handdator

Visa fullständig version : Går så himla segt med deffen


Hagvard
2011-05-14, 17:16
Hej, jag började min deff 1 Aprill, visst ser jag resultat på både våg (från 79 kg till 74 kg) och ansikte/armar, men det känns bara som att det är fett och muskler som försvinner, känns som jag ser jätteliten ut förutom på magen. Jag använder mig av en del kosttillskott (koffeintabletter, proteinpulver, creatin, bcaa, zma). Är det normalt att det i början går segt och att det känns som att inget av fettet man vill ska försvinna försvinner? Ska jag lägga till något kosttillskott som kanske kan hjälpa mig? Jag ligger på ett kcal underskott och går ju ner i vikt, det känns bara som det försvinner fett från fel delar av kroppen, eller att kroppen prioritera allt utom magen, eller att det bara är så himla mycket fett på just magen att det ser ut som det inte försvunnit något fast det har det?

Philosophic
2011-05-14, 17:28
Sluta nojja dig. Det går ärligt talat inte hjälpa dig på något sätt förutom att säga att du ska fortsätta deffa. Det går ju inte punkförbränna fett och det vet redan du, eller?

Din mage kanske är uppsväld på grund av någon mat? Om du går ner i vikt är det inte mycket som kan gå fel om du sköter kosten.

Är du man eller kvinna?

Nykropp
2011-05-14, 17:37
Magen försvinner sist. Så har snälla gud sett till att det blev. ;)

Hagvard
2011-05-15, 17:53
Beror inte på någon speciell mat. Det tycker vi inte om gud för ;) Bara att köra på alltså!

maxiimous
2011-05-15, 17:58
Har du muskelmassa att deffa fram? Ser att du inte väger så mycket (vet ej din längd). Tar oftast längre tid att få fram "formerna" om man har mindre muskler att deffa fram..

Pr0bz
2011-05-15, 20:59
Magen är inga problem, försök få bort fett på baksidan av nedre ryggen. Det tar tiiid!

Nykropp
2011-05-15, 21:18
Magen är inga problem, försök få bort fett på baksidan av nedre ryggen. Det tar tiiid!

Där sa du något, det är nog snäppet värre. :)