handdator

Visa fullständig version : Best of Kolozzeum kosttillskott?


Mega Mike
2003-12-18, 22:48
Skulle vara kul om någon ville göra en "Best of Kolozzeum" om kosttillskott.

Börjar fundera på att så småningom prova på nått tillskott men det finns som sagt lite att välja på.
Gjorde tex en sökning på kreatin och det var inte några sidor som kom upp så det verkar finnas ett behov av en bra sammanfattning av olika kosttillskott.

Pez
2003-12-19, 04:33
Inga diskussioner om kreatin? Du måste gjort nåt väldigt fel - söker man på kreatin får man upp massor med inlägg som behandlar kreatin och dess användning.

/pez :confused:

DiZi
2003-12-19, 07:08
Originally posted by Pez
Inga diskussioner om kreatin? Du måste gjort nåt väldigt fel - söker man på kreatin får man upp massor med inlägg som behandlar kreatin och dess användning.

/pez :confused:

"Gjorde tex en sökning på kreatin och det var inte några sidor som kom upp så det verkar finnas ett behov av en bra sammanfattning av olika kosttillskott."

Han menade nog något i stil med detta pez :

Jag sökte på kreatin och fann en jävla massa sidor, därför tycker jag att det vore bra att ha en sammanfattning av olika kosttillskott! :smokin:

Mvh Daniel

Kimo
2003-12-19, 17:40
Kolla kosttillskottsinfon på www.paulun.com.

Mega Mike
2003-12-19, 21:44
Slarvigt skrivet av mig, menade naturligtvis så som DiZi förklarade:smash:

När jag sökte på just kreatin så blir det 505st topics och det tar ganska lång tid att läsa igenom.
Sedan så finns det ju som sagt några andra tillskott att välja på;)

Går man in på någon av tillverkarnas hemsidor och läser om dom olika produkterna så tycker jag att dom flesta tillskotten har ungefär samma funktion (ökad styrka, uthållighet, fettförbrännande, mm) så att välja kan bli svårt.

Så med tanke på att bara kreatin ger 505 träffar verkar det finnas ett behov av en ordentlig sammanställning som på ett bra sätt förklarar vad man använder till vad och i vilken ordning man bör börja.:thumbup:

Mega Mike
2003-12-19, 21:47
Paulun.com länken fungerar inte för mig.:confused:

Prankie
2003-12-19, 22:06
ta bort punkten från url.