handdator

Visa fullständig version : Vad tycker kolotråden ?


Redhaad
2011-07-10, 17:08
Hade denna på ett annat forum innan jag bestämde mig för att kolo var lite roligare och lite bättre.

Allmäna frågor om.. ja som kanske inte finns som dyker upp i huvudet som man kan fråga i en tråd istället för att skapa massa nya trådar.

Jag kan börja, vad tycker ni är den viktigaste tiden för en bodybuilder ?.. Deffen eller Bulken ?

mpersson
2011-07-10, 17:10
Hade denna på ett annat forum innan jag bestämde mig för att kolo var lite roligare och lite bättre.

Allmäna frågor om.. ja som kanske inte finns som dyker upp i huvudet som man kan fråga i en tråd istället för att skapa massa nya trådar.

Jag kan börja, vad tycker ni är den viktigaste tiden för en bodybuilder ?.. Deffen eller Bulken ?

Bra val.

Men tråden passar bättre i delen allmänt.

Jacket1
2011-07-11, 13:04
bra val.

Men tråden passar bättre i delen allmänt.

+1

Lellan
2011-07-11, 16:34
Jag kan börja, vad tycker ni är den viktigaste tiden för en bodybuilder ?.. Deffen eller Bulken ?

Deffen. Träna hårt, återhämta sig genom kost, sömn osv är ju för de flesta högst lustfyllt. Alltså, de tränar väl tokhårt men samtidigt är man väl lite sådan om man väljer det, lite självplågande - men det är ju en sak att plåga sig när man bygger upp något. Men deffen sen, att träna tungt och försöka bevara hälsa, muskler, relationer ,sinnesro och förnuft när man tär av kroppsfettet intill den grad bodybuilders gör... :Virro Hur man INTE skadar sig då, lyckas sova gott, inte stressa, vara en god familjemedlem, vän, partner etc när man blir enkelspårigt schemalagt ätstörd för ett mål få kan förstå... Att deffa utan att något blir lidande tror jag är svårare än att bulka utan att något blir lidande. Skadar man sig el blir sjuk lär det ju vara mkt lättare och mindre stress/press under bulk.

C.E.J.
2011-07-11, 17:07
Finns redan en sån tråd:

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=128799&page=446