handdator

Visa fullständig version : 3 månader in på deffen, behöver tips


Monawar
2011-06-09, 17:37
Hej! ny här på forumet så vet inte om jag har postat rätt, men för 3 månader sen så käkade jag snabbtmat,godis och läsk konstant varje dag tills jag bestämde mig för att fixa till kroppen inför sommaren. vet inte om man kan kalla det deff men håller koll på kaloriintaget och käkar bara nyttigt och har börjat köra intervallträning på löpbandet innan styrketräningen. tränar styrketräning 4 gånger i veckan och mma 2 gånger i veckan.

http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=80972&stc=1&d=1307636744

längd: 175 cm
högra bilden är för 3 månader sen, där väger jag 73 kg
vänstra bilden är för 3 dagar sen, där väger jag 64 kg

mitt mål är att få fram synliga magrutor utan att behöver spänna eller dra ner magfettet, just nu känner jag 6-packet under fettet och ser de 4 översta när jag drar ner fettet, kör mycket magövningar med mycket viktmotstånd, ska jag fortsätta med intervallträningen ? eller bara satsa på styrketräningen ? *screwy* vet inte om jag har varit tydlig med mitt inlägg, så bara att fråga ifall ni undrar nått

jasonmago
2011-06-09, 17:41
Skulle lägga cardion på någon annan dag än styrketräningen.. Speciellt inte precis innan.

Sen om du ska fortsätta eller ej bestämmer du väl själv? För att du ska gå ner i vikt behöver du bara göra av med mer energi än du stoppar i dig. Läs deffguiden?