handdator

Visa fullständig version : Triceps bara på vänster arm???


Sasi
2011-06-01, 01:35
Hej
det gick så att jag började med styrketräning för 1 och ett halv år sen,triceps syns tydligt på vänster arm men syns inte på högra.har ni aning vad kan det beror på???

mattilainen
2011-06-01, 07:38
man är ganska bra på att ta i olika i övningarna. Tittar du åt något håll till exempel när du gör pushdowns? Jag har kommit på mig själv flera gånger titta åt höger. Då får vänstern jobba mer för mig.

Dr Jones
2011-06-01, 08:02
Har lite samma problem, men jag tror mitt problem är pga gener då det mesta på höger sida av överkroppen är mindre, kanske inte så jätte stor skillnad men tillräckligt för att jag märker det.:smash:

Tabbe
2011-06-01, 08:04
Har lite samma problem, men jag tror mitt problem är pga gener då det mesta på höger sida av överkroppen är mindre, kanske inte så jätte stor skillnad men tillräckligt för att jag märker det.:smash:

Ta fram måttbandet och kolla, stämmer det så är det nog bara du som ser det.

Sasi
2011-06-01, 09:00
Okej tack för alla svar,det känns bättre när jag ser att det inte bara jag som har problemet,men vad kan man Göta åt det finns ingen lösning eller det bara det som det e?????

Gabriel174
2011-06-01, 09:07
Okej tack för alla svar,det känns bättre när jag ser att det inte bara jag som har problemet,men vad kan man Göta åt det finns ingen lösning eller det bara det som det e?????

Bara att träna på så jämnar det nog ut sig till slut.

Galningen
2011-06-01, 11:08
Hade samma problem, och även problemet med ojämn styrka, med mina bröst då jag började träna. Idag är de åtminstone jämnstarka även jag tycker att viss volym saknas på den vänstra sidan. Så det bör lösa sig bara du tränar på.

mgamhov
2011-06-01, 17:39
exakt samma här, vänster sida av kroppen är LITE större ex rygg, biceps triceps, dock inte bröst axlar å ben, men vet man de själv så stör man sig lite ;) andra ser ju inte det som tur är :P skiljer inte mycket men får också lättare pump i vänster biceps, rygg, triceps,