handdator

Visa fullständig version : Extrema/små detaljer i din vardag


Skön
2011-06-27, 19:55
Vad gör du för saker i din vardag som har minimal påverkan för att främja din hälsa men som du ändå väljer att göra? (typ opti-nojja som ni säger)

Är det jobbigt eller lätt att utföra?

Vad händer om du låter bli/låter det bli?

Finns det någon bakgrund eller tanke till "beteendet" ?


Själv så äter jag endast en ostbit per macka eftersom jag som liten gick och smygåt massor av ost ur kylskåpet och var lite halvrund. Idag vet jag att det kanske var annat som bidrog till mina extra kilon men just på mackorna så håller jag mig till en skiva även om jag istället nu gör den extra stor. Lite av en principsak men annars får jag nästan lite ångest.


Har ni några härliga detaljer i vardagen som vi kan känna igen oss med eller bara flina åt eller kanske rentav snappa upp:cool:

Sheogorath
2011-06-27, 19:56
Ska vi också skaffa oss falska nick för att inte behöva skämmas, tycker du?

MasterChief
2011-06-27, 20:00
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=4334740#post4334740

Skön
2011-06-27, 20:07
Sheo: Fattar inte om du menar att du kände igen dig eller någon annan med det jag skrev eller att du syftar på att jag skrev att vi skulle flina åt andra. Om man inte vill delge sina berättelser så behöver man inte det. I övrigt är jag nyreggad på forumet även om jag läst på det en lång tid

Master: Jag sökte tydligen för dåligt då jag enbart sökte på opti-nojja kolozzeum forum på google (av någon anledning). Men antar att denna skiljer sig lite

Lasse Kongo
2011-06-27, 20:26
Ska vi också skaffa oss falska nick för att inte behöva skämmas, tycker du?

Onödigt inlägg är onödigt brukar det sägas.