handdator

Visa fullständig version : NO-Xplode, spontana blåmärken?


Gloria
2011-06-11, 19:09
Använder NO-Xplode när jag tränar kondition och styrka. Fungerar super och mår mycket bra av det. Dos 1 skopa per träningstillfälle. Problemet är att jag får spontana blåmärken på främst ben och armar, ibland även i ansikte. Undrar om någon får/fått liknande samt om det är farligt (orolig för spontanblödning i inre organ, t ex hjärnan)Tacksam för svar/kommentarer.

Spridis
2011-06-11, 19:55
Låter inte som att du mår bra av det...

Gloria
2011-06-11, 20:18
Har aldrig tränat bättre, men så är det ju problemen m blåmärkena....

Bauer
2011-06-11, 20:39
har fått blåmärken på biceps dagen efter rejäl pump. men ansiktet? :S händer det ofta? prova med någon annan pwo ett tag

Gloria
2011-06-11, 20:46
har fått blåmärken på biceps dagen efter rejäl pump. men ansiktet? :S händer det ofta? prova med någon annan pwo ett tag

Ansiktet sällan, men om jag tagit NO-xplode mer än 2 dagar i rad kommer blåmärken direkt. När jag började med preparatet tog det ca 1 månad innan första blåmärket dök upp. Nu kommer det efter ett par dagar efter uppehåll. Började m xplode för ca 3 månader sen. Vad kan du rekomendera för likvärdigt preparat?

Ronn
2011-06-11, 20:58
Låter otroligt allvarligt, om du inte tar det så upphör det?

Gloria
2011-06-11, 21:08
Låter otroligt allvarligt, om du inte tar det så upphör det?

Stämmer. Men när jag tar det är effekten helt otrolig. Aldrig träningsvärk, inte ens trött efter ett hårt 2 timmarspass (i vanliga fall brukar jag inte kunna röra mig på flera dagar), de problem jag har med ländryggen (blir stel ibland efter träning) försvinner direkt..Antar att det beror på genomblödning.

Ronn
2011-06-11, 21:11
Kan ju ha med blodtrycker att göra, jag skulle nog konsultera läkare.

Gloria
2011-06-11, 21:17
Kan ju ha med blodtrycker att göra, jag skulle nog konsultera läkare.

Borde jag kanske göra, har alltid haft mkt lågt blodtryck. Fast det kanske jag inte har längre.. :)

StampChamp
2011-06-11, 21:41
Kan det inte bara en kombination av den sjuka värmen och no xplode? Jag känner att trycket är enormt dagarna i ändan nu när denna värme kommit.

Gloria
2011-06-11, 21:44
Kan det inte bara en kombination av den sjuka värmen och no xplode? Jag känner att trycket är enormt dagarna i ändan nu när denna värme kommit.

Om det vore så enkelt ändå, dessvärre har vädret varit svalare och blåmärkena kommit ändå.:)

exevision
2011-06-12, 12:21
Boka en tid hos en läkare! Så att du är på den säkra sidan.

Gloria
2011-06-12, 15:48
Kort om dagens träning m Xplode: 2 timmar kondition medelintensitet. 1 struket mått Xplode (lite mindre än igår); inga nya blåmärken än så länge (kan komma dagen efter). Det som är intressant är att de blåmärken jag fick efter gårdagens träning har nästan försvunnit, blåmärkena har under träningenspasset tonats ut och syns nu knappt. Om jag får blåmärken efter slag tar det 1 till 2 veckor innan de försvunnit.
Kanske har jag tagit för hög dos av Xplode. Kan du alltid hoppas. :)

Ondskapelsen
2011-06-13, 12:23
Har du någon typ av blodsjukdom, t.ex. APC?

Gloria
2011-06-13, 14:58
Har du någon typ av blodsjukdom, t.ex. APC?

Nej, inte vad jag vet i alla fall. Däremot är jag 52 år och det kanske påverkar.:)

Ronn
2011-06-13, 15:58
Nu är jag ingen läkare direkt men det kan ju vara så att du har känsliga kapilärer och att produkten ökar blodtrycket så att dom spricker, om det nu är så så är ju frågan vad det får för konsekvenser om några.

Åldern kanske har påverkan på blodtrycket i normaltillstånd?

exevision
2011-07-07, 21:21
Bara nyfiken, har du fått någon klarhet i problemet?

Bolleten
2011-07-08, 12:43
Hej, lite off-topic kanske, men tänkte jag kunde skriva här istället för ny tråd.

Har det kommit en ny NO-Xplode? NO-Xplode 2.

Vet ej hur pass ny den är, men har inte lyckats hitta den i någon utav de svenska webbshoppar jag kollat.

Edit: Tog bort länken, men kolla BSNs hemsida för info :)