handdator

Visa fullständig version : kan man ta dessa saker?


Renner
2011-05-19, 13:28
Tjena, jag undrar om jag kan göra såhär?:

Innan träning tänkte jag börja ta : "No Xplode"
Efter träning tar jag: "3 Phase protein"

Och varje morgon och kväll tar jag omega 3 tabletter.

har ni några andra förslag på detta? vore najs att få veta vad ni tycker (inga dryga kommentarer bara)

Kimball
2011-05-19, 13:36
Hur länge har du tränat? Det är inga problem med tillskotten, men mitt ringa förslag vore att skippa PWO:n (no xlode) om du precis börjar träna. Det kan man senare lägga in för extra kickar till träningspass om man vill.

Förutom att 3 Phase Protein var lite onödigt dyrt är det inga problem med det heller.

Omega 3 skadar inte heller, speciellt om man är lite dålig på att äta livsmedel med god fettsammansättning.

Keep it simple osv.

Renner
2011-05-19, 13:52
Jag tränar i stort sett upp till 6 dagar i veckan, och jag har vart aktiv på gymmet i kanske 5 månader eller så, dock så har jag inte tränat 6 gånger i veckan under 5 månader... men lite fram och tillbaka.
Hur länge har du tränat? Det är inga problem med tillskotten, men mitt ringa förslag vore att skippa PWO:n (no xlode) om du precis börjar träna. Det kan man senare lägga in för extra kickar till träningspass om man vill.

Förutom att 3 Phase Protein var lite onödigt dyrt är det inga problem med det heller.

Omega 3 skadar inte heller, speciellt om man är lite dålig på att äta livsmedel med god fettsammansättning.

Keep it simple osv.

Grotesk
2011-05-19, 15:04
Hur länge har du tränat? Det är inga problem med tillskotten, men mitt ringa förslag vore att skippa PWO:n (no xlode) om du precis börjar träna. Det kan man senare lägga in för extra kickar till träningspass om man vill.

Förutom att 3 Phase Protein var lite onödigt dyrt är det inga problem med det heller.

Omega 3 skadar inte heller, speciellt om man är lite dålig på att äta livsmedel med god fettsammansättning.

Keep it simple osv.

What he said.