handdator

Visa fullständig version : Anabolic Beast B/D?


Gamblern
2011-05-29, 11:10
Tjena Kolozzeum, tänkte bara höra med er som vet vad man ska kolla efter när man införskaffar sig något tillskott, i det här fallet handlar det mestadels om muskelökning.
Undrar nämligen om kosttillskotten Anabolic Beast,
Kre-Alkalyn Hardcore och Anabolic Arginin är bra eller dåliga.
Såg nämligen att det var en storsäljare, och det finns 3 olika produkter av samma märke så tyckte det kunde vara skönt att införskaffa sig allt samtidigt och antar att dom synchar om dom är skapade av samma skapare så att säga.
Någon som har provat eller känner någon som har provat kanske?

Tack på förhand, Gamblern

Bjern
2011-05-29, 11:28
Storsäljare? Har du sett det på en oberoende källa eller på GG? Har en kompis som kör med Anabolic-beast och han är ganska missnöjd med produkten...

Varför skulle dom synka varandra? Det är som att säga att Eldorados ketchup och Eldorados makaroner skulle vara godast tillsammans...

Gamblern
2011-05-29, 12:32
Storsäljare? Har du sett det på en oberoende källa eller på GG? Har en kompis som kör med Anabolic-beast och han är ganska missnöjd med produkten...

Varför skulle dom synka varandra? Det är som att säga att Eldorados ketchup och Eldorados makaroner skulle vara godast tillsammans...

Tss vilken grillning, nää men det är sant att det var en storsäljare kommer från GG, dock så betvivlar jag att dom samarbetar med företaget.
Sen så syftade jag inte direkt på märket när jag sa att dom synkade, utan mer att det var tre produkter de sa skulle funka bra ihop, liksom CLA och Omega-3 eller dylikt.
Det var ju trots allt en för muskelbyggnad och pump, en för prestationsförmåga osv och de var av samma märke och typ så antog att de skulle funka bra tsm.

Men om din polare är missnöjd så kanske jag borde köra på EAA och Kreatin istället.

Bjern
2011-05-29, 12:50
Tss vilken grillning, nää men det är sant att det var en storsäljare kommer från GG, dock så betvivlar jag att dom samarbetar med företaget.
Sen så syftade jag inte direkt på märket när jag sa att dom synkade, utan mer att det var tre produkter de sa skulle funka bra ihop, liksom CLA och Omega-3 eller dylikt.
Det var ju trots allt en för muskelbyggnad och pump, en för prestationsförmåga osv och de var av samma märke och typ så antog att de skulle funka bra tsm.

Men om din polare är missnöjd så kanske jag borde köra på EAA och Kreatin istället.

Star Nutrition är GG's märke.

Kreatin och EAA kommer du inte känna överhuvudtaget, du kommer troligen känna mer från Anabolic Beast isf. :)

Gamblern
2011-05-29, 13:07
Star Nutrition är GG's märke.

Kreatin och EAA kommer du inte känna överhuvudtaget, du kommer troligen känna mer från Anabolic Beast isf. :)

Är det så? Min polare tog nämligen kreatin och orkade sjukt mycket mer, fast det kanske var placebo, och EAA är väl ett proteintillskott? Det måste man väl märke av vid varierad kost?
Vad skulle du rekommendera för tillskott då?

Mauriice
2011-05-29, 13:42
Tycker du ska testa beroende på vad du vill ha. Om du vill ha lite mer pump (då brukar dock Arginin vara effektiv, iaf flör mig...) och energi tycker jag du ska testa Anabolic Beast. Självklart "funkar" den inte för alla, så att basera sitt beslut på att någons polare var missnöjd är lite att ta i. Testa och utvärdera själv, personligen kan jag inget annat än att rekommendera den.

Fugly
2011-05-29, 14:14
Varför skulle dom synka varandra? Det är som att säga att Eldorados ketchup och Eldorados makaroner skulle vara godast tillsammans...

Haha, +1.:thumbup:

Bjern
2011-05-29, 14:26
Är det så? Min polare tog nämligen kreatin och orkade sjukt mycket mer, fast det kanske var placebo, och EAA är väl ett proteintillskott? Det måste man väl märke av vid varierad kost?
Vad skulle du rekommendera för tillskott då?

Ja, på vikter märker du nog skillnad med kreatin, är ett av de få tillskott man faktiskt märker något på vikterna nästan direkt med. Jag menade mer att du blir mer pigg och får mer pump med Anabolic beast än av EAA och Kreatin, eftersom Anabolic beast är en stim-produkt till skillnad från de båda.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=127561 EAA
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194 Kreatin

Kreatin och EAA är väl utmärka tillskott. Stim-produkter tycker jag känns onödiga, men som sagt är det upp till dig. Jag tycker Vip-x eller Jacked-xx är två bra PWO's som jag själv har prövat.

solari
2011-05-29, 15:18
Anabolic Beast tycker jag ger samma som Jack3D fast med mindre dosering. Alltså klart privärd.

Manilrad
2011-05-29, 15:37
AB funkade inte för mig. Prövade envist en halv burk innan jag fattade beslutet att ge den vidare till en kompis. Lustigt att på honom funka det kanon.

Fjällbrynt
2011-05-29, 16:05
AB innehåller DMAA vilket är dopingklassat vid tävlingar, bara så du vet.

Här finns det ämnen som är under utredning för att bli narkotikaklassade http://www.fhi.se/Documents/Vart-uppdrag/andt/narkotika/substanser-under-utredning-110505.pdf

Kaerra
2011-05-29, 16:29
anabolic beast funkade inte alls för mig, blev bara pissnödig så inåt helvete, och mådde dåligt, dessutom smakade den ärligt talat KATTPISS, nä no-xplode där snackar vi grejer, vilket jävla TRYYYCK:D

Gamblern
2011-05-29, 18:43
Ja, på vikter märker du nog skillnad med kreatin, är ett av de få tillskott man faktiskt märker något på vikterna nästan direkt med. Jag menade mer att du blir mer pigg och får mer pump med Anabolic beast än av EAA och Kreatin, eftersom Anabolic beast är en stim-produkt till skillnad från de båda.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=127561 EAA
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194 Kreatin

Kreatin och EAA är väl utmärka tillskott. Stim-produkter tycker jag känns onödiga, men som sagt är det upp till dig. Jag tycker Vip-x eller Jacked-xx är två bra PWO's som jag själv har prövat.

Sammanfattningsvis hade du rekommenderat Kreatin och EAA istället? Jag är mer ute efter så bra resultat som möjligt, ökad muskelmassa och prestationsförmåga. Piggheten blir väl däremot helt slopad om jag tar kreatin då jag läst att man ska undvika koffein när man tar det?
Beslutsångest!!

Gamblern
2011-05-29, 18:44
anabolic beast funkade inte alls för mig, blev bara pissnödig så inåt helvete, och mådde dåligt, dessutom smakade den ärligt talat KATTPISS, nä no-xplode där snackar vi grejer, vilket jävla TRYYYCK:D

Jasså? På vilket sätt mådde du dåligt?
Hur fungerar det här no-xplode då?

Bjern
2011-05-29, 18:49
Sammanfattningsvis hade du rekommenderat Kreatin och EAA istället? Jag är mer ute efter så bra resultat som möjligt, ökad muskelmassa och prestationsförmåga. Piggheten blir väl däremot helt slopad om jag tar kreatin då jag läst att man ska undvika koffein när man tar det?
Beslutsångest!!

Jasså? På vilket sätt mådde du dåligt?
Hur fungerar det här no-xplode då?

Ja. Har hört något liknande om koffein ska motverka kreatin, men har ingen ork att kolla upp studier på det så kan inte säga något säkert.

No-xplode är en stim-produkt, precis Anabolic beast. En sak ska du veta med pwo's, det är så sjukt olika hur de fungerar på folk, det bästa är egentligen att pröva sig fram på egen hand.

Gamblern
2011-05-29, 19:38
Ja. Har hört något liknande om koffein ska motverka kreatin, men har ingen ork att kolla upp studier på det så kan inte säga något säkert.

No-xplode är en stim-produkt, precis Anabolic beast. En sak ska du veta med pwo's, det är så sjukt olika hur de fungerar på folk, det bästa är egentligen att pröva sig fram på egen hand.

Okej, tror jag provat Anabolic Beast då det är billigt och fått en del bra feedback, och om jag inte är nöjd så testar jag EAA+Kreatin istället :)
Tack för hjälpen!

Tvåan
2011-05-29, 20:46
Beast funkar bra för mig. Är helt slut när jag kommer hem från jobbet och det känns direkt en jäkla skillnad efter att jag tagit AB. Får framförallt mycket bättre fokus. Enda nackdelen med produkten är ifall man tar den för nära läggdax. Har vissa gånger fått väldiga sömnproblem då.
Kreatin Monohydrat har jag dock slutat med då jag blev tvungen upp och pissa mitt i nätterna och dessutom gick upp 3-4 kg i vikt. Kändes inte värt det för den lilla effekt jag kände av.

Baler Evans
2011-05-30, 05:16
Tycker den är riktigt anus om jag ska vara helt ärlig, fick bannemej inte mer effekt än vad jag får av apotekets koffein tabbletter! Så jag lägger pengarna där istället...

Kaerra
2011-05-30, 15:18
Jasså? På vilket sätt mådde du dåligt?
Hur fungerar det här no-xplode då?

Jag började känna mig yr, ville kräkas,Blev jätte pissnödig, och kände mig ungefär sjuk utav det..

No-xplode tkr jag ger mer FOKUS, och man orkar betydligt mycket mer, sen tycker jag att det ger en bättre pump i musklerna.. Bara vad jag själv tycker som sagt :)

dannemannen
2011-05-30, 18:29
Anabolic Beast tycker jag ger samma som Jack3D fast med mindre dosering. Alltså klart privärd.

Och jag tycker som du fast tvärtom! Märkligt, är det inte typ samma sak i dom båda pwo'na?

Mauriice
2011-05-31, 20:36
Och jag tycker som du fast tvärtom! Märkligt, är det inte typ samma sak i dom båda pwo'na?

På pappret verkar AB nästan vara en bättre kopia av Jack3d. Har iofs inte testat Jack3d, men skulle bra gärna vilja göra det.

En grej fattar jag dock inte med AB: Sett till innehållet och storleken på doseringen (4gram), hur kan den leverera så pass bra som jag faktiskt tycker att den gör? På 4 gram tycker man ju inte att det kan finnas mycket arginin, beta alanin, eller nått annat gott. Ser man dock till produkter som Hot Blood, där doseringen ligger på hela 20 gram, fattar man att det faktiskt kan innehålla ordentliga mängder goa ämnen som fyller en med pump och energi (den är grym).

På 4 gram kan man väl inte trycka i så mycket? Nån som vet hur det funkar?

dinho88
2011-08-12, 10:27
Hur doserar ni 4g? Har ingen skopa med det måttet och ingen hushållsvåg heller.

rooz
2011-08-12, 10:37
Hur doserar ni 4g? Har ingen skopa med det måttet och ingen hushållsvåg heller.

Ett matskedsmått är ca 4-5G

dinho88
2011-08-12, 16:16
Hur kombinerar ni erat intag med PWO'n och EAA?

Kimkay
2011-08-13, 17:46
Hur kombinerar ni erat intag med PWO'n och EAA?

Pwo 15-30 minuter innan träning, EAA direkt innan.

Fredson
2011-08-14, 16:55
Har kört med både Jack3d och AB och kände då bra mycket mer av Jack3d.
AB gav mig ingenting alls...
Olika människor reagerar olika på olika produkter antar jag.

frozzon
2011-12-05, 20:38
är AB lagligt för hobbygymmare 5/12-2011?

TREX
2011-12-09, 08:15
är AB lagligt för hobbygymmare 5/12-2011?

Ja, bara olagligt vid tävling.

312
2011-12-09, 09:03
Anabolic Beast är sämst, jag gav bort min. Jag fick äta maxdos x 4 för att ens känna något i huvud taget, och det var inte mycket.
Fick ont i magen också.

stridis
2011-12-09, 09:49
Ja, bara olagligt vid tävling.

Otillåtet.

TREX
2011-12-09, 12:16
Otillåtet.

Om det inte är olagligt, hur ska man då testa för det? Får man verkligen frihetsberöva någon för nått som inte ger tid på kåken?

stridis
2011-12-09, 13:50
Om det inte är olagligt, hur ska man då testa för det? Får man verkligen frihetsberöva någon för nått som inte ger tid på kåken?

Idrotten har sitt regelverk. Om du skobbar från testningen räknas det som positivt test(om det inte är OOC-testning och du inte är där du sagt att du skall vara, då gäller lite andra regler).

Sedan så har ju det svenska samhället sina lagar, bara att kolla in narkotikalagstiftningen och dopinglagstiftningen, och praxis.