handdator

Visa fullständig version : Kan du kissa när någon ser på?


Spartansk
2011-08-08, 19:51
Jag kunde förut inte kissa när någon ser på, men har lärt mig det på gamla dar.

POLL KOMMER.

Nähä, poll kom inte alls. Haha. Jävla skit. Kan någon moderator ta bort denna?

Akerhage
2011-08-08, 19:55
Kan inte kissa i pissoarer, måste alltid gå på toan, även om det är kö som tusan. Skitjobbigt.

Spartansk
2011-08-08, 19:56
Aja, okej. Vi kör vidare med tråden. Synd att jag glömde klicka i poll-rutan, hade varit kul att se.

Herr Oberst
2011-08-08, 19:56
Enda gången man har nytta av att kunna det är väl då partnern kräver att få en golden shower?

Akerhage
2011-08-08, 19:57
Hur fan lär man sig pissa då? Bara stå och öva och skämmas tills den dagen det gåår?

ceejay
2011-08-08, 19:59
japp, jag är golfare. Jag kissar överallt

Karmatt
2011-08-08, 20:00
Jag har problem med det, men är man tillräckligt full eller pissenödig är det inga problem

Spinkot
2011-08-08, 20:00
Jag lyckades ge mig själv blygblåsa, hade inga problem alls att kissa oavsett vem som tittade på till det att jag var tjugo. Sen lyckades jag på något vänster intala mig själv att det är skitjobbigt :´(

Eddie Vedder
2011-08-08, 20:01
Inga problem.

Spartansk
2011-08-08, 20:01
Enda gången man har nytta av att kunna det är väl då partnern kräver att få en golden shower?

Eller om man är på krogen och inte vill promenera tre kilometer till närmsta skogsparti för att pissa?

Hur fan lär man sig pissa då? Bara stå och öva och skämmas tills den dagen det gåår?

Jag började faktiskt med att räkna ner från 10. Oftast kan jag kissa när jag kommer till 0.

Robbmeister
2011-08-08, 20:01
Har inga problem med det , bara att dra fram den och göra det man ska.

Akerhage
2011-08-08, 20:02
Det är ju otroligt pinsamt att stå i en pissoar och bara hålla i den utan att något kommer, så är det kö och stressen blir värre och värre. Sen får man skamset fälla in den för att gå ut igen och låtsas man kissat, hålla sig som fan tills man vågar gå in igen.

Sheogorath
2011-08-08, 20:02
Man lär sig i lumpen om inte annat.

davvvan
2011-08-08, 20:05
Pissar bättre vid press.

hidden
2011-08-08, 20:08
Kan inte ens pissa när någon står utanför badrumsdörren, samma gäller såklart att skita.

Spartansk
2011-08-08, 20:11
Och om någon moderator vill sätta in en poll, hade jag tänkt mig alternativen:

- Kille: Ja, inga problem.
- Kille: Nej, men har inga problem att kissa om någon hör mig.
- Kille: Nej, kan inte ens kissa om någon hör mig.
- Tjej: Ja, inga problem.
- Tjej: Nej, men har inga problem att kissa om någon hör mig.
- Tjej: Nej, kan inte ens kissa om någon hör mig.
- Jag kissar inte, för jag är en albatross.

Kallsone
2011-08-08, 20:11
Man lär sig i lumpen om inte annat.

Där lär man sig bajsa när någon ser på också. Efter jag gjorde lumpen tycker jag inget är äckligt längre och jag kan både pissa och bajsa när någon ser på.

Spartansk
2011-08-08, 20:13
Efter jag gjorde lumpen tycker jag inget är äckligt längre

Låter praktiskt, nästan som en superkraft.

Lavesson
2011-08-08, 20:15
Pissa ute när någon är i närheten har jag inga problem med, men i pissoarer när folk står bakom/jämte kan vara ett helvete *grr* . Värsta för mig är ändå när man sitter och skiter på en allmän toa och man hör massa folk utanför, eller till och med att dom börjar rycka i dörren, usch.. Jag måste förbättra mig.

Spinkot
2011-08-08, 20:17
Där lär man sig bajsa när någon ser på också. Efter jag gjorde lumpen tycker jag inget är äckligt längre och jag kan både pissa och bajsa när någon ser på.

Bajsa har jag lustigt nog inga hangups på, bara att klämma i så kommer det oavsett om någon står med örat mot dörren :cool:

Spartansk
2011-08-08, 20:18
Det värsta är ju att bajsa när man är i en lägenhet med en tjej. Jisses, vilka kreativa knep man har tagit till för att slippa ploppandet...

rooz
2011-08-08, 20:20
Jag måste ha ngn som tittar på. Annars kan jag inte pissa:(

Upptaget
2011-08-08, 20:20
Definitivt nej.. var full och go och skulle gå och pissa och för ovanlighetens skull tog jag pissoaren där det var fullt med folk i ett litet rum, ställde mig längst bort och in trycker det på med ännu mer folk från dörren, kommer någon gammal sleten gubbe och tränger sig in bredvid så axlarna verkligen trycks ihop mot varandra för alla ska in på en gång.. Det blir ju inte bättre av det hela heller när folk skriker till varandra "tryck på hårdare då, öhhhh höhöhö".. Hade lust och bara flyga på killen just det tillfället :/ gick till toaletten istället!

ceejay
2011-08-08, 20:20
Det värsta är ju att bajsa när man är i en lägenhet med en tjej. Jisses, vilka kreativa knep man har tagit till för att slippa ploppandet...

plumspapper är standard!

Sniggel
2011-08-08, 20:21
Beror ju förstås vem som ser på och i vilket syfte.

Rahf
2011-08-08, 20:25
Det är inga problem. Med tanke på hur lite folk i allmänhet bryr sig om andra när de står vid en pissoar...

Man märker dock när folk blir nervösa för att man ställer sig i 'stationen' bredvid dem, om det porslinspissoarer. Flackar med blicken mot en, skiftar med vikten på benen, vrider kroppen liiite bort från den andre, eller börjar helt enkelt röra sig snabbare för att bli klar.

Eddie Vedder
2011-08-08, 20:27
Tomas "Hulån" Olsson hade som rutin att alltid pissa på högra stolpen inför varje match när Degerfors IF låg i Allsvenskan. Han lirkade ut den lite diskret ur byxbenet. Så han hade inga problem att pissa inför folk i alla fall. :D

Spartansk
2011-08-08, 20:28
Tomas "Hulån" Olsson hade som rutin att alltid pissa på högra stolpen inför varje match när Degerfors IF låg i Allsvenskan. Han lirkade ut den lite diskret ur byxbenet. Så han hade inga problem att pissa inför folk i alla fall. :D

Haha, det kanske är helt omöjligt för honom när det inte är match?

pialia
2011-08-08, 20:28
Pissa i en 1.5x1.5m toalett med en anti-dopingtant som kollar på är inte lätt. Hon sa att hon var tvungen att vara säker på att jag inte "fuskade." Det är lätt gjort när man står i tight trikå och strumpor i en liten sketen toalett! Jag har ju gömt brukar med kiss i alla toaletter på gymmet utifall det skulle behövas ;)

ThisIsTheOne
2011-08-08, 20:30
Jag måste ha ngn som tittar på. Annars kan jag inte pissa:(

Kunde man ju ge sig fan på. :D

Eddie Vedder
2011-08-08, 20:31
Haha, det kanske är helt omöjligt för honom när det inte är match?

Haha, ja han höll sig hela veckan mellan matcherna. :D

Spartansk
2011-08-08, 20:31
Jag måste ha ngn som tittar på. Annars kan jag inte pissa:(

Är du en sån där som inte kan sova utan att någon skedar dig också?

shadowfire
2011-08-08, 20:35
Är fan omöjligt om jag bara är lite pissnödig och går in på en random pissoar på en festival eller ngt. Kommer inte en droppe o fem sekunder känns som tre minuter. Får alltid känslan av att alla tittar dit dessutom och bara väntar på att det ska lossna för herrn liksom.

Numera är jag dock mer rutinerad; Försöker dricka så mkt jag pallar innan/vänta in i det sista, sedan rusar jag in sprängfylld och i ren panik med snasen halvt redan ute och med svettpärlorna i pannan o den som inte flyttar på sig riskerar att bli nerpissad på vägen. Fan enda sättet.

Spartansk
2011-08-08, 20:36
En något riskabel men möjligen fungerande taktik är att försöka börja kissa innan man har dragit fram den.

MasterChief
2011-08-08, 20:36
Alltså, förstår inte riktigt. Jag kan bara minnas att en person glott på mig när jag kissat och det var när jag lämnade drogtest. Annars, oavsett det är pissoar eller diket, är det inte någon grabb som står och glor på mig. De är ju ofta upptagna med att rasta sin pillesnopp. Frågan kanske borde vara "kan du kissa i grupp"?

Spartansk
2011-08-08, 20:37
Alltså, förstår inte riktigt. Jag kan bara minnas att en person glott på mig när jag kissat och det var när jag lämnade drogtest. Annars, oavsett det är pissoar eller diket, är det inte något grabb som står och glor på mig. De är ju ofta upptagna med att rasta sin pillesnopp. Frågan kanske borde vara "kan du kissa i grupp"?

Bra tänkt... Frågan är väl egentligen "kan du kissa när du befinner dig i en annan persons synfält", kanske...

MasterChief
2011-08-08, 20:39
Bra tänkt... Frågan är väl egentligen "kan du kissa när du befinner dig i en annan persons synfält", kanske...

Njae, det är ingen favorit att kissa i grupp. Det känns lite tysk hårdhomo över det.

I lumpen funkade det ju, men då var tysk hårdhomo trots allt bättre än ingenting.

Pungis
2011-08-08, 20:41
Kissar fortfarande kors med mina kompisar :smash:

Ademius
2011-08-08, 20:42
Bra tänkt... Frågan är väl egentligen "kan du kissa när du befinner dig i en annan persons synfält", kanske...
Ja, men det är inget jag föredrar. Av praktiska skäl kan jag göra det. Tycker det är värre att gå på toa och skita när någon hör (aldrig när någon ser såklart).

daks
2011-08-08, 20:45
Är det fel att svara att man inte kan kissa om ingen tittar på, eller är det uppmuntrande?

Morrris
2011-08-08, 20:54
Inga problem.

Einar
2011-08-08, 20:57
Som någon här skrev så är det riktigt hemskt när man står där vid pisserännan utan att det kommer en droppe och man känner hur svetten pärlar sig i pannan. så klämmer man utav bara satan och istället för kiss så kommer det en ljudlig prutt. Det där har hänt mer än en gång :S

Trashcan
2011-08-09, 17:17
Som någon här skrev så är det riktigt hemskt när man står där vid pisserännan utan att det kommer en droppe och man känner hur svetten pärlar sig i pannan. så klämmer man utav bara satan och istället för kiss så kommer det en ljudlig prutt. Det där har hänt mer än en gång :S

Ahahaha! :D

Jag sätter mig själv i den situationen extremt sällan. Det känns som att allting kommer ifrån att det vore jävligt awkward att ställa sig där och så kommer inget. Och då gör det inte det såklart.

daloatf
2011-08-09, 17:27
pissa ute när någon är i närheten har jag inga problem med, men i pissoarer när folk står bakom/jämte kan vara ett helvete *grr* . Värsta för mig är ändå när man sitter och skiter på en allmän toa och man hör massa folk utanför, eller till och med att dom börjar rycka i dörren, usch.. Jag måste förbättra mig.

+ 1

Moe Lestor
2011-08-09, 17:34
Går fint när jag är nykter.

hultman
2011-08-09, 18:53
Inga problem om man inte kört något centralstimulerande innan. Då är storleken och pissvolymen jävligt pinsam :D

Moe Lestor
2011-08-09, 18:58
Hahaha den här tråden, vilka nojjor folk har :D

Själv pissar jag med vidöppen dörr, förstår verkligen inte hur det kan vara ett problem att någon tittar på en.

Däremot förstår jag om man inte gillar att skita in-public, kan bli riktigt pinsamt ibland.

sinnez
2011-08-09, 20:28
Var hemma hos en tjej jag hade på g med en gång så var jag extremt kissnödig men fick inte ut ett skit pga av att där va dålig ljudisolering, sen ville ja inte vara där för länge iheller så hon skulle tro jag var och sket. Vet inte varför man är så löjlig egentligen

PowPow
2011-08-09, 20:36
Alltså, förstår inte riktigt. Jag kan bara minnas att en person glott på mig när jag kissat och det var när jag lämnade drogtest. Annars, oavsett det är pissoar eller diket, är det inte någon grabb som står och glor på mig. De är ju ofta upptagna med att rasta sin pillesnopp. Frågan kanske borde vara "kan du kissa i grupp"?

Vi tittar på dig. Tänk på det nästa gång du står i en pissoar och ska kissa, med växande kö bakom dig. Alla tittar på dig och tänker "Ska det inte lossna för den där mannen snart?". Tänk på det.

Gober
2011-08-09, 20:44
Har stora problem med detta, minns en gång i min ungdom när jag åkte buss 3 mil från förfest till klubb. Var så fruktansvärt pissnödig att jag nästan började gråta. Testade att pissa i en ölburk men det var helt omöjligt trots att blåsan nästan sprängdes.

En annan gång var jag på AC/DC i Köpenhamn, däckade av för många öl efter halva spelningen (jag skyller på att jag var väldigt ung), vaknade upp av att en pundare satt och värmde silen på en sked och hoppade skräckslagen upp för att gå och pissa, var också här otroligt pissnödig men när jag stod där vid pissoaren med de andra snubbarna var det helt omöjligt. Stod där i tjugo minuter och drog i snabeln men inget hände. Gav upp till slut och minns faktiskt inte hur jag löste det.

Tror att det blivit lite bättre numera.

ceejay
2011-08-09, 20:50
skita i Usa tycker jag är rätt jobbigt, då dom endast kör bås typ, så alla hör om man råkar bajsprutta och sånt.

Fick berättat att en som jag känner stod och pissade i en pissoar, medan en jänkare satt i ett bås och sket. Helt plötsligt hörde han världens brakskit med tillhörande ljud som bara kan komma från en riktigt dålig mage. Då skriker typ snubben i båset "GOOD LORD" som om världen håller på att gå under.

Killen som kissade höll på att garva ihjäl sig samtidigt som han sprayade ner hela väggen.

Jokester
2011-08-09, 20:59
skita i Usa tycker jag är rätt jobbigt, då dom endast kör bås typ, så alla hör om man råkar bajsprutta och sånt.

Fick berättat att en som jag känner stod och pissade i en pissoar, medan en jänkare satt i ett bås och sket. Helt plötsligt hörde han världens brakskit med tillhörande ljud som bara kan komma från en riktigt dålig mage. Då skriker typ snubben i båset "GOOD LORD" som om världen håller på att gå under.

Killen som kissade höll på att garva ihjäl sig samtidigt som han sprayade ner hela väggen.

:laugh:

qwerty1
2011-08-09, 21:00
Inga problem om man inte kört något centralstimulerande innan. Då är storleken och pissvolymen jävligt pinsam :D

Haha! Får ta att hålla med helt enormt. Värst är det när man har tagit kärlek, kan inte kissa på hela kvällen/natten och då dricker jag en del vatten... Rätt jobbigt för jag är kissig, men Nej, kroppen vägrar släppa ut mitt urin.

bragd
2011-08-09, 21:03
Enda gången det blev totalt stopp för mig var vid mitt dopingtest. Totalt stopp, skitpinsamt att hålla kvar kontrollanterna i flera timmar för att jag inte kunde pissa, kändes nästan misstänksamt :D (Även om det är vanligt förekommande)

Sheogorath
2011-08-09, 21:04
Haha! Får ta att hålla med helt enormt. Värst är det när man har tagit kärlek, kan inte kissa på hela kvällen/natten och då dricker jag en del vatten... Rätt jobbigt för jag är kissig, men Nej, kroppen vägrar släppa ut mitt urin.

Det där får du vara försiktig med. Du dansar, blir varm och dricker, dricker och dricker men kissar inte. Det fåtal dödsfall som finns med MDMA beror på vattenförgiftning som jag förstått det. You better stand there and press out some piss, boy!

Eldhroka
2011-08-09, 21:09
Vad är problemet egentligen? Kissar å skiter gör ju varenda människa, vad är det som är så pinsamt med det?

Som svar på frågan: Ja. (och bajsa med om nu någon undrar det).

ceejay
2011-08-09, 21:11
Vad är problemet egentligen? Kissar å skiter gör ju varenda människa, vad är det som är så pinsamt med det?

Som svar på frågan: Ja. (och bajsa med om nu någon undrar det).

nästan varenda människa onanerar, kan du göra det när någon ser på? Eller porrsurfa för den delen?

Sheogorath
2011-08-09, 21:11
Vad är problemet egentligen? Kissar å skiter gör ju varenda människa, vad är det som är så pinsamt med det?

Som svar på frågan: Ja. (och bajsa med om nu någon undrar det).

Vet du? Jag tror att det kan vara så att det knyter sig utan att någon slags pinsamhet är medvetandegjord. Så "problemet" är kanske inte att man tycker att pinkande är något onaturligt som bäst görs i skymundan. Det kanske bara blir så ändå.

Eldhroka
2011-08-09, 21:16
nästan varenda människa onanerar, kan du göra det när någon ser på? Eller porrsurfa för den delen?

Ja.

Jpn
2011-08-09, 21:17
Hade lite problem förut, men efter några år i "grönkläder" så går både nr1 och nr2 utan problem.

Tricklew
2011-08-09, 21:20
nästan varenda människa onanerar, kan du göra det när någon ser på? Eller porrsurfa för den delen?

Jag har cam, pm'a för bevis.

No homo

Sheogorath
2011-08-09, 21:20
Eldhroka är hårdrockare och Tjej. Hon kan med den power-kombon göra all social awkwardness utan att blinka! ;)

qwerty1
2011-08-09, 21:38
Det där får du vara försiktig med. Du dansar, blir varm och dricker, dricker och dricker men kissar inte. Det fåtal dödsfall som finns med MDMA beror på vattenförgiftning som jag förstått det. You better stand there and press out some piss, boy!

En del vatten, ca 2-3 liter max och man lär väl svettas ut en del också?
Bör jag vara orolig eller kan man köra på? :D

Och för att skriva lite mer..... tjejer verkar kunna kissa överallt, hela tiden.... Y U NOT HAVE URINBLÅSA?

Sheogorath
2011-08-09, 21:42
En del vatten, ca 2-3 liter max och man lär väl svettas ut en del också?
Bör jag vara orolig eller kan man köra på? :D

Och för att skriva lite mer..... tjejer verkar kunna kissa överallt, hela tiden.... Y U NOT HAVE URINBLÅSA?

Mer svett är förstås bra! "Jag måste dansa nu, annars finns det risk att jag dör!!!!!" :D

qwerty1
2011-08-09, 21:45
Haha ellerhur... mig vill du inte se ute nästa gång :D:D makin' fire

Insulinus
2011-08-09, 22:39
Det går om jag är sjukt pissnödig annars tar det emot. Sjukt irriterande då jag inte direkt skäms för något utan det vill helt enkelt inte alltid bara...

wo0ord
2011-08-09, 22:56
Kan ej, inte ens när jag är full. What's wrong with me :(

The_RobRoy
2011-08-09, 23:01
Av att döma hur många killar som köar till toaletterna på en nattklubb skulle jag säga att 20% lider av det i någon grad (eller så skiter jävligt många på nattklubbar). Har själv problem med att pissa när någon står bredvid, det låser sig oftast då, så brukar ta toaletten om det går.

http://www.sinoba.se/blyg-blasa/blyg-blasa

Spartansk
2011-08-09, 23:04
Av att döma hur många killar som köar till toaletterna på en nattklubb skulle jag säga att 20% lider av det i någon grad (eller så skiter jävligt många på nattklubbar). Har själv problem med att pissa när någon står bredvid, det låser sig oftast då, så brukar ta toaletten om det går.

http://www.sinoba.se/blyg-blasa/blyg-blasa

Jag har alltid trott att det var för att de skämdes för sina små snoppar? Kände mig så stolt som kunde sälla mig till "the big four fifths".

Matsa
2011-08-09, 23:13
Är du en sån där som inte kan sova utan att någon skedar dig också?

Bättre än att inte kunna pissa utan att någon skedar en...

Cilia
2011-08-10, 09:02
Jag är tjej, vi går ju alltid minst två och två på tjota när man är ute. Det är ju då man kan prata ostört medan vi väntar på den andre.

Hade ingen aning om att kissa var en sån stor grej för killar. Är ni oroliga för att få storleken bedömd eller vad är problemet?

Dreas
2011-08-10, 09:05
Hade ingen aning om att kissa var en sån stor grej för killar. Är ni oroliga för att få storleken bedömd eller vad är problemet?Har inte ett dugg med storleken att göra, någon bra förklaring har jag inte till varför det blir så. En dag var det bara där.

n1tro
2011-08-10, 10:29
ni lär er med tiden. ju mer saker som händer i ert liv blir liksom något som tar över din personlighet på sikt, då blir att stå i en pissoar (något som kanske var jobbigt förut) ingenting helt plötsligt.


mvh

Timme
2011-08-10, 11:08
oh ja :) Dopingtest

Yes
2011-08-10, 11:32
Jag kan inte bara pissa inför publik. Jag pissar också längst och hårdast.

Like a boss.

Dreas
2011-08-10, 11:38
ni lär er med tiden. ju mer saker som händer i ert liv blir liksom något som tar över din personlighet på sikt, då blir att stå i en pissoar (något som kanske var jobbigt förut) ingenting helt plötsligt.


mvhOm det blir tvärtom då?

Tryman
2011-08-10, 12:04
Tyvärr har jag inte några problem med det. Ibland kan det ha sina fördelar att ha spärrar :em:

Yes
2011-08-10, 12:12
Tyvärr har jag inte några problem med det. Ibland kan det ha sina fördelar att ha spärrar :em:
Exakt hur har din oblyga kissblåsa skapat problem för dig?

Jag är rädd för att fråga, men jag måste. Inte ens med min livliga fantasi kan jag komma på något scenario...

egge
2011-08-10, 12:15
Exakt hur har din oblyga kissblåsa skapat problem för dig?

Jag är rädd för att fråga, men jag måste. Inte ens med min livliga fantasi kan jag komma på något scenario...

Jag gissar på böter för offentlig urinering. Är ett under att det inte drabbat en själv. :D

Tryman
2011-08-10, 12:18
Jag gissar på böter för offentlig urinering. Är ett under att det inte drabbat en själv. :D

You nailed it.

hurril
2011-08-10, 12:18
Jag är tjej, vi går ju alltid minst två och två på tjota när man är ute. Det är ju då man kan prata ostört medan vi väntar på den andre.

Hade ingen aning om att kissa var en sån stor grej för killar. Är ni oroliga för att få storleken bedömd eller vad är problemet?

Jämför du att pinka i ett litet rum tillsammans med bästa vännen med att stå på rad och visa könet för okända människor?

Cilia
2011-08-10, 13:08
Jämför du att pinka i ett litet rum tillsammans med bästa vännen med att stå på rad och visa könet för okända människor?
Det är en övning. Det är inte ett ångestmoment för mig.

Yes
2011-08-10, 13:14
Jag gissar på böter för offentlig urinering. Är ett under att det inte drabbat en själv. :D
Jaha, jag bortsåg från det eftersom jag inte föreställde mig någon direkt publik vid sådana tillfällen.

Trance
2011-08-10, 13:41
Det är en övning. Det är inte ett ångestmoment för mig.

Övar du på att stå på rad och visa könet för okända människor?

Skön
2011-08-10, 15:56
Skumt egentligen att man kan duscha med andra men när man ska pissa så går det inte. Kanske kan man pinka i duschen med andra (om än lite halvsnuskigt kanske). Kan dock pissa när flickan kollar på (inte för att hon brukar). Måste pröva kissa i en pissoar när bara hon kollar. Kanske är det pissoarerna som är det läskiga..hum det är ju sällan man får vara ifred vid en pissoar och jag är tveksam på om det skulle komma något ändå. Felet måste ju vara pissoarerna. Något för mythbusters kanske..

Btw är det bara tanter vid dopingtester eller? ingen som råkat ut för någon kille eller yngre dam?

FLP
2011-08-10, 16:00
Sover Dolly Parton på rygg?

Degpekka
2011-08-10, 16:00
Skumt egentligen att man kan duscha med andra men när man ska pissa så går det inte. Kanske kan man pinka i duschen med andra (om än lite halvsnuskigt kanske). Kan dock pissa när flickan kollar på (inte för att hon brukar). Måste pröva kissa i en pissoar när bara hon kollar. Kanske är det pissoarerna som är det läskiga..hum det är ju sällan man får vara ifred vid en pissoar och jag är tveksam på om det skulle komma något ändå. Felet måste ju vara pissoarerna. Något för mythbusters kanske..

Btw är det bara tanter vid dopingtester eller? ingen som råkat ut för någon kille eller yngre dam?

Det är garanterat både killar och tjejer som utför dopingkontroller.

Jockefoten
2011-08-10, 16:06
Nej det kan jag inte. Har haft stora problem gällande detta! När jag är onykter är det ännu värre. När jag flyttade hemifrån första gången så kunde jag inte skita i min nya lägenhet på flera månader utan laxeringsmedel så jag tror helt klart att det är någon sjukdom som spökar. Har dock inga problem med att visa mitt könsorgan inför människor.

Fartman
2011-08-10, 17:36
Det fungerar numera ganska bra, har annars ibland fått problem. Kom på att det var en inställningsfråga, numera intalar jag mig själv att det inte är någon big deal och tar ett djupt avslappnande andetag just innan så brukar det gå bra. Och det har aldrig haft nått med snoppstorlek att göra, jag är stolt över min pitt och kan utan problem visa den för mer eller mindre vem som helst (om det finns anledning iaf).

mini
2011-08-10, 17:42
Jag kan lämna uinprov för dopingtester men icke att jag vill kissa inför vänner eller pojkvänner. Så väl måste vi inte känna varandra.

qwerty1
2011-08-10, 17:46
Jag lämnar urinprov var 8e vecka och det brukar ta 1-2 minuter tills första droppen brukar komma. Då kommer det jävligt lite. När jag fyllt upp burken så personen är nöjd(oftast en kvinna) så brukar hon lämna toan och då jävlar kommer kisset. Det är något speciellt det där.

MasterChief
2011-08-10, 17:53
Antar att detta är en "like a boss" pissoar (finns i NL):

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/Public_Urinal.jpg/450px-Public_Urinal.jpg

Hemi
2011-08-10, 17:55
Man minns skinnskallarna och handfaten på Ritz...

MasterChief
2011-08-10, 17:57
http://nattierodriguez.files.wordpress.com/2009/07/fail-owned-urinal-placement-fail.jpg?w=500&h=375

qwerty1
2011-08-10, 18:10
Antar att detta är en "like a boss" pissoar (finns i NL):

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/Public_Urinal.jpg/450px-Public_Urinal.jpg

Föredrar nog en sådan före en klassisk pissoar...

Fartman
2011-08-10, 19:22
Hehe nu kom jag att tänka på dom här lustiga som brukar finnas på festival och öltält, där det är typ som att man står i ring och kissar i en stor plastbehållare med fyra "pissplatser" typ. Brukar alltid vara en rolig stämning när alla står och tittar på varandra medans man pissar :D

Yes
2011-08-10, 19:24
Stå i ring och kissa bland en massa fulla människor? Låter som en dålig idé.

Fartman
2011-08-10, 19:30
Stå i ring och kissa bland en massa fulla människor? Låter som en dålig idé.

Försökte hitta en bild (att bildgoogla på pissoar var förövrigt mycket roligt, fanns gott om lustiga modeller). Men det är inte så att man kan pissa till varandra precis, är mer liknande att det är fyra enskilda pissoarer (liknande porslinsmodellen) som i varje hörn av en stor plastbehållare, avloppet ser ut som vanligt så man kan inte pissa på nån annan. Det blir ungefär som att man står runt ett bord men alla pissar, om du förstår hur jag menar. :D

Yes
2011-08-10, 19:36
Hur funkar det sen? Föranleder det några intressanta konversationer eller blir det för obehagligt med ögonkontakt?

ceejay
2011-08-10, 19:36
2MsEaRbVuzs


en utmaning! :D:D

salmelarobert
2011-08-10, 19:56
Hjärnan är ens värsta fiende när det kommer till "pissoarblocken". Ju mer tanke, desto mindre kiss.

Så var det i alla fall tidigare, sen blev jag vuxen, bollarna trillade ned, jag fick lite självförtroende och distans till livet och har senaste två åren bara blockat mig själv en gång...och det var när jag tänkte "...här kommer chefen, dags att visa att jag kan kissa bredvid honom, som en jämnlike!", och det gick ju sådär...

Onigiri
2011-08-10, 20:16
Antar att detta är en "like a boss" pissoar (finns i NL)Har pissat på en sån ett par gånger (i holland). Var riktigt udda första gången minns jag, hörde inte till vanligheterna precis :)

Gald
2011-08-10, 20:21
Haha, det beror ju vem som står och kollar på.

snej
2011-08-10, 20:24
2MsEaRbVuzs


en utmaning! :D:D

Haha snacka om att PISS LIKE-A-BOSS !!

Fartman
2011-08-10, 22:29
Hur funkar det sen? Föranleder det några intressanta konversationer eller blir det för obehagligt med ögonkontakt?

Det brukar vara väldigt skämtsam stämning, mycket surr och skratt. Tror att dom flesta först känner sig lite obekväma men att man löser det genom att man gemensamt garvar åt den lite skumma situationen.
Alla brukar ju såklart vara knall så det bättrar ju på det hela.

egge
2011-08-10, 23:33
Hehe nu kom jag att tänka på dom här lustiga som brukar finnas på festival och öltält, där det är typ som att man står i ring och kissar i en stor plastbehållare med fyra "pissplatser" typ. Brukar alltid vara en rolig stämning när alla står och tittar på varandra medans man pissar :D

Alltid lika kul när snusarna stoppar igen hålet och pissoaren fylls till brädden...*spy*

edit: På tal om urinoarer så måste ju denna videon postas. :D

oc0KpuWQpFQ

Troll
2011-08-11, 17:59
Jag kan men det går inte lika lätt.
På senare år, efter man gick in i samboförhållande har det dock lossnat en hel del! :)

Bemmikkar
2023-02-11, 14:27
Jag har inga problem att pissa när någon ser på. Jag var på en utomhus teaterföreställning och det fanns bara två toaletter. En för herrar och en för damer. Och det var långa köer. Runt omkring fanns det skog och det var många killar som pissa i det fria. Jag gick dit också och började leta efter ett lämpligt ställe. Jag kom till ett ställe med mycket buskar. Det stod killar och pissa överallt, men det fanns en lucka mellan två killar och dit gick jag och ställde mig. Jag öppnade gylfen och tog fram snoppen. Det var jätteskönt att pissa. Jag brydde mig inte om att det var några som kikade på min snopp. Det kändes så skönt när jag skakade och satte in snoppen.

Lafayette
2023-02-11, 15:40
Nej.

Jag hamnade ensam med en snubbe en gång, det var inte ens pissoar utan ett galler som man stod på. Det var tyst stämning och inget kiss kom så fick gå därifrån.