handdator

Visa fullständig version : Om jag missar passet...


BoxerKing
2011-07-07, 15:20
Jag kör StrongLifts program och tränar mån,ons och fredag. Men nu är jag "skadad" har ont i trochenten. Och måste vila lite extra o stretcha ut musklerna där. Går det bra om jag tränar på Lördag ist för på Fredag? Eller ska jag skita i det och träna på måndag då?

StarkaUlf
2011-07-07, 15:22
Jag kör StrongLifts program och tränar mån,ons och fredag. Men nu är jag "skadad" har ont i trochenten. Och måste vila lite extra o stretcha ut musklerna där. Går det bra om jag tränar på Lördag ist för på Fredag? Eller ska jag skita i det och träna på måndag då?

går med största sannolikhet utmärkt att du kör på lördag, om du vill & kan. Lite mer vila tror jag inte skadar.
Känner du att du har ont/behöver vila tills på måndag, gör det.

BoxerKing
2011-07-07, 15:23
Om jag har ont fortfarande tror jag att jag skippar knäböjen bara :)

Chordy
2011-07-08, 13:31
Jag kör StrongLifts program och tränar mån,ons och fredag. Men nu är jag "skadad" har ont i trochenten. Och måste vila lite extra o stretcha ut musklerna där. Går det bra om jag tränar på Lördag ist för på Fredag? Eller ska jag skita i det och träna på måndag då?

Klippt från den klistrade SL 5x5 tråden. :) "Du tränar tre dagar i veckan totalt. Många kör Måndag-Onsdag-Fredag, men det är en smaksak och en fråga om tid. Om du skulle jobba ett 14h pass på Onsdag så förändras inte din utveckling av att du istället tar det passet på en Torsdag."

BoxerKing
2011-07-08, 13:43
Ahh, tackar :)