handdator

Visa fullständig version : Billiga tank-tops att träna i?


Exdiaq
2011-04-10, 21:14
Är på jakt efter billiga tank-tops som liknar bilden nedan, i alla fall framsidan ska vara likadan så att man ser en bit av bröstet/axlarna. Att man ser ryggen spelar mindre roll.

Gärna modell större då jag dela avskyr tajta kläder och dels är tjock så det skulle se för jävligt ut. Är inte vidare pepp på att betala 300-350:- bara för att där står Gasp eller BetterBodies heller.

Så har någon tips på någon internetshop, svensk eller utländsk, så skriv gärna i tråden alternativt skicka länk i PM om de säljer kosttillskott också!

http://sportssupplementsonline.co.uk/images/hardcore-rib-tank.jpg

Tack på förhand!

anton2000
2011-04-10, 21:54
HM, 50 spänn.

Exdiaq
2011-04-10, 22:03
HM, 50 spänn.

Får ta och kolla, dock brukar de bara ha "små" storlekar.

spoon
2011-04-10, 22:06
Carlings Valiant är schyssta att ha hemma och på gymet.

andnel
2011-04-10, 22:07
HM, 50 spänn.

+1

Jag kör på XL, som snart är för liten dock. Men det funkar än så länge :)

anton2000
2011-04-10, 22:07
Får ta och kolla, dock brukar de bara ha "små" storlekar.

Finns olika modeller. De som har märket "H&M" tycker jag är bäst. De sitter rätt löst och har smala axelband. Sen har dom en typ med märket "Divided" som sitter tajtare och som inte alls är lika sköna imo.

Exdiaq
2011-04-10, 22:16
Finns olika modeller. De som har märket "H&M" tycker jag är bäst. De sitter rätt löst och har smala axelband. Sen har dom en typ med märket "Divided" som sitter tajtare och som inte alls är lika sköna imo.

Ja, får kolla, sätter inte mycket hopp till det än dock då när jag testar skjortor storlek 2XL-3XL på HM har det sett ut som jag haft en bänktröja på mig.

Maejn
2011-04-10, 23:46
Jag har 3 HM linnen som kostade 50 kronor, olika modeller.

Kimball
2011-04-11, 00:00
XL linnena @ H&M lär inte bli otajta på dig Exdiaq, jag använder själv large som då imho sitter lagom tajt över bröst och slakt i midjan, men du lirar runt 30-40kg mer än mig har jag för mig? Så det kanske inte funkar (de finns inte på H&M i stan, bara @ väla så du slipper offra åkturen), men det kan ju ändå vara värt ett försök, för de håller många år sen!

fiskebulle
2011-04-11, 07:06
Om du går in och frågar på Åhlens eller Dress Man så är det möjligt att de har 3xl inne i linnen. Åhlens föredrar jag personligen då de har väldigt långa modeller.

Exdiaq
2011-04-11, 22:54
XL linnena @ H&M lär inte bli otajta på dig Exdiaq, jag använder själv large som då imho sitter lagom tajt över bröst och slakt i midjan, men du lirar runt 30-40kg mer än mig har jag för mig? Så det kanske inte funkar (de finns inte på H&M i stan, bara @ väla så du slipper offra åkturen), men det kan ju ändå vara värt ett försök, för de håller många år sen!

Som sagt värt att testa i alla fall när jag ska in mot stan senare i veckan! Ja, jag ligger på 123kg för tillfället.

Exdiaq
2011-04-17, 00:29
Tog en sväng till H&M idag och visst hittade jag XL-linnen som satt någorlunda och kommer förmodligen sitta som ett smäck när jag gått ner ännu mer. Dock kostade 79:- så var nog en annan modell än de som åsyftades i tråden. De som kostade 49:- och var XL var på tok för små.