handdator

Visa fullständig version : Västasiatiska kvinnor och deras genetiska arv?


umbanda89
2011-05-12, 13:29
Detta är säkert helt fel forum för att posta den här tråden, men jag vette fan vad den ska läggas så Mod får förpassa den till rätt ställe ifall detta behövs.

Med det avklarat...

Jag var på badhuset idag och körde lite sedvanlig vattenfys när jag råkade se ett "gäng" på ca. 5 tjejer som bedömt va Kurder eller motsvarande. Jag undrar hur det kommer sig att dessa tjejer nästan uteslutande ALLTID har (och ofta för sin ringa ålder!) väldigt stora bröst. Dom här tjejerna va MAX 15 (skulle inte förvåna mig om nån va 13) bast och vissa hade säker C/D-kupa. Väldigt fascinerande "fenomen" eller vad man ska kalla det.

När jag gick i skolan (inte allt för många år sedan) så hade jag en kurdisk tjej i klassen. Hon hade säkert minst C kupa när vi gick i 6an på mellanstadiet. Och när jag gick i gymnasiet så hade jag även på en gemensam kurs med andra klasser/linjer en kurd i klassen. Hon hade garanterat DD. Min erfarenhet är alltså att det oftast är kurdiska tjejer och kanske inte så många azerbajaniska eller georgiska tjejer, som DOCK ligger väldigt geografiskt nära varandra...skumt.

Jag läste i, tror det var Illustrerad Vetenskap att Djingis Kahn (stavning?) hade under sin stormaktstid våldfört sig på varenda kvinna i byarna dom erövrade och har på det sättet världens största familjeträd. Enligt tidningen så satte han tydligen bara på dom vackra kvinnorna. Tror ni detta kan ha spelat evolutionen ett spratt? T.ex så kan ju han, (likt mig ;D) ha varit väldigt intresserad av bröst och helt enkelt tyckt att dessa kvinnor var dom vackraste och på så sätt gjort alla dessa med barn å så har det bara eskalerat?

Egentligen en ganska "sjuk" fråga, men det här fenomenet har jag inte lyckats knäcka på många sömnlösa nätter så jag behöver FBs gemensamma expertis för att knäcka nöten!

Så vad tror ni?

// A_B

Nitrometan
2011-05-12, 13:32
Fb?

Tricce
2011-05-12, 13:32
så jag behöver FBs gemensamma expertis för att knäcka nöten!

Så vad tror ni?

// A_B

Detta är kolozzeum.

Nitrometan
2011-05-12, 13:35
Jag läste i, tror det var Illustrerad Vetenskap att Djingis Kahn (stavning?) hade under sin stormaktstid våldfört sig på varenda kvinna i byarna dom erövrade och har på det sättet världens största familjeträd. Enligt tidningen så satte han tydligen bara på dom vackra kvinnorna. Tror ni detta kan ha spelat evolutionen ett spratt? T.ex så kan ju han, (likt mig ;D) ha varit väldigt intresserad av bröst och helt enkelt tyckt att dessa kvinnor var dom vackraste och på så sätt gjort alla dessa med barn å så har det bara eskalerat?

Varför skulle han personligen ha våldfört sig på alla kvinnor?
Varför skulle det ha påverkat något slags genetiskt urval att det var han som var pappa?
Varför skulle det ha nån påverkan idag?
Varför skulle det märkas speciellt i ett område när hans härjningar var över ett mycket större område.


Nej, vänligen formulera en bättre teori.

Kwon
2011-05-12, 13:35
Wrong Forum Bro

This isnt FB,(spark ner i hålet)

This is KOLOoooooo....

Spartansk
2011-05-12, 13:36
Djingis Khan var inte västasiatisk, han var mongol och således östasiatisk. Mongolska kvinnor har överlag små bröst jämfört med andra folkgrupper, så vår vän Djingis torde snarare ha spridit gener för små bröst vidare (från hans mors sida).

Kwon
2011-05-12, 13:37
Djingis approves of big tittays
http://2.bp.blogspot.com/_nS3Wjig3Pso/S4Yxun9nzCI/AAAAAAAAAGs/cNn9IFskx1c/s400/djingiskhan.jpg

Kingdom of Sweden! Det var grejjer det!
http://www.jarnling.se/Mongolriket%20n%C3%A4r%20det%20var%20som%20st%C3%B 6rst%20p%C3%A5%201300-talet.gif

Spartansk
2011-05-12, 13:37
Kwon - hon hade ju medelstora/små?

I o f s ser inte Djingis så glad ut...

Fredszky
2011-05-12, 13:38
FB = Flashback?

I så fall har du kommit på villovägar.
Här på kolozzeum diskuterar vi knäböjens förtäfflighet och inte så mycket mer. Jag kan tänka mig att djinghis khan eller digge som jag kallar honom privat gjorde så för att öka belastningen för framtida generationers damer vid just knäböj.

Kwon
2011-05-12, 13:39
Kwon - hon hade ju medelstora/små?

I o f s ser inte Djingis så glad ut...

True, let's just say Djingis approves of Pillage and Conquest!

Spartansk
2011-05-12, 13:40
True, let's just say Djingis approves of Pillage and Conquest!

Lite "Pillage" på ett par styva nipples är sällan fel.

Kwon
2011-05-12, 13:43
Jag undrar varifrån Robin Coleman (American Gladiators Helga) har fått SINA gener ifrån dock! :)

Där snackar vi Mass with Class!
http://topptolv.blogg.se/images/2011/woman12c_128874711.jpg

Asdf
2011-05-12, 13:45
Synd att det ej handlade om asses, då hade kwon varit den enskilt största expertisen här!

Kwon
2011-05-12, 13:46
Synd att det ej handlade om asses, då hade kwon varit den enskilt största expertisen här!

Javisst! Eller varför inte Polsk Adel! Då hade vi haft Asdf och MickeJ i tråden med sin expertis! :)

Nitrometan
2011-05-12, 13:46
Flera generationer med norska vikingar. Utan tvekan.

Spartansk
2011-05-12, 13:48
Jag undrar varifrån Robin Coleman (American Gladiators Helga) har fått SINA gener ifrån dock! :)


Är det hon som kallas RobbanColeman? Jag skulle vilja ha ett samtal med henne om kontakt och tryck.

Kwon
2011-05-12, 13:48
Hoppsan!
http://topptolv.blogg.se/images/2010/sportsex08_120770494.jpg

Nitrometan
2011-05-12, 13:49
Ojdå. Är det en avkomma till Djingis Khan?

Kwon
2011-05-12, 13:51
Ojdå. Är det en avkomma till Djingis Khan?

Man skulle nog kunna tro det!

Jay Cutler får sig en omgång!
http://topptolv.blogg.se/images/2010/sportsex01_120770875.jpg

Spartansk
2011-05-12, 13:54
Djingis
Behövde aldrig spela fickpingis.

Han var en riktig man
denna Djingis Khan.

stevebc
2011-05-12, 14:14
Mycket mejeriprodukter under uppväxten? Jag vet inte.

Nitrometan
2011-05-12, 14:17
Mycket mejeriprodukter under uppväxten?
Milk for boobs? Intressant teori.

Spartansk
2011-05-12, 14:22
Mer mjölk ger större bröst... Större bröst ger mer mjölk...

Snacka om god cirkel. Mjölk och bröst är mina två favoritsaker.

filmjölk
2011-05-12, 14:28
Skulle gissa att det inte alls var några Kurder. Fördomsfulla Filmjölk säger att det låter osannolikt att 5 Kurdiska tonårstjejer får gå med sina tjejkompisar till ett badhus i Sverige (om de inte var syskon allihop från en försvenskad familj)

Skulle tro att de var serber som solat lite eller något. Möjligtvis barn till tandläkariranier.

(En tandläkariranier är en rik iranier som bor i ett nästan homogent svenskt område i dyr villa, som helst umgås med Svenskar och andra rika Iranier, röstar på M, och pushar sina barn väldigt hårt till att bli någonting)

Asdf
2011-05-12, 15:08
Javisst! Eller varför inte Polsk Adel! Då hade vi haft Asdf och MickeJ i tråden med sin expertis! :)

Kolozzeums polska adel! Lord Asdf och MikaelJ!

Som bekant har den typiske polacken en redig mustasch! Speciellt om denne är adlig! Som Josef här under

http://www.askfactmaster.com/images/en/thumb/2/2c/250px-Jozef_Pilsudski.JPG

Här nedanför en annan betydelsefull polack, notera mustaschen

http://www.wilnochurch.org/images/12-Jan3.jpg

I polen är mustaschen även viktig för bloggande! Något för blondbella & Co att tänka på
http://mj.barczyk.se/blog/wp-content/uploads/2007/06/polish_mustasch.png

tjabon
2011-05-12, 15:19
Jag gillar D-kupor .....

mikaelj
2011-05-12, 15:23
Kolozzeums polska adel! Lord Asdf och Michał Lisowski!

Hög fem! Glöm inte Stefan Jamroz och alla andra som gömmer sig i skuggan. Kom fram!

Som bekant har den typiske polacken en redig mustasch! Speciellt om denne
I polen är mustaschen även viktig för bloggande! Något för blondbella & Co att tänka på
http://mj.barczyk.se/blog/wp-content/uploads/2007/06/polish_mustasch.png

Ahh, här har vi ett webbsideemblem alla kan ställa upp på!

JJOHANSSON
2011-05-12, 16:16
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dcbf9a02309f_pedobear-pedo-bear-bath-children-demotivational-poster-1225469233.png

Eddie Vedder
2011-05-12, 16:18
När jag lirade fotboll var alltid alla lagen med mycket invandrare inte sällan grövre, större och framför allt hårigare än tränarna. Ett lag i Dana Cup hade dessutom samma födelsedatum rakt igenom, 86-01-01. :D

Om det är en myt med felaktiga personnummer eller inte låter jag vara osagt. Men OM det nu stämmer kan det ju kanske stämma även på tjejerna.

Det förklarar ju i sig inte hela bilden av de stora brösten dock, alla får ju inte stora bröst.

Tricce
2011-05-12, 20:01
När jag lirade fotboll var alltid alla lagen med mycket invandrare inte sällan grövre, större och framför allt hårigare än tränarna. Ett lag i Dana Cup hade dessutom samma födelsedatum rakt igenom, 86-01-01. :D

Om det är en myt med felaktiga personnummer eller inte låter jag vara osagt. Men OM det nu stämmer kan det ju kanske stämma även på tjejerna.

Det förklarar ju i sig inte hela bilden av de stora brösten dock, alla får ju inte stora bröst.

Tror du det var en slump att alla var födda på samma dag eller? ;)

Eddie Vedder
2011-05-12, 20:03
Tror du det var en slump att alla var födda på samma dag eller? ;)

Haha, nej men att det skulle vara utbrett. :D Att just DET laget fuskade är ju självklart. Men jag menar om det bara var ett fuskande lag eller om det är så att de får felaktiga personnummer officiellt också.

Nitrometan
2011-05-12, 20:15
Hög fem! Glöm inte Stefan Jamroz och alla andra som gömmer sig i skuggan. Kom fram!
Stefan är inte bara adel, han är kung över den skånska bänkpressen!

davvvan
2011-05-12, 20:33
Alla ryska pojkar 7-12 lag som är med i Piteå Summer Games brukar va födda 1 januari... Works like a charm.

Finska Lejonet
2011-05-12, 21:09
Tur att TS inte badade med 5 grabbar från Kongo...

Kwon
2011-05-12, 21:26
Tur att TS inte badade med 5 grabbar från Kongo...

:laugh:

Gabriel174
2011-05-12, 21:43
När jag lirade fotboll var alltid alla lagen med mycket invandrare inte sällan grövre, större och framför allt hårigare än tränarna. Ett lag i Dana Cup hade dessutom samma födelsedatum rakt igenom, 86-01-01. :D

Om det är en myt med felaktiga personnummer eller inte låter jag vara osagt. Men OM det nu stämmer kan det ju kanske stämma även på tjejerna.

Det förklarar ju i sig inte hela bilden av de stora brösten dock, alla får ju inte stora bröst.

lol ingen myt bro

EkarN
2011-05-12, 22:52
True, let's just say Djingis approves of Pillage and Conquest!

"The greatest joy for a man is to defeat his enemies, to drive them before him, to take from them all they possess, to see those they love in tears, to ride their horses, and to hold their wives and daughters in his arms. "

Han var en snäll och gosig man. Motstånd? Inte efter att alla är döda.

Det mongoliska genarvet borde vara ganska stort, men att just Djingis egna skulle påverka känns lite långsökt.

redbrigade
2011-05-12, 23:02
Tur att TS inte badade med 5 grabbar från Kongo...

Duschade tillsammans med ett fotbollslag från Uganda som 12åring när vi var nere i Holland och lirade........:cryout:

th3_n00b
2011-05-14, 16:50
Haha, nej men att det skulle vara utbrett. :D Att just DET laget fuskade är ju självklart. Men jag menar om det bara var ett fuskande lag eller om det är så att de får felaktiga personnummer officiellt också.

Alltså jag har också sett sådant då man var yngre och spelade mot invandrare. Men jag är rätt övertygad om att flyktingbarn som kommer till Sverige ofta saknar födelsebevis. Man tar därför den 1a Januari det år som de troligen är födda, och därför har så många med utländskt utseende det personnummret.

Hoppas det blev lite klarare nu för er... om jag inte har jättefel dvs :)

Eddie Vedder
2011-05-14, 16:54
Alltså jag har också sett sådant då man var yngre och spelade mot invandrare. Men jag är rätt övertygad om att flyktingbarn som kommer till Sverige ofta saknar födelsebevis. Man tar därför den 1a Januari det år som de troligen är födda, och därför har så många med utländskt utseende det personnummret.

Hoppas det blev lite klarare nu för er... om jag inte har jättefel dvs :)

Jo det är den tanken jag har också. Enda anledningen till att jag inte uttalar mig säkrare är för att jag är PK och inte har källor. :D

Just det där tror jag dessutom är anledningen till att pojklandslagen ofta har en hög andel invandrare men när man väl kommer upp på A-lagsnivå ser man inte det längre. Kanske just för att de som spelade i P15-landslaget var 17 år gamla och alltså inte så talangfulla som man först kunde tro. För jämför du jättetalanger i åldrarna 15-16 med jättetalanger i 20-årsåldern är det större andel med invandrarbakgrund bland 15-16 än de äldre åldersgrupperna.

Vinter
2011-05-14, 17:07
Duschade tillsammans med ett fotbollslag från Uganda som 12åring när vi var nere i Holland och lirade........:cryout:

Försöker fundera ut vad som egentligen hände, men det blir mest konstigt. :Virro

TheGhr
2011-05-14, 17:19
Det här känns som kulturberikning i ordets rätta bemärkelse.