handdator

Visa fullständig version : Judge me....


Freestyle
2003-12-05, 17:22
Tja.
Var en ivrig kollozeum skrivare för ca 2 år sedan. Har nu inte tränat så seriöst sen dess pga mycket andra saker i mitt liv har hänt som man fått itnresse för. Tog lite bilder igår av en slump. TÄnkte lägga upp dom här som en kul grej. Skriv gärna lite kommentarer.

är dock väldigt buklig..

stats:
190 cm
115kg
19 år

http://hem.passagen.se/manpower9/gym.htm

Inte lika kul att lägga upp bilder nu. för dagens ungdom verkar växa som få. Snart börjar la folk tävla i lucia redan vid 18 års ålder grova som hus.....Bra mat nu för tiden.

Ludvig
2003-12-05, 17:24
vore ett + om bilderna funkade..

Pez
2003-12-05, 17:52
Originally posted by Ludvig
vore ett + om bilderna funkade..

Dom funkar om du "cutnpastear" länken i ett nytt browserfönster.

/pez

MunsöHustla
2003-12-05, 17:55
Originally posted by Pez


Dom funkar om du "cutnpastear" länken i ett nytt browserfönster.

/pez

inte för mig :confused:

a_p
2003-12-05, 17:56
Inte för mig heller..

Freestyle
2003-12-05, 17:56
Nu borde dom fungera...... gjorde en hemsida fort

MunsöHustla
2003-12-05, 18:04
mycket massa som satan för att vara 19, har du några mått?

Och varför har du så mycket bristningar? :rolleyes:

Spec^
2003-12-05, 18:05
matig j*vel!


Men vad äre för rött område på ryggen? Ser ut som nån skada eller nåt.. skumt

Freestyle
2003-12-05, 18:15
Röda elelr bruna området på vänster axel är sen en brännskada när jag va liten:(

Bristningar kommer i kombination med dålig hud och ökningar på ca 10 kg per år.
Växte för fort helt enkelt.

Synd att de äldsata trådarna itne är kvar. Hade ju en gammal när jag var 17 här. Träningsdagbok. Vore kul att läsa.

Har inte mätt på länge. Biceps är 46 iaf. resten ej mätt.

Officer
2003-12-05, 18:39
Måste famefan får ur mig det, dina biceps ser ytterst konstiga och fladdriga ut i mina ögon. Inga fördomar eller något, men de ser nästan manipulerade ut. Särskilt höger bicce på dubbelbiccebilden ser mycket konstig ut, tillsammans med triceps som icke matchar.

Men visst bra massa iallafall.

Ludvig
2003-12-05, 18:44
deffa bort lite späck så ska du se det där blir bra.. =)

Freestyle
2003-12-05, 18:47
Trevliga grabbar. biceps ser konstiga ut och man är späckig.....

Kan hålle med om att ajg bör gå ner i vikt... Ska ner till 100 kg frammtå våren. Bicceps vet jag itne om aj ghåller med om.

FUn-tex SSwinger
2003-12-05, 18:48
freestyle du är tbx :love: looking good as always,men fan keps du som har sånt vackert glänsigt hår skall väl för guds skull inte gömma det under en unken keps!

a_p
2003-12-05, 18:51
Köttigt! Varför inte ta av dig linnet när du knäppte bilderna?

kharon
2003-12-05, 18:57
Ser biffigt och bra ut! Fortsätt i samma stil, måste man väl bara säga, för det du gör verkar vara rätt... :thumbup:


Är du tillbaka på kolozzeum för att stanna eller bara på snabb visit? Välkommen tillbaka i vilket fall som helst! :cheers:

Freestyle
2003-12-05, 18:58
FUn-tex SSwinger-> kommer du ihåg mig? trevligt. gör dock itne desamma. Har inte ens läst här inne på hur länge som helst. Glansigt hår haha. har jag de?

Nja som jag sa. bilderna var spontana. En polare som hade med sig kameran. Var inte diretk meninge att göra en fotosession. tog 4 kort all som allt.

får ta utan linne när jag gått ner i vikt. Nu är de ingen ide.


Får se om jag stannar, sitter inte så mö framför datorn. Har fastnat för bilar, bilar kräver pengar och man måste jobba. Därav har träninge släpta eftersom ajg jobbar 7 dar i veckan och gör annat den tid jag e ledig.

Castro
2003-12-05, 19:02
Riktigt bra med massa! Och till råga på allt är du bara 19 år! :thumbup:
Lägg gärna upp en träningsjournal!

FUn-tex SSwinger
2003-12-05, 19:24
Freestylr - kommer ihåg dig från icqn,andvände inte "funtex" utan nått annat b namn, men det va åratal sen.

isakssonmartin
2003-12-05, 21:25
bra massa hade du pumpat innan bilderna ?? det gillar inte jag man ska visa hur det står till opumpat så ser man hur man verkligen ser ut vissa får ju ett sånt pump så att man knappt känner igen dem opumpade

men men det är ju bara i min lilla värld

men jag kan ju inte sticka under stolen med att du är en bitig jävel. :thumbup:

Freestyle
2003-12-05, 22:22
Hade kört axlar. och dom svullnar inte så mycket.

Nja lägger inte upp en träningsjournal. undrar ni över vikter och dylikgt får ni fråga.

Jo finns lite massa, men skall försöka gå ner en 10-15 kg iaf.

GhostFace
2003-12-06, 08:08
110-115 kg kroppsvikt idag, FreeStyler??

Det blir en del att jobba med! :D :thumbup:

Munter
2003-12-06, 09:49
Köttig nittonåring!

Heimdahl
2003-12-06, 09:55
Skulle jag se dig på stan, skulle jag inte våga gå ut på kvällarna :P

Laan
2003-12-06, 10:27
Hehe... Blev lite förvånad nu när man såg bilderna..

Inte direkt vanligt att man känner igen folk här inte..

Var å "gästtränade" på BAK för riktigt länge sedan, å såg då dig.
för det är väl där du tränar?

Ser bra ut föresten! :thumbup:

Freestyle
2003-12-06, 14:11
GhostFace-> ja 115 kg ungefär. pendlar mellan 114-117.

Nja de går, gjorde de för två år sedan. gick ner 12 kg då. så de e lungt.

Japp tränar på BAK. vet dock ej vem du e .

DiZi
2003-12-06, 16:52
Tycker det ser MYCKET bra ut för att vara 19bast? Kötttiiiigt :D

Keep up the good work and :kickass:

lauria
2003-12-06, 16:58
Ojdå!! ser riktigt grymmt ut de dära :kickass: Hur länge har du träna? och hur lägger du upp din träning, reps,muskelgrupper, kosttillskott?

:bow: :bow:

////Tobbe

TrIff
2003-12-06, 22:03
Jävlar den brottaren! :bow: Skit i att deffa och gå ut och äg upp stan istället. :notme:

miffo
2003-12-07, 16:28
ingen har sagt något vettigt hittills så jag får väl börja för jag antar att du vill veta vad vi tycker och om du har glömt någon muskel och så så här tycker jag, Skumma armar men helt okej
Ryggen är STOR i jämförelse med bröst, axlar, armar .

Freestyle
2003-12-07, 18:11
Originally posted by miffo
ingen har sagt något vettigt hittills så jag får väl börja för jag antar att du vill veta vad vi tycker och om du har glömt någon muskel och så så här tycker jag, Skumma armar men helt okej
Ryggen är STOR i jämförelse med bröst, axlar, armar .

Skumma armar? fler som sagt de nu, på vilket sätt? har fått många komentarer om att biceps är väldigt bra med bra peak men att triceps släpar. Ett problem som jag är medveten om eftersom tri inte prioriterades alls då jag började träna för 4-5 år sedan.

Bröseten är relativt bra i förhållande till ryggen men axlar är små.


Hm hur jag lägger upp träningen. Just nu kör jag itne så seriöst som sagt har inte gjort de de seaste 1.5 året tyvärr. Men jag föröker köra 3-4 ggr vecka.

mån bröst tri
tis ben
ons vila
tors axlar bic
fred rygg mage.

äter dåligt med tillskott men kör just nu whey 80 eftersom jag själv föredrar mer än dyrt.

Prankie
2003-12-07, 18:17
köttig som fan! :hbang:
När började du med pumpa?

Thony
2003-12-07, 18:26
Tycker det ser köttigt ut..Kanske lite mera axlar,bröst,,Rygg,armar ser bra ut..Tycker inte du ska gå ner en massa kilon, va fan bygg massa..

lauria
2003-12-07, 19:04
Tycker inte att biccan ser nå konstig ut, kan tänka mig att det blev lite sne vinkel på dubbel biceps, det är därför ni tycker att det ser konstigt ut... :thumbup: :thumbup:

///Tobbe

Freestyle
2003-12-08, 09:29
Originally posted by Prankie
köttig som fan! :hbang:
När började du med pumpa?

var 15 år tror jag.
Vägde då ca 75-80kg.

Nja, planen är attgå ner till ca 100-105 för att sedan lägga på mig 5kg igen.


Kan var fel vinkel på bieceps kortet jopp.

miffo
2003-12-08, 21:41
Originally posted by Freestyle


Skumma armar? fler som sagt de nu, på vilket sätt? har fått många komentarer om att biceps är väldigt bra med bra peak men att triceps släpar. Ett problem som jag är medveten om eftersom tri inte prioriterades alls då jag började träna för 4-5 år sedan.

Bröseten är relativt bra i förhållande till ryggen men axlar är små.


Hm hur jag lägger upp träningen. Just nu kör jag itne så seriöst som sagt har inte gjort de de seaste 1.5 året tyvärr. Men jag föröker köra 3-4 ggr vecka.

mån bröst tri
tis ben
ons vila
tors axlar bic
fred rygg mage.

äter dåligt med tillskott men kör just nu whey 80 eftersom jag själv föredrar mer än dyrt.

Jag tycker ändå att det är jävligt bra och spår dej en lysande framtid :D

fotomaniac
2003-12-08, 22:31
Ett vanligt fel som många "fotografer" gör är att gå för nära ...
Det är bättre att ta ngra steg tillbaka och låta zoomen (om man har en sån) jobba ...

Om man står för nära och blir tvungen att använda mycket vidvinkel för att få plats med "objektet" i bilden blir bilden förvrängd ... (fisheye-effekt)!

:nerd:

Prankie
2003-12-08, 23:39
De flesta här har ju ganska kassa digitalkamera som kankse inte ens ha optisk zoom. Digital zoom på sämre kameror är värdelös när det gäller hårdvarainterpolering och det ger bara massor fula noise. ;)

Dock går det ju lätt att fixa i ex, neatimage... Men bilder kankse bli lite väl retuscherad då. :p

fotomaniac
2003-12-08, 23:52
Off topic ...

Den digitala Zoomen på en kamera skall ALDRIG användas ... :nono: (förutom vissa kameror som användersig av en så kallad "smart zoom" t.ex. några av Sony:s modeller)
Jag är osäker men ... den digitala zoomen gör antagligen inte heller varken till eller från angående vidvinkeleffekten (stor näsa och små öron) ...

AnderssoN
2003-12-09, 11:57
Det ser som vanligt bra ut Freestyle, kul att du tittat in här igen.

Jense
2003-12-11, 03:49
grejt vörk som man säger i något land.


jag är också 19, dock inte lika lång o tung.

forsätt kämpa, blir bra det där

lauria
2003-12-16, 19:51
vad har du för mått? överarm, underarm, bröst, ben, vader?
Annars så var det grymmt biffigt:thumbup: :thumbup:

///Tobbe