handdator

Visa fullständig version : Pinsamt att vistas med paket?


Botte 1992
2011-05-11, 19:12
Hämtade ut mitt paket (Xtend Watermelon och remmar om ni ville veta) än en gång nyss. Under promenaden med paketet under min arm bestämde jag att göra en tråd på Kolozzeum när jag kommit hem, det är om hur pinsamt det är att vistas offentligt med ett paket från ett valfritt gymshop. Jag tycker det är så pinsamt att bära paketet genom stan. Paketet skriker ju "KOLLA HIT ALLA, DAVID HÄR FUSKAR!". Kompisarna (de okunniga) lägger ju gärna ut spydiga kommentarer när de ser klisterbandet på paketet. Jag hatar det. Om jag skäms att jag tar proteinpulver och sånt? Egentligen inte, men då borde jag ju inte känna såhär.

Hur är det för er?

Kwon
2011-05-11, 19:15
Hur är det för er?

LOL! Jag tillhör åldersgruppen 30-40 och jag couldn't care less om det så stod fusk-prepp alt Gay Homo Stuff på mina paket.

Bry dig inte så mkt om vad dina kompisar tycker.

Om det är så viktigt för dig, Upplys dom ist så dom förstår att det inte är fusk.

Förstår dock att det mesta kan kännas pinsamt när man är tonåring.

Men skämmas skall du inte för att du tar din träning och kost på allvar!

Nuthead
2011-05-11, 19:16
Hämtade ut mitt paket (Xtend Watermelon och remmar om ni ville veta) än en gång nyss. Under promenaden med paketet under min arm bestämde jag att göra en tråd på Kolozzeum när jag kommit hem, det är om hur pinsamt det är att vistas offentligt med ett paket från ett valfritt gymshop. Jag tycker det är så pinsamt att bära paketet genom stan. Paketet skriker ju "KOLLA HIT ALLA, DAVID HÄR FUSKAR!". Kompisarna (de okunniga) lägger ju gärna ut spydiga kommentarer när de ser klisterbandet på paketet. Jag hatar det. Om jag skäms att jag tar proteinpulver och sånt? Egentligen inte, men då borde jag ju inte känna såhär.

Hur är det för er?

:confused:

Vunnis
2011-05-11, 19:17
Skäms inte alls för att jag handlar kosttillskott. Skäms kanske lite däremot när jag märker att det är svintungt att bära hem prylarna för att jag inte är van vid att träna biceps statiskt i 20 minuter. Det rättfärdigar ju kosttillskotten om något i och för sig.

spann
2011-05-11, 19:20
haha ja jävlar.. är du osäker i vanliga fall med eller?! fan, våga stå för vad du gör och hur du gör de

Tricklew
2011-05-11, 19:21
Jag skämms när jag ser folk köpa vissa kosttillskott, köper man Megaxmanhuge3000 som lovar större biceps, mindre midja och större penis så ska man skämmas.

Visst, gick du med lite protte, kreatin mm så ska du inte skämmas dock.

JJOHANSSON
2011-05-11, 19:21
Känner med fedt med grof när jag kommer och bär på flera kartonger med gg tejp på.

Blir lite extra nöjd om småungar ser mig och tror att det är sånadära anabola.

Så för att svara på din fråga, Nej det är inte pinsamt.

Alla hämtar ut paket någon gång en del köper kläder, en del köper droger och en del köper sexleksaker. Så förstår inte varför man ska skämmas för att man köper lite kosttillskott.

davve
2011-05-11, 19:22
Helt i sin ordning, fuskar man så ska man skämmas!

Minimjölk
2011-05-11, 19:23
Botte, jag antar att du är född 92? Det går över med åldern att du bryr dig mindre om vad andra tycker och mer om vad själv vill

stevebc
2011-05-11, 19:23
Det pinsammaste är ändå att köpa mjölk på willys. Man känner sig helt uppblåst och stor, som "här kommer jag nu ska jag bulka!!!". Men jag har hört att det finns dom som köper kvarg på Lidl. Det kräver sina balls.

Vunnis
2011-05-11, 19:23
Helt i sin ordning, fuskar man så ska man skämmas!

Är mat också fusk?

Kwon
2011-05-11, 19:23
Botte!

Och köper du Fairing-produkter skall du STOLT basunera ut det till alla och stolt spatsera runt på stan som en BOSS!

http://static.funnyjunk.com/gifs/haters2.gif

JJOHANSSON
2011-05-11, 19:23
Det pinsammaste är ändå att köpa mjölk på willys. Man känner sig helt uppblåst och stor, som "här kommer jag och jag ska bulka!!!". Men jag har hört att det finns dom som köper kvarg på Lidl. Det kräver sina balls.

HAHAHAHA fyfan va jag bröt ihop när jag läste det här.. :D

Sheogorath
2011-05-11, 19:23
Jag bär runt på ett stort paket dagligen och skäms inte.

limenka
2011-05-11, 19:23
Jag skäms lite att gå in till återförsäljaren och sen genom stan med det köpta av den enkla anledningen att jag är "liten" och ingen man förknippar med någon som tränar på gym. Något i stil med "vadå, tränar han?"

davve
2011-05-11, 19:24
Är mat också fusk?

Värsta sorten imo.

Sheogorath
2011-05-11, 19:25
Wtf :confused: SEX inlägg postade 20:23. U jelly, Body?

Edit: sju!

Yardbird
2011-05-11, 19:25
Är mat också fusk?

Inte om man kör den i en blender och dricker den... annars, ja.

Själv injicerar jag mina kycklingfiléer.

mpersson
2011-05-11, 19:29
som en BOSS!

LIKE a BOSS !

Kwon
2011-05-11, 19:30
LIKE a BOSS !
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSP-wvJ3S2LMChu0dvF9DIE9065_lXXxqDzKCzaxM5xbyI1oHY2EA&t=1
http://i720.photobucket.com/albums/ww201/cmoneybitz/LikeaBossFish2.jpg

Ne0phyte
2011-05-11, 19:32
Skäms inte alls för att jag handlar kosttillskott. Skäms kanske lite däremot när jag märker att det är svintungt att bära hem prylarna för att jag inte är van vid att träna biceps statiskt i 20 minuter. Det rättfärdigar ju kosttillskotten om något i och för sig.

Lite så jag känner med när man släpar på saker.. *cry*

Kwon
2011-05-11, 19:33
Botte!

Be Strong!

Be Proud!

There will always be Haters!

Do your thang and Grow while you Row!

lurk
2011-05-11, 19:37
När jag klickade på tråden var jag säker på att det skulle handla om kön i små badkalsonger..men tjii fick jag. *rolleyes*

TheGhr
2011-05-11, 19:37
Jag känner igen mig, undviker handla i shopar med skrikig reklam på tejpen och dylikt. Det är dock inte främst att bli sedd som fuskare som skrämmer mig utan att jag är rädd att främlingar skall se mig som en blåst idiot som lägger pengar på träningstillskott. Tror jag. Kan också vara så att tejpen skriker dåligt självförtroende, något jag inte vill skylta med att jag har. ;)

JJOHANSSON
2011-05-11, 19:40
Så, brudar... Hur känns det att vistas utan paket? ahöahöahöeöhaöhe

Matsa
2011-05-11, 19:46
Minns en gång i tonåren när jag och en polare hämtade ut ett paket med kosttillskott. Det stod "Muskelpiraten" stort över hela paketet, det var kanske inte så att man skämdes precis men nog fan tyckte i alla fall jag att det var lite komiskt.

martikainen
2011-05-11, 19:52
Det enda komiska är väl egentligen tanten i kassan som lämnar ut paketet "Ja nu ska du allt bli stark va" - Käften kärring o sluta ät wienerbröd...

bustz0rz
2011-05-11, 19:56
Webshopen som säljer FX har ju lite "blickvänliga" paket; illgrön färg, med webshopens namn skrivet stort på paketet. Att gå igenom en fullproppad affär med ett stort sådant paket är väl kanske inte så kul..

Kwon
2011-05-11, 19:56
Det enda komiska är väl egentligen tanten i kassan som lämnar ut paketet "Ja nu ska du allt bli stark va" - Käften kärring o sluta ät wienerbröd...

Haha eller när jag köpte Body i Pressbyrån, då bad hon i kassan mig att ta fram biceps och börja flexa framför henne.

Yes, i complied. :D

JJOHANSSON
2011-05-11, 19:59
Haha eller när jag köpte Body i Pressbyrån, då bad hon i kassan mig att ta fram biceps och börja flexa framför henne.

Yes, i complied. :D

Du skulle visat henne paketet

mangemani
2011-05-11, 20:00
BCAA produkt=fusk?que?=/

Minimjölk
2011-05-11, 20:01
Jag känner igen mig, undviker handla i shopar med skrikig reklam på tejpen och dylikt. Det är dock inte främst att bli sedd som xxxxxx som skrämmer mig utan att jag är rädd att främlingar skall se mig som en blåst XXXXX som lägger pengar på XXXXXXXX. Tror jag. Kan också vara så att tejpen skriker dålig xxxxxxx, något jag inte vill skylta med att jag har. ;)

Vad syftar du på ovan egentligen? ;)

Eddie Vedder
2011-05-11, 20:03
Förr var det kondomer ungdomar skämdes över att köpa, nu är det proteinpulver.

Botte 1992
2011-05-11, 20:04
webshopen som säljer fx har ju lite "blickvänliga" paket; illgrön färg, med webshopens namn skrivet stort på paketet. Att gå igenom en fullproppad affär med ett stort sådant paket är väl kanske inte så kul..

+1 !!

Minimjölk
2011-05-11, 20:04
Minns en gång i tonåren när jag och en polare hämtade ut ett paket med kosttillskott. Det stod "Muskelpiraten" stort över hela paketet, det var kanske inte så att man skämdes precis men nog fan tyckte i alla fall jag att det var lite komiskt.

Oh yes!! MUSKELPIRATEN! Där jag köpte jag min första kur CellTech. Drack den till frukost under laddningen och jäklar vad jag blev laddad. Kommer ihåg att jag fick en snygg svart Tischa med coolt grönt tryck, en Muskelpirat. Under denna period gjorde jag ironiskt nog mina bästa ökningar någonsin.

Nitrometan
2011-05-11, 20:05
Hatters gonna hat. *kissass*

Halice
2011-05-11, 20:14
Va fan.

Personligen tycker jag att det är jobbigare att bära på ett paket helt utan reklam... bara brun kartong... :cool:

Onigiri
2011-05-11, 20:14
Jag brukar stolt bära runt mina paket kors och tvärs (gärna ett varv extra!), ser bra och viktigt ut plus att folk tycker att jag ser rik ut som hela tiden har råd att handla meningslöst skit från internet.

Lellan
2011-05-11, 20:15
Då ska jag bjuda på en true story som kommer få dig att bära ditt paket med stolthet hoppas jag!

För nåt år sedan beställde jag lite hastigt och lustigt sån däringa "massagesak för avlappning":naughty:. Det viktigaste för mig var att den var vattentät, hade vanliga r6 batterier, ej hårdplast och vibrerade. Så jag sökte på de kriterierna på en sida, man kunde kryssa i, mkt behändigt tyckte jag. :thumbup:

Hämtar ut mitt paket på icas paketombud som lägger det i kassan, jag plockar på mig lite annat grejs, packar ner allt i kassen och går hemåt. Nästan hemma ringer telefonen. "Paketen måste ha blivit omväxlade, hemskt snällt om du kommer och byter till rätt paket..".

När jag kommer till kassan och byter paketet är alla högst rödkindade och fnissiga. Herrn som fått mitt paket är högröd i ansiktet, jag reagerar lite på att mitt paket är lite otympligt, bökigt att ha under armen men ibland packar de ju skumt. Går hem, och ser att mitt paket är öppnat.. och i ligger en JÄTTEPENIS!!!!!

Jag hade glömt kolla måtten på sidan, var fullt upptagen med att klicka i övriga kriterier.. var både generad och arg, vafan, det var ju inte MITT paket!! :em: *mini

Summa summarum: Size matters´! Men vad du har i paketet doesn´t matter såvida det inte är en jättesnåpp hela ica beskådar.

I övrigt plusettar jag detta:

Skäms inte alls för att jag handlar kosttillskott. Skäms kanske lite däremot när jag märker att det är svintungt att bära hem prylarna för att jag inte är van vid att träna biceps statiskt i 20 minuter. Det rättfärdigar ju kosttillskotten om något i och för sig.

Vunnis
2011-05-11, 20:21
Webshopen som säljer FX har ju lite "blickvänliga" paket; illgrön färg, med webshopens namn skrivet stort på paketet. Att gå igenom en fullproppad affär med ett stort sådant paket är väl kanske inte så kul..

Spela roll? *screwy* Jag har gjort det och jag överlevde. En gång gjorde jag det till och med med TVÅ lådor!

Lellan... du måste inte berätta att du köper jättesnoppar på internet om du inte vill, även om vi uppskattar historian. *rolleyes* :D

MichiPich
2011-05-11, 20:22
Jag skäms lite att gå in till återförsäljaren och sen genom stan med det köpta av den enkla anledningen att jag är "liten" och ingen man förknippar med någon som tränar på gym. Något i stil med "vadå, tränar han?"

+1
tur att man kan snabba sig till bilen och rivstarta därifrån innan nån lägger märke till hur små biceps jag har :cool:

Kwon
2011-05-11, 20:26
Då ska jag bjuda på en true story som kommer få dig att bära ditt paket med stolthet hoppas jag!

För nåt år sedan beställde jag lite hastigt och lustigt sån däringa "massagesak för avlappning":naughty:. Det viktigaste för mig var att den var vattentät, hade vanliga r6 batterier, ej hårdplast och vibrerade. Så jag sökte på de kriterierna på en sida, man kunde kryssa i, mkt behändigt tyckte jag. :thumbup:

Hämtar ut mitt paket på icas paketombud som lägger det i kassan, jag plockar på mig lite annat grejs, packar ner allt i kassen och går hemåt. Nästan hemma ringer telefonen. "Paketen måste ha blivit omväxlade, hemskt snällt om du kommer och byter till rätt paket..".

När jag kommer till kassan och byter paketet är alla högst rödkindade och fnissiga. Herrn som fått mitt paket är högröd i ansiktet, jag reagerar lite på att mitt paket är lite otympligt, bökigt att ha under armen men ibland packar de ju skumt. Går hem, och ser att mitt paket är öppnat.. och i ligger en JÄTTEPENIS!!!!!

Behöll du paketet sen eller tog du kontakt med dom? :D

Botte 1992
2011-05-11, 20:26
Spela roll? *screwy* Jag har gjort det och jag överlevde. En gång gjorde jag det till och med med TVÅ lådor!

Grattis. Jag överlevde också! :booty:

Lellan, hahahaha vilken historia! Tack ska du ha! :thumbup:

Lellan
2011-05-11, 20:26
Lellan... du måste inte berätta att du köper jättesnoppar på internet om du inte vill, även om vi uppskattar historian. *rolleyes* :D

Glömde tillägga att jag fick byta, själva snåppförpackningen var obruten. Så nu vet ni att jag köper små snoppar på internet. Det känns lite bättre. Och du har rätt, kanske too much info.. men för ett gott syfte: så länge man inte köper jättesnoppar som exponeras på ica kan man sluta skämmas över gympaket i ren jämförelse. :)

L-Sami
2011-05-11, 20:29
Jag lägger inte ens märke till vad det står på folks paket när de bär såna. Antagligen märker få till att du bär på ett paket från gymkologrossisten. Du tänker felaktigt bara.

ceejay
2011-05-11, 20:31
jag bär mitt 12kgspaket från gg med stolthet!

Wille005
2011-05-11, 20:34
Jag köper mitt på gg butiken på södra station, och dom har endast genomskinliga påsar. Således går jag mitt igenom centrala stockholm dagstid, med allt från anaflexa till prottebola påsar!

Matsa
2011-05-11, 20:36
Oh yes!! MUSKELPIRATEN! Där jag köpte jag min första kur CellTech. Drack den till frukost under laddningen och jäklar vad jag blev laddad. Kommer ihåg att jag fick en snygg svart Tischa med coolt grönt tryck, en Muskelpirat. Under denna period gjorde jag ironiskt nog mina bästa ökningar någonsin.

Muskelpiraten - visst var det ett härligt namn? ;) Jag hade köpt någon kreatin loader som jag skulle dricka tre gånger om dagen eller något. Problemet var bara att den var så förbannat sötsliskig att jag tappade all aptit av att dricka skiten, som att dricka en halvliter outspädd apelsinsaft ungefär.

Lellan
2011-05-11, 20:38
Muskelpiraten - visst var det ett härligt namn? ;) Jag hade köpt någon kreatin loader som jag skulle dricka tre gånger om dagen eller något. Problemet var bara att den var så förbannat sötsliskig att jag tappade all aptit av att dricka skiten, som att dricka en halvliter outspädd apelsinsaft ungefär.

Skicka till mig, jag skäms inte över paket och sväljer allt! Är inte så kräsen vad gäller kosttillskott. Dricker eaa så när som dagligen, vad kan vara värre? (ja, det finns goda sorter eaa, men jag är hardcore.. aaight? *flex*)

Vunnis
2011-05-11, 20:39
Grattis. Jag överlevde också! :booty:

Det tycker jag vi fortsätter med ett tag! Annars var det ju ingen idé att konka hem skiten..? *rolleyes*

Glömde tillägga att jag fick byta, själva snåppförpackningen var obruten. Så nu vet ni att jag köper små snoppar på internet. Det känns lite bättre. Och du har rätt, kanske too much info.. men för ett gott syfte: så länge man inte köper jättesnoppar som exponeras på ica kan man sluta skämmas över gympaket i ren jämförelse. :)
Man måste inte skämmas för att man handlar snoppar på internet... oavsätt storlek ;) Det gör man som man vill.
Det fetmarkerade var intressant, "små snoppar känns lite bättre". ;)

nmanradnävna
2011-05-11, 20:45
Tänkte lite samma sak någon gång jag bar hem ett ovanligt stort paket med kosttillskott. Aldrig tänkt på det tidigare men den här gången hade företaget valt att trycka på en helvetes massa ohyggligt stora och ohyggligt bögiga klistermärken.

FUEL MAXX EXTREME DIET MUSCLE MASS och smått och gott

bustz0rz
2011-05-11, 20:46
Spela roll? *screwy* Jag har gjort det och jag överlevde. En gång gjorde jag det till och med med TVÅ lådor!


Ja, jag har överlevt varenda gång jag också. Senast idag, faktiskt. Men jag tycker ändå att det är lite pinsamt :)

Onigiri
2011-05-11, 20:54
Lellan: drick rent hmb med en klunk vatten och sedan rent ala med vatten. Fixar du det utan minsta grimas, motgång eller besvär så slår du över max i hardcore-o-metern.

Matsa
2011-05-11, 20:54
Skicka till mig, jag skäms inte över paket och sväljer allt! Är inte så kräsen vad gäller kosttillskott. Dricker eaa så när som dagligen, vad kan vara värre? (ja, det finns goda sorter eaa, men jag är hardcore.. aaight? *flex*)

Tror inte det ens finns att få tag på längre, detta var ju sådär 10-15 år sedan. Jag brukar definitivt inte vara kräsmagad heller men det var inte smaken som var problemet utan mest att det var så mäktigt. Tror det var över 500kcal per portion från typ bara kolhydrater (minns att Twinlabs variant hade 200kcal per portion och denna hade mer än dubbelt så mycket, vad det nu skulle vara bra för).

Lellan: drick rent hmb med en klunk vatten och sedan rent ala med vatten. Fixar du det utan minsta grimas, motgång eller besvär så slår du över max i hardcore-o-metern.

Klart Lellan är hardcore!

Kebab-Arne
2011-05-11, 20:59
Paketen från Kolozzeum är så anonyma som det går, det får de gärna fortsätta vara. :thumbup:

Vad gäller hämta ut proteinpulver så får gärna Posten inte felsortera dessa så man får åka genom halva stan för att hämta ut sitt paket. Dessutom ska man undvika beklaga sig om detta inför bekanta och få den uppenbara följdfrågan vad man beställt. Jag fick inte många sympatier som höll om med om att det var jobbigt att hämta ut mitt proteinpulver.

wo0ord
2011-05-11, 21:00
En polare köpte nåt klädesplagg på "stayhard.se" Kan ju misstolkas om det nu stod/står nåt i stil med namnet på paketet :D

TheGhr
2011-05-11, 21:09
Vad syftar du på ovan egentligen? ;)

Stäng av vilket filter du än använder och läs själv. När du gjort det så ser du hur jag upplever situationen.

TheGhr
2011-05-11, 21:25
Jag kanske ska tillägga att om det synts mer än nämnvärt på mig i kläder att jag tränar så hade jag nog inte upplevt det så. Som det är nu tror jag vissa kan se det som ett rop på hjälp.

Viktor_Balck
2011-05-11, 21:30
Jag köper mitt på gg butiken på södra station, och dom har endast genomskinliga påsar. Således går jag mitt igenom centrala stockholm dagstid, med allt från anaflexa till prottebola påsar!

*hiiigh fiiive*

C.E.J.
2011-05-11, 21:41
Skicka till mig, jag skäms inte över paket och sväljer allt! Är inte så kräsen vad gäller kosttillskott. Dricker eaa så när som dagligen, vad kan vara värre? (ja, det finns goda sorter eaa, men jag är hardcore.. aaight? *flex*)

Va, dricker Lellan eaa? Ja, du är sannerligen hardcore! GROFV!

Sarwien
2011-05-11, 22:54
Det enda komiska är väl egentligen tanten i kassan som lämnar ut paketet "Ja nu ska du allt bli stark va" - Käften kärring o sluta ät wienerbröd...

:laugh::laugh::laugh: å herregud vad jag skrattade :laugh:

hultman
2011-05-11, 23:01
Hahahaha!!! Vilken jävla tråd. Skämmas för att man köper kosttillskott?

Saknar Arne Persson i denna tråd.

Madame
2011-05-12, 00:35
jag tycker det är pinsamt att köpa lövbiff, fryspommes, bearnaise på burk och cola tillsammans utan nånting annat, kassörskan fattar ju vad man ska käka till middag!

Matsa
2011-05-12, 04:06
jag tycker det är pinsamt att köpa lövbiff, fryspommes, bearnaise på burk och cola tillsammans utan nånting annat, kassörskan fattar ju vad man ska käka till middag!

För att inte tala om att köpa dasspapper, där snackar vi pinsamt! "Jaså ska du hem och skita nu?" liksom! :em:

Spartansk
2011-05-12, 05:01
Eller om man som jag, konstant går runt med ett rejält "paket". Går inte att undkomma och är mycket pinsamt.

hejhopp79
2011-05-12, 07:48
Ja, det är rätt pinsamt att bära runt på paket med kosttillskott in public.

Men så tycker jag överdrivna träningsmänniskor (AF/bodybuilding) vars liv kretsar kring aminosyror och optiness är rätt pinsamma.

Spartansk
2011-05-12, 07:51
Seriöst så tycker jag faktiskt att jag är så klen så det kan kännas lite pinsamt. Känns lite som att folk kollar på mig och tänker "hö hö, vad ska du med det där till".

hejhopp79
2011-05-12, 07:51
Seriöst så tycker jag faktiskt att jag är så klen så det kan kännas lite pinsamt. Känns lite som att folk kollar på mig och tänker "hö hö, vad ska du med det där till".

lol

rooz
2011-05-12, 07:53
Dragremmar, värre än doping!

Nitrometan
2011-05-12, 08:17
Dragremmar, värre än doping!

Fusk som fusk. :(

rooz
2011-05-12, 08:18
Fusk som fusk. :(

Sanning. Tur att SL-konspirationen finns:thumbup:

BigSpawn
2011-05-12, 08:31
Där jag oftast får hämta ut paketen har man full uppsikt över alla paket som ska hämtas ut och tycker det är kul och stå o titta o fundera vad alla innehåller:)
Det som även förvånar mig är vad många det verkar vara som tränar i mitt område, för brukar finnas rätt många från GG och GV osv.

Spridis
2011-05-12, 08:33
Fan vad fel det blev när jag läste rubriken.

JojjeG
2011-05-12, 08:35
En polare köpte nåt klädesplagg på "stayhard.se" Kan ju misstolkas om det nu stod/står nåt i stil med namnet på paketet :D

Inte om man kör den i en blender och dricker den... annars, ja.

Själv injicerar jag mina kycklingfiléer.

http://1.bp.blogspot.com/_LbWyy-haZ6w/TH0qT6C6NfI/AAAAAAAAAek/Da-kNZHHfcI/s1600/rofl.png

Minimjölk
2011-05-12, 08:47
Muskelpiraten - visst var det ett härligt namn? ;) Jag hade köpt någon kreatin loader som jag skulle dricka tre gånger om dagen eller något. Problemet var bara att den var så förbannat sötsliskig att jag tappade all aptit av att dricka skiten, som att dricka en halvliter outspädd apelsinsaft ungefär.

Wait, det var precis så där jag kommer ihåg min Celltech, var det samma som du köpte eller kan det vara same shit ddifferent name?


För att inte tala om att köpa dasspapper, där snackar vi pinsamt! "Jaså ska du hem och skita nu?" liksom! :em:

Påminner mig om när jag köpte slanggurka, morötter, bananer, kondomer och Vaselin, fick en del konstiga blickar på mig framme i kassan.

tobe
2011-05-12, 09:11
Seriöst så tycker jag faktiskt att jag är så klen så det kan kännas lite pinsamt. Känns lite som att folk kollar på mig och tänker "hö hö, vad ska du med det där till".

Fick jag höra när jag skulle köpa kondomer första gången på ICA.
Dock inte med ett roligt skrokande till utan en fördommande och förmodligen avundsjuk röst av en gammal grå kassörska.
Hemska jävla minnen. Bojkotta ICA Ettan i Västerås!

rooz
2011-05-12, 09:12
Fick jag höra när jag skulle köpa kondomer första gången på ICA.
Dock inte med ett roligt skrokande till utan en fördommande och förmodligen avundsjuk röst av en gammal grå kassörska.
Hemska jävla minnen. Bojkotta ICA Ettan i Västerås!
"Ta oskulden på din dotter/ syster/ fru/ flickvän..."

Spartansk
2011-05-12, 09:13
"Ta oskulden på din dotter/ syster/ fru/ flickvän..."

Eller "fråga din dotter/ syster/ fru/ flickvän"...

z_bumbi
2011-05-12, 09:15
Skicka till mig, jag skäms inte över paket och sväljer allt!

:Virro

För att inte tala om att köpa dasspapper, där snackar vi pinsamt! "Jaså ska du hem och skita nu?" liksom! :em:

Det är fullt normalt att köpa dasspapper men köper du en rulle dasspapper och en flaska hudlotion och inget mer...

rooz
2011-05-12, 09:15
Eller "fråga din dotter/ syster/ fru/ flickvän"...

Ja, det funkar lika bra!

Be a courage-wolf, and the officer will have problem!

Spartansk
2011-05-12, 09:22
Ja, det funkar lika bra!

Be a courage-wolf, and the officer will have problem!

Eller: "Jag förstår att du inte vet vad man ska med såna till".

King Grub
2011-05-12, 10:03
Säg att det är pornografi i paketet, så ingen tror att det är kosttillskott och du slipper skämmas.

Spartansk
2011-05-12, 10:05
Säg att det är pornografi i paketet, så ingen tror att det är kosttillskott och du slipper skämmas.

Funkar extra bra om det är inoljade muskulösa män på förpackningen.

stevebc
2011-05-12, 10:32
För att inte tala om att köpa dasspapper, där snackar vi pinsamt! "Jaså ska du hem och skita nu?" liksom! :em:Fast det är faktiskt många som tycker att det är pinsamt :)

Problemet är om man ska köpa 1 rulle eller ett helt paket. 1 rulle-sidan hävdar att ett helt paket ser ut som man är riktigt dålig i magen, medan ett helt paket-sidan hävdar att om man köper 1 rulle så visar det att man bara är desperat och behöver något asap.

C.E.J.
2011-05-12, 10:39
Fast det är faktiskt många som tycker att det är pinsamt :)

Problemet är om man ska köpa 1 rulle eller ett helt paket. 1 rulle-sidan hävdar att ett helt paket ser ut som man är riktigt dålig i magen, medan ett helt paket-sidan hävdar att om man köper 1 rulle så visar det att man bara är desperat och behöver något asap.

wuuut går det att köpa bara en rulle?

http://www.newscientist.com/data/images/ns/cms/dn12089/dn12089-1_600.jpg

Gabriel174
2011-05-12, 10:45
Jag bär runt på ett stort paket dagligen och skäms inte.

:laugh::laugh:

stevebc
2011-05-12, 10:47
wuuut går det att köpa bara en rulle?

http://www.newscientist.com/data/images/ns/cms/dn12089/dn12089-1_600.jpgJag vet inte. Jag kan fråga "envaruhandlaren" som senast jag såg honom stod bakom mig i kön med en XL-kondom och en starköl. Han borde veta.

TheGhr
2011-05-12, 12:42
Ja, det är rätt pinsamt att bära runt på paket med kosttillskott in public.

Men så tycker jag överdrivna träningsmänniskor (AF/bodybuilding) vars liv kretsar kring aminosyror och optiness är rätt pinsamma.

Seriöst så tycker jag faktiskt att jag är så klen så det kan kännas lite pinsamt. Känns lite som att folk kollar på mig och tänker "hö hö, vad ska du med det där till".

Påminner mig om när jag köpte slanggurka, morötter, bananer, kondomer och Vaselin, fick en del konstiga blickar på mig framme i kassan.

Fick jag höra när jag skulle köpa kondomer första gången på ICA.
Dock inte med ett roligt skrokande till utan en fördommande och förmodligen avundsjuk röst av en gammal grå kassörska.
Hemska jävla minnen. Bojkotta ICA Ettan i Västerås!

Problemet är om man ska köpa 1 rulle eller ett helt paket. 1 rulle-sidan hävdar att ett helt paket ser ut som man är riktigt dålig i magen, medan ett helt paket-sidan hävdar att om man köper 1 rulle så visar det att man bara är desperat och behöver något asap.

Alla bra och konstruktiva inlägg. Bort med reklamtejpen för säkerhets skull! :banned

Minimjölk
2011-05-12, 13:22
Alla bra och konstruktiva inlägg. Bort med reklamtejpen för säkerhets skull! :banned

Vaknat på fel sida idag, Sir?

ThisIsTheOne
2011-05-12, 13:44
Hur mår självkänslan om man nojar över vad folk högst eventuellt tror/tycker när man hämtar ett paket på posten? :rolleyes:

Kwon
2011-05-12, 13:45
Botte

Hur länge måste du vistas med paketet dock?

Botte 1992
2011-05-12, 18:46
Haha, faktiskt så insåg jag grejen med rubriken innan jag ens postade men orkade inte ändra. :sleep:

TheGhr
2011-05-13, 02:15
Vaknat på fel sida idag, Sir?

Nej jag är på deras sida, det var ju jag som tidigare i tråden startade stödet för trådskaparen. :)

muddler
2011-05-13, 02:32
Oh yes!! MUSKELPIRATEN! Där jag köpte jag min första kur CellTech. Drack den till frukost under laddningen och jäklar vad jag blev laddad. Kommer ihåg att jag fick en snygg svart Tischa med coolt grönt tryck, en Muskelpirat. Under denna period gjorde jag ironiskt nog mina bästa ökningar någonsin.

Wunderbar, har också en relation till just "Muskelpiraten" brukade skicka in frågor om träning på deras sida hehe, detta var pre-forumkarriären, säg 2000 ungefär :D Kul att det fanns fler har inte hört det namnet på många år.

bb X
2011-05-13, 05:07
Åh vad sur jag blir när folk kallar det "fusk" för att man tar protein. Eller säger "nä, jag ska bara bygga NATURLIGT, dvs utan protein".

Livankaret
2011-05-13, 19:50
För att inte tala om att köpa dasspapper, där snackar vi pinsamt! "Jaså ska du hem och skita nu?" liksom! :em:

Eller springa ner till affären och bara slänga upp toapapper på bandet samtidigt som man står och småhoppar lite.

Matsa
2011-05-13, 20:01
Det är fullt normalt att köpa dasspapper men köper du en rulle dasspapper och en flaska hudlotion och inget mer...

Sluta spionera när jag handlar.

Eller springa ner till affären och bara slänga upp toapapper på bandet samtidigt som man står och småhoppar lite.

Hahaha jag gjorde den en gång, fast det var mitt i natten och det var en dygnetruntöppen mack jag sprang till.

mangemani
2011-05-13, 20:06
Åh vad sur jag blir när folk kallar det "fusk" för att man tar protein. Eller säger "nä, jag ska bara bygga NATURLIGT, dvs utan protein".

vart lever du någonstans om man får undra?
fan inte ens här i sundsvall är det okunniga folket SÅ okunnigt

Lellan
2011-05-13, 20:38
vart lever du någonstans om man får undra?
fan inte ens här i sundsvall är det okunniga folket SÅ okunnigt

Här i västerås är det lika illa, grattis att du slipper! :)

Jorgen
2011-05-13, 22:01
Botte!

Och köper du Fairing-produkter skall du STOLT basunera ut det till alla och stolt spatsera runt på stan som en BOSS!

http://static.funnyjunk.com/gifs/haters2.gif

Like a boss!

För er som lyssnar på morgonpasset i P3.

danozen
2011-05-13, 22:21
Åh vad sur jag blir när folk kallar det "fusk" för att man tar protein. Eller säger "nä, jag ska bara bygga NATURLIGT, dvs utan protein".

Samma sak i min stad. Proteinshakear är fusk!

lei
2011-05-13, 22:31
Själv skall man plocka ut ett paket imorgon bitti från nån suspekt sida vid namn kolozzeum, tror dem säljer doping osv så vill helst inte att det skall synas, förslag?

ceejay
2011-05-13, 22:48
Gå med en kolo-tischa lei!

Alexton
2011-05-13, 23:37
Haha, känner igen det där. Nu 10år senare jag i bra form medan mina vänner har dålig hy och begynnande ölkagge inklusive gäddhäng. Who's laughing now bitches ;)

lei
2011-05-13, 23:37
Det är den jag skall hämta :D

Matsa
2011-05-14, 00:04
Det är den jag skall hämta :D

Öppna paketet och byt om på plats, sen drar du en krabba. Like a boss!

Acekorv
2011-05-14, 00:17
Jag e alltid på gott humör trallandes med min låda under armen. Jakten på perfektion kan fortsätta *flex*

Ganymedes
2011-05-14, 08:17
Tycker att de som inte alls tränar borde skämmas mest. :) Allvarligt talat, nej, jag bryr mig inte ett skvatt. Av samma anledning som Kwon nämnt.

Stoltz
2011-05-14, 08:43
Hah, nej för sjutton. Tycker inte det är pinsamt alls att gå med ett paket under armen, om det så är XXXL Super Large Elephant Penis with NEW TECH vibrations v.1.2. som kräver skruvstäd bara för att hålla kvar den på plats, eller om det är proteinpulver.

Har varit med om en gång att personen i kassan kommenterat med "Du vet att sådant inte hjälper va?". Jag svarade "Lightweight baby" och gick. Jag tror inte han förstod skämtet.

Loca
2011-05-14, 11:32
Hämtade ut mitt paket (Xtend Watermelon och remmar om ni ville veta) än en gång nyss. Under promenaden med paketet under min arm bestämde jag att göra en tråd på Kolozzeum när jag kommit hem, det är om hur pinsamt det är att vistas offentligt med ett paket från ett valfritt gymshop. Jag tycker det är så pinsamt att bära paketet genom stan. Paketet skriker ju "KOLLA HIT ALLA, DAVID HÄR FUSKAR!". Kompisarna (de okunniga) lägger ju gärna ut spydiga kommentarer när de ser klisterbandet på paketet. Jag hatar det. Om jag skäms att jag tar proteinpulver och sånt? Egentligen inte, men då borde jag ju inte känna såhär.

Hur är det för er?

Jag tänkte också som dig när jag var 11 år.

Väx upp eller börja äta mat istället för proteinpulver.

Zoidy
2011-05-27, 00:14
Har varit med om en gång att personen i kassan kommenterat med "Du vet att sådant inte hjälper va?". Jag svarade "Lightweight baby" och gick. Jag tror inte han förstod skämtet.

:laugh: Det där var nog ta mig fan det roligaste jag läst på den här sidan :D Så sjukt bra gjort!

Otur
2011-05-27, 07:43
Brukar beställa ganska mycket när jag beställer, 6-10kg proteiner, någon burk EAA nån PWO. Så det räcker ett tag. (säkert inte ensam om det. Men jag skäms inte, kan vara lite pinsamt bara om tjejen i kassan knappt orkar lyfta paketet.