handdator

Visa fullständig version : skvalpigt bröst....


Arwen
2003-11-30, 20:29
körde bröst igår

Bänkpress
Lutande hantelpress
Lutande hantelflyes
cable-cross

Idag är vänster bröst svullet & skvalpigt....känns inget vidare, ingen större träningsvärk, varken i höger eller vänster, men det känns som om det vore vätska i vänster bröst....ngn som känner igen detta?

:confused:

Hnke
2003-11-30, 20:48
låter konstigt.. har aldrig haft det själv

Arwen
2003-11-30, 22:13
skribentén är sällan svarslös...please help me...

tequilla
2003-11-30, 22:18
Originally posted by Arwen
körde bröst igår

Bänkpress
Lutande hantelpress
Lutande hantelflyes
cable-cross

Idag är vänster bröst svullet & skvalpigt....känns inget vidare, ingen större träningsvärk, varken i höger eller vänster, men det känns som om det vore vätska i vänster bröst....ngn som känner igen detta?

:confused:

silicon som läcker? :em:

Pez
2003-12-01, 01:34
Skulle tro att det inte är mer än att du antingen inbillar dig att det är nåt som är annorlunda mot tidigare eller att det är relaterat till träningspasset (lätt träningsvärk, svullen osv). Däremot tippar jag på att det knappast är nåt som är farligt.

/pez

King Grub
2003-12-01, 08:15
Originally posted by Arwen
skribentén är sällan svarslös...please help me...

Så där dags sov jag. :D Och inte hade jag kunnat hjälpa dig heller. Hur känns det i dag?

Arwen
2003-12-01, 08:40
betydligt bättre, fortfarande lite vattnig och öm i vänster tutte, höger är helt OK...chansar inte, det blir 7 dagars vila för bröstet.

King Grub
2003-12-01, 08:52
Det kanske kan vara någon irritation eller överbelastning på fel sätt, med vätskeansamling som följd. Att låta området vila ett tag låter inte fel.