handdator

Visa fullständig version : Ny tjej på forumet.


alva
2011-07-25, 16:11
Tjohoo!
Är ny här på Kolozzeum, och har redan upptäckt att det verkar finnas en jäkla massa vettiga människor här. Hoppas kunna hitta inspiration och motivation till min träning. Vet inte alls vilken kategori jag skulle posta i, så blir det fel kan väl nån flytta tråden?

Jag heter iallafall Alva. Är 23 år och har rätt nyligen bestämt mig för att satsa på styrketräning. Har tränat på gym till och från sedan 2005 då jag var tvungen att ge upp dansen pga fotskada. Kom igång rätt bra då, men sen blev man sambo och slutade leva sunt och satt istället med en påse chips och kollade på film hela dagarna... typ.

När det tog slut med killen kom vändpunkten. Jag tänkte att nu jävlar ska jag inte sitta hemma och tycka synd om mig själv, utan börja leva igen. Så sedan i vintras/våras har jag tränat styrketräning regelbundet, och nu hoppas jag kunna få en kropp jag är bekväm med och stolt över.

Målet har aldrig varit att gå ner i vikt, utan jag vill snarare fokusera på att bygga muskler, men när jag och x:et separerade trillade några kilon av sig självt i och med att jag började äta normalt, och nu då i våras då jag började träna försvann ytterligare några kilon. Skönt att ha lite mindre fett på magen.

Nuvarande vikt: 60,5 kg
Längd: 166 cm

Målet med min träning är att få en fast, stark kropp med synliga muskler. Tycker det är grymt snyggt med muskulösa tjejer (och killar) så jag hoppas att jag en dag kommer vara en av dem som jag idag tittar på med avund. *drool*

Ville bara presentera mig. Tack och hej! :cool:

En liten bild från innan jag började träna (tyvärr inte helt i avslappnad position)

http://i253.photobucket.com/albums/hh72/Pummis/Alvainnantrning.jpg

Och så en bild tagen i maj.. är nog ungefär så jag ser ut nu, förutom att midjan blivit lite smalare och aningens större biceps :)

http://i253.photobucket.com/albums/hh72/Pummis/2011-05-11-liten.jpg

stridis
2011-07-25, 16:45
Du får se till att fortsätta när du hittar en ny kille så att det inte blir som innan.

Vunnis
2011-07-25, 16:59
Du får se till att fortsätta när du hittar en ny kille så att det inte blir som innan.

Eller bara hålla fingrarna i styr!

Prez
2011-07-25, 17:21
Du har ju mer muskler än mig :)

Välkommen och lycka till. Du får akta dig för sambofällan framöver.

alva
2011-07-25, 18:44
Haha, nä dit ska jag aldrig falla tillbaka, det har jag lovat mig själv :)