handdator

Visa fullständig version : Dags att storhandla!


andersw
2003-12-07, 17:07
Hallå,

På tisdag bär det av till sportaffärn för att inhandla kosttillskott.

Hur som hellst, hittils ser min lista ut såhär:

Top Of The Line, Gainer 4kg
Top Of The Line, Whey 80, 1kg

Har tänkt ät gainers efter träning och sen ha Whey-80 som extra tillskott vid mellanmål och annat.

Ska även dra igång en kreatin-kur efter nyår, men det är väl bara onödigt att köpa det redan.

Har ni tips på annat vettigt man kan investera i? L-Glutamin?

Har tränat 2-3 år och gjort en del övningar men det börjar stanna av, så jag tänkte ta en lite vila och sen köra igång ordentligt med bättre kost.


//Anders

Spike
2003-12-07, 17:10
Börja med gainer och protein och få dess "boost" ihop med nystarten av din träning med bättre kost. Sen när den avtar och du vill ha en ny, köp kreatinet. Bränn inte alla broar på en gång så kommer du längre i längden :D

lauria
2003-12-07, 19:01
Originally posted by andersw
Hallå,

På tisdag bär det av till sportaffärn för att inhandla kosttillskott.

Hur som hellst, hittils ser min lista ut såhär:

Top Of The Line, Gainer 4kg
Top Of The Line, Whey 80, 1kg

Har tänkt ät gainers efter träning och sen ha Whey-80 som extra tillskott vid mellanmål och annat.

Ska även dra igång en kreatin-kur efter nyår, men det är väl bara onödigt att köpa det redan.

Har ni tips på annat vettigt man kan investera i? L-Glutamin?

Har tränat 2-3 år och gjort en del övningar men det börjar stanna av, så jag tänkte ta en lite vila och sen köra igång ordentligt med bättre kost.


//Anders




Låter bra det, jag köra nu whey-80, kreatin monohydrat, fiskolja (omega3) och vitamin/mineral och det funkar bra för mig, personligen så tycker jag att det räcker. Men tänk på att äta ohygliga mängder med mat, du vet det finns inte ett kosttillskott i världen som kan ersätta mat... :bpump: :eating: :whipped:


///Tobbe