handdator

Visa fullständig version : Min deff - bilder.


lofito
2011-07-09, 23:03
Hejsan!
Jag har deffat ett väldigt bra tag nu och börjar sakta men säkert bli nöjd med mitt resultat.

Ifrån början vägde jag 87 kg, nu ligger jag på 71.5 kg efter kvällens invägning. Är 177 cm lång.
Mitt mål är att hamna på 67-68 kg innan jag är klar. Vad tror ni om det utifrån bilderna? Jag har nog inte tagit så bra bilder insåg jag, men utifrån det ni ser, ser man att jag börjar få till formerna samt lite mer muskulös?

TYVÄRR - så dum som jag är - har jag ingen före bild, sjukt jävla trist. Tänkte aldrig på det. Det hade varit det optimala, ber verkligen om ursäkt för detta.
Men utifrån det ni ser - jag hör gärna era utlåtanden. Ser det bra ut, vad kan jag förbättra? Konstruktiv kritik?

Har aldrig mått så här bra, för har aldrig haft sån här kropp förut (nu är det inte värsta värsta kroppen, men om man jämför mig med förr så hade jag en rund mage och såg tjock ut). Jag har verkligen ansträngt mig för att tappa kilona - ätit rätt och bra hela tiden, inte tryckt i mig massa skit, för då skulle jag falla i fällan igen. Har verkligen haft sjuk disciplin, alltid gått till gymmet på morgonen om jag jobbat eftermiddag och gått dit på eftermiddagen om jag jobbat förmiddag. Gymmar 6 pass i veckan och ska fortsätta, älskar o träna och utvecklas.

Nu har folk sagt till mig att jag blivit smalare och så, känner mig nöjd. Men ska ner till 68 kg. Kan jag få fram rutorna om jag gå ner dit tror ni?

Som sagt - sorry för hyfsat dåliga bilder men utifrån det ni ser vill jag höra vad ni tycker!

Tack!

P.S Fläcken på kallingarna är inte vad ni tror - jag spillde vatten förut faktiskt, men ingen lär väl tro mig! :P

lofito
2011-07-10, 12:02
Många visningar - men inte en enda kommentar. Var det så illa? :/

312
2011-07-10, 12:55
Dåliga bilder, men det ser i alla fall bra ut.

Ner till 68-69 blir nog bra. Även om inga rutor skulle synas, så kommer det vara snyggt ändå. Gå ner till 68-69 och se om du får fram rutor, om inte, fortsätt inte deffa ändå. Som sagt, tycker det ser bra ut! :thumbup:

lofito
2011-07-10, 12:58
312: Tack, ok. Bör jag sluta deffen vid 68 alltså, blir det bra tror du? Hur mkt bf kan jag uppskattningsvis ha?

312
2011-07-10, 13:12
312: Tack, ok. Bör jag sluta deffen vid 68 alltså, blir det bra tror du? Hur mkt bf kan jag uppskattningsvis ha?

Tror det blir skitbra!

Hur mycket bf är svårt att säga, posta dina bilder HÄR (http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=163800) och fråga. ;)

lofito
2011-07-10, 13:15
Vill ju ha synliga magrutor. Hur får jag fram de bäst?

312
2011-07-10, 13:32
Vill ju ha synliga magrutor. Hur får jag fram de bäst?

Deff, hård styrketräning.

lofito
2011-07-10, 13:39
Jaaa? Men det är ju det jag gör. Deffar, men då krävs mer än 68 kg? Som jag skrev så kör jag tungt 6 dar med deff.

lanzal
2011-07-10, 14:08
Jaaa? Men det är ju det jag gör. Deffar, men då krävs mer än 68 kg? Som jag skrev så kör jag tungt 6 dar med deff.

Ja du måste ner ännu mer för att få fram rutorna, fortsätt träna hårt så kommer de så småningom.