handdator

Visa fullständig version : Trådlösa hörlurar för träning och dylikt?


beckman88
2011-04-20, 19:39
Sitter och surfar runt på applestore efter ett par trådlösa hörlurar efter att ha tagit sönder 3 sladdar inom loppet av 3 månader.

Det finns lite olika som verkar sköna men alla har både positiva och negativa recensioner. Någon som har ett par och är nöjd med dom? Det jag vill ha är skön passform framför allt.

Hatar sladdar!

Mvh

Jonne

Snobbe
2011-04-20, 19:57
Trådlöst är skit, men om det är ett krav så sluta titta på applestore.... titta istället på en riktig ljudaffär. Du får vad du betalar för förutom om du köper apple för då betalar du för märket.

Angående sladdar som pajjar så finns det både lurar med utbytbara sladdar och det finns BÄTTRE lurar. Du får gärna säga vad du har köpt för något där sladden pajjar. Tyvärr är det ett stort problem med inear men vid dyrare lurar så är det inte alls lika vanligt eftersom företagen satsar på o försöka få det att inte gå sönder. Samtidigt som det finns ställen som har garanti på 2-3år.

beckman88
2011-04-20, 20:23
Det är inte att sladden går sönder, det är att den dras av mellan alla stänger och lyft. Jag har haft såna plug ins som man trycker in i öronen. Kostar la runt 400kr.

vicarious
2011-04-20, 20:41
Börja ha sladden innanför tröjan när du tränar och var lite mer försiktig?

Paperweight
2014-03-09, 14:11
Alright, det fanns redan trådar om ämnet så då slapp jag starta en ny. Jag tänkte köpa ett par trådlösa hörlurar (on-ear) att ha till framförallt gymmet. Pris tänker jag mig 1500 kr max. Inte för stora och klumpiga, schysst ljud och så får de gärna se bra ut oxå :) Vad säger kolo?