handdator

Visa fullständig version : Angående Star Nutrition


AndersHermansson
2003-12-04, 22:16
Vad ger ni för betyg till deras vassle och viktökningsprodukter?

Spike
2003-12-04, 22:19
Vad kan vi då egentligen bedömma hos ett proteinpulver?

*Smak
*Pris
*Konsistens

Smaken är bra, inget revolutionerande. Gott tycker de flesta. Priset är en "lagom" bit över vad det kostar att köpa säckar med protein. Rimligt tycker jag. Trovärdigt? Avör själv. Bra. Konsistensen är bra. Inga problem med den.

Bra och prisvärda grejer i mina ögon, men eftersom vissa behöver glasögon kommer här snart nån med nåt skumt argument och klankar ner.

Eller så tas tråden helt enkelt bort
:D

Pez
2003-12-04, 22:32
Originally posted by Spike
Vad kan vi då egentligen bedömma hos ett proteinpulver?

*Smak
*Pris
*Konsistens

Smaken är bra, inget revolutionerande. Gott tycker de flesta. Priset är en "lagom" bit över vad det kostar att köpa säckar med protein. Rimligt tycker jag. Trovärdigt? Avör själv. Bra. Konsistensen är bra. Inga problem med den.

Bra och prisvärda grejer i mina ögon, men eftersom vissa behöver glasögon kommer här snart nån med nåt skumt argument och klankar ner.

Eller så tas tråden helt enkelt bort
:D

Tja.. Som "patriot" köper jag hellre Exell här från Kolozzeum.
Bättre smak, bättre pris vid större köp och fan så mycket mer trovärdighet i företaget bakom - den dan Kolozzeum skickar ut protein och produkter med utgånget "bästföredatum" till en massa kunder så äter jag upp min keps och smiskar Lasse.
Och det vill jag fan inte - jag gillar min keps! :D

Så Exell - try it.

PS. Att smiska Lasse däremot vore en ren njutning. ;)

/pez

muskelbyggarn
2003-12-04, 23:43
Pezen, dra inte ned den gode lasse i exellträsket, han är endast mr. logistik :D får inte förknippas med "grisfoder" :D

Vänl,,,
Tobbe

AndersHermansson
2003-12-05, 01:05
Ok låter som att det duger åt en nybörjare!

Pez
2003-12-05, 03:58
Originally posted by muskelbyggarn
Pezen, dra inte ned den gode lasse i exellträsket, han är endast mr. logistik :D får inte förknippas med "grisfoder" :D

Vänl,,,
Tobbe

Jo.. men det är ju just Stars logistik jag angriper.. :D

Skulle aldrig drömma om att hota med smisk om du inte sköter din rörelse... vad jag hört så gillar du ju sånt. :angel:

/pez

Spike
2003-12-05, 07:35
Ahh star vs allt annat. I missed it :D :smokin:

shirunai
2003-12-05, 07:49
Star, ja du Jordgubben och chokladen är :thumbup:godare än exell, bra pris i små mängder.

Jag har provat båda skiljer inget i effektivitet och konsistens.

Ska du köpa stora mängder köp exell som jag gjorde (köpte 44kg) fick ett bättre pris. Eftersom du är på detta forum borde det vara en självklarhet.

Ozz
2003-12-05, 08:18
Köper man 44kg från ************* tror jag iofs också att man får ett bättre pris :)

muskelbyggarn
2003-12-05, 08:28
Köper man 44kg av det mesta så kan jag garantera att de flesta får bättre pris (synd bara att man inte får det själv när man beställer hem 500kg...)

Vänl,,,
Tobbe

ps. pezen möt mig i lobbyn på sas radisson på lördagkväll så kan jag visa dig vad SMISK är :thefinger

PDS
2003-12-05, 12:03
tycker det är lite märkligt att 10kg och 60kg exell har samma kg/pris (140kr/kg)

Mindek
2003-12-05, 12:20
60kg blir t.o.m. 31 kr dyrare...

Niklas
2003-12-05, 15:32
Prova att lägga ett 60-kilos paket i varukorgen och se vad som händer när du kommer till kassan ;)
Annars står det i "köpinformation"! (http://www.kolozzeum.com/privacy.php)

Mvh Niklas