handdator

Visa fullständig version : Frågor kring kosttillskott


philippk
2011-06-21, 09:45
Hej, tänkte höra om lite frågor angående kosttillskott.

Just nu för tillfället kör jag Vassle och Kasein. Men dock brukar jag fuska på Kasein, och ta det endast som en ersättare för kvällsfikat då den mättar magen bra!

Sen har jag Kreatin (uppehåll just nu), BCAA och ZMA.

Men frågan är att min Vassle Whey 100% Gold har tagit slut, just idag! Och vill testa någon annan smak, speciellt jordgubb då jag är så oootroligt less på choklad smaken! Så säg till ifall ni vet av någon bra!

Och så har jag ett problem med en av mina PWO:n, som jag har skärt ner på nu, och ska sluta helt å hållet med imorgon. Det är TNC Nuke Extreme. Funkade jätte bra första veckan, men nu så känns det inte lika mycket helt plötsligt, och jag blir nästan svimfärdig när jag kör vissa övningar!

Så jag tänkte höra ifall man kan köra på Jack3d? Vad har ni för egna erfarenheter kring den? Dessutom har jag läst att den innehåller Kreatin, hur ska jag då göra? Ska jag dra ner på det rena kreatinet? Kan ej få riktigt grepp om hur mycket kreatin 1 skopa innehåller i Jack3d *gah!*

philippk
2011-06-22, 15:18
Ingen som vet?

rooz
2011-06-22, 15:39
1. Jag tycker väldigt mycket om FX banan-choklad. ON's protein har jag bara prövat, och det var jordgubb.
2. PWO's brukar avta i effekt, inget konstigt med det.

3: jack3d. Ingenting jag gillade, upplevde ofta en "krasch" efter användande, och jag är inte ensam om det,

Sparven från Minsk
2011-06-25, 09:30
Kör oftast med vaniljsmak eller någon fruktsmak typ jordgubb.

Som Rooz sa, de flesta PWO:s tappar lite av sitt sting efter en tids anvädning. Cykla kanske, eller kör olika pwo:s i omgångar.

Jag käkar jack3d och tycker den fungerar super. Så smaken är som baken :thumbup:

philippk
2011-06-27, 08:55
Ok, finns ganska billigt med PWO i närheten utav mitt jobb, 199 :- för burken! Så FX är att föredra? Skall nog testa Jordgubb isånnafall!

Samt, vet ni av någon bra EAA? :)

vicarious
2011-06-27, 09:16
Ok, finns ganska billigt med PWO i närheten utav mitt jobb, 199 :- för burken! Så FX är att föredra? Skall nog testa Jordgubb isånnafall!

Samt, vet ni av någon bra EAA? :)

kolozzeums. kolla webshoppen

farsan baloo
2011-06-27, 09:21
Fan, vill du ha billigt så passa på i Kollos webshop. Deras pwo Evil kostar just nu 179:- med dom 10% som erbjuds till imorgon. EAA bra pris med *popcorn*