handdator

Visa fullständig version : Vilken PWO tycker du är bäst?


gr8boy
2011-05-15, 08:42
Tjo!

Har kört Creatine Complete Pro det senaste året, brukar köra ca 8v och några veckor utan. Jag tycker det funkade riktigt bra i början men tycker nog att effekten börjat avta något.

Men nu tänkte jag testa något nytt!

Vilken PWO tycker ni funkar bäst?

Ett plus är om dom inte kostar fläsk!
Creatine Complete brukar reas ut 2 för 1 (2 burkar för 249)

koffein_beroende
2011-05-15, 09:20
Vip-x zero carbs,
Tycker jag känns som ett standard pris för en pwo så ser inte det som dyrt.

Timme
2011-05-15, 09:44
Vip x extreme den mest prisvärda

Fjällbrynt
2011-05-15, 10:13
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=157751

Där finns det en sammanställning av vad kolo tycker :)

Johan.S
2011-05-15, 10:13
Bäst - Eiselt Overdrive
Prisvärdast - Brutal FX

herrståtlig
2011-05-15, 10:21
1. naNO proxil utan tvekan! den ger en ruggigt bra energi utan krash eller någon som helst biverkningar. Den känns jävligt genomtänkt tillskillnad från många andra.

2. Jack3d har dock lite för mycket biverkningar för att vara på topp. På grund av den starka stimblenden tappar jag aptiten väldigt markant. Sedan sover jag extremt dåligt.. även om den tas innan kl 4

3. Vip-x zero carbs Smakar nog bäst på pwo marknaden, tänk er piggelin. Den är väldigt stabil.

Sämst

Eiselt overdrive

Fairing Rage

Sheogorath
2011-05-15, 12:20
Sheo Ultra Boost 9000

Proprietary blend:
2 tablespoons of dextrose
1 cup of coffe

Kimkay
2011-05-15, 12:50
Sheo Ultra Boost 9000

Proprietary blend:
2 tablespoons of dextrose
1 cup of coffe

Vart kan man köpa denna PWO någonstans????? *rolleyes*

ONT: Vip-X Extreme!

Anabolismus
2011-05-15, 12:58
SportsLab - Berzerk, dock vidrig som fan att dricka.

Pepz
2011-05-15, 13:18
vip-x extreme
nanoproxil

Kaerra
2011-05-15, 13:35
No xplode tkr jag funkat riktigt bra:D snart kört slut på en burk, fast rätt dyrt? slänger i mig 3skopor innan träningen:P.. Beställt anabolic Beast nu 2burkar så får se ifall dom lever upp till förväntningarna, Fast även om den inte skulle funkat så får jag riktigt bra placebo, och det kan jag tycka är värt.. ifall jag tar i lite extra;D

kwame
2011-05-15, 15:15
Jack3d är det enda av ALLA kosttillskott jag faktiskt känner något av. Kan fan inte sitta still på gymmet när jag tagit det, är även allmänt rastlös. Så även under vilan måste jag gå runt som fan.

Kung atlas
2011-05-15, 17:52
1, Rage Nitro
2, Allmax Razor

Sämst: Jack 3d , Jack xxx , blir inget annat än trött av dom

koffein_beroende
2011-05-15, 17:54
Jag som trodde vip-x zero carbs var populärast från MM men det verkar ju vara extreme som är det heta pulvret så att säga, ni som testat zero carbs och xtreme vad säger ni? Gillar zero carbs starkt så är extreme ännu bättre kommer jag nog i byxan.

Anabolismus
2011-05-15, 18:10
Jag som trodde vip-x zero carbs var populärast från MM men det verkar ju vara extreme som är det heta pulvret så att säga, ni som testat zero carbs och xtreme vad säger ni? Gillar zero carbs starkt så är extreme ännu bättre kommer jag nog i byxan.

Jag tyckte inte den var bättre, märkte knappt någon skillnad.

hertzman
2011-05-15, 18:24
Eiselt Overdrive, tveköst.

matlak
2011-05-15, 20:31
Jag diggar Brutal..

daff__
2011-05-16, 06:33
Jag har bara testat Jack3d och Brutal. Tyckte faktiskt Brutal var bättre...

Kört nästan en burk jack3d, och Brutal har jag nyss börjat med och kört kanske 4ggr än så länge.

ThisIsTheOne
2011-05-16, 07:54
Den överlägset bästa jag testat är Jack3d. Men det beror väl på frikostigt med DMAA. Bland PWO:s utan den ingrediensen gillar jag Jacked XX Extreme.

Birkharju
2011-05-16, 08:59
Bäst: KCG R2 & Superpump 250
Sämst: Jack3D

Fairing
2011-05-16, 09:11
Rage Nitro så klart !

Om jag inte får välja Fairing så blir det lätt STAMPEDE från Anabolic designs ( vilket jävla namn). Dorian Yates Noxpump och Allmax Razor 8 är två jäkligt bra PWO som ligger i toppen på min lista.

Jack 3d har god smak men funkar inget vidare på mig. Måste överdosera den kraftigt.

Morty
2011-05-16, 09:35
Hur är det med PWO för konditionsträning? Måste få upp konditionen nu, men det är ju rätt jävla tradigt... Lite pulver kan ju verkligen peppa igång en. Men hur funkar de vanliga gym-PWO'sen till cardio? Jag har RAW hemma som jag tycker funkar lite sådär. Rätt nice innan klättring.

farsan baloo
2011-05-16, 10:11
Rage, helnöjd med samtliga versioner men om jag måste lista mina favoriter blir det Rage originalet samt Rage Nitro. Kanske Fairing kunde släppa en limited edition på Rage original??*flex*

Gillar även Anarchy Covalex, Allmax Razor 8. Superpump max har häftig smak *popcorn*

daloatf
2011-05-16, 10:35
Crack, bara på grund av namnet

yooii
2011-05-16, 11:44
Har "bara" testat Jacked XX, Jack3D och KCG.
Håller Jack3d högst av dem även om jag använder den mycket sparsamt då jag tränar ofta sent på kvällen.

KCG är dock klockren innan mina Mauy Thaipass.

sinnez
2011-05-16, 12:10
jack3d utan tvekan

Ammu
2011-05-17, 13:25
Rage Nitro är favoriten :)

LARSSONN
2011-05-17, 13:34
BÄST styrkepass får jag helt klart av 3 skopor Crack (gamla burken, inte testat nya). Rage Nitro har också fungerat riktigt bra ibland.

Tidigare var NO-Xplode min favorit men denna känner jag inte ett piss av längre. Jack3d börjar också avta mer och mer.


Förresten; Vad är doseringen på Rage Nitro? Min skopa har försvunnit. Har förr mig att rek. doseringen ligger på 39g? Dvs ~1dl ?

farsan baloo
2011-05-17, 14:12
Förresten; Vad är doseringen på Rage Nitro? Min skopa har försvunnit. Har förr mig att rek. doseringen ligger på 39g? Dvs ~1dl ?

39gr är helt korrekt :)

J288
2011-05-17, 17:24
Tog precis min första shake med Overdrive; körde på 24 gram (2 skopor) som start. Smaken var fin för dom som bryr sig; får se hur passet går *flex*

Tänkte bara höra; hur är det med Niacin? Är det något man ska akta sig för?

Varför jag frågar är för att jag av en tillfällighet läste på min NO Shotgun burk: "Contains no Niacin" ...som om det vore bra att det inte innehöll det liksom...

(liknelse: "Contains no toxic substances")

Ps. Kör för övrigt NO Shotgun sedan en tid, vilken jag fått gedigna pass med gång på gång. I 2 månaders tid, annars brukar en PWO ge sig efter en månad tycker jag. Men NO Shotgun ligger bra till där, åtminstone för mig. Varför jag testar Overdrive är för att få en kreatinpaus. Jag brukar periodisera 2-3 månader med kreatin, följt av 1 månad utan.

Pungis
2011-05-17, 18:19
Bara jag som tappar jack3d xx´s pump efter typ 60 min in i passet? Kör maxdos

Donaldson
2011-05-17, 18:28
Jag blev riktigt besviken på Jack3d. Läste runt på kolo och olika hälsobloggar om PWO:n och majoriteten beskrev den som att man fick stickningar i armarna och sjukt taggad på att gymma.
Så jag beställde hem den och testade den med maxdos. Blev kanske lite mer fokuserad men verkligen inte den effekt som alla andra har beskrivit. Blev lite smått besviken så frågan är nu om man kanske borde testa Vip-x extreme ? För att vad jag har förstått så är effekten av PWO väldigt olika från person till person.
Någon som kan rekommendera Vip-x Extreme?

Fjällbrynt
2011-05-17, 21:13
Tog precis min första shake med Overdrive; körde på 24 gram (2 skopor) som start. Smaken var fin för dom som bryr sig; får se hur passet går *flex*

Tänkte bara höra; hur är det med Niacin? Är det något man ska akta sig för?

Varför jag frågar är för att jag av en tillfällighet läste på min NO Shotgun burk: "Contains no Niacin" ...som om det vore bra att det inte innehöll det liksom...

(liknelse: "Contains no toxic substances")

Ps. Kör för övrigt NO Shotgun sedan en tid, vilken jag fått gedigna pass med gång på gång. I 2 månaders tid, annars brukar en PWO ge sig efter en månad tycker jag. Men NO Shotgun ligger bra till där, åtminstone för mig. Varför jag testar Overdrive är för att få en kreatinpaus. Jag brukar periodisera 2-3 månader med kreatin, följt av 1 månad utan.

Niacin är vitamin B3 och som jag förstått det är det inget att oroa sig över.

jaaaaag
2011-05-17, 21:33
Jack3d och Crack just nu, men det varierar.

anton2000
2011-05-17, 21:36
Brutal fx! Typ 6-7kr dosen vilket är ungefär halva priset mot de flesta vanliga pwos. Ger bra effekt också.

mangemani
2011-05-17, 21:37
Jag blev riktigt besviken på Jack3d. Läste runt på kolo och olika hälsobloggar om PWO:n och majoriteten beskrev den som att man fick stickningar i armarna och sjukt taggad på att gymma.
Så jag beställde hem den och testade den med maxdos. Blev kanske lite mer fokuserad men verkligen inte den effekt som alla andra har beskrivit. Blev lite smått besviken så frågan är nu om man kanske borde testa Vip-x extreme ? För att vad jag har förstått så är effekten av PWO väldigt olika från person till person.
Någon som kan rekommendera Vip-x Extreme?

inte så känslig för stim?
vissa måste ju köra på uppåt 5-6 skopor för att känna av stim effekten.

OT: ska imorgon testa på superpump 250,se hur den är,kanske stacka med jack3d senare.

Donaldson
2011-05-18, 07:07
inte så känslig för stim?
vissa måste ju köra på uppåt 5-6 skopor för att känna av stim effekten.

OT: ska imorgon testa på superpump 250,se hur den är,kanske stacka med jack3d senare.

Okej, har la varit lite nojigt att öka dosen såpass mycket men får testa på passet idag!

mangemani
2011-05-18, 16:40
superpump 250 funkade hur bra som helst.
en pump och ett tryck som hette duga som ännu sitter i som fan..blev inte heller lös i magen som många klagar på.
ska pröva att stacka med jacked xx imorgon.

HondaRider
2011-05-18, 16:52
Jag har aldrig riktigt förstått grejen med att vilja ha mer pump, gör det bara svårare att öka.

Vill man ha mycket pump så greppa 5-kilos hantlarna och kör 100 reps, ger garanterat mer pump än något preparat.

Jorgen
2011-05-18, 17:32
Rage Nitro. Skön pump och bra fokus på gymmet. Min Ragefavorit.

_Larre_
2011-05-18, 20:01
Kör jack3d nu och vid 13gram så får jag bra tryck och ork. Berzerk gjorde man bra pass på också. Men efter passet blir jag sjukt låg även om det gått bra. Så överlag tycker jag Brutal FX är det som är mest prisvärt för maxdosen där gör att jag alltid gör bra pass.