligen dog i Thailand..

http://news.ninemsn.com.au/national/8283698/sydney-bodybuilder-dies-in-thailand-sauna

http://news.ninemsn.com.au/national/8284072/heart-condition-behind-bodybuilders-death

debbe
2011-08-18, 09:31
jag drar till med Aldrig eftersom TS antagligen inte ser ut som honom på något sätt.

Hur vettigt är det egentligen att vilja se ut som någon annan? Vare sig det gäller hårfrisyr eller kroppsligt så försvinner det. Hårfrisyren när man blir äldre och wannabe-kroppandet när man tränat ett par år och insett att det inte funkade riktigt likadant som att bygga ett legoslott med likadana bitar.

filmjölk
2011-08-18, 09:38
20 år kanske. Du är 18 nu, efter 20 års dedikerad träning och vettig kosthållning, samt ett modest intag av "kosttillskott" i perioder, har du en sån fysik, vid 38-40 års ålder.

limenka
2011-08-18, 09:44
Tjena, hur långt tid tar det att få liknande kropp till zyzz utan AAS. Vet att det är svårt att säga, men på ett ungefär.
Är 18 bast.

Oavsett hur lång tid det tar så tror jag inte du har den mentaliteten för att klara av något sådant. När några år har gått och du på ren väg knappt kommit någonstans så är det inte lika roligt.

spoon
2011-08-18, 09:48
Det kommer ju ta en stund. Längre än 2-3 år men man behöver ju inte döda allt hopp för killen. Det är ju inte heller så att man tränar och är tjock och sen förvandlas man till uberkroppen. Man blir ju mer vältränad under tiden som man håller på. Det tar lång tid, så lika bra att sätta igång direkt och varje missat pass skjuter målet längre fram.

Anders The Peak
2011-08-18, 09:53
20 år kanske. Du är 18 nu, efter 20 års dedikerad träning och vettig kosthållning, samt ett modest intag av "kosttillskott" i perioder, har du en sån fysik, vid 38-40 års ålder.

Nu tror jag att det är bra om tror på vad man håller på med annars tycker jag att det är bättre man håller på med saker som har ingjuter självförtroende och tillförsikt att kunna utvecklas som man önskar. Jag tror att man kan få ihop en fin stensamling av klass på 5 år som kan skänka mer personlig tillfredställelse än att bygga muskler och vänta 18-20 år innan man uppnått det man har satt som målbild. Självklart ska målbilden då vara zyzz för att det ska bli rätt-

boddos
2011-08-18, 10:06
Hur lång tid det tar vet nog ingen. Men en sak är säker, med 5x5 och liknande går det aldrig.

hugok
2011-08-18, 10:40
Är man relativt kort borde det kunna gå hyfsat fort att få dom proportionerna. Han ser för övrigt inte ut att väga 100 kg, bulkform i så fall.

Spridis
2011-08-18, 10:46
Aesthetically Pleasing: Zyzz Shreddedshian Talks With Simplyshredded.com (http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html)

papper1
2011-08-18, 11:21
Jag vill inte säga emot er för ni kan nog detta mycket bättre än mig. Men vad för er att tro att det kan ta uppemot 20 år att fixa hans kropp? Vad är det som gör hans kropp såååååå svår att få? Om ni tittar i före-efterbilderna finns det en kille som heter athletica. På 7 år har han förvandlats från en sticka till ett monster, titta på bilderna själva. Och detta har han gjort rent. Jag kan ha fel men detta är vad jag tycker: Antingen kan man inte få hans kropp eftersom sina egna muskelfästen sitter helt åt helvete. Eller så kan man uppnå den på ca 5-7år. Är jag ute och cyklar?

Spridis
2011-08-18, 11:26
Klart man kan uppnå fina resultat på 5-7 år. Gäller bara att man har bra träningsupplägg, kostupplägg, självdiciplin och och sist men inte minst genetiken.

RobbanColeman
2011-08-18, 11:28
Klart man kan uppnå fina resultat på 5-7 år. Gäller bara att man har bra träningsupplägg, kostupplägg, självdiciplin och och sist men inte minst genetiken.

Man ska bara lära sig hur man ska göra. När man funnit koden, hur man växer, då tror jag man kan nå t ex mina resultat på 5-7 år.

Det är bara det att det är mycket få personer som lär sig detta, har tålamod och intresse som krävs. Samt genetik.

papper1
2011-08-18, 11:36
Jag är 18år idag och precis börjat med styrträning. Tycker att det är sviiiiin kul och väntar på varje pass. Kommer det inte bli så i framtiden? Äre så att alla tkr det är kul i början men sedan tröttnar?

RobbanColeman
2011-08-18, 11:45
Jag är 18år idag och precis börjat med styrträning. Tycker att det är sviiiiin kul och väntar på varje pass. Kommer det inte bli så i framtiden? Äre så att alla tkr det är kul i början men sedan tröttnar?

Det är ännu roligare nu, när jag vet vad jag pysslar med. :)

Lokke
2011-08-18, 11:56
Jag är 18år idag och precis börjat med styrträning. Tycker att det är sviiiiin kul och väntar på varje pass. Kommer det inte bli så i framtiden? Äre så att alla tkr det är kul i början men sedan tröttnar?

Min erfarenhet är att det mesta blir roligare och intressantare när man blir bättre på det och förstår mer. Satsa på att lära dig mycket om kost och träning så att du vet vad som händer när du gör si eller så. Du blir aldrig fullärd och kommer ha ett träningsliv fyllt av utmaningar.

Stefan J
2011-08-18, 11:58
Jag är 18år idag och precis börjat med styrträning. Tycker att det är sviiiiin kul och väntar på varje pass. Kommer det inte bli så i framtiden? Äre så att alla tkr det är kul i början men sedan tröttnar?

Inte om det blir ett intresse för dig. Jag tycker det är lika kul idag som för 15 år sedan, om inte roligare. Nu har jag ju uppnått de målen och i många fall överskridit de mål som jag hade när jag började styrketräna (ville tex klara 150 i bänk nån gång i mitt liv, för det tyckte jag lät jättemycket :) ), så nu är man ju taggad att fortsätta tills kroppen lägger av! Jag kanske inte hoppar och studsar i exaltation inför passen som när jag var 16, men det är nog en åldersfråga. Glädjen är densamma!

boddos
2011-08-18, 12:07
Bro Science = controlled reps, mind/muscle connection is crucial, negative burn, form > weight verkar funka ganska bra för killen

bro science :thumbup:

oCcspuf0fxo

Något jag skulle sikta på iaf om jag var ute efter den kroppen. Långt från 5x5 eller liknande SL träning alltså.

pwnyou
2011-08-18, 12:09
Jag vill inte säga emot er för ni kan nog detta mycket bättre än mig. Men vad för er att tro att det kan ta uppemot 20 år att fixa hans kropp? Vad är det som gör hans kropp såååååå svår att få? Om ni tittar i före-efterbilderna finns det en kille som heter athletica. På 7 år har han förvandlats från en sticka till ett monster, titta på bilderna själva. Och detta har han gjort rent. Jag kan ha fel men detta är vad jag tycker: Antingen kan man inte få hans kropp eftersom sina egna muskelfästen sitter helt åt helvete. Eller så kan man uppnå den på ca 5-7år. Är jag ute och cyklar?Tro mig, fler tar steroider än vad du tror, och det går verkligen inte att få Zyzz kropp ren. Alla med "bra gener" har förmodligen bara tagit steroider. Vill du ha denna kropp inom 5 år så vet du vad du måste göra.

Det är bara att kolla på folk här på forumet, eller på de vuxna på ditt gym, så ser du hur långt man kommer ren. Visst kan du bli en Slarti eller en RobbanColeman eller en Pepzadept eller en Grandmaster, om du har rätt gener och tränar/äter bra, men du kan inte bli en zyzz.

Raggis
2011-08-18, 12:09
Jävlar visste inte att han vägde 100 kg, men att få liknande kropp som han tror jag att 2-3 år träning skulle göra att du fick en liknande kropp. Deffad, rutor m.m.


Lol, kom ner till jorden, plz.

Stefan J
2011-08-18, 12:11
Bro Science = controlled reps, mind/muscle connection is crucial, negative burn, form > weight verkar funka ganska bra för killen

bro science :thumbup:

oCcspuf0fxo

Något jag skulle sikta på iaf om jag var ute efter den kroppen. Långt från 5x5 eller liknande SL träning alltså.

Men trycker du i dig steorider funkar vad som helst. Sluta vara så korkad nu, det är irriterande.

papper1
2011-08-18, 12:11
Inte om det blir ett intresse för dig. Jag tycker det är lika kul idag som för 15 år sedan, om inte roligare. Nu har jag ju uppnått de målen och i många fall överskridit de mål som jag hade när jag började styrketräna (ville tex klara 150 i bänk nån gång i mitt liv, för det tyckte jag lät jättemycket :) ), så nu är man ju taggad att fortsätta tills kroppen lägger av! Jag kanske inte hoppar och studsar i exaltation inför passen som när jag var 16, men det är nog en åldersfråga. Glädjen är densamma!

Låter skit bra ju! :)

vad betyder Bro Science?

pwnyou
2011-08-18, 12:15
Låter skit bra ju! :)

vad betyder Bro Science?Bro Science är typ "bro at the gym said I should do hammercurls for my biceps, and he is huge so he's right.", nej men det är personer som tror att alla som fått resultat är bra medan smala teoretiker inte kan någonting.

Raggis
2011-08-18, 12:16
Låter skit bra ju! :)

vad betyder Bro Science?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=broscience

papper1
2011-08-18, 12:19
Men trycker du i dig steorider funkar vad som helst. Sluta vara så korkad nu, det är irriterande.

Varför skulle inte SL funka för?

Zoidy
2011-08-18, 12:33
Bro Science = controlled reps, mind/muscle connection is crucial, negative burn, form > weight verkar funka ganska bra för killen

bro science :thumbup:

oCcspuf0fxo

Något jag skulle sikta på iaf om jag var ute efter den kroppen. Långt från 5x5 eller liknande SL träning alltså.

Du tycker alltså att hans hantelpressar ser bra ut? Är du hög? Om det nu är nåt sånt du vill göra, så jämför hans hantelpressar med Robbans eller Colemans så ska du se att det Zyzz gör är ganska annorlunda. Btw, kolla hans marklyft också:

6vXiOy-eoL4

Tycker du fortfarande han hade fin teknik efter att ha sett videon?

Zoidy
2011-08-18, 12:34
Jag vill inte säga emot er för ni kan nog detta mycket bättre än mig. Men vad för er att tro att det kan ta uppemot 20 år att fixa hans kropp? Vad är det som gör hans kropp såååååå svår att få? Om ni tittar i före-efterbilderna finns det en kille som heter athletica. På 7 år har han förvandlats från en sticka till ett monster, titta på bilderna själva. Och detta har han gjort rent. Jag kan ha fel men detta är vad jag tycker: Antingen kan man inte få hans kropp eftersom sina egna muskelfästen sitter helt åt helvete. Eller så kan man uppnå den på ca 5-7år. Är jag ute och cyklar?

Zyzz har ju själv erkänt att han tagit steroider dock. Så ren var han iaf inte, och det tog sju år för honom

King Grub
2011-08-18, 12:38
Den som postar nästa inlägg om dosering/användning av steroider blir bannad.

papper1
2011-08-18, 12:41
Du är en hård man grub.

King Grub
2011-08-18, 12:44
Du tycker det? Det står uttryckligen i medlemsreglerna som du accepterade när du blev medlem på forumet, att diskussioner rörande användning av steroider är förbjudna. Snarare är det ganska snällt av mig att varna i tråden först, när du egentligen skulle haft en varning för inlägget ovan angående dosering av dopningspreparat.

papper1
2011-08-18, 12:46
Hm, alla vet vi att ingen läser reglerna. Du tröck också bara på next när du intstallerade Jc2. Just saying. Men vill inte vara otrevlig så ska ej fortsättta. Tack för varningen, uppskattar att du inte bannade mig. :)

Fredrik_S
2011-08-18, 13:07
Om zyzz är så lång som det står är det nog svårt att få den kroppen i första taget. Det liknar inte på långa vägar en 100 kgs människa på bilderna på simplyschredded snarare en rippad 80 kgs kille på 171 cm typ med smal midja.

Jag tycker han ser ut att ha proportioner som en 170 cm:s man
Så är du 160-170 cm med rätt struktur och smal midja är det nog inte supermegaomöjligt att få samma proportioner på ett foto eller i en film med rätt ljussättning och lite tur med vinklarna.

papper1
2011-08-18, 13:11
Om zyzz är så lång som det står är det nog svårt att få den kroppen i första taget. Det liknar inte på långa vägar en 100 kgs människa på bilderna på simplyschredded snarare en rippad 80 kgs kille på 171 cm typ med smal midja.

Jag tycker han ser ut att ha proportioner som en 170 cm:s man
Så är du 160-170 cm med rätt struktur och smal midja är det nog inte supermegasvårt att få samma proportioner på ett foto eller i en film med rätt ljussättning och lite tur med vinklarna.

Håller helt klart med, han ser varken lång ut eller att väga 100pannor. Ska man träna på ett speciellt sett för att få kroppen som han har? Har precis börjat med 5x5 sl, borde jag sluta och köra nå annat?

delta_mats
2011-08-18, 13:12
Om zyzz är så lång som det står är det nog svårt att få den kroppen i första taget. Det liknar inte på långa vägar en 100 kgs människa på bilderna på simplyschredded snarare en rippad 80 kgs kille på 171 cm typ med smal midja.

Jag tycker han ser ut att ha proportioner som en 170 cm:s man
Så är du 160-170 cm med rätt struktur och smal midja är det nog inte supermegasvårt att få samma proportioner på ett foto eller i en film med rätt ljussättning och lite tur med vinklarna.

Han ser betydligt längre ut än 170 cm. Hans längd verkar dessutom anges till 6´1 vilket blir runt 185 cm.

papper1
2011-08-18, 13:17
Hur räknar man ut amerikanska centimeter?

Raggis
2011-08-18, 13:20
www.google.se

Skriv "x feet and x inches to cm"

I detta fall:

"6 feet and 1 inches to cm"

papper1
2011-08-18, 13:21
www.google.se

Skriv "x feet and x inches to cm"

I detta fall:

"6 feet and 1 inches to cm"

Tack boz!

Fredrik_S
2011-08-18, 13:21
*cry*Han ser betydligt längre ut än 170 cm. Hans längd verkar dessutom anges till 6´1 vilket blir runt 185 cm.

alltså jag tror på att han är så lång... Jag menar bara att jag blev förvånad när jag först fick reda på det. Min första instinkt var att det var en kort kille på de bilder jag stötte på först.

Nu ska jag gå och gråta en skvätt för att en av mina största förebilder har gått bort *cry*

Pansartax
2011-08-18, 13:22
Hm, alla vet vi att ingen läser reglerna. Du tröck också bara på next när du intstallerade Jc2. Just saying. Men vill inte vara otrevlig så ska ej fortsättta. Tack för varningen, uppskattar att du inte bannade mig. :)

Skärp dig istället och sluta försöka göra dig lustig över det, kliv in i den vuxna verkligheten där det finns regler och restriktioner grub gör sitt jobb och vi alla här uppskattar det.

Välkommen till kolozzeum föresten.

Den mängd muskler för en färsk svensson? 7-15 år eller aldrig.

80% av alla er i den här tråden som har en bild eller flera bilder på mål ni kommer vilja uppnå eller se likadana ut som vid en viss ålder kommer bli grovt besvikna, det är därför som inte alla går runt på stranden med 50cm biceps eller kappmuskler som slår i kyrktak, ärligt talat nu under sommarsäsongen hur många såg ni då som såg ut som Zyzz? Jag kan inte se framför mig någon som hade hans fysik och då har jag förutom varit utomlands även varit på öland och tylösand, stora stränder med mycket folk.

Nej jag är inte bitter, jag är realistisk och logisk.

papper1
2011-08-18, 13:24
Skärp dig istället och sluta försöka göra dig lustig över det, kliv in i den vuxna verkligheten där det finns regler och restriktioner grub gör sitt jobb och vi alla här uppskattar det.

Välkommen till kolozzeum föresten.

Den mängd muskler för en färsk svensson? 7-15 år eller aldrig.

OK sorry.
Tack för välkommnandet. :)

Ska satsa på att se ut som honom, hör av mig när jag är klar. :)

Tediiieee
2011-08-18, 13:29
187 är han, tror han väger runt 90 kg på simplyshredded bilderna.

debbe
2011-08-18, 13:31
Skärp dig istället och sluta försöka göra dig lustig över det, kliv in i den vuxna verkligheten där det finns regler och restriktioner grub gör sitt jobb och vi alla här uppskattar det.

Välkommen till kolozzeum föresten.

Den mängd muskler för en färsk svensson? 7-15 år eller aldrig.

80% av alla er i den här tråden som har en bild eller flera bilder på mål ni kommer vilja uppnå eller se likadana ut som vid en viss ålder kommer bli grovt besvikna, det är därför som inte alla går runt på stranden med 50cm biceps eller kappmuskler som slår i kyrktak, ärligt talat nu under sommarsäsongen hur många såg ni då som såg ut som Zyzz? Jag kan inte se framför mig någon som hade hans fysik och då har jag förutom varit utomlands även varit på öland och tylösand, stora stränder med mycket folk.

Nej jag är inte bitter, jag är realistisk och logisk.


Instämmer till fullo!

Det är sundare att göra sitt eget race istället för att vara kär i någons kropp som man aldrig kommer få.


Papper1: Gör det, du verkar ha stenkoll på allt så du fixar det säkert på 1 år. Kör hårt!

filmjölk
2011-08-18, 14:05
Styrkelyftsinspirerad träning verkar onekligen fungera ganska bra vs Bro Science. Ronnie Coleman är bra mycket grövre än Zyzz tillexempel.

spoty
2011-08-18, 14:39
Chokade över att han är 185cm? Han dwarfar alla på sina bilder.

boddos
2011-08-18, 14:51
Du tycker alltså att hans hantelpressar ser bra ut? Är du hög? Om det nu är nåt sånt du vill göra, så jämför hans hantelpressar med Robbans eller Colemans så ska du se att det Zyzz gör är ganska annorlunda. Btw, kolla hans marklyft också:

6vXiOy-eoL4

Tycker du fortfarande han hade fin teknik efter att ha sett videon?

Vad är det för fel på hantelpressarna? Något fel på hans bröst? Bra teknik bygger muskler och det hade han uppbarligen. Kanske hade han haft större bröst med kolozzeum-wt-sl-style-knäböj 10 ggr i veckan träning? Eller hade han haft några bröst överhuvudtaget då?

rooz
2011-08-18, 14:53
Tycker du boddos att han har bra teknik i marklyften?

boddos
2011-08-18, 14:59
Tycker du boddos att han har bra teknik i marklyften?

Tekniken är ointressant så länge det bygger och inte orsakar skador. Men sämst teknik för att sätta marklyft rekord är det säkert men det är nog bäst att överlämna den bedömningen till sl experterna.

karlingen
2011-08-18, 15:09
Lite OT men den här snubben klår lätt Zyzz imo:

4uu9jQo1MDk

Zoidy
2011-08-18, 15:25
Vad är det för fel på hantelpressarna? Något fel på hans bröst? Bra teknik bygger muskler och det hade han uppbarligen. Kanske hade han haft större bröst med kolozzeum-wt-sl-style-knäböj 10 ggr i veckan träning? Eller hade han haft några bröst överhuvudtaget då?

Men nu får du ju ge dig? Det syns hur bra som helst att det enda han gör på videorna är att ta snortunga vikter som han knappt klarar av att lyfta? Vart finns den superbra tekniken du pratar om? Han lyfter som en kratta. Hans rygg ser ut att gå av när han markar, och hans hantelpressar ser ju så tunga ut att han inte klarar av att vare sig låsa ut vikterna eller hantera dem ordentligt?

Kort sagt, han har fått sin kropp trots sin dåliga teknik, inte tack vare sin teknik. Stor skillnad... Ska man nu köra "byggarträning" så kör jag tusen ggr hellre som Robban gör än som Zyzz gjorde. Hans marklyft ser inte säkra ut för fem öre. Ren tur att han hållt sig ifrån skador

papper1
2011-08-18, 15:30
Lite OT men den här snubben klår lätt Zyzz imo:

4uu9jQo1MDk

Ska jag vara ärlig ser han exakt lika dan ut, enligt MIG, du får gärna berätta skillnaden. :)

papper1
2011-08-18, 15:31
Instämmer till fullo!

Det är sundare att göra sitt eget race istället för att vara kär i någons kropp som man aldrig kommer få.


Papper1: Gör det, du verkar ha stenkoll på allt så du fixar det säkert på 1 år. Kör hårt!

Du har missuppfattat mig om du uppfattat jag jag tänk nå den där kroppen på 1år. Men hoppas att inom 5 år ja en liknande kropp. Alltså inte vara smalfet. För ditt eget bästa kan jag rekomendera att vara lite mer posetiv. Läs gärna axons blogg, där finner du dig själv. :)

rooz
2011-08-18, 15:36
Du har missuppfattat mig om du uppfattat jag jag tänk nå den där kroppen på 1år. Men hoppas att inom 5 år ja en liknande kropp. Alltså inte vara smalfet. För ditt eget bästa kan jag rekomendera att vara lite mer posetiv. Läs gärna axons blogg, där finner du dig själv. :)

Bra trollat:thumbup:

papper1
2011-08-18, 15:43
Bra trollat:thumbup:

Vad nu?

Proxy
2011-08-18, 15:44
Styrkelyftsinspirerad träning verkar onekligen fungera ganska bra vs Bro Science. Ronnie Coleman är bra mycket grövre än Zyzz tillexempel.

Ronnie Coleman körde inte SL-inspirerad träning. Han körde raka motsatsen, men drog fram böjdräkten någon gång ibland for cakes. Eller är det enda du har sett av Ronnie när han showlyfter i en av hans träningsfilmer?


Bara dumheter att diskutera vilken form Zyzz har i dom videor ni har sett, det är ju uppenbart att han trollar. Douchebag indeed, men så dum var han ju inte.
I övrigt så tränar han givetvis inte bättre än någon annan för att han har en snygg fysik. Han har själv erkänt steroidbruk, och hade inte kommit någonstans utan aas. Sen spelar det ingen roll hur han har tränat, med aas och träning oavsett filosofi eller form ger dig en medioker fysik, och det är det Zyzz hade. Snyggt ja, stort nej.

http://cache.ohinternet.com/images/3/3b/Zyzz-Progress.jpg

Som svar på OP, så beror det helt på genetik. Om du är kort och har monstergener så kan du komma dit på 3 år, om du är lång och har sämre gener så kanske du aldrig kommer dit ren.

fredrik1
2011-08-18, 16:42
Tycker folk är lite väl skeptiska. Om man är nästan 190 så är det klart att man kan väga 100 kilo ren om man har bra gener. Ett exempel är väl Tobias Karlsson (Handbollsspelare) 196 och 104 kilo. Att tillägga är väl att dessa tränar efter styrka och är inte riktigt stora eller tunga därför.

Edit: Zyzz var inte ren dock.

delta_mats
2011-08-18, 16:49
Tycker folk är lite väl skeptiska. Om man är nästan 190 så är det klart att man kan väga 100 kilo ren om man har bra gener. Ett exempel är väl Tobias Karlsson (Handbollsspelare) 196 och 104 kilo. Att tillägga är väl att dessa tränar efter styrka och är inte riktigt stora eller tunga därför.

Edit: Zyzz var inte ren dock.

Dock är det faktiskt större skillnad än man först kanske tror på att vara ca: 187 cm lång på 100 pannor och hård. Samt 196 cm och 104 kg i betydligt sämre form. Skiljer säkert 15 kg muskler förhållandevis.

Men allt detta är egentligen ointressant då han själv erkänt missbruk.

karlingen
2011-08-18, 16:50
Tycker folk är lite väl skeptiska. Om man är nästan 190 så är det klart att man kan väga 100 kilo ren om man har bra gener. Ett exempel är väl Tobias Karlsson (Handbollsspelare) 196 och 104 kilo. Att tillägga är väl att dessa tränar efter styrka och är inte riktigt stora eller tunga därför.

Edit: Zyzz var inte ren dock.

Du kan väga 200kg också med den längden.

RobbanColeman
2011-08-18, 16:55
Nu ska vi inte skena iväg för mycket angående hur bra dessa personer är. Zyzz är ju helt kass egentligen med tanke på skarvning, hade han varit ren skulle jag varit impad dock. Beträffande att det inte går att bli som zyzz men t ex som mig så ska det bli kul att se vad som sägs om detta då vissa här har sett mig deffad, bara 6 veckor kvar nu.

Är jag inte bättre än t ex zyzz är jag ju chanslös iaf på tävlingen... Det kanske jag är iaf men ni förstår nog vart jag vill komma. Det är inte omöjligt att bli som zyzz!
Spekulera inte så mycket, gör något istället!

debbe
2011-08-18, 16:57
Vad nu?

Papper1: du är min nya favorit här på kolozzeum.

von huff
2011-08-18, 17:01
Nu ska vi inte skena iväg för mycket angående hur bra dessa personer är. Zyzz är ju helt kass egentligen med tanke på skarvning, hade han varit ren skulle jag varit impad dock. Beträffande att det inte går att bli som zyzz men t ex som mig så ska det bli kul att se vad som sägs om detta då vissa här har sett mig deffad, bara 6 veckor kvar nu.

Är jag inte bättre än t ex zyzz är jag ju chanslös iaf på tävlingen...

Spekulera inte så mycket, gör något istället!

Helt kass vet jag inte,sällan man ser nån med den fysiken och med tanke på alla preppare så är det ju otroligt hur sällan man ser grova människor.Orsaken enligt mig till att han ser så bra ut är att muskelfästena och liknande sitter bra, vilket har en otroligt stor betydelse för helheten, finns massor av folk med mer massa som sämre ut pga det

Sheogorath
2011-08-18, 17:03
Helt kass vet jag inte,sällan man ser nån med den fysiken och med tanke på alla preppare så är det ju otroligt hur sällan man ser grova människor.Orsaken enligt mig till att han ser så bra ut är att muskelfästena och liknande sitter bra, vilket har en otroligt stor betydelse för helheten, finns massor av folk med mer massa som sämre ut pga det

This.

Freddy2
2011-08-18, 17:15
"Excuses are for people who needs them, limitations are for people that have them"

Tro på dig själv och strunta i dom som säger att det ska ta 20 år att nå hans fysik. Han är född 1988-89. Alltså 22-23 bast. Tror inte han börja träna vid 2 års åldern. Så tro på dig själv.
Ät mycket, träna hårt, vila, ge inte upp och försök inte ta pauser från gymmet( det gör inte han)

Estetiskt sätt kan det vara omöjligt att få samma utseende på musklerna. Men storleken kan du garanterat nå. Tvivla inte på dig själv för att andra försöker döda ditt hopp.

Om du har sätt bilderna på hur Zyzz var när han börja så hade nog alla här sagt att det skulle vara mer än omöjligt för han att ens våga tänka på att nå en sådan fysik.

boddos
2011-08-18, 17:20
"Excuses are for people who needs them, limitations are for people that have them"

Tro på dig själv och strunta i dom som säger att det ska ta 20 år att nå hans fysik. Han är född 1988-89. Alltså 22-23 bast. Tror inte han börja träna vid 2 års åldern. Så tro på dig själv.
Ät mycket, träna hårt, vila, ge inte upp och försök inte ta pauser från gymmet( det gör inte han)

Estetiskt sätt kan det vara omöjligt att få samma utseende på musklerna. Men storleken kan du garanterat nå. Tvivla inte på dig själv för att andra försöker döda ditt hopp.

Om du har sätt bilderna på hur Zyzz var när han börja så hade nog alla här sagt att det skulle vara mer än omöjligt för han att ens våga tänka på att nå en sådan fysik.

Bra skrivet. Men du glömde en viktig liten detalj; tränar man som en styrkelyftare enligt kolozzeum mallen finns det inte ens en chans att aspirera på den fysiken.

Sheogorath
2011-08-18, 17:20
"Excuses are for people who needs them, limitations are for people that have them"

Tro på dig själv och strunta i dom som säger att det ska ta 20 år att nå hans fysik. Han är född 1988-89. Alltså 22-23 bast. Tror inte han börja träna vid 2 års åldern. Så tro på dig själv.
Ät mycket, träna hårt, vila, ge inte upp och försök inte ta pauser från gymmet( det gör inte han)

Estetiskt sätt kan det vara omöjligt att få samma utseende på musklerna. Men storleken kan du garanterat nå. Tvivla inte på dig själv för att andra försöker döda ditt hopp.

Om du har sätt bilderna på hur Zyzz var när han börja så hade nog alla här sagt att det skulle vara mer än omöjligt för han att ens våga tänka på att nå en sådan fysik.

Har jag missat något i tråden? Har någon sagt att man ska ge upp? Att man inte ska försöka nå sin fulla potential? :confused:

rooz
2011-08-18, 17:22
Bra skrivet. Men du glömde en viktig liten detalj; tränar man som en styrkelyftare enligt kolozzeum mallen finns det inte ens en chans att aspirera på den fysiken.

Alltså, vad är grejen med dig och ditt snack om styrkelyftare? Ingen påstår att man ska träna ren SL för massa...

frogmachine
2011-08-18, 17:23
djupa böj 5 ggr i veckan så har du hans kropp efter 2 år exakt.

clappen
2011-08-18, 17:30
Lite OT men den här snubben klår lätt Zyzz imo:

4uu9jQo1MDk

Josef Rakich på videon har tränat 2.5år utan AAS (enligt han själv, vad det nu har för trovärdighet, men han verkar inte vara ett preppmongo till beteened men vad vet jag).

Från spinkig, typ samma utgångsläge som zyzz, till det på videon tog honom alltså 2.5år utan AAS.

rooz
2011-08-18, 17:32
Josef Rakich på videon har tränat 2.5år utan AAS (enligt han själv, vad det nu har för trovärdighet, men han verkar inte vara ett preppmongo till beteened men vad vet jag).

Från spinkig, typ samma utgångsläge som zyzz, till det på videon tog honom alltså 2.5år utan AAS.

Ja, för alla som tar steroider blir ju våldsamma psykopatiska våldtäktsmän utan någon som helst självkontroll:thumbup:

limenka
2011-08-18, 17:34
Josef Rakich på videon har tränat 2.5år utan AAS (enligt han själv, vad det nu har för trovärdighet, men han verkar inte vara ett preppmongo till beteened men vad vet jag).

Från spinkig, typ samma utgångsläge som zyzz, till det på videon tog honom alltså 2.5år utan AAS.

Det har ingen trovärdighet och är ytterst orelevant. Det är enskilt hur mycket träning (med/utan gröt) som kommer behövas.

Kim1003
2011-08-18, 17:36
Inte undra på att folk börjar trycka när folk säger att det tar 20 år för att få en sån kropp som Zyzz.

Med bra gener och dedikation så tror jag man kan få en likadan kropp efter 3-4 år.

Spridis
2011-08-18, 17:36
Hur lång tid det tar vet nog ingen. Men en sak är säker, med 5x5 och liknande går det aldrig.

Långt från 5x5 eller liknande SL träning alltså.

Vad är det för fel på hantelpressarna? Något fel på hans bröst? Bra teknik bygger muskler och det hade han uppbarligen. Kanske hade han haft större bröst med kolozzeum-wt-sl-style-knäböj 10 ggr i veckan träning? Eller hade han haft några bröst överhuvudtaget då?

Bra skrivet. Men du glömde en viktig liten detalj; tränar man som en styrkelyftare enligt kolozzeum mallen finns det inte ens en chans att aspirera på den fysiken.

Vad är problemet? Har nån styrkelyftare snott din pojkvän?

Zoidy
2011-08-18, 17:38
Bra skrivet. Men du glömde en viktig liten detalj; tränar man som en styrkelyftare enligt kolozzeum mallen finns det inte ens en chans att aspirera på den fysiken.

Jisses vad du snackar om SL hela tiden då? Det är ingen i hela tråden som ens har nämnt SL förutom du?

EDIT: Jag tycker för övrigt att du bör tala om vad som är så fantastiskt med Zyzzs marklyftsteknik också?

frogmachine
2011-08-18, 17:39
Eller så är han liksom jag trött på alla som tjatar om 5x5 och SL hela jävla tiden.

"Har ni någon bra magövning?" BÖJ, TUNGA DJUPA BÖJ

"har ni någon bra bicepsövning?" MARKLYFT (konstigt nog) och stångrodd

Sheogorath
2011-08-18, 17:40
Inte undra på att folk börjar trycka när folk säger att det tar 20 år för att få en sån kropp som Zyzz.

Med bra gener och dedikation så tror jag man kan få en likadan kropp efter 3-4 år.

Vem har sagt att man får en kropp som Zyzz av att trycka AAS?

frogmachine
2011-08-18, 17:41
Vem har sagt att man får en kropp som Zyzz av att trycka AAS?

Det underlättar väl?

rooz
2011-08-18, 17:41
Det underlättar väl?

Är det troll-torsdag?

frogmachine
2011-08-18, 17:42
Är det troll-torsdag?

Trött på folks dumma frågor och ännu dummare svar.

Sheogorath
2011-08-18, 17:43
Det underlättar väl?

Huruvida man får en kropp som liknar Zyzz' handlar om muskelfästen, inte om AAS. Att uppnå massan och BF:et kommer säkert en del göra utan AAS, efter X antal år av dedikation. Men massa och BF är den lilla delen. Den stora delen är hur grundstommen ser ut. Den kan inga droger i världen ändra på.

frogmachine
2011-08-18, 17:43
kropp som zyzz, inte identisk till zyzz?

Zoidy
2011-08-18, 17:44
Eller så är han liksom jag trött på alla som tjatar om 5x5 och SL hela jävla tiden.

"Har ni någon bra magövning?" BÖJ, TUNGA DJUPA BÖJ

På tal om det så tränade ju Zyzz aldrig mage, och han hade rätt schyssta rutor ändå ;)

Sheogorath
2011-08-18, 17:46
kropp som zyzz, inte identisk till zyzz?

Identisk skulle innebära enäggstvilling med exakt samma miljöpåverkan, så nej, det kan nog ingen få. För att förtydliga: din eller min kropp skulle inte vara som Zyzz bara för att vi hade den mängden muskelmassa och kroppsfett fördelat över kroppen i de proportionerna. Det skulle se helt annorlunda ut, och förmodligen fulare.

Spridis
2011-08-18, 17:47
"har ni någon bra bicepsövning?" MARKLYFT (konstigt nog) och stångrodd

Sorry, glömde den obligatorriska ironi-gubben ;) om det var mitt inlägg du syftar på i biceps-tråden.

frogmachine
2011-08-18, 17:48
Identisk skulle innebära enäggstvilling med exakt samma miljöpåverkan, så nej, det kan nog ingen få. För att förtydliga: min kropp skulle inte vara som Zyzz bara för att jag hade den mängden muskelmass och kroppsfett fördelat över kroppen i de proportionerna. Det skulle se helt annorlunda ut, och förmodligen fulare.

När folk säger "zyzz kropp" antar jag att folk menar samma volym på samtliga muskler och samma % bodyfat. Annat vore efterblivet.

Vem har ens sagt något om identisk kropp?

Sheogorath
2011-08-18, 17:49
När folk säger "zyzz kropp" antar jag att folk menar samma volym på samtliga muskler och samma % bodyfat. Annat vore efterblivet.

Vem har ens sagt något om identisk kropp?

Jag tror att de vill ha en kropp som liknar Zyzz'. Men det är bara vad jag tror.

frong
2011-08-18, 18:01
Jävlar visste inte att han vägde 100 kg, men att få liknande kropp som han tror jag att 2-3 år träning skulle göra att du fick en liknande kropp. Deffad, rutor m.m.

Få Zyzz fysik på 2-3 år? Vem har lyckats med det ren?

Oggle
2011-08-18, 18:06
Ako's kropp är ju hyffsat snarlik Zyzz (myyyyycket större ben), och vad jag vet har han alltid kört rent..

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216803_10150258329479690_569154689_7702212_589217_ n.jpg

Zyzz massa är inte direkt jätteimponerande, men det är helheten i sig som gör att han sticker ut, så att komma upp i samma massa är verkligen ingen omöjlighet på 2-4års SERIÖS byggning om du har en ok grund, tror jag.

Zoidy
2011-08-18, 18:13
Ako's kropp är ju hyffsat snarlik Zyzz (myyyyycket större ben), och vad jag vet har han alltid kört rent..

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216803_10150258329479690_569154689_7702212_589217_ n.jpg

Zyzz massa är inte direkt jätteimponerande, men det är helheten i sig som gör att han sticker ut, så att komma upp i samma massa är verkligen ingen omöjlighet på 2-4års SERIÖS byggning om du har en ok grund, tror jag.

Hur många andra ser man som har den fettprocenten på sin längd - 85? Som är helt rena, och bara tränat i 2-4 år?

rooz
2011-08-18, 18:15
Hur många andra ser man som har den fettprocenten på sin längd - 85? Som är helt rena, och bara tränat i 2-4 år?
+1

Och så får vi ju inte glömma att Ako inte är Plucke-92 som lyfter sin vikter 4ggr veckan och tittar film med pluckelina på helgerna..

krubkungen
2011-08-18, 18:42
+1

Och så får vi ju inte glömma att Ako inte är Plucke-92 som lyfter sin vikter 4ggr veckan och tittar film med pluckelina på helgerna..

Det är sant. Han jobbar som ett djur, dagligen!

henrikl
2011-08-18, 19:57
Ako's kropp är ju hyffsat snarlik Zyzz (myyyyycket större ben), och vad jag vet har han alltid kört rent..

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216803_10150258329479690_569154689_7702212_589217_ n.jpg

Zyzz massa är inte direkt jätteimponerande, men det är helheten i sig som gör att han sticker ut, så att komma upp i samma massa är verkligen ingen omöjlighet på 2-4års SERIÖS byggning om du har en ok grund, tror jag.

Ako började dock träna kampsport vid 5års ålder och har tränat på gym i 10år. 2-4 år ren är nog inte så troligt.

vicarious
2011-08-18, 20:10
lite ot men den här snubben klår lätt zyzz imo:

4uu9jqo1mdk

nä.

Tediiieee
2011-08-18, 20:19
Ako's kropp är ju hyffsat snarlik Zyzz (myyyyycket större ben), och vad jag vet har han alltid kört rent..


Zyzz massa är inte direkt jätteimponerande, men det är helheten i sig som gör att han sticker ut, så att komma upp i samma massa är verkligen ingen omöjlighet på 2-4års SERIÖS byggning om du har en ok grund, tror jag.
Lol, Zyzz väger 100kg rippad på 187 och du är inte imponerad? Wow... :thumbup:

vicarious
2011-08-18, 20:22
Den här tråden är galet underhållande :)

Sniggel
2011-08-18, 20:23
Inte undra på att folk börjar trycka när folk säger att det tar 20 år för att få en sån kropp som Zyzz.

Med bra gener och dedikation så tror jag man kan få en likadan kropp efter 3-4 år.

Det är väl isåfall deras problem. Dock kanske 20 år är lite väl överdrivet. Det är klart, för vissa kvittar det om man så börjar när man är 12 och kämpar på tills man är 40 och man blir ändå inte lika stor. Men de flesta kan nog bli lika stora som Zyzz om de gör det till ett projekt som "får ta den tid det tar". Om de har den rätta mentala inställningen och tålamodet att göra vad som krävs, år efter år.
Vissa kanske det tar 2-3 år för men de inser inte hur lyckligt lottade de är. För många kan det nog ta ca 10 år eller mer.

Zoidy
2011-08-18, 21:14
Tror inte vissa härinne förstår hur imponerande det är att väga såpass mycket med den fettprocenten. Som exempel så väger väl Langster i bra form typ sin längd - 100 i riktigt bra form. Grandmaster väger sin längd - 100 i bra form. Zyzz väger sin längd - 85, i bra form. Jag skulle vilja påstå att det är många som det inte är möjligt att ta sig så långt för precis oavsett hur länge man tränar. Definitivt inte på två år bara man "sköter kosten rätt bra". Och det gäller oavsett om man tar med steroider med i bilden eller ej

En reality check är i sin ordning. Kolla runt er på de ni känner som gymmat i två år vafan?

Grazzafukkinrazzi
2011-08-18, 21:18
Tror inte vissa härinne förstår hur imponerande det är att väga såpass mycket med den fettprocenten. Som exempel så väger väl Langster i bra form typ sin längd - 100 i riktigt bra form. Grandmaster väger sin längd - 100 i bra form. Zyzz väger sin längd - 85, i bra form. Jag skulle vilja påstå att det är många som det inte är möjligt att ta sig så långt för precis oavsett hur länge man tränar. Definitivt inte på två år bara man "sköter kosten rätt bra". Och det gäller oavsett om man tar med steroider med i bilden eller ej

En reality check är i sin ordning. Kolla runt er på de ni känner som gymmat i två år vafan?

Dock är Zyzz knappast Langsterhård eller GM-hård. Inte i närheten av 100 pannor iaf.

Proxy
2011-08-18, 21:26
Få Zyzz fysik på 2-3 år? Vem har lyckats med det ren?

På den längden kan det vara svårt, men du behöver inte ifrågasätta att det har gjorts av kortare killar.

Fredrik_S
2011-08-18, 21:31
Det är aboslut totalt omöjligt att han väger 100 kg dock om han är 185 cm på de mest populära bilderna som ligger ute. Mjöligen att han vägt 100 kg eller mer någon gång eller på några andra uddare bilder,
men 100 kg med den fettprocenten han har på de vanligaste bilderna ser helt enkelt inte ut sådär. han kan Max väga 90-93

LoTiX
2011-08-18, 21:32
Kikade på några bilder, benen såg dåliga ut, ryggen fanns det inte en enda bild av men översidan framifrån ar jag aldrig sett någon på Kollo som haft något lika estetiskt tilltalande.

Möjligtvis 3-4 stycken med liknande muskelmassa, fettprocent och OK muskelfästen.

Zoidy
2011-08-18, 21:36
Dock är Zyzz knappast Langsterhård eller GM-hård. Inte i närheten av 100 pannor iaf.

Nej, det är han iofs inte. Det har du helt rätt i. Men han hade ju varit innan han hade gått ner 15 kg till, utan tvekan. I såpass bra form är han ändå

Pansartax
2011-08-18, 21:45
Kikade på några bilder, benen såg dåliga ut, ryggen fanns det inte en enda bild av men översidan framifrån ar jag aldrig sett någon på Kollo som haft något lika estetiskt tilltalande.

Möjligtvis 3-4 stycken med liknande muskelmassa, fettprocent och OK muskelfästen.

Verkligen?

http://i54.tinypic.com/334rcbn.jpg

Längst till vänter, hört talas om honom? Ganska bra fysik, typ.. svensk mästare fysik.

Sheogorath
2011-08-18, 21:46
Zyzz > killen till vänster.

LoTiX
2011-08-18, 21:47
Verkligen?

http://i54.tinypic.com/334rcbn.jpg

Längst till vänter, hört talas om honom? Ganska bra fysik, typ.. svensk mästare fysik.

Estetiskt tilltalande var utifrån vad jag då själv tycker är estetiskt tilltalande och jag tycker spontant att Zyzz har den trevligare fysiken.

Proxy
2011-08-18, 21:47
Zyzz > alla, estetiskt.

långochsvag
2011-08-18, 22:15
Zyzz > alla, estetiskt.

Zyzz är ju självaste definitionen av estetiskt, att jämföra honom med någon halvdan svensk bodybuilder blir lätt lite barnsligt.

polka_griis
2011-08-19, 10:17
Men det står ju klart och tydligt att han väger 90 på bilderna, inte 100. Och han är inte riktigt Langster/GM-hård ni som jämförde honom med dem.

Men visst, att det skulle gå att nå hans fysik ren på 2-3 år? Haha ni måste trolla.

frong
2011-08-19, 10:46
På den längden kan det vara svårt, men du behöver inte ifrågasätta att det har gjorts av kortare killar.

Det är ju en oerhört stor skillnad också.

Krogbyggaren
2011-08-19, 10:50
Zyzz och dessa två herrar toppar min lista i Estetik.


Bob Paris
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSbmULiUzX69uTPYZebKPqGjVOWYOQOi onHjlt8JZqq9ySJi4kRSQ

Frank Zane
http://metrobloggen.se/metrobloggen/media/58617/FrankZane.jpg

Matsa
2011-08-19, 11:24
2-3 år, skämtar ni? :S

Nu skrev jag faktiskt 3-15 år, tycker det täcker in både genetiska freaks och de mindre lyckligt lottade ganska bra. (Lite sent svarat men mitt internet har varit dött.)