Visa fullständig version : Tonfisks deff
Hejhej nu fr.o.m 25 april tänkte jag prova en 2 veckors deff bestående av det mesta fisk/tonfisk framt till 8e maj och se hur det funkar med en två timmars frekvens emellanåt
Frukost : Gröt/Shake(whey 100)+vitamin tablett (kanske BCAA+promenad ibland innan frukost)
och sen måltid 2+3 tonfisk med olja Och sallad och då vid den tiden sticker jag och tränar vet inte om jag kommer köra nå pre-workout nu dessa 2 veckor men en shake sveper jag i mig direkt efter träning, kommer hem äter tonfisk+sallad och mot kvällen kör jag Kasein protein...
Nu vill jag höra vad ni tycker om min 2 veckors ensidiga kost och hur den är upplagd har kört en nästan likadan tidigare för 1 år sen funkade för mig
Kommentera gärna.
vicarious
2011-04-25, 13:23
Låter väldans tråkigt att äta så =)
I slutändan är det kalorierna som avgör om det funkar, d vs om du går ner i vikt eller inte - oavsett om du bara äter tonfisk eller nåt annat.
kettlebellGuden
2011-04-25, 13:24
Tonfisk i vatten skarejuva.
Låter PSMF. Lär fungera bra. skippa gröten bara.
Funkar det för dig är det ju inte mycket att prata om... :)
@Kettlebellguden
Nu är jag inte så bra på förkortningar ^L^ , vad är PSMF?
Och skippa gröten vet jag inte .. nolla kolhydratsintaget kommer jag bara bli för grinig =) eller varför tycker du det?
Eddie Vedder
2011-04-25, 15:21
BCAA till din frukost känns onödigt. Och välj hellre tonfisk i vatten med någon bättre fettkälla än solrosoljan. Typ lite sötmandlar och ett par gram fiskolja.
BCAA till din frukost känns onödigt. Och välj hellre tonfisk i vatten med någon bättre fettkälla än solrosoljan. Typ lite sötmandlar och ett par gram fiskolja.
Menar väll att han tar Bcaa direkt när han vaknar-går promenad och sen äter vanliga gröt+vasslefrukosten ;)
Jag levde på 2 tonfiskburkar om dagen i en vecka förra sommaren. Tillsammans med alkohol blev det en av mina mest lyckade viktnedgångar någonsin.
Mmm, tänkte på det men d vart med olja ändå.. får väl pressa ut d mesta o låta d rinna av
Menar väll att han tar Bcaa direkt när han vaknar-går promenad och sen äter vanliga gröt+vasslefrukosten ;)
japp så jag mena =)
Jag levde på 2 tonfiskburkar om dagen i en vecka förra sommaren. Tillsammans med alkohol blev det en av mina mest lyckade viktnedgångar någonsin.
Not sure if serious!?
Not sure if serious!?
Tappade några kilon, efter att fyllt på glykogenlagren igen var väl totala viktnedgången 2 kg. Upplevde ingen visuell muskelförlust, men tappade lite toppstyrka som det tog ett par veckor att få tillbaka.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.