handdator

Visa fullständig version : Deff


dege13
2011-05-23, 15:33
Hej jag är 17 år och gillar verkligen att träna, så det är ingen slöfock som har problem. Om jag inte har tränat på en dag som jag skulle tränat blir jag grinig och kan inte koncentrera mig på det jag ska göra resten av dagen. Jag brukar träna mellan 4-6 gånger i veckan styrketräning på gym och 2-5 gånger i veckan springnig. Mitt problem är att jag aldrig lyckas få fram det där synliga sixpacket. Man ser att jag har ett magmuskler men det är fortfarande fett över det.
Min längd: 1,85
Min vikt: 85 kg

Jag kan skriva hur mitt förra veckas träning schema såg ut. Jag kör nästan alltid 3x8 på varje övning och sen kör jag ett sista sett på tunga vikter och så mycket jag orkar. Jag kör nästan bara med hantlar och fria vikter för en bättre bål träning. Jag ökar alltid efter varje sett så säg på bänkpress kör jag första setet uppvärmning 50 kg x 8 nästa sett 70 kg x 8 och tredje 80 kg x 8 sedan kör jag med 90 kg x 2-4. Så här såg i alla fall min förra veckas schema ut.

Måndag:
Bröst 4 övningar
Biceps 4 övningar
Triceps 4 övningar
Mage 2 övningar
Springnig 1/2 mil

Tisdag-Vila

Onsdag
Ben 6 övningar
Mage 1 övning
1 mil springnig

Torsdag
Axlar 2 övningar
Underarmar 2 övningar
Rygg 4 övningar
Mage 2 övningar

Fredag
Bröst 4 övningar
Biceps 4 övningar
Triceps 4 övningar

Lördag
Ben 6 övningar
Mage 1 övning
1 mil springnig

Söndag
Axlar 2 övningar
Underarmar 2 övningar
Rygg 4 övningar
1 timme inlinehockey i Hockey hall

Det jag slarvar med är troligtvis min kost brukar käka mycket popcorn på helgerna även dricka en hel del öl, men har dragit ner på senaste tiden. Jag käkar även pizza och liknande någon gång i månaden och sedan brukar vi alltid grilla på helgerna och ha potatisgratäng eller liknande till det. Jag käkar en stor yoghurt tallrik till frukost tillsammans med ett glas kreatine och en cla-kapsel. Sedan käkar jag lunch i skolan där jag tar ganska stora portioner för att kunna orka med dagen. När jag kommer hem brukar jag ta en protein- bar och en frukt och i bland lite glass eller något liknande sött. Sedan käkar jag middag då jag tar stora portioner igen och en cla kapsel till det och emellan detta och kvällsmaten tar jag oftast något mellanmål. Jag känner alltid när jag går in i en butik att jag måste ha något från godis hyllan eller liknande.

De kost tillskott jag tar är:
Kreatine
Weight 80
CLA
Good-life Bars

Till min slutliga fråga. Finns det någon som kan ge mig en guide eller liknande som gör att jag kan förbättra min kost/träning så jag får bort det sista fettet nu till värmen. Finns det något kost tillskott som jag kan ta som är bra eller vad behövs? Säg till om något av det jag skrivit är fel och hur jag ska göra för att det är rätt ge alla synpunkter ni kan jag kommer svara på alla frågor. En sista fråga någon som har tips om hur man kan få bort det sista fettet på brösten för har lite över bröstvårtorna så när det blir varmt blir de lite svullna och kan sticka ut, inte så snyggt...

Tack på förhand

MrJonas
2011-05-23, 15:56
Letar du efter en guide så duger denna I guess...http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881


Annars får du sluta med öl och pizza och dra ner på fett öht. Börja med promenader och löpning också.

Namehere
2011-05-23, 16:15
Oscar?