handdator

Visa fullständig version : EAAnabol Xplode, eller annnan pwo ?


MoLiNf
2011-06-17, 22:38
Hejsan, är en kille på 17 år och skulle vilja veta lite mer om pwo då jag är helt vilsen utav alla olika sorter som finns. *screwy*

jag undrar om någon vet om denna produkt fungerar? eller om man kanske bör använda en annan?

tillskott som jag annars använder : kreatin monohydrate , omega 3 samt gainer.. är det fel att använda en pwo innan träning för att verkligen kunna få ut så mycket som möjligt?

även kollat lite på Jack3d och Hemorage, men insåg sedan att de förmodligen inte är något för mig, då jag inte eftersträvar motivationen eller piggheten, utan mer utåligheten i musklerna, så man har problem att torka sig efter duschen för att man är så seg i tex armarma :hbang:

312
2011-06-17, 22:46
Absolut inget fel med PWO's. Det är i princip något jag MÅSTE ha, eftersom jag ALLTID är seg på gymmet.

Jag rekommenderar Rage, helt klart. Vet inget om den du sa. Lycka till :)

MoLiNf
2011-06-17, 22:50
Absolut inget fel med PWO's. Det är i princip något jag MÅSTE ha, eftersom jag ALLTID är seg på gymmet.

Jag rekommenderar Rage, helt klart. Vet inget om den du sa. Lycka till :)

tack för snabbt svar och för tipset! FLER TACK :D !

Röror
2011-06-17, 22:52
eaanabol xplode är väl ingen pwo, det är väl bara aminosyror?

MoLiNf
2011-06-17, 22:53
eaanabol xplode är väl ingen pwo, det är väl bara aminosyror?

Jag har ingen aning, hittade det under " prestations höjande" och blandat med andra " pwo" ... så antog bara,, vet inte alls vad denna produkt gör, lite därför jag skapade denna tråden då den fick mitt intresse !

Pretorian
2011-06-17, 22:55
Jag har endast testat Hot Blood. Den ger mig en rejäl rush vid varje pass. Älskar det.

MoLiNf
2011-06-17, 22:57
Jag har endast testat Hot Blood. Den ger mig en rejäl rush vid varje pass. Älskar det.

okej, har den någon bieffekt ? hört att man får tex sömnproblem vid vissa pwo så som jack3d

frong
2011-06-18, 03:32
Jag har testat ett flertal olika PWO's, den bästa var helt klart Trück, efter kommer Jack3d XX och Brutal FX.