handdator

Visa fullständig version : Proteinpulver i england?


StarkaUlf
2011-05-15, 19:21
Någon som har en aning om någon hemsida/butik som säljer bra proteinpulver i södra england? Whey-protein.
Man vill ju inte åka ditt på något slags dopningsämne i skiten ^^

Jontizz
2011-05-15, 19:27
När jag bodde i England under några månader så köpte jag genom den lokala kosttillskottsaffären, det fanns flera affärer och priserna var relativt acceptabla på de märken de hade. På så sätt slapp jag få problem som kan uppstå med post och internetföretag när jag var i ett annat land, plus att man kunde prata med dem om vad som är dopingklassat m.m. (även om försäljare är dåliga på att upplysa om sådant litar jag mer på dem när man pratar irl istället för mail).

StarkaUlf
2011-05-15, 20:19
När jag bodde i England under några månader så köpte jag genom den lokala kosttillskottsaffären, det fanns flera affärer och priserna var relativt acceptabla på de märken de hade. På så sätt slapp jag få problem som kan uppstå med post och internetföretag när jag var i ett annat land, plus att man kunde prata med dem om vad som är dopingklassat m.m. (även om försäljare är dåliga på att upplysa om sådant litar jag mer på dem när man pratar irl istället för mail).

Okej, ska se om jag kan hitta någon som verkar vettig.
Har för mig att jag såg en affär uti ett gym, ska kolla förbi där till helgen.

bustz0rz
2011-05-15, 20:36
Att beställa från en svensk webbshop är inget alternativ då?

hertzman
2011-05-15, 20:54
GV levererar utomlands har jag för mig.

collieweed
2011-05-15, 21:09
kolla efter muscle milk tror det finns i England. FY FAN VAD GOTT!

ThisIsTheOne
2011-05-16, 07:14
Du kan prova att söka efter rovdjur, fast på engelska, och Nutrition.

Joanna
2011-05-16, 15:34
Någon som har en aning om någon hemsida/butik som säljer bra proteinpulver i södra england? Whey-protein.
Man vill ju inte åka ditt på något slags dopningsämne i skiten ^^

Finns massor av ställen som säljer protein i England, butiker och webbutiker (kan ju inte länka här tyvärr). Finns ingen större poäng med att beställa det från Sverige...