handdator

Visa fullständig version : Hade du fortsatt träna om du var den enda människan på jorden?


Joel Hedberg
2011-05-08, 21:57
Ja, hade DU de? :bpump:

Kwon
2011-05-08, 21:58
Haha nej, jag hade inte ens ätit

Att se naturen räcker kanske max en vecka för mig, sen hade jag blivit uttråkad

ceejay
2011-05-08, 22:00
jag hade som experiment tryckt enorma mängder AAS. Sen hade jag självmördat.

Andy.da.wohoo
2011-05-08, 22:01
Ja, men utan passare i bänken så hade jag nog kvävt mig själv när jag tränar till fail.

eternallord
2011-05-08, 22:02
Nä. Jag hade däremot ätit, tittar på film och porrsurfat, hela dagarna.

Grazzafukkinrazzi
2011-05-08, 22:03
Självfallet!

aTm4LSi18ow

Då förutsatt att muterade zombies inte klassas som människor ;)

Kwon
2011-05-08, 22:03
Hade det funnits ett fåtal levande människor kvar så hade dock överlevnadsinstinkterna kickat igång och tagit över.

Då kanske man hade tränat för att hålla igång konditionen etc

Loke
2011-05-08, 22:05
Träningen är nog bland det sista jag hade gett upp...

Men scenariot är svårt att sätta sig in i: Hur skulle man veta att man var den sista? Även om det verkade så så skulle man nog tänka sig att det kanske fanns andra och intala sig att det var så för den mentala hälsans skull.

Andy.da.wohoo
2011-05-08, 22:06
Hade det funnits ett fåtal levande människor kvar så hade dock överlevnadsinstinkterna kickat igång och tagit över.

Då kanske man hade tränat för att hålla igång konditionen etc

Precis.

Vid minsta osäkerhet till om jag varit ensam så hade jag tränat kondition och grundstyrka för överlevnaden. Men om jag varit fullständigt 100% säker på att jag var den sista så hade det inte funnits någon mening med någonting längre.

Crocker
2011-05-08, 22:07
Japp helt klart.

Kwon
2011-05-08, 22:08
Hade det även funnits ett gäng zombies så hade jag roat mig med prickskytte från hustak i många många månader.

Det hade kunnat underhålla mig ganska länge tror jag. :D

Är det dock helt tomt på folk överhuvudtaget hade jag lätt givit upp rakt av.

Men hur vet man det 100 %?

Finns det en chans att det finns överlevande så finns det alltid hopp.

Jag säljer mig inte så billigt till de sälla jaktmarkerna om det finns hopp.

Angel
2011-05-08, 22:09
Zombie rules!!!

eternallord
2011-05-08, 22:12
Finns det zombies är det bara att flytta in här:

http://all-that-is-interesting.com/post/4956385434/the-first-zombie-proof-house

Joel Hedberg
2011-05-08, 22:14
själv hade jag fortsatt träna. Men jag är inte i den situationen, så jag har ingen aning om jag hade tränat.

eternallord
2011-05-08, 22:15
själv hade jag fortsatt träna. Men jag är inte i den situationen, så jag har ingen aning om jag hade tränat.

??

Kwon
2011-05-08, 22:15
Haha visste det huset skulle dyka upp. Gött Lorden, alla behöver ett Zombieproof hus.

Hade det funnits överlevande människor + Zombies så hade man garanterat tränat regelbundet pga överlevnadsinstinkten.

Ju bättre form/kondis som möjligt, större chans för överlevnad.

Är man 100 % på att det inte finns några överlevande så kvittar det vilket för mig.

hultman
2011-05-08, 22:15
Ingen aning. Men jag hade gärna sysselsatt mig genom att köra galna bilar och skjuta sönder saker.

Silencer
2011-05-08, 22:16
Ja, men för att vara stark och uthållig, inte stor och energikrävande.

Sundqvist
2011-05-08, 22:16
själv hade jag fortsatt träna. Men jag är inte i den situationen, så jag har ingen aning om jag hade tränat.

hahaha, låter bra! (;

nmanradnävna
2011-05-08, 22:18
Skojar du?

Givetvis!!

Knäböja naken!

Bar överkropp på gymmet!

Vråla när jag curlar och dunka vikterna i marken så speglarna går i golvet.

Kwon
2011-05-08, 22:18
Jag kan gissa att Hultman hade testat alla bilar av alla märken innan han hade gett upp :D

Men det roande och stimulerande med att skjuta sönder gatlyktor etc räcker ju bara sååå länge.

Allt blir tråkigt relativt fort när man är ensam.

wo0ord
2011-05-08, 22:22
själv hade jag fortsatt träna. Men jag är inte i den situationen, så jag har ingen aning om jag hade tränat.

http://kenwilsonelt.files.wordpress.com/2010/10/beer-cheers.jpg

nmanradnävna
2011-05-08, 22:22
Man får se till att bli galen och börja samtala med sig själv tidigt så man inte får så långtråkigt

mike mike
2011-05-08, 22:22
:bpump: givetvis!

stevebc
2011-05-08, 22:24
En mycket intressant fråga och ja, det hade jag. Får jag anta. En stor del av motivationen kommer från att jag vill tävla mot mig själv. Andra motståndare är sekundärt, åtminstone på mindre viktiga tävlingar.

Fredrik_S
2011-05-08, 22:33
självklart inte... inga brudar=ingen anledning att träna

Exdiaq
2011-05-08, 22:36
Nope. Hade mina katter funnits kvar hade jag stått ut bara för att de inte skulle svälta ihjäl. Men om de inte fanns eller när de dog så hade jag tackat för mig.

http://www.elitalice.com/wp-content/uploads/2008/04/colgao.jpg

Lellan
2011-05-08, 22:38
Det hade ju varit stört sorgligt att vara utan andra människor, dock har jag levt isolerat i perioder och tror jag skulle klara det.

Att träna är ju på något sätt ett medel för att uppleva något, få känslor så jag hade nog absolut tränat. Tränat, läst böcker och tittat på filmer, gråtit mycket över hur mkt klokt och underbart folk som levat, ägnat mig åt att odla lite grönt och börjat döda djur för egen maskin antar jag. Husdjur hade nog varit sjukt viktigt, för relationers skull. Typ visas djur man inte skaffar relation till, och så några man hänger med, tränar med.. Nån hund kan jag tänka mig! En glad golden. :)

Japp, då vet man vad man tänkt göra den dagen om den dagen skulle komma då.. :P

panzerpig
2011-05-08, 22:42
jag hade fortsatt träna och varje gång jag gjorde PB i en övning hade jag vrålat högt (för mig själv) NYTT VÄRLDSREKORD!!

Exdiaq
2011-05-08, 22:44
Det hade ju varit stört sorgligt att vara utan andra människor, dock har jag levt isolerat i perioder och tror jag skulle klara det.

Att träna är ju på något sätt ett medel för att uppleva något, få känslor så jag hade nog absolut tränat. Tränat, läst böcker och tittat på filmer, gråtit mycket över hur mkt klokt och underbart folk som levat, ägnat mig åt att odla lite grönt och börjat döda djur för egen maskin antar jag. Husdjur hade nog varit sjukt viktigt, för relationers skull. Typ visas djur man inte skaffar relation till, och så några man hänger med, tränar med.. Nån hund kan jag tänka mig! En glad golden. :)

Japp, då vet man vad man tänkt göra den dagen om den dagen skulle komma då.. :P

Din son, din familj och vänner är alla borta. Jag hade förmodligen inte sett nyttan med att leva då. Men det är jag det.

C.E.J.
2011-05-08, 22:45
Träningen hade nog tagit hand om sig själv, skulle nog inte dröja länge innan det skulle bli så djungelaktigt att man inte ens skulle kunna cykla.

Lellan
2011-05-08, 22:48
Din son, din familj och vänner är alla borta. Jag hade förmodligen inte sett nyttan med att leva då. Men det är jag det.

Är jag en hemsk människa som hade kunnat försonas med tanken? Det vore en mardröm, men även mardrömmar kan man hantera, och leva med. Vet med erfarenhet att jag adapterar till nya situationer väl, även om situationen är skit.

Ingen hade kunnat störa sig på att jag hade fräckheten att inte ta livet av mig heller, såatte..

lastbil
2011-05-08, 22:49
Lätt - för allmänt välmående och för att det är skönt att rensa skallen lite samt få ett utlopp för sin rastlöshet

Exdiaq
2011-05-08, 22:53
Är jag en hemsk människa som hade kunnat försonas med tanken? Det vore en mardröm, men även mardrömmar kan man hantera, och leva med. Vet med erfarenhet att jag adapterar till nya situationer väl, även om situationen är skit.

Ingen hade kunnat störa sig på att jag hade fräckheten att inte ta livet av mig heller, såatte..

Nej då, jag bara undrar vad som skulle motivera dig att fortsätta.

Nordenator
2011-05-08, 23:31
Jag tror man får nog med träning då man åker runt och lootar bilbatterier, dieselgeneratorer, batterier och liknande. Hur ska man annars kunna sitta och spela tv-spel, dricka öl och käka konserver tills man dör?

Langster
2011-05-09, 08:01
Inte en chans att jag hade gått till gymmet tre gånger i veckan om jag var den sista människan på jorden. Att bara överleva skulle antagligen ge tillräckligt med motion.
Orka slösa energi på något så onödigt.

Hade genast börjat ta mig söderut. Hade nog inte varit roligt att vara kvar i Sverige på vintern.

JimmyJoe
2011-05-09, 08:12
själv hade jag fortsatt träna. Men jag är inte i den situationen, så jag har ingen aning om jag hade tränat.

haha.. va?

Hade inte direkt gått till gymmet men livet hade ju blivit väldigt annorlunda och säkert inkluderat en hel del träning i vardagen.

Hobbes
2011-05-09, 08:38
Inte en chans att jag hade gått till gymmet tre gånger i veckan om jag var den sista människan på jorden. Att bara överleva skulle antagligen ge tillräckligt med motion.
Orka slösa energi på något så onödigt.

Hade genast börjat ta mig söderut. Hade nog inte varit roligt att vara kvar i Sverige på vintern.

Lite inne pa din linje...jag hade givetvis fortsatt tranat for overlevnadens skull. Dock inte ren och skar gym traning, letat up lite Kettlebells, rackhav, dips, skivstang och sen kort mycket cirkeltraning nagra ganger i veckan for att halla en rutin - personligen tror jag pa rutiner for att halla psyket i schack!

Minimjölk
2011-05-09, 08:57
Nä. Jag hade däremot ätit, tittar på film och porrsurfat, hela dagarna.



Om du är ensam på jorden är nog inte porr eller film öh något som finns

Hobbes
2011-05-09, 08:59
Om du är ensam på jorden är nog inte porr eller film öh något som finns

Minns filmen I Am Legend, han gar ju till videobutiken och "hyr" film:D

L-Sami
2011-05-09, 09:01
Om det skulle handla om överlevnad då skulle jag inte träna. Däremot om jag var ensam och hade jättemycket mat och annan typ av underhållning, då skulle jag tänka mig att fördriva tiden med träning.

Kwon
2011-05-09, 09:02
Om du är ensam på jorden är nog inte porr eller film öh något som finns

Gamla arkiv finns väl kvar?

Försvinner alla biografer och videobutiker plötsligt?

Jag skulle rensat SVTs arkiv efter "Vilse i Pannkakan" och kört den Nonstop tills jag blev galen :D

(om jag nu var 100 % säker på att det bara var jag kvar)

Hade det visat sig att det endast var jag kvar, samt en till, vi kan säga Gurkan eller Katarina från BigBrother, då hade jag hoppat nerför ett stup illa kvickt, träning hade inte varit på schemat.

Hobbes
2011-05-09, 09:09
Gamla arkiv finns väl kvar?

Försvinner alla biografer och videobutiker plötsligt?

Jag skulle rensat SVTs arkiv efter "Vilse i Pannkakan" och kört den Nonstop tills jag blev galen :D

(om jag nu var 100 % säker på att det bara var jag kvar)

Hade det visat sig att det endast var jag kvar, samt en till, vi kan säga Gurkan eller Katarina från BigBrother, då hade jag hoppat nerför ett stup illa kvickt, träning hade inte varit på schemat.

Trazan och Banane hade ju gatt varm oxa....*cupid*

Eddie Vedder
2011-05-09, 09:15
Jag skulle sno den grymmaste cykeln jag kunde hitta i stan och testa såklart. Oavsett om jag skiter i min kondition för resten av livet så vill jag ju testa att cykla med elitgrejer.

Jag skulle förmodligen dra till SATS och träna naken också.

Långsmal
2011-05-09, 09:37
Jag skulle hellre sno en grym motorcykel och maxa lite isf. Men det är ju jag.
Jag skulle helt enkelt provat massa motorsport. Det har jag alltid tyckt verkat roligt men inte haft råd eller viljan att träna seriöst.

olwe
2011-05-09, 09:40
Jag skulle förmodligen dra till SATS och träna naken också.

This. Jag skulle göra allt naken. Sen skulle jag bli riksalkis 4 life. Att gå genom sthlm, naken, skitfull med vapen och härja i episka proportioner vore så stört kul.

stevebc
2011-05-09, 09:47
Jag skulle sno den grymmaste cykeln jag kunde hitta i stan och testa såklart. Oavsett om jag skiter i min kondition för resten av livet så vill jag ju testa att cykla med elitgrejer.

Jag skulle förmodligen dra till SATS och träna naken också.Det finns mycket jag skulle vilja göra med SATS i ett sådant scenario.

Eddie Vedder
2011-05-09, 09:54
Det finns mycket jag skulle vilja göra med SATS i ett sådant scenario.

Jo jag hade nog laborerat en del. Jag skulle ta med mig magnesium och smutsa ner, skrika runda ord, släppa stången i golvet och kanske inte ens ställa tillbaka vikterna efter mig. Men den sista är jag osäker på.

spoonchest
2011-05-09, 09:58
Ja, fast naken!
Edit: Såg att tanken slog fler än mig:D

mattilainen
2011-05-09, 09:58
skulle nog lagt träningen åt sidan och lagt den energin på överleva och liknande istället.

Eddie Vedder
2011-05-09, 10:06
skulle nog lagt träningen åt sidan och lagt den energin på överleva och liknande istället.

Den diskussionen är också intressant. Överleva eller grisa sig till döds. Visste jag bortom alla tvivel att jag var ensam skulle jag bara go bananas tills jag trillar av pinn.

ArnoldOnLehmä
2011-05-09, 10:09
Jag bor i skogen, här finns inga människor förrutom frugan som kommer hem 20.00 och drar igen 6.00. Trots det tränar jag OL sex dar i veckan. Så för mig skulle livet vara som vanligt och jag tränar mest för att det är skoj så skulle nog inte sluta. Men jag skulle garanterat koka stora mängder hembränt så jag skulle nog vara för bakfull för att träna.

Andreas Guiance
2011-05-09, 10:16
Jag skulle nog fortsatt träna eftersom det lär ta en livstid att kunna konstatera att man de facto är helt ensam (och frågan är om man ens lyckas på den tiden). Om jag däremot av någon anledning kunde känna mig säker på det faktumet hade jag knarkat slut på eländet.

Langster
2011-05-09, 10:46
Jo jag hade nog laborerat en del. Jag skulle ta med mig magnesium och smutsa ner, skrika runda ord, släppa stången i golvet och kanske inte ens ställa tillbaka vikterna efter mig. Men den sista är jag osäker på.

Det går utmärkt att bära sig åt på det viset på de flesta SATS, trots att alla fortfarande lever. Naken funkar nog inte dock.

Spartansk
2011-05-09, 10:46
Ja, men jag skulle inte lyft bänkpress i smithmaskinen.

Kwon
2011-05-09, 10:59
Om jag är 99.9 % säker på att det inte finns några människor alls kvar.

Då skulle jag....

Placera ett gäng skyltdockor bärande tröjor med olika namn på (historiska namn, inga Koloiter, tex hade jag skrivit Osama Bin, Hitler, Charles Manson etc på dom osv) på olika platser runt om i staden/landet.

Sen hade jag åkt runt genom landet i en pansarvagn, skjutit med bazooka på olika strategiska mål (dvs jag hittar på att mål_x är strategiskt).

Sen när jag närmar mig en shoppingmall där jag minns att jag placerat en skyltdocka (tex Hilter-dockan eller Hackstait-dockan), så stiger jag ut ur pansarfordonet och springer runt i gallerian med antingen en M-117 , Uzi eller Mac-10 och "låtsas" jaga denna docka/person.

Sen när jag väl hittar den så skjuter jag ner den.

Sen åker jag vidare till nästa mål.

Det hade man kunnat "roa" sig med ett tag iaf.

Sen blir ju allt tråkigt till slut efter man sett allt, testat alla vapen, infiltrerat Area 51, jagat krokodiler i afrika med bazooka, sett alla filmer i SVTs arkiv etc

Så efter att ha sett det sista avsnittet av "Simpor och Grodfötter" hade jag nog kört nerför ett stup.

Har man tur så kanske man hade stött på någon annan överlevande under denna resa vilket hade fått en att ändra sig.

z_bumbi
2011-05-09, 11:11
Om jag vill fortsätta leva blir nog träning ett krav men sen beror det på typen av katastrof om det blir så jobbigt rent fysiskt att överleva. Är inte allt kontaminerat så kan man t ex leva en livstid på det som finns lagrat i ett mindre samhälle. Visst tillskott krävs men det tar bara några månader så springer djuren djuren utanför fönstret i sådan mängder att man kan leva på det. Frukt etc kommer för så kort tid som 50 år finnas i överskott.

Joel Hedberg
2011-05-09, 15:43
När jag började träna så var det för att jag var väldigt stressad och uppjagad. Så hade jag varit ensam så hade jag nog joggat en halv timme, följt av spontan träning.

Och Så hade jag kunnat peppa mig själv genom att säga att jag är
starkast/biffigast i världen:cool:Efter springturen blir man ju lugnare. Då hade jag chillat i mitt zombie säkra hus! Och ätit ALLT!

Rikard Jansson
2011-05-09, 15:48
Ja... fast inte ben, hihi.

Nerå, det skulle jag inte! Skulle roat mig vilt, vika lamborghinis runt träd och andra saker som folk redan skrivit i tråden. Naken, snorfull och beväpnad i närheten av stora fönsterrutor (får något slags psykbryt-skratt av att ha sönder glas) i stockholm vore löjligt kul

Kwon
2011-05-09, 15:52
Hade käkat ofantliga mängder rostbiff, storkkött och coleslaw varje dag :D

Minimjölk
2011-05-09, 16:14
Jag hade lagt in obscena förolämpningar i Allmänt forum dagran i ända utan att bli bannad. Sedan hade jag gjort kärnvapensprängningar lite varstans. Hade nog dessutom varit konstant hög på diverse droger då man troligtvis blivit knäpp annars.

Nitrometan
2011-05-09, 16:23
Den diskussionen är också intressant. Överleva eller grisa sig till döds. Visste jag bortom alla tvivel att jag var ensam skulle jag bara go bananas tills jag trillar av pinn.

:thumbup:

Bananer. Gå dem! Det skulle jag med.

Kwon
2011-05-09, 16:26
Men den stora frågan är, Hur vet man?

Man kan ju resa genom landet och inte se en enda kotte.

Om man inte har sett en enda levande människa från Stockholm -> Malmö -> Göteborg -> Sundsvall så tror jag nog man hade intalat sig att alla var borta och givit upp.

Jag hade satsat allt på en longshot och åkt till Brasilien först dock. Alla kanske åkte dit av bara farten.

Nitrometan
2011-05-09, 16:31
Man vet ju aldrig om det finns en rumpmadam kvar i Brasselandet. Klart värt att chansa.



Eller som Patrik Sjöberg sa för några år sen när de frågade honom varför han jobbade på en hotell-/semesteranläggning i Brasilien: "Det var endera det här eller att köra taxi i Örebro"

kaffekopp
2011-05-09, 16:33
Men den stora frågan är, Hur vet man?

sveriges pappa aka ingvar oldsberg har hand om sista tv sandningen dar han vinkar hej da att dom sista levande manniskorna, och som alla vet ar det fysiskt omojligt for ingvar att ljuga sa det maste vara sannt.

Spartansk
2011-05-09, 16:35
Man vet ju aldrig om det finns en rumpmadam kvar i Brasselandet. Klart värt att chansa.


Skulle du kunna ta dig till Brasilien på egen hand?

Explosiven
2011-05-09, 16:36
Nä. Man hade nog hållt sig fit genom ansträngingen att överleva och göra livet värt att leva(t.ex. jaga, god mat är gott även när man är själv).

Kwon
2011-05-09, 16:46
sveriges pappa aka ingvar oldsberg har hand om sista tv sandningen dar han vinkar hej da att dom sista levande manniskorna, och som alla vet ar det fysiskt omojligt for ingvar att ljuga sa det maste vara sannt.

k!

Nordenator
2011-05-09, 16:49
Nä. Man hade nog hållt sig fit genom ansträngingen att överleva och göra livet värt att leva(t.ex. jaga, god mat är gott även när man är själv).

Jag tror det bara gäller att fixa generator och frysdisk innan allt kött hinner bli dåligt. Orka jaga då man kan loota ett halvt ton oxfilé :D

Explosiven
2011-05-09, 17:12
Jag tror det bara gäller att fixa generator och frysdisk innan allt kött hinner bli dåligt. Orka jaga då man kan loota ett halvt ton oxfilé :D

HAHAH sant men det lär ju smaka gummi efter ett par år i frysen. Men visst.. första året lär man ju äta fint som fan. :thumbup:

rajjan_dammit
2011-05-09, 17:18
Ja, det hade jag. Det är nåt med att jag inte står ut med tanken att se ut som skit.

Solros
2011-05-09, 17:20
Haha, nej. Om alla andra är döda så kan ju ingen logga in mig på gymmet, så får ju inte komma in i lokalen ffs.

Nordenator
2011-05-09, 17:22
Man kanske borde stjäla en träningscykel från gymmet för att driva en microvågsugn? Slå två flugor i en smäll! Micropopcorn håller säkert en evighet.

08-dude
2011-05-09, 17:26
Självklart skulle jag fortsätta träna men inte för att bygga utan att behålla lite rutin i livet.

Jag skulle också förse mig med väldigt mycket vapen och några fordon som kunde användas innan bränslet tog slut på bensinmackare.

Mycket vapen skulle behövas som personskydd för att skydda mig mot farliga djur som snart skulle börja populeras i landet.

Kul med alla kärnkraftverk där kylningen till slut upphör att fungera. Norrland bästa tillflyktsmål ?

Men mest troligt är att mitt liv gå ut på att äta, leta efter andra människor, sova och sedan börja om från början igen.

hidden
2011-05-09, 17:52
Ja, klart man fortsätter träna . . . skulle jag lätt göra Drive in @ fjollgym och markat.

Lellan
2011-05-09, 18:10
Nej då, jag bara undrar vad som skulle motivera dig att fortsätta.

Mycket, mycket av det är vad som motiverar mig i dag. Att må bra i kroppen, uppleva sensationer i den som jag vet påverkar den positivt. En känsla av produktivitet, kapacitet, meningsfullhet. Jag gör ngt aktivt som bidrar till ngt positivt, även om det så bara är till min egen organism.

Om du syftar på livet så har jag varit ensam många perioder i livet, ibland självvalt andra gånger har jag kännt att det varit meningen och funnit mening i annat än andra människor. En skön sak är ju att tänka, jag skulle gå runt och tänka eller vila från att tänka, hänga med djur som kan ge respons och feedback på min varelse. Det skulle vara hemskt, men jag tror absolut att jag skulle kunna njuta av det. Vet att jag är så konstig, ibland är konstighet bra.

Jockefoten
2011-05-09, 18:18
Om senariot är att man vaknar upp en dag och alla människor är borta?

SÅ JÄVLA KUL!
Jag hade först:
Åkt till alla brudar man gillade i högstadiet och spanat in deras rum, snokar runt lite och vara allmänt creepy. Sen hade jag börjat en lång resa till The u s and a. Ska man vara ensam ska man nog vara i USA och göra balla grejer, runka i vita huset och bajsa på Elivs gravsten. Jag hade försökt leta upp massa statliga hemligheter och avslöjat dom! Sist när jag är gammal och nästan död så hade jag försökt skjuta upp mig i rymden med en rymdfärja och åkt så långt jag kunnat!

ceejay
2011-05-09, 18:20
hur hade du tagit dig till usa jocke?

Jockefoten
2011-05-09, 18:22
hur hade du tagit dig till usa jocke?

Båt?

Kwon
2011-05-09, 18:22
Han hade väl tagit över ett fraktskepp eller kanske försökt flyga med ett flygplan från Arlanda

lurk
2011-05-09, 18:23
Skulle gymma i bar överkropp och slänga som fan med vikterna. Eventuellt också skrika Light Weight Baby efter varje set.

Stoltz
2011-05-09, 18:25
Självfallet!

aTm4LSi18ow

Då förutsatt att muterade zombies inte klassas som människor ;)

Dåligt djup i chinsen.

ceejay
2011-05-09, 18:28
Dåligt djup i chinsen.

han kör robbancolemanstyle med tut och kontakt

Kwon
2011-05-09, 18:31
En intressant frågeställning är dock , vad är det FÖRSTA du gör när du märker att det inte finns några människor kvar i din stad?

z_bumbi
2011-05-09, 18:33
En intressant frågeställning är dock , vad är det FÖRSTA du gör när du märker att det inte finns några människor kvar i din stad?

Psykbryt

hidden
2011-05-09, 18:34
En intressant frågeställning är dock , vad är det FÖRSTA du gör när du märker att det inte finns några människor kvar i din stad?

lägger mig i bänkpressen o chillar lite först

O_Wao
2011-05-09, 19:12
Jag tror att om man är den enda människan på jorden har man nog andra prioriteringar än att träna. Typ överleva, eller så. Det blir man ganska deffad av har jag hört.

JB12K
2011-05-09, 19:24
Mår skit om jag inte rör på mig tillräckligt så antagligen ja. Och smalfet hade jag inte velat vara även om det inte fanns någon kvar som såg det. ;)
Om nu det enda som hände var att alla andra försvann. Att jag levde samma liv i övrigt. Om det var nån sorts apokalyps där jag var den enda överlevande så skulle jag nog ha fullt upp ändå. Leta mat osv.

Rikard Jansson
2011-05-09, 19:25
En intressant frågeställning är dock , vad är det FÖRSTA du gör när du märker att det inte finns några människor kvar i din stad?

Fungerar internet?

Kwon
2011-05-09, 19:27
Fungerar internet?

Det vet nog bara Joel Hedberg från Kiruna :)

Rikard Jansson
2011-05-09, 19:29
Det vet nog bara Joel Hedberg från Kiruna :)

Om internet hade fungerat så hade jag kollat upp vart närmsta -69 Charger funnits, för att sno den, annars hade jag gått runt i byn och haft sönder random saker bara. :)

Nitrometan
2011-05-09, 19:30
Fungerar internet?

Ett tag. Hur länge finns det el utan människor?

Rikard Jansson
2011-05-09, 19:31
Ett tag. Hur länge finns det el utan människor?

Dunno ;o jag funderade mest på om det ingick i scenariot eller inte, inte huruvida det faktiskt skulle bli om alla bara försvann ^^

Nitrometan
2011-05-09, 19:34
Skulle du kunna ta dig till Brasilien på egen hand?

Kanske. Jag kan navigera. Jag kan hantera en båt. Vem vet?

Jockefoten
2011-05-09, 19:35
Ett tag. Hur länge finns det el utan människor?

Du kan driva ett dieselaggregat hur länge du vill.
Och samtliga Sveriges vindkraftverk räcker gott och väl till en människa. :D

isterbuk
2011-05-09, 19:36
Inte styrketräning men en hel del motion skulle jag få, förstå allt man måste testa när man har unlimited acess.

Yes
2011-05-09, 19:39
Ja, det hade varit bra att fortsätta träna. Lär bli många timmar sittandes i labbet för att odla fram Yes-kloner att befolka världen med.

kettlebellGuden
2011-05-09, 19:43
Jag hade tveklöst fortsatt träna i det här fantasiscenariot. Jag tränar för att få till det perfekta lyftet.. hade kanske tillåmed gett mig mer tid att fokusera utan människor/kolo.