handdator

Visa fullständig version : No xplode? Rage? Hjälp!


Renner
2011-07-19, 19:18
Jag vill ha något som ger mig pump!
Jag kör för närvarande proteinet "3 phase protein" efter träningen, men jag funderar på att ta något prestations ökande innan också.

Jag har kollat runt lite och då verkar de som att RAGE och NO xplode verkar bäst. De finns även rage2 men vad rekomenderar ni?

Jag tränar regelbundet

petah
2011-07-19, 19:22
Jag vill ha något som ger mig pump!
Jag kör för närvarande proteinet "3 phase protein" efter träningen, men jag funderar på att ta något prestations ökande innan också.

Jag har kollat runt lite och då verkar de som att RAGE och NO xplode verkar bäst. De finns även rage2 men vad rekomenderar ni?

Jag tränar regelbundet

2-3 koffeintabletter

Proxy
2011-07-19, 19:40
2-3 koffeintabletter

Ja, koffein om man vill ha pump. Koffein är direkt kontraproduktivt om det är pump man vill ha.

NO-Xplode kommer du nog inte att bli missnöjd med. God är den också. :)

petah
2011-07-19, 20:03
Ja, koffein om man vill ha pump. Koffein är direkt kontraproduktivt om det är pump man vill ha.

NO-Xplode kommer du nog inte att bli missnöjd med. God är den också. :)

Varför är det kontraproduktivt?

Kischen
2011-07-19, 20:06
NO-Xplode kommer du nog inte att bli missnöjd med. God är den också. :)

Sämsta av de tiotal jag testat. Testa flera och du drar samma slutsats..

Proxy
2011-07-19, 20:10
Varför är det kontraproduktivt?

Centralstimulanter som koffein drar ihop blodkärlen. Om det är pump man vill åt så vill man expandera blodkärlen.

Sämsta av de tiotal jag testat. Testa flera och du drar samma slutsats..

Personligt, jag tycker att den är bra, inte bäst men okej. Av döma av alla dom hundratals recensioner som finns så verkar majoriteten tycka att den är riktigt bra. Däremot så håller jag med dig, det finns dom som är klart bättre om det är pump man vill åt, ex. Eiselt Overdrive.

Kung atlas
2011-07-19, 21:32
No xplode sög hästpung men Rage Nitro fungerar ypperligt.Dock verkar PWO funka väldigt olika mellan olika männsikor*flex*

Niwah
2011-07-19, 21:48
Jag älskar Eiselts Overdrive. Lätt bästa jag testat!

IronBug
2011-07-19, 22:13
jag älskar eiselts overdrive. Lätt bästa jag testat!

+1

Grotesk
2011-07-19, 22:36
No xplode sög hästpung men Rage Nitro fungerar ypperligt.Dock verkar PWO funka väldigt olika mellan olika männsikor*flex*

Ja precis fan, för mig är det tvärtom - Nitro suwger och NX är best.

emh87
2011-07-20, 16:04
No xplode sög hästpung men Rage Nitro fungerar ypperligt.Dock verkar PWO funka väldigt olika mellan olika männsikor*flex*

Håller verkligen med! Har kört No-x ett tag och det funkade för mig. Testade sen Fierce, och kände inte direkt något.

Så testa dig fram och se vad som funkar för dig.

nypan1
2011-07-21, 09:06
Någon som testat White Flood? Bra eller dåligt?

Rahf
2011-07-21, 09:09
Rage Nitro med päronsmak är som saft.

stridis
2011-07-21, 09:55
Är det just pump man vill ha så kör man ett pumpset på 30 reps... Varför dra i sig skräp för pump allena?

Arginin för pump är värdelöst, om man verkligen är ute efter ökat blodflöde så finns det saker som fungerar...:naughty:

vicarious
2011-07-22, 11:00
Testa någon Rage. De är nog populära av en anledning :)