handdator

Visa fullständig version : koffein vs.andra prestationshöjare


bakka
2011-07-17, 14:14
tja,

jag har en fråga kring koffein-produkter som denna:

http://shop.kolozzeum.com/sv/prestationshojande/allmax-caffeine-200mg-100-tabs.html

Är det nått att ha eller är det mkt bättre att köra på t ex no-explode?

Beelz
2011-07-17, 15:25
Köp båda sen se vilket du svarar bäst på... Hur ska vi veta vad som är bäst för dig?

bakka
2011-07-17, 15:29
Köp båda sen se vilket du svarar bäst på... Hur ska vi veta vad som är bäst för dig?

det är sant. men egentligen frågade jag inte vad som är bäst för mig, utan vad ni tycker/tror.

Eddie Vedder
2011-07-17, 15:31
Hur ska vi veta vad som är bäst för dig?

Eftersom det mesta är odugligt jämt och ständigt, för alla, kan man ju i alla fall ana. :D Koffein och kreatin funkar bortom alla tvivel. Sysslar man med intensiv konditionsträning verkar ju beta-alanin bra också.

lirberr
2011-07-17, 15:54
Jack3d är den bästa. Tyvärr smakar den skit och man blir rätt trött efteråt.

Thornblom
2011-07-17, 16:26
Jack3d är den bästa för mig. Tyvärr smakar den skit och man blir rätt trött efteråt.

!!

Inge Enveten
2011-07-17, 16:30
Det är långitfrån något måste

NiHa
2011-07-17, 16:51
På frågan "Är det nått att ha" är svaret: JA
På frågan "är det mkt bättre att köra på t ex no-explode" är svaret också JA då du själv får testa dig fram för att se vad som känns bäst för dig och som DU upplever som en verklig prestationshöjare. Bara ta den som ger dig rejäl skjuts i träningen. Det mest troliga är att du kommer upptäcka att det mest optimala är att kombinera flera olika PWO:n vilket blir dyrt och så bestämmer du dig för en enda :D precis som vi andra. Det är absolut inget måste med prestationshöjare men ibland kan det ge den där extra skjutsen som man just då behöver.

Kischen
2011-07-17, 17:08
Jag har oändligt svårt att tro att någon som testat flera pwo:s tycker att NO-xplode är bäst eller ens bra?

Sämsta jag köpt. Har väl testat ett tiotal.

Konstigt att den är så poppis, gissar att folk som hypar den bara använt den och inte har preferenser.

hidden
2011-07-17, 20:39
Jag körde NO-xplode två gånger. Ena gången körde jag en portion, inget hände. Andra gången körde jag två portioner och kände inget under passet, sket röd vätska (färg på drickan) när jag kom hem efter passet.

Tar koffeintabletter nu... Märker inget av det heller.

vicarious
2011-07-17, 20:49
Ja, koffeintabletter är något att ha.

Lite svårt att jämföra med en PWO då dessa innehåller en uppsjö av ämnen utöver koffein.

aijou
2011-07-17, 21:32
Koffein är billigt och det funkar helt klart. *flex* Dock upplever jag inte samma kick som man får av vissa PWOs. Men å andra sidan så kostar ju Koffein-kapslar en bråkdel av vad de flesta PWOs gör.

Måste bara slänga iväg lite cred till vicarious namn och avatar.:thumbup:

vicarious
2011-07-17, 21:36
Koffein är billigt och det funkar helt klart. *flex* Dock upplever jag inte samma kick som man får av vissa PWOs. Men å andra sidan så kostar ju Koffein-kapslar en bråkdel av vad de flesta PWOs gör.

Måste bara slänga iväg lite cred till vicarious namn och avatar.:thumbup:

*cupid* :thumbup:

Sushipinne
2011-07-18, 23:39
Jack3d är den bästa. Tyvärr smakar den skit och man blir rätt trött efteråt.

VADÅ SMAKAR SKIT?! Den smakar ju fan godis.. :S vilken smak tog du egentligen? Poop eller?

Sushipinne
2011-07-18, 23:41
Jag har oändligt svårt att tro att någon som testat flera pwo:s tycker att NO-xplode är bäst eller ens bra?

Sämsta jag köpt. Har väl testat ett tiotal.

Konstigt att den är så poppis, gissar att folk som hypar den bara använt den och inte har preferenser.

Sant ju, NO-xplode är verkligen helt värdelös! Känner fan inget förutom att jag får diarré dagen efter och ont i magen..

Bjern
2011-07-19, 09:04
Jag har oändligt svårt att tro att någon som testat flera pwo:s tycker att NO-xplode är bäst eller ens bra?

Sämsta jag köpt. Har väl testat ett tiotal.

Konstigt att den är så poppis, gissar att folk som hypar den bara använt den och inte har preferenser.

Sant ju, NO-xplode är verkligen helt värdelös! Känner fan inget förutom att jag får diarré dagen efter och ont i magen..

Sen har en kompis käkat runt 5 burkar och är helnöjd..

Alla tycker olika hit och dit om olika PWO produkter, jag tycker helt klart att koffein räcker.

dannemannen
2011-07-19, 14:40
Du kan ju alltid kolla vad folket på Kolozzeum tycker bäst om!

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=157751

Ondskapelsen
2011-07-19, 17:24
Du kan ju alltid kolla vad folket på Kolozzeum tycker bäst om!

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=157751

Den dumma massan har aldrig fel!