handdator

Visa fullständig version : Kommer jag förlora all massa i bröst?


apagul
2011-08-05, 17:26
Har något jävligt i bröstet. förmodligen både reumatism och artros samtidigt. Får ont över brösten, när jag kör bänkpress och dips och annat. Har kommit och gått i perioder, men nu är en period jag har det.

En naprapat sa att det kan vara revbenet. Som så ofta annars så kändes det helt okej idag och jag körde hantelpress och fick ont..

Nu är frågan, jag deffar men kan inte köra bröst fullt ut. Kommer jag förlora all massa i bröst nu? Känner redan att jag har förlorat något kilo..

Vill inte se ut som en styrkelyftare.

King Grub
2011-08-05, 17:35
Du bör ta reda på vad det verkligen är i stället för att gissa på reumatism, artros och revbensskador, så du kan göra något åt saken.

apagul
2011-08-05, 17:46
Du bör ta reda på vad det verkligen är i stället för att gissa på reumatism, artros och revbensskador, så du kan göra något åt saken.

Kan ju även vara tietze syndrom, ja kan vara allt möjligt.
Ja man kanske måste gå till den där naprapaten, dock kostar det.

Silencer
2011-08-05, 17:53
Gå till en sjukgymnast om det finns någon bra i dina trakter. Billigare.

Spridis
2011-08-05, 19:33
Magkatarr är också ett alternativ.

Lychgate
2011-08-05, 21:28
Få inte panik om du inte går på svältdiet samt har brösten helt inaktiverade. Kroppen kommer inte äta upp dina pecs på två röda om du ligger på ett mindre underskott.

Förövrigt: brukar inte SL'are ha rejäla bröst?

Ronn
2011-08-05, 21:38
Har du nyligen besökt en främmande planet och kommit i kontakt med mystiska ägg? Har du minnesluckor?

limenka
2011-08-05, 21:38
Få inte panik om du inte går på svältdiet samt har brösten helt inaktiverade. Kroppen kommer inte äta upp dina pecs på två röda om du ligger på ett mindre underskott.

Förövrigt: brukar inte SL'are ha rejäla bröst?

Jo ganska. Men det är inga BB-tuttar.

Lychgate
2011-08-05, 21:44
Har du nyligen besökt en främmande planet och kommit i kontakt med mystiska ägg? Har du minnesluckor?

Bäst of kolo direkt. :hbang:

apagul
2011-08-06, 02:01
Magkatarr är också ett alternativ.

Det är faktistk ett alternativ. HAr haft det förr och hade konstiga symtom innan som jag sedan kopplade ihop. Kännsdock märkligt, att jag vid ex dips (som jag aldrig kör numera, men som ger den starkaste smärtan) skulle framkalla magsyror som gjorde ont i en speciell punkt.

PatJack
2011-08-06, 09:01
Det är faktistk ett alternativ. HAr haft det förr och hade konstiga symtom innan som jag sedan kopplade ihop. Kännsdock märkligt, att jag vid ex dips (som jag aldrig kör numera, men som ger den starkaste smärtan) skulle framkalla magsyror som gjorde ont i en speciell punkt.

Är det en brännande smärta precis mellan brösten mot magen? Då kan det vara magsyror ja.. testa drick en massa vatten nästa gång det smärtar och se om det lättar lite. Men som andra säger.. kolla upp va det är!

lirberr
2011-08-09, 01:57
Varför inte gå till läkare? 150kr och om du klagar tillräckligt kanske du får någon rolig smärtstillande.