handdator

Visa fullständig version : Jack3d


HePe
2011-04-17, 18:41
Tja !

Har precis köpt mig en burk Jack3d jag ska prova efter att tidigare testat BMR:s PWO Animus vilket jag inte var så imponerad av, förutom smaken :)

Jag tränar rätt så tidig morgon runt 08.00 (går upp 1h innan) så jag har inge problem att ta den på tom mage, men bör jag äta något mera innan också ?

Efter träning kör jag whey-80 och ett lass frukost, låter de vettigt eller ska man hellre köra nån gainer efter passet, av tycker ni ? :)

Fredron
2011-04-17, 18:46
Det borde funka fin fint att ta den på tom mage innan passet.
Whey-80 och frukost låter perfekt efter passet.

Sheogorath
2011-04-17, 18:49
Tja !

Har precis köpt mig en burk Jack3d jag ska prova efter att tidigare testat BMR:s PWO Animus vilket jag inte var så imponerad av, förutom smaken :)

Jag tränar rätt så tidig morgon runt 08.00 (går upp 1h innan) så jag har inge problem att ta den på tom mage, men bör jag äta något mera innan också ?

Efter träning kör jag whey-80 och ett lass frukost, låter de vettigt eller ska man hellre köra nån gainer efter passet, av tycker ni ? :)

Jag avråder alla att använda Jack3d frekvent eftersom den innehåller DMAA/Geranium/1,3-dimetylamylamin. En substans som många "kraschar" av när den gjort sitt är alldeles för stark för att användas på dagligbasis som träningsbooster. Men du avgör själv.

Du behöver inget annat varken innan eller efter. Protein direkt efter och frukost när du kommer hem blir perfekt. Själv tycker jag att det känns bra att dra i mig lite druvsocker direkt när jag vaknar om jag ska träna innan frukost. Leverglykogendepåerna kan vara uttömda efter nattens fasta så man kan förmodligen ha nytta av att lagra in lite där som man sen kan använda under träningen. Pröva både med och utan och se om du tycker att det ger dig något. Säljs som "Dextropur" på ICA för typ 18 spänn för 400 g. 22 g (2 msk) tycker jag räcker.

axelaj
2011-04-17, 18:49
Tja !

Har precis köpt mig en burk Jack3d jag ska prova efter att tidigare testat BMR:s PWO Animus vilket jag inte var så imponerad av, förutom smaken :)

Jag tränar rätt så tidig morgon runt 08.00 (går upp 1h innan) så jag har inge problem att ta den på tom mage, men bör jag äta något mera innan också ?

Efter träning kör jag whey-80 och ett lass frukost, låter de vettigt eller ska man hellre köra nån gainer efter passet, av tycker ni ? :)

Jag har faktiskt testat Jack3d en gång, fick en dos av en träningskompis. Dock så visste jag inte då att den innehåller Geranium som ger utslag på drogtest!!! Utesluter detta preparat HELT för mig!

Men iaf... jag tog det på nästan tom mage, kände lite pirrningar och stickningar men inget märkvärdigt, var möjligen lite piggare och mer peppad under passet men väldigt svårt att säga om det bara berodde på tillskottet... har ju bara testat en gång så ska inte uttala mig för mkt. Jack3d är ju "hett" just nu men jag tror inte det är så värst märkvärdigt...

Min kompis hade nästan kört en hel burk och han sa att effekten avtog väldigt snabbt efter några pass.

Jag kör hellre andra PWO:s.

Kolozzeum
2011-04-17, 19:07
.§1. När det gäller narkotika, doping och/eller läkemedelsklassade substanser/preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet. Undantag gäller bl.a. koffein, astmamediciner och liknande. Använd sunt förnuft. Moderatorerna har rätt att ta bort tvivelaktiga inlägg utan förklaring. På Kolozzeum tillåter vi ej heller diskussioner som rör så kallade gråzons-preparat - tillskott eller substanser vars syfte är förändringar av hormonproduktionen och/eller ger utslag på dopingtest..