handdator

Visa fullständig version : 25 kilo muskler


FlexOnline
2003-12-06, 00:18
Haha en kul grej bara...detta e mina framsteg på 6 år..från 65 kilo till 100..reservation for 10 kilo fett just nu.så 25 kilo muskler typ...det blir...4 kilo per år nåt? :kickass: :notme:

jOLTi
2003-12-06, 00:22
du är lätt min idol! :bow:

AFanatic
2003-12-06, 00:22
Sweet as candy :D :em:

Munter
2003-12-06, 00:30
Bra jobbat lillen.

Castro
2003-12-06, 00:35
Fantastiskt bra! :thumbup:
Men hur många kilon ökade du de första åren om ditt snitt ligger på 4 kg muskelmassa? Man har ju fått höra att desto närmare man kommer sitt genetiska max, desto svårare blir det att bygga massa. Hur stämmer det in på dig?

Hur som helst :kickass:

FlexOnline
2003-12-06, 00:39
Originally posted by Castro
Fantastiskt bra! :thumbup:
Men hur många kilon ökade du de första åren om ditt snitt ligger på 4 kg muskelmassa? Man har ju fått höra att desto närmare man kommer sitt genetiska max, desto svårare blir det att bygga massa. Hur stämmer det in på dig?

Hur som helst :kickass:

Om jag minns rätt så gick jag upp ca 12 kilo de forsta 2 åren...6 till andra kanske...mycket tomvikt också dvs vätska,kreatin,fett osv....nu e jag väl glad om jag går upp 1kilo muskler per år...

Medusa
2003-12-06, 00:50
Satan!
:eek:

Jag är imponerad, måste vara en av de bästa ökningar jag någonsin har sett!

Fortsätt då! :thumbup:

AdrenalineRush
2003-12-06, 00:54
jag ser ingen skillnad! :booty:

man kan inte tro att det är du på båda bilderna... skitbra ökning :hbang:

Karl_alfred
2003-12-06, 01:00
fortsätt med det du gör för det är rätt:thumbup:

Kero
2003-12-06, 01:03
inte illa :thumbup:

Mago
2003-12-06, 06:21
Kuuuung :kickass: <-- Konstruktiv kritik

GhostFace
2003-12-06, 08:01
Vad är det för "bulle" på magen du har fått???!

F.ö. hårt kämpat- 25 kg kroppsvikt på 6 år! :hbang:

Heimdahl
2003-12-06, 10:03
Holy dog shit! Ursäkta det grova språket.

Dwag
2003-12-06, 10:13
Bra jobbat... ligger många timmar bakom den massan.

Nu är det bara du hoppar upp på scen 2004:thumbup:

FlexOnline
2003-12-06, 10:28
Originally posted by GhostFace
Vad är det för "bulle" på magen du har fått???!

F.ö. hårt kämpat- 25 kg kroppsvikt på 6 år! :hbang:

Det kallas fett....:smash:

GhostFace
2003-12-06, 11:17
Originally posted by FlexOnline


Det kallas fett....:smash:

Jasså fet....:D

davve
2003-12-06, 11:26
riktigt stabilt :thumbup:

isakssonmartin
2003-12-06, 13:41
ja du lär ju lätt bli ett stort namn i byggar kretsar i framtiden med tanke på att du är rätt lång men ändå har en sån JÄVLA MASSA!!

tror vi har en sm vinnare här faktisk. kör hårt mannen

ivandrago
2003-12-06, 13:56
mycket imponerande!! :hbang: :kickass: :thumbup:

Spec^
2003-12-06, 19:25
Originally posted by GhostFace
Vad är det för "bulle" på magen du har fått???!



Hehe! Tänkte på detsamma :booty:

Skaplig skillnad annars.. grym skillnad :devil:

Wilson
2003-12-06, 21:37
mother fucker... inte illa!:kickass:

Hampe
2003-12-06, 21:39
Originally posted by jOLTi
du är lätt min idol! :bow:

min me! :hbang:

lauria
2003-12-06, 22:43
OJDÅ!!!!!!!!!!!:eek: :eek: det va den brutalaste ökningen som jag nånsin har sett, hur har du lagt upp det med kosttillskott, reps mm??
Mycket bra jobbat... :thumbup: :thumbup:

///Tobbe

FlexOnline
2003-12-07, 20:00
Lånat dig.cam. Lite bättre än en skuggig webbcam-bild. Finns inget annat o gora än o posta bilder på kolo....

Nuvarande stats:
===100 kilogram fet gris===
:eating:

Biceps:47(kalla) 49 pump
Brost:118
Lår:70
Vad:43
Midja:92(bra lr hur?)

Herkulez
2003-12-07, 20:01
riktigt bra form på biccerna....dom ser då garanterat större ut än vad måttbandet säger:hbang:

Castro
2003-12-07, 20:36
Jag trodde att du hade en AST shaker, men nu ser jag ju att man kan bli så där stor även med Twinlabs. Jävligt tur för mig, då jag har 3 st här hemma. :D

Herkulez
2003-12-07, 20:36
lol @ castro :D

lauria
2003-12-07, 22:05
Sjukt stora armar!!! Ser grymmt bra ut, det skulle inte va fel att få vara så grov :D och måtten var bra, låter bra symetriskt ut, dax att kliva upp på scen snart?

///Tobbe

subliminal
2003-12-08, 01:53
Originally posted by Castro
Jag trodde att du hade en AST shaker, men nu ser jag ju att man kan bli så där stor även med Twinlabs. Jävligt tur för mig, då jag har 3 st här hemma. :D

:cryout: :cryout: Fan, jag har både en AST-shaker och en från Twinlab men inte hjälper det mig, då jag nog är svagast av alla här. Det kanske är så att jag har för få, kanske inte räcker med en av varje. :confused:

OnT: Flex ser massiv ut. :bpump:

Wilson
2003-12-08, 01:59
:thumbup: deffad å brutalt stor!

AdrenalineRush
2003-12-08, 07:38
ser ju asbra ut! :kickass:
vad är dina mål?? ska du bulka vidare o växa eller ska du deffa?

FlexOnline
2003-12-08, 09:59
Originally posted by AdrenalineRush
ser ju asbra ut! :kickass:
vad är dina mål?? ska du bulka vidare o växa eller ska du deffa?

Bulka i 5 år till..sen chocka alla på Mr Olympia

daja
2003-12-08, 10:03
Mycket imponerande!!

Kör hårt!

:kickass:

Jet
2003-12-08, 10:22
Fyfan, du kanske skulle vilja hjälpa mig?

Hur lägger du upp ditt intag av tillskott?

Eftersom du är ren, kanske du har en framtid inom NBBA(Natural Bodybuilding Association)?

FlexOnline
2003-12-08, 10:41
Originally posted by Jet
Fyfan, du kanske skulle vilja hjälpa mig?

Hur lägger du upp ditt intag av tillskott?

Eftersom du är ren, kanske du har en framtid inom NBBA(Natural Bodybuilding Association)?

Forstår att du e driver med mig men jag dricker Triple Whey efter träningen/morgonen, Protec innan läggdags,kreatin just nu,glutamin,multivitamin o Omega 3....plus en jävla massa mat,mest ris tonfisk, mycket lovbiff, kesella mm

Kor tungt just nu,fast fick ont i axeln nyss igen..så jag ska till Idrottsläkarn nu igen o konsultera om kortison/operation:furious:

Jet
2003-12-08, 10:44
Varför skulle jag driva med dig?

Originally posted by FlexOnline


Forstår att du e driver med mig men jag dricker Triple Whey efter träningen/morgonen, Protec innan läggdags,kreatin just nu,glutamin,multivitamin o Omega 3....plus en jävla massa mat,mest ris tonfisk, mycket lovbiff, kesella mm

Kor tungt just nu,fast fick ont i axeln nyss igen..så jag ska till Idrottsläkarn nu igen o konsultera om kortison/operation:furious:

Freestyle
2003-12-08, 10:44
Aldrig funderat på NBBA(Natural Bodybuilding Association)? Måate ju vara bland de bästa man kan vinna innom BB. om nu tester genomförs regelbundet.

FlexOnline
2003-12-08, 10:56
Originally posted by Freestyle
Aldrig funderat på NBBA(Natural Bodybuilding Association)? Måate ju vara bland de bästa man kan vinna innom BB. om nu tester genomförs regelbundet.

Nej däremot AF....tänkte tom forsoka mig på sm-kval i maj...men nu fittar sig hor-axeln igen...

Snapphanen
2003-12-08, 10:58
ser jävligt snyggt ut.. hoppas allt löser sig

yxmannen
2003-12-08, 13:54
Originally posted by FlexOnline


Nej däremot AF....tänkte tom forsoka mig på sm-kval i maj...men nu fittar sig hor-axeln igen...

Hur ligger du till i dips och chins i nuläget? :naughty:

Fartman
2003-12-08, 14:50
ma du är grym, jag är mäkta imponerad.. stor och grov men samtidigt i god form! :hbang:

FlexOnline
2003-12-08, 17:29
Originally posted by yxmannen


Hur ligger du till i dips och chins i nuläget? :naughty:

Din vise yxman! Just nu:13 strikta chins vid en kroppsvikt på 100 med 10 kilos påhäng...behåller jag styrkan så borde 20-25 tävlingsstrikta inte vara omojligt i tävlingsform...dips=inga...(axelskada)....dips får läggas på is...kan inte träna på det...vid ev tävling får det bära lr brista...problemet for mig är djupet på dipsen när mr ARNE PERSSON domer...utan att ta hänsyn till att folk e byggda på olika sätt, hoppas han läser detta den gubben...med den erfarenhet han har så borde fan ha kunskapen att djupa dips inte är nyttigt for axelleden,SPECIELLT inte for de som redan har problem....inte sjyssta tävlingsregler:cryout:

yxmannen
2003-12-08, 17:45
Originally posted by FlexOnline


Din vise yxman! Just nu:13 strikta chins vid en kroppsvikt på 100 med 10 kilos påhäng...behåller jag styrkan så borde 20-25 tävlingsstrikta inte vara omojligt i tävlingsform...dips=inga...(axelskada)....dips får läggas på is...kan inte träna på det...vid ev tävling får det bära lr brista...problemet for mig är djupet på dipsen när mr ARNE PERSSON domer...utan att ta hänsyn till att folk e byggda på olika sätt, hoppas han läser detta den gubben...med den erfarenhet han har så borde fan ha kunskapen att djupa dips inte är nyttigt for axelleden,SPECIELLT inte for de som redan har problem....inte sjyssta tävlingsregler:cryout:

Schyssta chins. :thumbup: Det kommer säkerligen bli 20+ om du drar ner dig till runt 90. Ja, den där axelskadan är fan inte bra alltså. Eftersom du bråkar med Arne här inne så kommer han nog kräva att du snuddar marken med hakan när du kör dips, det ska ju vara en klar markering under 90. Ytterlägena är halvroliga att markera om man har problem med axlar el dylikt. Annars ser det kanon ut som sagt. :thumbup:

Vic
2003-12-08, 20:20
Originally posted by FlexOnline


Nej däremot AF....tänkte tom forsoka mig på sm-kval i maj...men nu fittar sig hor-axeln igen...

Är du inte snäppet för stor för AF? Du behöver inte skala bort så mycket fett för AF heller så du kommer ju se ut som en oxe jämfört med dom andra tallarna, fast jag kan ju ha fel.

Har du föresten prövat på och maxa i chinsen? det är en rätt så rejäl skilldnad på att köra tio rep med och vikt och maxa utan vikt?

För övrigt, :thumbup:

FlexOnline
2003-12-08, 20:43
Originally posted by Vic


Är du inte snäppet för stor för AF? Du behöver inte skala bort så mycket fett för AF heller så du kommer ju se ut som en oxe jämfört med dom andra tallarna, fast jag kan ju ha fel.

Har du föresten prövat på och maxa i chinsen? det är en rätt så rejäl skilldnad på att köra tio rep med och vikt och maxa utan vikt?

För övrigt, :thumbup:

Hur e skilldnaden menar du med/utan vikt? Sist jag maxade utan vikt klarade jag 18 st utan vikt

lauria
2003-12-08, 21:19
Vilket kreatin & glutamin kör du på??? och va hade du för mått när du började träna?:bpump: :bpump:


////Tobbe

Jorgen
2003-12-08, 22:01
Djupa dips är inga problem. Det beror på hur du utför dom. På tävling så kollas vinkeln i armbågsleden. Lutar du dig framåt när du gör dips så blir det en större belastning på axlarna. Kör du rakare så kan du gå hur djupt som helst utan att det känns.

//jörgen

FlexOnline
2003-12-09, 02:12
Originally posted by Jorgen
Djupa dips är inga problem. Det beror på hur du utför dom. På tävling så kollas vinkeln i armbågsleden. Lutar du dig framåt när du gör dips så blir det en större belastning på axlarna. Kör du rakare så kan du gå hur djupt som helst utan att det känns.

//jörgen

FEL! SUpraspinatus senan som loper bla på axelns framsida hamnar i en ytterst obekväm position...o personer m "inklämningssyndromet" som jag ex..får problem, raka som framåtlutande dips

FlexOnline
2003-12-09, 02:16
Originally posted by lauria
Vilket kreatin & glutamin kör du på??? och va hade du för mått när du började träna?:bpump: :bpump:


////Tobbe

Eiselt o twinlab tycker jag e bra..ingen aning..30 i armar kanske:naughty: ..65 kilo stork

rymdrattan
2003-12-09, 02:16
Haha, jag fick pisk av spinkoo för några månader sen för att jag
inte tyckte att du hade en snygg fysik :laugh:

Men jaja, bra jobbat är det iaf :thumbup:

FlexOnline
2003-12-09, 02:54
Originally posted by rymdrattan
Haha, jag fick pisk av spinkoo för några månader sen för att jag
inte tyckte att du hade en snygg fysik :laugh:

Men jaja, bra jobbat är det iaf :thumbup: ¨

Alla kan inte ha lika fina linjer som dig:thumbup:
Men jag kämpar på...du får stå ut med mig helt enkelt:(

lauria
2003-12-09, 10:06
Hehe okej, du ha öka nästan 30 cm då :thumbup: grymt!!!

rymdrattan
2003-12-09, 14:29
Originally posted by FlexOnline
¨

Alla kan inte ha lika fina linjer som dig:thumbup:
Men jag kämpar på...du får stå ut med mig helt enkelt:(

Haha, nä d lungt, alla ser ju olika bra ut ;)

Action
2003-12-09, 14:43
Originally posted by FlexOnline
¨

Alla kan inte ha lika fina linjer som dig:thumbup:
Men jag kämpar på...du får stå ut med mig helt enkelt:(

rymdråttan har ju grym symmetri.... Inga muskler ngnstans alls.... :D :D

Förresten Flex: Hoppas din axel inte pajar ihop helt o det blir operation.. Så ses vi i vår på SM.. :D

rymdrattan
2003-12-09, 14:46
Originally posted by Action


rymdråttan har ju grym symmetri.... Inga muskler ngnstans alls.... :D :D

Förresten Flex: Hoppas din axel inte pajar ihop helt o det blir operation.. Så ses vi i vår på SM.. :D

hehe, vilken oändlig humor du har ;)

FlexOnline
2003-12-09, 17:29
Originally posted by Action


rymdråttan har ju grym symmetri.... Inga muskler ngnstans alls.... :D :D

Förresten Flex: Hoppas din axel inte pajar ihop helt o det blir operation.. Så ses vi i vår på SM.. :D


Dags o deleta lite PM-meddelanden?

Wilson
2003-12-09, 17:39
Originally posted by lauria
Hehe okej, du ha öka nästan 30 cm då :thumbup: grymt!!!

eeh.. han har väöl inte 60 i armar? :confused: 47 cm hade han ju....
Flex.. kan itne va många som vågar kaxa mot dig med den fysiken:) du lär ha respekt om du är ute bland folk...

Niwssen
2003-12-09, 18:08
Wilson >> Tror att du fått innebörden av respekt om bakfoten

Ankarby
2003-12-09, 19:01
Originally posted by Niwssen
Wilson >> Tror att du fått innebörden av respekt om bakfoten

Nedå, bara banka ner dem om de moppsar :D

Karl_alfred
2003-12-09, 19:34
Originally posted by Niwssen
Wilson >> Tror att du fått innebörden av respekt om bakfoten

håller med.

Grisen
2003-12-09, 19:49
Helvetet vilken fysik! Hur stark är du? Böj, bänk, marklyft, militärpress osv.

Mago
2003-12-09, 19:56
Jävligt grym! :D

Och klart han kan få respekt på stan.. respekt att han lyckats bygga upp sin kropp så bra. :)

yxmannen
2003-12-09, 20:03
Respekt på stan!!! Yeah!! Fett med mycket respekt på stan! Fan tänk om man kunde få lite respekt på stan. Det skulle vara hyfsat häftigt att bli respekterad på....stan!Respekt!Respekt respekt! Respekt..... på stan!!!!Word up!!:thumbup: :thumbup: :thumbup:

DiZi
2003-12-09, 20:06
Originally posted by Mago
Jävligt grym! :D

Och klart han kan få respekt på stan.. respekt att han lyckats bygga upp sin kropp så bra. :)

Plus att han har så mycket muskler :D finns folk som blir mörkrädda när dom stöter på en kille som honom!
KEEP UP THE GOOD JOB & :kickass:

FlexOnline
2003-12-09, 20:30
Originally posted by yxmannen
Respekt på stan!!! Yeah!! Fett med mycket respekt på stan! Fan tänk om man kunde få lite respekt på stan. Det skulle vara hyfsat häftigt att bli respekterad på....stan!Respekt!Respekt respekt! Respekt..... på stan!!!!Word up!!:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Instämmer med mr Yxa!!! Den enda egentliga anledningen att jag tränar är att jag ska kunna gå på stan..har en t-shirt med en bild på min kropp..sen går jag in i folk....alla ber om forlåtelse o bugar........En annan väldigt viktig aspekt i träningen är ju moment "BEACH"....just nu är målet "BEACH 2004"..:laugh:

Ankarby
2003-12-09, 20:41
hehe

Wilson
2003-12-09, 21:31
hmmm.. med respekt menade jag att man skulle undvika mer bråk ifall man är skitbiffig. Det är väl inget konstigt med det? Nog fan ger sig folk hellre på en kille som är spinkig än en som är det motsatta?:confused:
Man vill ju undvika bråk så mycket som möjligt!
jag försåtr inte vad ni tajfsar om....

Mago
2003-12-09, 21:41
Gubbar och gummor har nån uppfattning om att vi unga har nån missvisad uppfattning om vad respekt innebär. De tror att vi tror att respekt är när man är rädd för någon. :)

Oj, spamm av tråd. :) Bäst jag ger lite kritik, grymma armar! :hbang:

FlexOnline
2003-12-09, 21:47
Respekt är när man hjälper 90 åriga Rut over gatan, eller ger träningstips till 14 åriga finniga nyborjar-Mika på gymmet!:kickass:

Mindek
2003-12-09, 21:53
Originally posted by Wilson
hmmm.. med respekt menade jag att man skulle undvika mer bråk ifall man är skitbiffig. Det är väl inget konstigt med det? Nog fan ger sig folk hellre på en kille som är spinkig än en som är det motsatta?:confused:
Man vill ju undvika bråk så mycket som möjligt!
jag försåtr inte vad ni tajfsar om....


Att vara rädd för någon är inte detsamma som at respektera honom...

Stora muskler kan likväl leda till MER bråk. Att spöa upp nån liten klenis ger ingen "respekt" i bråkiga kretsar, att spöa 100 kgs anabolakillen gör kanske det...

Är du asbiffig slipper du nog bråk förstås. Har för mig att M. Samuelsson har sagt nåt om att folk slutade jiddra när han passerade 130 kg eller så...

Well well, åter till ämnet... En tråd som denna borde ge en hel del motivation till nybörjare så :thumbup: :thumbup: Flex...

Wilson
2003-12-09, 22:29
Att ha respekt för någon/något, är att ha rädsla. Alltså kan man få respekt genom att vara muskulös eftersom folk kan bli rädda för dig.

Jorgen
2003-12-09, 22:35
Originally posted by Wilson
Att ha respekt för någon/något, är att ha rädsla. Alltså kan man få respekt genom att vara muskulös eftersom folk kan bli rädda för dig.
Är du seriös eller?
Skall nog skaffa mig en big badass gun (zone my man) isåfall så man kan få lite respekt. :rolleyes:

//jörgen

davve
2003-12-09, 22:51
Wilson: :laugh:
Låter som du tränar för att få respekt?

Flex:
Grym fysik, verkar ju göra något rätt...
:thumbup:

Wilson
2003-12-09, 23:00
Jag ville bara definiera ordet respekt. Det e väl fan vad man kan missuppfattas på internet :insane:

Bara för att jag sa att man kan få respekt genom att vara muskulös, betyder det givetvis inte att jag själv tränar för att få respekt!!

herregud vad folk kan förvränga saker :MrT:

Hermes
2003-12-09, 23:15
re,spekt s. -en aktning, vördnad

Inte

re,spekt s. -en rädsla, häftighet på stan

Grym kropp föresten :hbang:

Munter
2003-12-09, 23:37
Originally posted by Mago
...Och klart han kan få respekt på stan.. Hahah :D

Mago
2003-12-09, 23:44
vafan :)

nordlander
2003-12-10, 01:00
bara jag som reagerar på att du har samma frisyr på "efter" bilden som den du har som avatar?

måste ju också säga att det ser bra ut...nice utveckling

Fartman
2003-12-10, 01:01
respekt får man när man kör bentley, har stora muskler, guldkjeda runt halsen, guldklocka, armani-kostym och rullar med tusingar i fickorna... BIG PIMPIN! :D

heltzonicka
2003-12-10, 04:39
fy fan vad grym du är flex!!!

Ladd
2003-12-10, 08:54
Originally posted by lauria
[Bjag nånsin har sett, hur har du lagt upp det med kosttillskott, reps mm??


///Tobbe [/B]

ska rätta till din mening lite kostillskott o prepps menar du eller?

;)

// Ladd

Herkulez
2003-12-10, 09:26
Originally posted by Ladd


ska rätta till din mening lite kostillskott o prepps menar du eller?

;)

// Ladd :rolleyes: :D

FlexOnline
2003-12-10, 09:34
Originally posted by Ladd


ska rätta till din mening lite kostillskott o prepps menar du eller?

;)

// Ladd

Smartve...

Action
2003-12-10, 09:39
Har raderat alla PM nu..... så hit me again!

Snubben
2003-12-10, 16:41
:kickass:



:bow:

Fridolf
2003-12-10, 16:49
du ser brutal ut. vävligt bra armar ser du ut o ha.
du ser kanske ut o sakna lite massa på nedre delen av pecsen men de kanske bara ser ut så på bilderna. annars så har du en fysik som ja skulle äta bajs för att få.

emlo
2003-12-10, 17:12
Originally posted by nordlander
[B]bara jag som reagerar på att du har samma frisyr på "efter" bilden som den du har som avatar?


Varför överge ett vinnande koncept? ;)


Flex --> RIKTIGT grymt :hbang:


Jag vill också ha 25 kg muskler. För en brud på 95 kg måste väl ändå inge riktig RESPEKT!?! Jag kan riktigt se framför mig hur folk lämnar plats åt mig när jag går genom stan! :kickass:

Fartman
2003-12-10, 17:47
Originally posted by Fridolf
du ser brutal ut. vävligt bra armar ser du ut o ha.
du ser kanske ut o sakna lite massa på nedre delen av pecsen men de kanske bara ser ut så på bilderna. annars så har du en fysik som ja skulle äta bajs för att få.

om jag inte misstar mig så har han nån slags axelskada eller så så att pressövningar för bröstet går bort..
flex?

FlexOnline
2003-12-10, 19:18
Originally posted by Fartman


om jag inte misstar mig så har han nån slags axelskada eller så så att pressövningar för bröstet går bort..
flex?


Stämmer! Inga pressar whatsoever....cablekross m max 25kilo strikt +pullovers är det jag kor....Jävla skit....därfor har jag världens fulaste pattar..men men...ska borja specifik rotatorcuff träning snart....få se om d hjälper.

aliquis
2003-12-10, 21:33
Originally posted by Wilson
hmmm.. med respekt menade jag att man skulle undvika mer bråk ifall man är skitbiffig. Det är väl inget konstigt med det? Nog fan ger sig folk hellre på en kille som är spinkig än en som är det motsatta?:confused:
Man vill ju undvika bråk så mycket som möjligt!
jag försåtr inte vad ni tajfsar om....

Hur ofta hamnar man i bråk om man inte ber om det då? oavsett kroppsstorlek?

(gäller inte barn)

även jag får väl tillägga att det ser bra ut.

Wilson
2003-12-10, 23:55
Originally posted by aliquis


Hur ofta hamnar man i bråk om man inte ber om det då? oavsett kroppsstorlek?

(gäller inte barn)

även jag får väl tillägga att det ser bra ut.
du lever i en önske-värld...
hmmm överallt i malmö kan du bli nerslagen utan anledning....tex

Jarod
2003-12-11, 00:04
Originally posted by Ladd


ska rätta till din mening lite kostillskott o prepps menar du eller?

;)

// Ladd

Muahahahaha!! Den får du en guldstjärna i kanten för, Ladd! :D

FlexOnline
2003-12-11, 00:31
Originally posted by Jarod


Muahahahaha!! Den får du en guldstjärna i kanten för, Ladd! :D

plus en avsugning av Jarod a k a MR PIZZA-VÅRTGÅRD

Jarod
2003-12-11, 00:41
Nämen oj! Vilken häftig replikering du gjorde där, FettOnLine...:D

FlexOnline
2003-12-11, 01:02
Originally posted by Jarod
Nämen oj! Vilken häftig replikering du gjorde där, FettOnLine...:D


Alltså ledsen.....orkar inte sänka mig till din nivå mr Tefats-vårta

Snapphanen
2003-12-11, 01:08
hahahhaa.. fet nivå!!!111!1!1!!!!!!

Jarod
2003-12-11, 01:10
Det är lugnt, Flex... Alla vet att du menar "höjja" dig till min nivå.... Jag menar - gör en sökning på alla dina inlägg i "Medlemsbilder"-kategorin så förstår nog alla var din sk. "nivå" ligger...

Fast iofs...snart kommer nog Vic - to the rescue... :cool:

FlexOnline
2003-12-11, 01:13
Originally posted by Jarod
Det är lugnt, Flex... Alla vet att du menar "höjja" dig till min nivå.... Jag menar - gör en sökning på alla dina inlägg i "Medlemsbilder"-kategorin så förstår nog alla var din sk. "nivå" ligger...

Fast iofs...snart kommer nog Vic - to the rescue... :cool:


JAROD....du e min idol...går det att beställa din autograf?? Forresten vart tränar du? Måste komma o fotografera mig m dig!

Herkulez
2003-12-11, 08:02
Glöm inte att göra en tummen upp pose bara:thumbup:

DiZi
2003-12-11, 08:32
Originally posted by Herkulez
Glöm inte att göra en tummen upp pose bara:thumbup:

Nej precis, se till att göra det nu!!! :cheers:

lauria
2003-12-11, 21:29
Flex: Jag såg en bild på dig nån stans här på forumet, du va ganska deffad, körde en dubbel biceps fram i från, och hade nån väst på dg, och du hade solglasögon... Skulle du kunna lägga upp den bilden här för att ja ska visa en brorsan den?


:thumbup: :thumbup:



///Tobbe

davve
2003-12-11, 22:13
Originally posted by lauria
Flex: Jag såg en bild på dig nån stans här på forumet, du va ganska deffad, körde en dubbel biceps fram i från, och hade nån väst på dg, och du hade solglasögon... Skulle du kunna lägga upp den bilden här för att ja ska visa en brorsan den?


:thumbup: :thumbup:



///Tobbe

Du ska inte starta en FlexFanclub när du ändå håller på :D :thumbup:

FlexOnline
2003-12-11, 22:41
jag e en jävla bild-clown...:em:

FlexOnline
2003-12-11, 22:48
9

Kero
2003-12-11, 23:02
ser grymt ut! får man fråga vad du mäter runt bröst samt midja?

FlexOnline
2003-12-11, 23:10
Originally posted by Kero
ser grymt ut! får man fråga vad du mäter runt bröst samt midja?

Vad sägs om o läsa trådhelvetet?;)

aliquis
2003-12-12, 00:25
Originally posted by MrT
Du har uppenbarligen inte varit i Rinkeby, Flemingsberg eller Fittja? Där spelar det ingen roll hur stor/liten du är - de börjar iaf bråka med dig. Ungar på ~12 bast går runt och viftar med sina butterflyes och nu på sistone verkar de inte ens dra sig för att använda dessa :(

Nopp, låter ju förjävligt. Är "dom" nöjda med samhället dom skapar? Inte dags att försöka styra upp det innan det är försent? Vilket det säkert redan har varit sedan en 20-25år tillbaka....

Allan
2003-12-12, 08:51
Visa lite respekt - vad som händer i Flempan eller Rinkeby har inget att göra i den här tråden. Håll er till ämnet!

allan

Kero
2003-12-12, 17:35
Originally posted by FlexOnline


Vad sägs om o läsa trådhelvetet?;)

ahh nu ser jag. hade tydligen missat den posten

lauria
2003-12-13, 00:44
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:


///Tobbe

ulf
2003-12-18, 23:29
jag vill bil som du mannen. Kan du hjälpa mig. Alltså när du vägde 65 kilo för 6-7 år sedan h/din beundrare

Herkulez
2003-12-19, 12:34
knULF...........the man with a mission :rolleyes:

Action
2004-06-11, 18:56
FlexOnline min idol.. den här tråden hade varit död länge så jag tänkte bara liva upp den lite......

:D ;)

Jävla armar du har alltså... har du fått dem genom o pumpa med så lätta vikter.. har bildbevis här...

Kwon
2004-06-11, 19:15
Originally posted by Wilson
Att ha respekt för någon/något, är att ha rädsla. Alltså kan man få respekt genom att vara muskulös eftersom folk kan bli rädda för dig.

Tror du missuppfattat det hela här Wil! :)

Respekt och Rädsla är två helt olika saker!

Respekt är någonting positivt, dvs du respekterar någon av egen fri vilja pga tex att du anser personen vara ett föredöme inom olika aspekter.

Man kan se upp till en person eller helt enkelt tycka att den personen är en bra människa som har bra egenskaper och gör bra saker.

Rädsla är någonting helt annat, en negativ känsla när man känner sig hotad, rädd eller tvingad till någonting. Man kan tex vara rädd för någon på grund av olika skäl.

-

Att man skall respektera de äldre har ingenting med rädsla att göra! Såvida man inte är rädd för pensionärer! :)

Folk respekterar inte Arnold för att de är rädda för honom utan för att de ser upp till honom och anser han ha bra egenskaper(Stark Vilja både i träning och annat).

De kan se upp till honom eftersom han lyckats,kommit långt tack vare sin driftighet.

ivandrago
2004-06-11, 20:14
offtopic: flex jobbar du som ordningsvakt? Tycker mig ha sett dig!

FlexOnline
2004-06-11, 21:39
Originally posted by ivandrago
offtopic: flex jobbar du som ordningsvakt? Tycker mig ha sett dig!

Var har du sett mig? Har stått som entrevärd nån gång...

lauria
2004-06-11, 22:38
Originally posted by davve


Du ska inte starta en FlexFanclub när du ändå håller på :D :thumbup:



Nej

Wilson
2004-06-11, 22:40
Originally posted by Kwon


Tror du missuppfattat det hela här Wil! :)

Respekt och Rädsla är två helt olika saker!

Respekt är någonting positivt, dvs du respekterar någon av egen fri vilja pga tex att du anser personen vara ett föredöme inom olika aspekter.

Man kan se upp till en person eller helt enkelt tycka att den personen är en bra människa som har bra egenskaper och gör bra saker.

Rädsla är någonting helt annat, en negativ känsla när man känner sig hotad, rädd eller tvingad till någonting. Man kan tex vara rädd för någon på grund av olika skäl.

-

Att man skall respektera de äldre har ingenting med rädsla att göra! Såvida man inte är rädd för pensionärer! :)

Folk respekterar inte Arnold för att de är rädda för honom utan för att de ser upp till honom och anser han ha bra egenskaper(Stark Vilja både i träning och annat).

De kan se upp till honom eftersom han lyckats,kommit långt tack vare sin driftighet.

*WRONG!*
Det finns ju olika betydelser av ordet "respekt".
:)
ur en synonymordbok:
"respekt
aktning, vördnad, omtanke, hänsyn, högaktning; prestige, anseende, uppskattning, erkännande, förtroende; auktoritet, pondus, myndighet; fruktan,rädsla"
(motsatsord: respektlöshet, ringaktning)

Kwon
2004-06-11, 23:12
Synonymordboken har FEL uppfattning om respekt! :)

De jag respekterar har jag högaktning för!

Respekt är någonting positivt, rädsla någonting negativt.

Det jag är rädd för visar jag ingen högaktning eller uppskattning, enbart rädsla!

Dessa ord skall du förknippa med respekt Wil (och jag anser att alla andra människor i dagens samhälle också skall göra det!)

Aktning, vördnad, omtanke, hänsyn, högaktning; anseende, uppskattning, förtroende.

Stryk Rädsla ur den där boken Wil!

Jag antar att det här med att Rädsla inger respekt har något att göra med något som hänt dig ute på krogen eller i miljön där du bor?

Är dom rädda för mig så vågar ingen ge sig på mig?

I vissa miljöer är det möjligt att vissa människor tänker, kan jag inte bli älskad , så kan jag bli hatad!

Tyvärr så försöker många få respekt i dagens samhälle genom att just få folk att bli rädda för en, men det är fel!

Det är enbart rädsla som enbart falsk respekt!

Sann respekt får du genom att vara en föredömlig person som folk tycker har bra egenskaper, gör bra saker och på så sätt kan få förtroende och uppskattning!

Wilson
2004-06-11, 23:30
hehe så synonymordboken har fel? du kan slå upp det i andra böcker för att se vad ordet står för.

Jag talar inte om om mig. Jag tränar givetvis inte för att folk ska bli rädda för mig:D

Vill du så ka ndu ta denna diskussionen nån annastans... lite synd att försötra flex tråd;)

Kwon
2004-06-11, 23:35
Originally posted by Wilson
hehe så synonymordboken har fel? du kan slå upp det i andra böcker för att se vad ordet står för.

Jag talar inte om om mig. Jag tränar givetvis inte för att folk ska bli rädda för mig:D

Vill du så ka ndu ta denna diskussionen nån annastans... lite synd att försötra flex tråd;)

Precis! Skicka PM istället!

Så ska jag lära dig vad RESPEKT är!

:laugh:

Now back to the topic at hand! Flex rulez! :)

ivandrago
2004-06-12, 15:16
Originally posted by FlexOnline


Var har du sett mig? Har stått som entrevärd nån gång...

Karolinska Institutet på valborg tror jag det var..?

Allan
2004-06-12, 15:18
Ordning! :whipped:

allan

FlexOnline
2004-06-12, 17:32
Originally posted by ivandrago


Karolinska Institutet på valborg tror jag det var..?

Exakt!

Mr_big_boy
2004-06-13, 12:51
Bra jävla gener! och en massa syke!!:whipped:

FinnPower
2004-06-13, 14:01
Stor och grov! Så ser en riktig man ut! :thumbup:

Ös på! :bpump: