handdator

Visa fullständig version : Kristian "Pepzadept" Sewén på BODY Radio


Andreas Guiance
2011-08-10, 09:14
http://www.body.se/artiklar/radio/20110810/sewen-i-monsteravsnitt-av-body-radio

Snackar SM i AF och klassisk SL:)

stockinger
2011-08-10, 09:25
Ska bli kul att höra vad en av mina stora förebilder har att säga om SL :)

Dreas
2011-08-10, 10:33
Woho - Snart lördag!

Pepz
2011-08-10, 11:18
lätt besviken.

Kristian skulle ju sagt
"jag skulle inte varit någonting utan Pepz"

Eddie Vedder
2011-08-10, 11:21
Kristian skulle ju sagt
"jag skulle inte varit någonting utan Pepz"

Det är lugnt, vi vet att det är så och läser mellan raderna vet du. ;) Kul program som vanligt! Sommar i P1 är en hård konkurrent för närvarande men Mapa och Sewén missar jag då rakt inte.

Andreas Guiance
2011-08-10, 14:11
Sommar i P1 är en hård konkurrent för närvarande

Vi har starkare gäster:hbang:

Deceiver85
2011-08-10, 14:25
Trevligt program, helt klart Topp 3! :)

Vezzlan
2011-08-10, 14:26
Vi har starkare gäster:hbang:


Men ingen musik! :/


Body och Body Radio har blivit mysigt på senare tid! Lite mer kramvänligt.Teh SL-conspiracy

Eddie Vedder
2011-08-10, 14:46
Vi har starkare gäster:hbang:

Vad tar Babben Larsson i böj?

rooz
2011-08-10, 14:54
Vad tar Babben Larsson i böj?

Raw eller med utrustning?

Jag har sett henne göra 270 på träning med samuelssons viktskivor:)

(Jag ska börja länka BR på FB, gillar man inte muskler så lär man fan gilla vin och Guiance:D)

Andreas Guiance
2011-08-10, 15:08
Åh vin, IGEN!

Alltid:D

Trevligt program, helt klart Topp 3!

Tack – Kristian är inte svårpratad;)

Men ingen musik! :/


Body och Body Radio har blivit mysigt på senare tid! Lite mer kramvänligt.Teh SL-conspiracy

Det får bli mer musik framöver – och naturligtvis mer SL:thumbup:


(Jag ska börja länka BR på FB, gillar man inte muskler så lär man fan gilla vin och Guiance:D)

*cupid*

Deceiver85
2011-08-10, 15:24
Tack – Kristian är inte svårpratad;)

Nej, samt att du och Alex har blivit bättre :) Er lilla "rant" i början om Hammarby, Spanien och golf var faktiskt rätt kul, särskilt när ni avbröt "nej, nu har vi nog tappat hälften av alla lyssnare" :D

Andreas Guiance
2011-08-10, 15:36
Nej, samt att du och Alex har blivit bättre :) Er lilla "rant" i början om Hammarby, Spanien och golf var faktiskt rätt kul, särskilt när ni avbröt "nej, nu har vi nog tappat hälften av alla lyssnare" :D

Eller har du bara vant dig vid skräpet:D

Och tack:)

Larsson
2011-08-10, 15:41
Roligt program, Kristian verkar ligga på eran nivå när det gäller att hålla låda.

Andreas i de första programen var det prat om att du skulle sjunga, vad händer på den fronten :D

O_Wao
2011-08-10, 18:23
Kul avsnitt! :thumbup:

Andreas Guiance
2011-08-10, 19:08
Roligt program, Kristian verkar ligga på eran nivå när det gäller att hålla låda.

Andreas i de första programen var det prat om att du skulle sjunga, vad händer på den fronten :D

Det gör han helt klart:D

Haha ja hmm...jag borde väl fixa det där någon gång. Får nog lägga det i eftersnacket isf så folk inte stänger av;)

Kul avsnitt! :thumbup:

Tack:)

internethjälten
2011-08-10, 21:08
Inte hört det ännu men när det gäller Kristian så kan det aldrig vara dåligt så redan nu säger jag "top 5" =)

internethjälten
2011-08-10, 21:13
lätt besviken.

Kristian skulle ju sagt
"jag skulle inte varit någonting utan Pepz"

Nu gillar jag dig som fan Peter, du ingår i den lilla grupp på 24 personer jag tycker om.. så du får en *internetklapp på axlen*

Petter__Jonsson
2011-08-10, 22:50
Tack – Kristian är inte svårpratad;)


Jag som tänkte skriva att han började ovanligt tyst, men efter ett tag kom han igång och pratade på :D Riktigt roligt att ni plockade med Kristian :)


Några andra som hade varit roliga att lyssna tycker jag vore: Rookie Westin (AF tävlande) och Henrik Franzén (styrkelyftare från lund).

PepzAdept
2011-08-10, 23:12
Måste passa på att tacka Andreas och Alex för att jag fick vara med och babbla lite. Tyckte själv att det var jäkligt roligt att sitta och snacka med dem. Roligt att ni verkar tycka att lyckades få med något roligt eller intressant också :D



Pepz älskling, you complete me ;)

skans
2011-08-11, 08:11
Underhållande program. Lycka till nu Kristian!

shadowfire
2011-08-11, 10:13
Krille äger, helt klart en förmåga i sig... trevligt radioinslag också just med tanke på att du tog över showen från alex o andreas :P

Andreas Guiance
2011-08-11, 13:23
Jag som tänkte skriva att han började ovanligt tyst, men efter ett tag kom han igång och pratade på :D Riktigt roligt att ni plockade med Kristian :)


Några andra som hade varit roliga att lyssna tycker jag vore: Rookie Westin (AF tävlande) och Henrik Franzén (styrkelyftare från lund).

Tack – och bra förslag=)

Måste passa på att tacka Andreas och Alex för att jag fick vara med och babbla lite. Tyckte själv att det var jäkligt roligt att sitta och snacka med dem. Roligt att ni verkar tycka att lyckades få med något roligt eller intressant också :D


Det är vi som ska tacka:)

Krille äger, helt klart en förmåga i sig... trevligt radioinslag också just med tanke på att du tog över showen från alex o andreas :P

Jag kände att jag hade spårat ur i min fotbollsdiskussion där, så det var synnerligen lämpligt att Kristian tog över ja:thumbup:

christian9
2011-08-11, 17:34
Yay! Vad roligt :)
Har inte lyssnat på det här avsnittet än, men ni gör ett fantastiskt jobb med dom här sändningarna Andreas. Stort tack!

Andreas Guiance
2011-08-11, 19:25
Yay! Vad roligt :)
Har inte lyssnat på det här avsnittet än, men ni gör ett fantastiskt jobb med dom här sändningarna Andreas. Stort tack!

Tack så mycket:)

Vi har tur med förstående lyssnare som inte jämför oss med SR eller någon annan riktig radio;)