handdator

Visa fullständig version : Robin "Mapa" Sjögren på BODY Radio


Andreas Guiance
2011-07-28, 16:43
Via webcam-mikrofon:D

http://www.body.se/artiklar/radio/20110728/rastyrka-pa-body-radio

Sjukt sympatisk kille för övrigt:)

rooz
2011-07-28, 16:45
Robin "x-man" Sjögren:thumbup:

Ska lyssnas ikv!

Vunnis
2011-07-28, 16:47
Robin "x-man" Sjögren:thumbup:

Ska lyssnas ikv!

lol :D :em:

Piranha
2011-07-28, 17:13
Kul att se att body radio breddar sig, jag bara njöt av intervjuen med sisu, mapa får bli kvällens lyssning.



Men kul att alla får plats.

GW Andreas och Alex.

isterbuk
2011-07-28, 17:27
Underbart! Den här poden ska jag suga på i några dagar till, perfekt till resan.

Dreas
2011-07-28, 17:28
Kul! :)

Andreas Guiance
2011-07-28, 17:39
Kul att se att body radio breddar sig, jag bara njöt av intervjuen med sisu, mapa får bli kvällens lyssning.



Men kul att alla får plats.

GW Andreas och Alex.

Tack!

Och jag håller med: Variation förnöjer:)

Deceiver85
2011-07-28, 18:32
Bra intervju! Kul att se att SL-konspirationen sprider sig ;)

Andreas Guiance
2011-07-28, 19:56
Bra intervju! Kul att se att SL-konspirationen sprider sig ;)

Vänta bara till nästa nummer av tidningen kommer ut, då säger ryktet att det kommer att vara en hel artikel med marklyft av det gudomligare slaget;)

Deceiver85
2011-07-28, 19:58
Vänta bara till nästa nummer av tidningen kommer ut, då säger ryktet att det kommer att vara en hel artikel med marklyft av det gudomligare slaget;)
Coolio :) Kanske får bli den första Body-tidningen jag köper då

Andreas Guiance
2011-07-28, 20:00
Coolio :) Kanske får bli den första Body-tidningen jag köper då

Det tycker jag – jubileumsnummer dessutom:)

hurril
2011-07-28, 20:11
Coolio :) Kanske får bli den första Body-tidningen jag köper då

Tycker jag du ska göra :)

(Trevlig intervju för övrigt!)

130kg finsk sisu
2011-07-28, 20:46
Trevligt! Måste bara se hur jag får datorjäveln att samarbeta. Bara jag som gillar 18000-talet då man ropade bara över till grannen i pausen av att man antaste sin fru "Hej hörru hur mycket tog du i marklyft idag?". Nu 2011 måste man klicka på en jävla dator för att få veta... Patetiskt...

Andreas Guiance
2011-07-28, 21:52
Trevligt! Måste bara se hur jag får datorjäveln att samarbeta. Bara jag som gillar 18000-talet då man ropade bara över till grannen i pausen av att man antaste sin fru "Hej hörru hur mycket tog du i marklyft idag?". Nu 2011 måste man klicka på en jävla dator för att få veta... Patetiskt...

Det där grejar du;)

Crocker
2011-07-28, 23:27
off topic, vad kostar en tidning?

Andreas Guiance
2011-07-28, 23:41
off topic, vad kostar en tidning?

Blev tvungen att kolla upp det (så bra koll har jag:D).

69,90 kostar ett enskilt nummer, och för prenumeration:

Halvår – 6 nummer 325.00 kr.
Helår – 12 nummer 595.00 kr.
Två år – 24 nummer 1 095.00 kr.

Medusa
2011-07-29, 00:42
Mapa är brutal och ödmjuk, duktig och kommer gå långt!

Elso
2011-07-29, 09:07
Alltid lika spännande att höra för- och eftersnack. Jag förväntar mig fler drink och vintips!

Trisse
2011-07-29, 10:31
Ska bli intressant att lyssna på :)

IronBug
2011-07-29, 10:36
Mapa är brutal och ödmjuk, duktig och kommer gå långt!

Visar han sig ödmjuk på klippet? Då ska jag lyssna direkt! ;)

internethjälten
2011-07-29, 11:14
Och jag håller med: Variation förnöjer:)

4 av 42 podcasts är kvinnor, dags att styra upp det där lite?

Btw, avsnittet med Micke Hollsten är fan det bästa so far! (tätt följt av Age och ZoneCapone.. och damerna.. sen kommer resten)

130kg finsk sisu
2011-07-29, 11:43
Nu jävlar funkar det. Var på jobbet i natt och är ett som annat blockat. Nåväl, trevligt!

Andreas Guiance
2011-07-29, 12:31
Mapa är brutal och ödmjuk, duktig och kommer gå långt!

Enig!

Alltid lika spännande att höra för- och eftersnack. Jag förväntar mig fler drink och vintips!

De sinar aldrig:D

4 av 42 podcasts är kvinnor, dags att styra upp det där lite?

Btw, avsnittet med Micke Hollsten är fan det bästa so far! (tätt följt av Age och ZoneCapone.. och damerna.. sen kommer resten)

Håller med om tjejerna – det är kasst. Förhoppningsvis blir nästa gäst en tjej dock:)

Tre anledningar till att det blivit så sned fördelning:

1. Vår publik är mestadels män. Jag vet inga exakta siffror, men när jag kollade för tidningen för ett drygt år sedan var närmare 9 av 10 läsare killar. Och det leder också till...

2. 9 av 10 önskemål på gäster gäller manliga sådana. Och slutligen..

3. Hittills har ingen kille vi frågat tackat nej till att vara med, däremot flera tjejer. Varför vet jag inte – kanske är tjejerna smarta nog att inte vilja prata med mig?:D

That being said...4 av 42 är så klart en synnerligen skral siffra, som vi har alla intentioner att förbättra. (Tar väldigt gärna emot pm med förslag på kvinnliga lyftare som vore bra gäster – bb, bf och af har vi bättre koll på:))

Och ja: Micke var grym! Närmare 7000 lyssningar på det avsnittet hittills är rätt sjukt också (för att vara en amatör-podcast om ett riktigt nördämne).

Andreas Guiance
2011-07-29, 12:47
(Redan fått förslag via pm – tack och bock:))

Crocker
2011-07-29, 12:49
Mini vore kul att höra, hon verkar ödmjuk och trevlig och duktig.

Eller axon, ändå om nu kollo inte skulle vilja höra han.

rooz
2011-07-29, 12:53
Mini vore kul att höra, hon verkar ödmjuk och trevlig och duktig.

Eller axon, ändå om nu kollo inte skulle vilja höra han.
Axon kommer ha lika stor chans att vara med i bodyradio som jag har..

Crocker
2011-07-29, 12:54
Då är risken extremt stor mao?

Andreas Guiance
2011-07-29, 18:22
Mini vore kul att höra, hon verkar ödmjuk och trevlig och duktig.

Eller axon, ändå om nu kollo inte skulle vilja höra han.

Jag tror inte att Axon gillar BODY, så det är nog tveksamt oavsett;)

Mini däremot är jag övertygad om vore en mycket bra gäst – jag ska tjata på henne vid tillfälle:)

internethjälten
2011-07-30, 15:18
Håller med om tjejerna – det är kasst. Förhoppningsvis blir nästa gäst en tjej dock:)

Tre anledningar till att det blivit så sned fördelning:

1. Vår publik är mestadels män. Jag vet inga exakta siffror, men när jag kollade för tidningen för ett drygt år sedan var närmare 9 av 10 läsare killar. Och det leder också till...

2. 9 av 10 önskemål på gäster gäller manliga sådana. Och slutligen..

3. Hittills har ingen kille vi frågat tackat nej till att vara med, däremot flera tjejer. Varför vet jag inte – kanske är tjejerna smarta nog att inte vilja prata med mig?:D

That being said...4 av 42 är så klart en synnerligen skral siffra, som vi har alla intentioner att förbättra. (Tar väldigt gärna emot pm med förslag på kvinnliga lyftare som vore bra gäster – bb, bf och af har vi bättre koll på:))

Och ja: Micke var grym! Närmare 7000 lyssningar på det avsnittet hittills är rätt sjukt också (för att vara en amatör-podcast om ett riktigt nördämne).

Jo du sitter ju inne med statestiken så du vet väl vad massan vill höra. Tråkigt att kvinnor inte vill vara med, tror faktiskt många män tycker det är intressant att lyssna på dem med. Fast de kanske inte är lika "nerladdade" de avsnitten med kvinnorna?

Tack för det långa och seriösa svaret Andreas, jag är inte van att få sådana :thumbup:

Spartansk
2011-07-30, 15:40
3. Hittills har ingen kille vi frågat tackat nej till att vara med, däremot flera tjejer.


Sa inte King Grub nej?

MilkmaN
2011-07-30, 21:26
Sa inte King Grub nej?

Han är varken man eller kvinna. Han är Grub.

Andreas Guiance
2011-07-31, 02:02
Jo du sitter ju inne med statestiken så du vet väl vad massan vill höra. Tråkigt att kvinnor inte vill vara med, tror faktiskt många män tycker det är intressant att lyssna på dem med. Fast de kanske inte är lika "nerladdade" de avsnitten med kvinnorna?

Tack för det långa och seriösa svaret Andreas, jag är inte van att få sådana :thumbup:

Lyckligtvis behöver vi inte jaga lyssnarsiffror direkt för radion, utan vi tar med det vi tycker är bra. Så det gör absolut ingenting om avsnitten med tjejer inte skulle vara lika nerladdade:)

Sa inte King Grub nej?

Du har rätt – jag glömde Grub:) Men som MilkmaN säger: han är Grub; han spelar i en egen division;)

(Notera att jag är ett av Grubs absolut största fans:thumbup:)

mikaelj
2011-07-31, 14:35
body radio blir bara bättre och bättre! Gillar att ni tar in duktiga människor som beskriver sitt liv och vad de gör för att lyckas med vad de gör.

Dessutom är ert babbel före & efter roligt att lyssna på :-)
Postat via en mobil enhet

Eddie Vedder
2011-07-31, 14:47
Eller axon, ändå om nu kollo inte skulle vilja höra han.

Du är nog den enda i världen som vill så ring honom.

On topic: Måste hinna ifatt BODY Radio nu, har missat de två sista och det här ser jag fram emot extra mycket.

Andreas Guiance
2011-07-31, 15:51
body radio blir bara bättre och bättre! Gillar att ni tar in duktiga människor som beskriver sitt liv och vad de gör för att lyckas med vad de gör.

Dessutom är ert babbel före & efter roligt att lyssna på :-)
Postat via en mobil enhet

Tack så mycket:)


On topic: Måste hinna ifatt BODY Radio nu, har missat de två sista och det här ser jag fram emot extra mycket.

:thumbup:

-squat-
2011-08-03, 20:01
Anti-rotationsövningen i cablen åkte omedelbart in i träningsprogrammet. :thumbup:

Andreas Guiance
2011-08-04, 00:14
Anti-rotationsövningen i cablen åkte omedelbart in i träningsprogrammet. :thumbup:

Bra när programmet för ovanlighetens skull ger tips om något annat än drinkar och vin:D

Mapa
2011-08-04, 20:16
Anti-rotationsövningen i cablen åkte omedelbart in i träningsprogrammet. :thumbup:

kul att någon hörde något trots jag hade en burk över micken :)

Eddie Vedder
2011-08-04, 20:17
kul att någon hörde något trots jag hade en burk över micken :)

Farsan har också börjat köra den. :)

Eddie Vedder
2011-08-08, 11:08
Nu har jag lyssnat. Toppen som vanligt. Tydligen är jag en gubbe också. :D