handdator

Visa fullständig version : [Sommar i P1 2011] Diskussionstråden


Poxeman
2011-06-14, 14:23
Idag presenterades årets sommarvärdar.
Sveriges Radio (http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4548050)
Vid första anblick ser jag ett gäng intressanta.

Ett par politiker, några musiker och massor av idrottare, som vanligt med andra ord ;)

En lista på de jag MÅSTE lyssna på kommer så småningom.

tp_88
2011-06-14, 14:37
Helt klart en del intressanta namn. Kommer lyssna på:

Jason Diakité
Ulf Brunnberg
Carl Bildt
Patrik Sjöberg
Cecilia Forss
Leif GW Persson

Och kanske ett par till.

Nitrometan
2011-06-14, 14:42
http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/2071/1742367_520_385.jpg

Claes Hulting kan bli intressant att höra.

Carl Bildt blir nog mer intressant när han har lagt av med politiken.

Nitrometan
2011-06-14, 14:44
Oj!

Olof Wretling är ju med. Han som gör Katla i humorprogrammet "Mammas nya kille".

"– Det här blir en och en halv timma om männen i mitt liv."

mini
2011-06-14, 22:03
Jag kommer på ett eller annat vis försöka lyssna på
Jason Timbuktu Diakité
Torgny Lindgren
Freddie Wadling (nästan den jag ser mest fram emot att höra tror jag)
Anna Kåver
Sara Stridsberg
Olof Wretling
Patrik Sjöberg

Förhoppningsvis hör jag fler och blir överraskad.

ThisIsTheOne
2011-06-17, 15:00
I första hand Sven Nylander, Patrik Sjöberg och Leif Mannerström. Blir säkert många fler men ingen av dem missar jag.

TheGhr
2011-06-17, 15:42
Mark Levengood -(Vid en första anblick) väldigt intressant bakgrund för sin framtoning, en alltsom oftast väldigt djup man när han åtminstone halvt lägger happyfacet åt sidan.


Dilsa Demirbag-Sten -En totalt sett verklighetsanpassad liberal, uppfriskande perspektiv och just rätt programförklaring!


Ulf Brunnberg -Visade upp en helt annan sida av sig själv i programmet Stjärnorna på Slottet än vad åtminstone jag hade av honom. Kul att han får tid att prata ostört.


Babben Larsson - För att hon vågade påstå att kvinnor inte på något sätt är diskriminerade inom komikeryrket. Samtidigt har hon själv alltid funnits där.


Lars Ohly -Kul att se om det finns en människa innanför skalet. Jag är intresserad om han har en dubbel agenda så att säga.


Helena Bergström -fap fap fap. Nej, hon ska tydligen prata om sig själv för en stund.


Leif Mannerström-Mat, mat, mat!


Patrik Sjöberg -Med distans till uppståndelsen?


Leif GW Persson -Kan bli oerhört intressant med tanke på programförklaringen. Eller inte. ;)

Sven Nylander-Varför inte?

Osten80
2011-08-02, 15:57
Jag måste säga att det har varit sällsynt dålig kvalitet på årets prat.

Herr Oberst
2011-08-02, 16:47
Ni som följer. Vilka har varit bra?

mini
2011-08-02, 17:00
Jag kommer på ett eller annat vis försöka lyssna på
Jason Timbuktu Diakité
Torgny Lindgren
Freddie Wadling (nästan den jag ser mest fram emot att höra tror jag)
Anna Kåver
Sara Stridsberg
Olof Wretling
Patrik Sjöberg

Förhoppningsvis hör jag fler och blir överraskad.

Började lyssna på Jason och Freddie men slutade. Speciellt den sista gjorde mig mycket besviken. Anna Kåver var trist.
De jag tyckt mest om är Dilsa Demirbag Sten, Gustaf Hammarsten, Jonas Jonasson och, otippat, C-G Wachtmeister.

feyin
2011-08-02, 18:40
Detta är ju helt underbart.

Sven Nylanders är helt klart värd att lyssna på. Lars Ohlys kändes som ett politiskt manifest i början men börjar bli mer intressant ju längre det går.

-squat-
2011-08-03, 19:58
Ni som följer. Vilka har varit bra?

Sven Nylander, Dilsa Demirbag-Sten, Henke Larsson, Maria Wetterstrand, Jason Diakité.

bear.flowertwig
2011-08-03, 20:19
Ni som följer. Vilka har varit bra?

"skivbolagsgubben", Nylander, Timbuktu och Babben var bra. Levengood och Mannerström helt ok. Resten har jag hittills stängt av. Brunnberg var mest pinsam.

Tolkia
2011-08-17, 22:01
Men Bengt Palmers, jag tror att jag avlider. Hur bitter kan man vara innan man förtär sig själv i direktsändning ...?