handdator

Visa fullständig version : Vitt pulver - de var väl magnesium? Sundsvalls Atletklubb


Zwiqo
2011-05-06, 22:21
Kan typ ingenting om de här men jag har fått massa valkar o får jäkligt ont i händerna o sånt när jag gör t.e.x marklyft. Hade sett det förut på en snubbe, vitt pulver på händerna, men sen såg jag idag att nån annan tog det ur en "burk" (stor sak, som en stång, sen med en stor halvrund sak "fylld" med vitt pulver, delvis i klumpar) och jag gick och kollade vad det var så stod det typ bara att man skulle hålla ner händerna i det eller nåt.. Var ganska blek text.

Tror ni att det var magnesium? För i så fall så skulle det ju helt klart vara värt o testa, för om de står sådär och folk tar ur de så måste man ju få ta, eller? :smash:

((Sundvalls Atletklubb))

joker560
2011-05-06, 22:22
du kan ju testa att fråga på klubben

EkarN
2011-05-06, 22:34
Det låter onekligen som magnesia:D Är nog bara att ta men fråga du först:)

Eller så är det kokain.

Zwiqo
2011-05-06, 22:36
Det låter onekligen som magnesia:D Är nog bara att ta men fråga du först:)

Ja jag tror de också, mailade nyss. Är för blyg för att fråga face2face.

bearwolf
2011-05-07, 01:09
Eller så är det kokain.

när luktsalt inte är hardcore nog :D

Mapa
2011-05-07, 06:33
lägg den här tråden i styrkelyftsdelen ska du se att någon från sundsvall kommer att svara på om det är magnesium eller kokain dem har på händerna när dem lyfter :)

BonkyBo
2011-05-07, 06:47
Stekigt att styrkelyfta med kokain istället för magnesium.

Så vi rullar här i Stockholm.

vicarious
2011-05-07, 07:35
magnesiumkarbonat brukar det väl vara allt som oftast

daloatf
2011-05-07, 09:56
"De e som mjöl" som leifi skulle ha sagt

Silencer
2011-05-07, 10:01
"De e som mjöl" som leifi skulle ha sagt

I kontainer!

Magnesium är det väl? Kan man ha något annat på händerna? Har ett gäng vita "stenar" här hemma som ser ut som tvålar, fast de väger ingenting.

EeJay
2011-05-07, 16:55
Ja det är magnesium och det är bara att ta!

Jonte95
2011-05-08, 19:48
Jag tränar på S.A.K, Det är gratis och du får ett bättre grepp när du har det på händerna.

Arne Persson
2011-05-09, 08:13
Sundsvall=dopingens Mecka*=Magnesium? (No way!)=kokain alt. amfetamin...

*Enl. vissa individer inom svenska polisväsendet

EeJay
2011-05-09, 09:55
Sundsvall=dopingens Mecka*=Magnesium? (No way!)=kokain alt. amfetamin...

*Enl. vissa individer inom svenska polisväsendet

Fast det är ju bara Amerikanska Bodybuilders som kommer hit som vi spärrar in! :P

Arne Persson
2011-05-09, 11:01
Fast det är ju bara Amerikanska Bodybuilders som kommer hit som vi spärrar in! :P

Ha ha ha! Det verkar vara total hetsjakt där efter alla som misstänkts ha hållit i en skivstång. Tänk på stackars Roddy tex.

Jag misstänker att Henrik Blusi (karriärssnuten) som leder spektaklet däruppe hade nog själv en svår tid när han själv testade gymträning och kom förmodligen fram till att alla andra dopade sig eftersom de fick resultat av sin träning men inte han...:)

(En liten spekulering bara...)

Bluesparv
2011-05-09, 17:34
Jag misstänker att Henrik Blusi (karriärssnuten) som leder spektaklet däruppe hade nog själv en svår tid när han själv testade gymträning och kom förmodligen fram till att alla andra dopade sig eftersom de fick resultat av sin träning men inte han...:)

(En liten spekulering bara...)


Det är inte så att han bara gillar att visitera halvnakna, välvuxna män? *cupid*