handdator

Visa fullständig version : Liv 52


ufczuffa
2011-05-10, 10:11
Någon är som tar detta tillskott och kan bekräfta ifall aptiten ökar avsevärt?

vicarious
2011-05-10, 10:13
Aldrig hört talas om. Wat is dat?

ufczuffa
2011-05-10, 10:44
Otillåten länk
Nu gick det inte att länka skiten, men googla.

Honken
2011-05-10, 12:19
Liv 52 andvänds hos folk som har leverproblem, tex alkoholister eller de som äter hormoner. Att det ska öka aptiten avsevärt har jag inte hört innan, tvivlar på det.

ufczuffa
2011-05-10, 12:50
Detta är vad jag har hittat om produkten.
Liv52
* Förhöjd leverfunktion med rening av kroppen som följd.
* Ökar aptiten avsevärt.
* Förhöjd metabolism vilket gynnar den kroppsegna förbränningen.
* Förbättrad proteinsyntes vilket kan bidra till ökad muskelmassa och gynnar den allmänna tillväxten.
* Har en antitoxisk funktion, vilket innebär att Liv.52 renar kroppen från gifter, tex vid stark medicinering.

Det jag är ute efter är ifall någon har testat den här produkten och kan bekräfta.
Den är f.ö jävligt billig så ifall jag inte får något svar så får väl jag bli försökskaninen...

Crocker
2011-05-10, 13:26
* Förhöjd leverfunktion med rening av kroppen som följd.

Vad är det den skulle rena egentligen?

kettlebellGuden
2011-05-10, 14:46
Det är väl något som byggare mest är intresserade av när de kör aas?

ufczuffa
2011-05-10, 14:57
Det är väl något som byggare mest är intresserade av när de kör aas?

Mycket möjligt. Men jag preppar inte, så det är inte därför jag är intresserad av tillskottet. Jag är nyfiken ifall folk som använder blir hungrigare, som det står att man ska bli.

Tolkia
2011-05-10, 14:57
Att man i marknadsföringen påstår att en produkt "renar kroppen" utan närmare specifikation är en tydlig indikation på att man skall dra öronen åt sig. I det här fallet skulle man också gärna vilja veta på vilket sätt produkten är "antitoxisk". Vilka är gifterna, och hur funkar det? (Nej, jag tror inte på allvar att försäljarna skulle ge ett vettigt svar.)

kettlebellGuden
2011-05-10, 15:02
http://www.himalayahealthcare.com/researchpaper/liv52.htm

Sajten i sig förklarar annars så här...


Liv.52
restores the functional efficiency of the liver by protecting the

hepatic parenchyma and promoting hepatocellular regeneration. The

antiperoxidative activity of Liv.52 prevents the loss of functional

integrity of the cell membrane, maintains cytochrome P-450, hastens

the recovery period and ensures early restoration of hepatic functions

in infective hepatitis. Liv.52 facilitates rapid elimination of

acetaldehyde, the toxic intermediate metabolite of alcohol metabolism,

and ensures protection from alcohol-induced hepatic damage. Liv.52

diminishes the lipotropic activity in chronic alcoholism, and prevents

fatty infiltration of the liver. In pre-cirrhotic conditions, Liv.52

arrests the progress of the disease and prevents further liver damage.




Marknadsförs och rekommenderas regelbundet till AAS-brukare.

Eddie Vedder
2011-05-10, 15:08
Låter ju som ett läkemedel. Är det ens tillåtet i Sverige?

ufczuffa
2011-05-10, 15:12
Låter ju som ett läkemedel. Är det ens tillåtet i Sverige?

Ett företag i Sverige säljer det. Nämner man vilket här på kolo så blir man fan bannad.
Tror NI att tillskottet ökar aptiten?

kettlebellGuden
2011-05-10, 15:12
Låter ju som ett läkemedel. Är det ens tillåtet i Sverige?

Det ska visst vara traditionella ayurvedisk örtblandning. Inget ont om örtblandning men de brukar ju sällan hålla vad de lovar så man är ju lidt skeptisk. Med tanke på att gime-varuhuset säljer produkten så är det nog inte olagligt på något sätt.

kettlebellGuden
2011-05-10, 15:14
Ett företag i Sverige säljer det. Nämner man vilket här på kolo så blir man fan bannad.
Tror NI att tillskottet ökar aptiten?

Ooops! Jag kommer visst att bli bannad ;)

För vissa ökar det tydligen aptiten.

ufczuffa
2011-05-10, 15:15
Ooops! Jag kommer visst att bli bannad ;)

För vissa ökar det tydligen aptiten.

Yuup, game over för dig.
Ska nog testa produkten, kostar som sagt inte mycket alls.

kettlebellGuden
2011-05-10, 15:21
Ursäkta att jag misstänkte att du körde på AAS och hittat det den vägen, ufczuffa. Har precis sett din andra tråd där du undrar över tillskott som gör dig hungrig för att hjälpa ditt bulkande.

Crocker
2011-05-10, 15:25
Nämner man vilket här på kolo så blir man fan bannad.
Skärp dig, såklart får du säga vad företaget heter.

Eddie Vedder
2011-05-10, 15:55
Ett företag i Sverige säljer det. Nämner man vilket här på kolo så blir man fan bannad.
Tror NI att tillskottet ökar aptiten?

Nej det blir man inte.

Fredron
2011-05-10, 16:15
ufczuffa kan du inte lyssna lite bara.
Att vara hungrig är ju knappast en skön känsla och det du egentligen vill är ju inte att vara hungrig oftare, utan att lyckas äta mer så du lyckas bulka lite.
Det råd som vi alla här på koll vill förmedla är att piller och liknande "genvägar" inte är någon optimal lösning oftast.
Vid deff så rekommenderar vi att äta mat som håller dig mätt under hela dagen men gör så du lägger dig under ditt kaloribehov.
Vid bulk rekommenderar vi samma sak fast tvärt om. Ät saker som håller dig mätt hela dagen men som resulterar i att du hamnar över ditt kaloribehov.
Inget att detta är speciellt svårt utan det handlar bara om att planera lite och veta vilka val man bör göra när man lagar mat.
Nicklas har skrivit en jättebra artikel om ämnet, titta igenom den först.
http://traningslara.se/konkreta-tips-for-dig-som-vill-upp-i-vikt/
Snälla spendera 5 minuter på att läsa den innan du sticker ut och köper piller och trycker i dig.

ufczuffa
2011-05-11, 01:05
ufczuffa kan du inte lyssna lite bara.
Att vara hungrig är ju knappast en skön känsla och det du egentligen vill är ju inte att vara hungrig oftare, utan att lyckas äta mer så du lyckas bulka lite.
Det råd som vi alla här på koll vill förmedla är att piller och liknande "genvägar" inte är någon optimal lösning oftast.
Vid deff så rekommenderar vi att äta mat som håller dig mätt under hela dagen men gör så du lägger dig under ditt kaloribehov.
Vid bulk rekommenderar vi samma sak fast tvärt om. Ät saker som håller dig mätt hela dagen men som resulterar i att du hamnar över ditt kaloribehov.
Inget att detta är speciellt svårt utan det handlar bara om att planera lite och veta vilka val man bör göra när man lagar mat.
Nicklas har skrivit en jättebra artikel om ämnet, titta igenom den först.
http://traningslara.se/konkreta-tips-for-dig-som-vill-upp-i-vikt/
Snälla spendera 5 minuter på att läsa den innan du sticker ut och köper piller och trycker i dig.
Ökad aptit=äter mer. Vet inte hur du tänker men men...

Pepz
2011-05-11, 06:38
aldrig hört att det skulle påverka aptiten

Eddie Vedder
2011-05-11, 07:04
Ökad aptit=äter mer. Vet inte hur du tänker men men...

1) Du vet ju inte ens om det gör, du bara köper marknadsföringen rakt av.

2) Fredron, och många fler i tråden, ger råd om hur du kan öka ditt energiintag enkelt.

3) Du har fortfarande inte nämnt något om hur du faktiskt äter. Först när vi vet det kan vi ju veta om du verkligen försöker.

Nitrometan
2011-05-11, 08:07
Det ska visst vara traditionella ayurvedisk örtblandning. Inget ont om örtblandning...
Jo. Ont. När de har testat ayurvediska mediciner/blandningar så har flera av dem innehållit bly eller kvicksilver. Även en del andra giftiga ämnen har hittats i dem. Jag skulle låta bli sånt.

De säljs även ofta utan riktig innehållsförteckning. Det får man inte göra.

Ola Wallengren
2011-05-11, 09:40
Liv 52 innehåller ingredienser som kan medföra läkemedelsklassning och iom att den säljs med medicinska påståenden så blir den automatiskt läkemedelsklassad och får inte säljas.

ufczuffa
2011-05-11, 10:10
1) Du vet ju inte ens om det gör, du bara köper marknadsföringen rakt av.

2) Fredron, och många fler i tråden, ger råd om hur du kan öka ditt energiintag enkelt.

3) Du har fortfarande inte nämnt något om hur du faktiskt äter. Först när vi vet det kan vi ju veta om du verkligen försöker.
Är du seriös? Har läst ett tag på kolo och du skriver alltid dryga inlägg. Som om du är störst,bäst och vackrast. Den här jävla tråden handlar inte om hur jag kan öka mitt kcalintag, utan om tillskottet Liv 52, är du inte intresserad av att skriva om det, lämna då tråden tack.

1) Vafan tror du att jag gjorde tråden för? Jag vill ju diskutera produkten med någon som har erfarenhet av den. Måste man skriva 10 gånger om att man är osäker på produkten när man skapar en tråd OM produkten. Mitt svar "ökad aptit=äter mer" var som svar till Fredron som hade fått en konstig bild av vad ökad aptit gör. Besserwisser.

2) OT

3) Jag nämnde i en annan tråd att jag äter bra, 3000kcal om dagen, men går upp mellan 0.0-0.5kg per vecka. Misstänker att jag har hög ämnesomsättning och har därför bokat tid hos vårdcentralen.

Nu blir jag förmodligen bannad bara för att man låter en mod smaka på sin egna medicin. Du är dryg och jag vill inte att du skriver i tråden.

rooz
2011-05-11, 10:33
Lugna ned dig nu lilla vännen. Eddie bidrar med mer än vad de flesta medlemmar gör tillsammans.

Bara för att du skrivit det i en annan tråd så har inte alla läst den. Och tråden handlar ju indirekt om hur du ska öka ditt kcal intag. Pajas...

ufczuffa
2011-05-11, 10:41
Lugna ned dig nu lilla vännen. Eddie bidrar med mer än vad de flesta medlemmar gör tillsammans.

Bara för att du skrivit det i en annan tråd så har inte alla läst den. Och tråden handlar ju indirekt om hur du ska öka ditt kcal intag. Pajas...
Tråden handlar om produktjäveln, har ni inga erfarenheter eller inte kan något om produkten så finns det ingen mening att skriva, är det skönt att vara brun runt munnen? WB-mod.

Ola Wallengren
2011-05-11, 10:45
Jag måste rätta mig lite Jag trodde Liv 52 innehöll Silybum marianum vlket den inte verkar göra, så i så fall blir den bara läkemedelsklassad pga medicinska påståenden.

Oavsett så tror inte jag heller att den påverkar aptiten annat om man har leversvikt och faktiskt blr bättre om man tar Liv 52.
vad jag kan se så finns det bara två studier där den ena visar effekt vid leversvikt men inte den andra.

schmecker
2011-05-11, 10:48
Tråden handlar om produktjäveln, har ni inga erfarenheter eller inte kan något om produkten så finns det ingen mening att skriva, är det skönt att vara brun runt munnen? WB-mod.

Trevlig ton du har...
Du frågar om preparat med klar och tydligt bullshitvarning, acceptera då att du får skeptiska svar angående det.

Kimkay
2011-05-11, 12:17
ufczuffa, den brist på ödmjukhet du besitter är sannerligen fascinerande. Vi försöker bara hjälpa dig, och det är inte vi som är dryga, det är du.

Catstyle
2011-05-11, 12:19
Humor på hög nivå. :)

kettlebellGuden
2011-05-11, 12:39
Jag tycker ni är lite elaka mot uz. Han ställde en fråga bara.. han verkar inte alls ha köpt "marknadsföringen." ökad hunger är nog inte ens en del av marknadsföring utan bara mer en varning.

Jo. Ont. När de har testat ayurvediska mediciner/blandningar så har flera av dem innehållit bly eller kvicksilver. Även en del andra giftiga ämnen har hittats i dem. Jag skulle låta bli sånt.

De säljs även ofta utan riktig innehållsförteckning. Det får man inte göra.

Är det inte mest kinesisk örtmedicin där det har dykt upp med bly och sånt?

Liv52 är ju väldeklarerad innehåll osv.

schmecker
2011-05-11, 13:00
Är det inte mest kinesisk örtmedicin där det har dykt upp med bly och sånt?

nu har jag ingen som helst källa på det men drar mig till minnes en föreläsning där det nämndes att minst var tionde akuta leversvikt är orsakad av naturläkemedel. grönt té extrakt är ju något som skall kunna leda till leverskador till exempel.

kettlebellGuden
2011-05-11, 15:07
nu har jag ingen som helst källa på det men drar mig till minnes en föreläsning där det nämndes att minst var tionde akuta leversvikt är orsakad av naturläkemedel. grönt té extrakt är ju något som skall kunna leda till leverskador till exempel.

Det var väl rätt ordentliga mängder grönt te iofs. Jag och miljontals människor med mig dricker ju en 3-4 liter grönt te dagligen.

Men rör det här något av örterna i liv52? Det tror jag inte.

Eddie Vedder
2011-05-11, 15:11
Nu blir jag förmodligen bannad bara för att man låter en mod smaka på sin egna medicin. Du är dryg och jag vill inte att du skriver i tråden.

Sluta med idn löjliga martyrretorik. Andra gången i tråden du skriver sådär och det är bara ett barnsligt sätt att få billiga poäng.

Men ta du ditt skräppreparat, du har ju redan bestämt dig.

Ne0phyte
2011-05-11, 15:39
Men ta du ditt skräppreparat, du har ju redan bestämt dig.

Det blev min uppfattning också efter att ha läst tråden.

Trashcan
2011-05-11, 15:41
Jag är nästan benägen att hålla med TS. Håll er till ämnet. Snubben undrar om det skulle kunna funka, inte hur man får i sig mer mat. Att få en massa så kallade "bra tips" om hur man får i sig mer energi är jävligt tröttsamt när man redan har försökt i bra många år att få i sig ordentligt med mat.

Att vara hungrig är ju knappast en skön känsla och det du egentligen vill är ju inte att vara hungrig oftare, utan att lyckas äta mer så du lyckas bulka lite.

Som TS säger, ökad aptit = mer mat. Det handlar inte om att vara hungrig, jag förstår att han blir irriterad av ett sånt här svar. Aptit är inte lika med hunger. Jag kan vara vrålhungrig men sitta och peta i maten i säkert en kvart innan jag ens mäktar med att få i mig det.

"Vid bulk rekommenderar vi samma sak fast tvärt om. Ät saker som håller dig mätt hela dagen men som resulterar i att du hamnar över ditt kaloribehov.
Inget att detta är speciellt svårt utan det handlar bara om att planera lite och veta vilka val man bör göra när man lagar mat."

Också ett irriterande svar, klart han fattar att han ska äta sig över sitt kaloribehov. Det kanske inte är svårt för dig, men försök sätta dig in i hans situation som kanske, hur mycket han än vill, inte klarar av att äta mer, men skulle vilja det.

Klart man kan ge lite tips som kanske inte har till 100% med ämnet att göra, men att börja dryga sig för att TS blir irriterad över det och försöker få tillbaks tråden till ämnet är jävligt töntigt faktiskt.

On topic tror jag inte på aptitökande medel riktigt, om det inte är läkemedel som faktiskt har framställts för det syftet. Cannabis fungerar fruktansvärt bra, men har lite oönskvärda andra effekter som gör det rätt kass.

kettlebellGuden
2011-05-11, 15:44
Jag är nästan benägen att hålla med TS. Håll er till ämnet. Snubben undrar om det skulle kunna funka, inte hur man får i sig mer mat. Att få en massa så kallade "bra tips" om hur man får i sig mer energi är jävligt tröttsamt när man redan har försökt i bra många år att få i sig ordentligt med mat.



Som TS säger, ökad aptit = mer mat. Det handlar inte om att vara hungrig, jag förstår att han blir irriterad av ett sånt här svar. Aptit är inte lika med hunger. Jag kan vara vrålhungrig men sitta och peta i maten i säkert en kvart innan jag ens mäktar med att få i mig det.



Också ett irriterande svar, klart han fattar att han ska äta sig över sitt kaloribehov. Det kanske inte är svårt för dig, men försök sätta dig in i hans situation som kanske, hur mycket han än vill, inte klarar av att äta mer, men skulle vilja det.

Klart man kan ge lite tips som kanske inte har till 100% med ämnet att göra, men att börja dryga sig för att TS blir irriterad över det och försöker få tillbaks tråden till ämnet är jävligt töntigt faktiskt.

On topic tror jag inte på aptitökande medel riktigt, om det inte är läkemedel som faktiskt har framställts för det syftet. Cannabis fungerar fruktansvärt bra, men har lite oönskvärda andra effekter som gör det rätt kass.

+1


surkolo är fan surt idag.

ufczuffa
2011-05-11, 16:06
Jag är nästan benägen att hålla med TS. Håll er till ämnet. Snubben undrar om det skulle kunna funka, inte hur man får i sig mer mat. Att få en massa så kallade "bra tips" om hur man får i sig mer energi är jävligt tröttsamt när man redan har försökt i bra många år att få i sig ordentligt med mat.



Som TS säger, ökad aptit = mer mat. Det handlar inte om att vara hungrig, jag förstår att han blir irriterad av ett sånt här svar. Aptit är inte lika med hunger. Jag kan vara vrålhungrig men sitta och peta i maten i säkert en kvart innan jag ens mäktar med att få i mig det.



Också ett irriterande svar, klart han fattar att han ska äta sig över sitt kaloribehov. Det kanske inte är svårt för dig, men försök sätta dig in i hans situation som kanske, hur mycket han än vill, inte klarar av att äta mer, men skulle vilja det.

Klart man kan ge lite tips som kanske inte har till 100% med ämnet att göra, men att börja dryga sig för att TS blir irriterad över det och försöker få tillbaks tråden till ämnet är jävligt töntigt faktiskt.

On topic tror jag inte på aptitökande medel riktigt, om det inte är läkemedel som faktiskt har framställts för det syftet. Cannabis fungerar fruktansvärt bra, men har lite oönskvärda andra effekter som gör det rätt kass.

Precis vad jag menar, tack så mycket. Eftersom att ingen har testat det eller liknande så får man väl testa. Sjuk hur en mod kan få ett sånt maktmissbruk. Finns inget som heter OT för mods. :hbang:

Trashcan
2011-05-11, 16:16
Precis vad jag menar, tack så mycket. Eftersom att ingen har testat det eller liknande så får man väl testa. Sjuk hur en mod kan få ett sånt maktmissbruk. Finns inget som heter OT för mods. :hbang:

Maktmissbruk tycker jag inte, han har mycket bra att säga och en sund inställning till det mesta, iaf vad gäller träning och kost, men det är ju såklart irriterande med för mycket OT.

Ola Wallengren
2011-05-11, 17:50
Om det är off topic eller inte beror väl lite på hur man ser på saken.

Trådskaparen frågar om ett preparat kan tänkas öka aptiten. De flesta tolkar detta underförstått som att trådskaparen vill få bättre aptit för att kunna äta mer.

Eftersom ingen tror att preparatet fungerar så kommer man med andra förslag på lösningar, för att vara hjälpsam får man förmoda.

kettlebellGuden
2011-05-11, 17:58
Om det är off topic eller inte beror väl lite på hur man ser på saken.

Trådskaparen frågar om ett preparat kan tänkas öka aptiten. De flesta tolkar detta underförstått som att trådskaparen vill få bättre aptit för att kunna äta mer.

Eftersom ingen tror att preparatet fungerar så kommer man med andra förslag på lösningar, för att vara hjälpsam får man förmoda.

Ingen är väl att ta i. Jag tror det fungerar och kan ha ökad aptit som bieffekt.

z_bumbi
2011-05-11, 17:58
om det är off topic eller inte beror väl lite på hur man ser på saken.

Trådskaparen frågar om ett preparat kan tänkas öka aptiten. De flesta tolkar detta underförstått som att trådskaparen vill få bättre aptit för att kunna äta mer.

Eftersom ingen tror att preparatet fungerar så kommer man med andra förslag på lösningar, för att vara hjälpsam får man förmoda.

+1

Ne0phyte
2011-05-11, 18:01
Precis vad jag menar, tack så mycket. Eftersom att ingen har testat det eller liknande så får man väl testa. Sjuk hur en mod kan få ett sånt maktmissbruk. Finns inget som heter OT för mods. :hbang:

Är beredd att hålla med om att du inte fick svar på din fråga, men definitivt inte att Eddie missbrukar sin "makt" på något sätt.

Ola Wallengren
2011-05-11, 18:02
Ingen är väl att ta i. Jag tror det fungerar och kan ha ökad aptit som bieffekt.

För levern vid leversvikt kanske men vad har du för kunskap/erfarenhet av aptitökning efter Liv 52 intag?

kettlebellGuden
2011-05-11, 18:05
För levern vid leversvikt kanske men vad har du för kunskap/erfarenhet av aptitökning efter Liv 52 intag?

Jag har ingen kunskap om det alls. Men det är många som påstår att det är så, och eftersom det i regel är en högts oönskad bieffekt så tror jag väl knappast att de skriver ut det för att det skulle vara något som lockar kunder. Mest varning ungefär som "du kan bli yr i huvudet av det här".

miaz
2011-05-11, 18:42
när jag var i kathmandu käkade jag Liv52 från Himalaya Healthcare då
jag hade giardia och kände aldrig någonsin hunger.
upplevde då att det ökade aptiten.

Ola Wallengren
2011-05-11, 19:27
Jag har ingen kunskap om det alls. Men det är många som påstår att det är så, och eftersom det i regel är en högts oönskad bieffekt så tror jag väl knappast att de skriver ut det för att det skulle vara något som lockar kunder. Mest varning ungefär som "du kan bli yr i huvudet av det här".

Anekdotiska bevis är iofs ganska svaga i det här sammanhanget eftersom man främst bör fråga sig varför de använde Liv 52. Finns säkert ett otal möjliga störfaktorer som gör det problematiskt att utröna orsak och verkan.

Ola Wallengren
2011-05-11, 19:30
jag hade giardia och kände aldrig någonsin hunger.
upplevde då att det ökade aptiten.

Intressant iakttagelse. Kan du lite närmare förklara den ökade aptiten i avsaknad av hunger.

miaz
2011-05-11, 19:36
skrev fel. liv52 gjorde mig bara hungrig. aptit hade jag aldrig när jag hade giardia

Ola Wallengren
2011-05-11, 19:45
Ursäkta, jag missade den biten om att du blev friskare och fick tillbaka din hunger. Ungefär det jag sagt då med andra ord förutom att det handlar om en tarmparasit som du förmodligen fick antibiotika behandling mot och kanske inte heller hade någon påtaglig leverpåverkan.

miaz
2011-05-11, 19:48
jag hade giarida i ca 2månader utan att ta medicin mot det. enda symptomet jag hade var
noll hunger. en snubbe tipsade om liv52 för att få tillbaks hungern.
det var först när jag kom tillbaks till sverige jag fick antibiotika.

Zoidy
2011-05-11, 19:58
Är du seriös? Har läst ett tag på kolo och du skriver alltid dryga inlägg. Som om du är störst,bäst och vackrast. Den här jävla tråden handlar inte om hur jag kan öka mitt kcalintag, utan om tillskottet Liv 52, är du inte intresserad av att skriva om det, lämna då tråden tack.

Är du seriös? Eddie är nästintill den mest värdefulla medlemmen på hela kolozzeum, och han är väldigt väldigt kunnig, om du ska lyssna på någon så lyssna på honom.

3) Jag nämnde i en annan tråd att jag äter bra, 3000kcal om dagen, men går upp mellan 0.0-0.5kg per vecka. Misstänker att jag har hög ämnesomsättning och har därför bokat tid hos vårdcentralen

Varför vill du gå upp snabbare än 0-0.5 kg per vecka? Kommer ju bara resultera i väldigt mycket onödigt fett

Matsa
2011-05-11, 21:06
Klart man kan ge lite tips som kanske inte har till 100% med ämnet att göra, men att börja dryga sig för att TS blir irriterad över det och försöker få tillbaks tråden till ämnet är jävligt töntigt faktiskt.


Yep, kan vara riktigt irriterande när folk inte håller sig till ämnet. TS blev dock inte irriterad så mycket som dampade ur, det är ju inte precis det bästa sättet att få tillbaka tråden till ämnet då provokationer och otrevligheter snarare tenderar att föda mer OT diskussion. Tönterier på bägge sidorna skulle jag säga.

ufczuffa
2011-05-11, 21:12
jag hade giarida i ca 2månader utan att ta medicin mot det. enda symptomet jag hade var
noll hunger. en snubbe tipsade om liv52 för att få tillbaks hungern.
det var först när jag kom tillbaks till sverige jag fick antibiotika.

Gött, tack så mycket.

svartpepparn
2016-01-08, 02:31
Jag har ätit en kur Liv52 och kände en extrem ökning utav hunger.

Vet inte om det hjälpte levern så mycket men man får väl hoppas på det.
(Köpte liv52 för att skydda min lever, inte för att få förhöjd hunger, var bara en bieffekt som kom med).*screwy*