handdator

Visa fullständig version : Har du blivit Facerapad, och vad hände?


Allan
2011-04-07, 20:05
Sånt kan ju hända lite överallt - inte minst här, där seriösa användare plötsligt skjuter iväg totalt galna inlägg. Vilket lite generat efteråt förklaras med att man glömde logga ur, och att lillasyster fick tag i datorn.

Själv har jag en dotter som illa kvickt såg till att jag på FB blev vän med en radda prominenta bögporrstjärnor. Hur hon nu visste vilka de var....

Tricce
2011-04-07, 20:05
Inget värre än att det stod att jag köpt biljetter till Arvingarnas konsert :D

Krampus
2011-04-07, 20:06
Hahahaaaaaaahaha! Jag skrattar rakt ut! :laugh:
Din dotter kommer att lyckas i livet for sure! :thumbup::D

Morrris
2011-04-07, 20:09
Språklåda! Facerapad eller facerapead?

Har inte Facebook...

Oxe
2011-04-07, 20:10
Vilken dålig bortförklaring, en offentlig dementi men att skylla på barnen är lite väl...

Allan du kan komma ur garderoben, det är ok nu förtiden bär din ring i örat med stolthet, stoltz kommer skydda dig ifrån ev mobbare *slap*

Inge Enveten
2011-04-07, 20:10
Haahahah seriöst är det sånt tjejer gör, kollar bögporr? Va fan......

MasterChief
2011-04-07, 20:11
Haahahah seriöst är det sånt tjejer gör, kollar bögporr? Va fan......

Har inte du kollat på lesbisk porr?

Allan
2011-04-07, 20:16
Vilken dålig bortförklaring, en offentlig dementi men att skylla på barnen är lite väl...

Allan du kan komma ur garderoben, det är ok nu förtiden bär din ring i örat med stolthet, stoltz kommer skydda dig ifrån ev mobbare *slap*

Det är FYRA ringar för Guds skull!!!

Fredron
2011-04-07, 20:19
Har inte du kollat på lesbisk porr?

Extremt OF men jag minns att jag läste att heterosexuella killar och tjejer vanligtvis tänder på både hetroporr och lesbiskporr. Men bögporr verkar inte tilltala någon något av könen som är intresserat av det andra könet..

Oxe
2011-04-07, 20:22
Det är FYRA ringar för Guds skull!!!

FYRA gånger så gay med andra ord...

förlåt att jag inte spanar in gamla farbröder på gymmet, vi har alla olika intressen av vad vi tycker om att titta på...

Inge Enveten
2011-04-07, 20:24
Har inte du kollat på lesbisk porr?

Jo men porr allmänt är mer av en killgrej vill jag påstå

Grisen
2011-04-07, 20:25
Sånt kan ju hända lite överallt - inte minst här, där seriösa användare plötsligt skjuter iväg totalt galna inlägg. Vilket lite generat efteråt förklaras med att man glömde logga ur, och att lillasyster fick tag i datorn.

Själv har jag en dotter som illa kvickt såg till att jag på FB blev vän med en radda prominenta bögporrstjärnor. Hur hon nu visste vilka de var....

Ha, ha! Din dotter är rolig

Yes
2011-04-07, 20:26
Nä, men jag har just lärt mig ett nytt internet-uttryck. Av Allan.

Jag är inte ens 30 och redan pensionär. :(

Jarod
2011-04-07, 20:29
Lite mycket off-topic nu.

Petoria
2011-04-07, 20:30
Inte än. Men brukar facerapea andra, speciellt när jag är lite berusad

Ademius
2011-04-07, 20:48
Nej, aldrig. Jag förstår inte riktigt hur folk lyckas med det. Om något måste man ju ha kompisar med väldigt dålig karaktär, de man vet är opålitliga ser man till att de inte får möjligheten. Sen är det ju extremt tråkigt också.

agazza
2011-04-07, 20:51
Unhackable.


För övrigt har ordet facerape totalt bytt betydelse dom senaste åren..

Fettecke
2011-04-07, 21:02
Har facerapat några, alltid lika roligt varje gång... :) :) :)

senaste rapen var:
"Happ, kul... blev tagen av polisen för offentlig urinering"...

Crocker
2011-04-07, 21:04
Aldrig, jag är noga att logga ut! :D

teargaz
2011-04-07, 21:18
Körde en väldigt mild på syrrans en gång. "Har köpt nya skor. Sjukt snygga" Blev väldigt många av hennes tjejkompisar som ville se bild på dom.

hultman
2011-04-07, 21:41
Haha. Rapeade nyss en polare med ett jobbigt och idiotiskt kedjebrev som bara lågstadieelever går på:

Hej
Facebook har Blivit Mycket överfullt, det har många medlemmar klagat över Att Facebook Håller på Att bli Mycket långsamt, det är för många inaktiva medlemmar!

Om Du är aktiv lägg medelandet Som En status uppdatering. Gör detta och visa att du Fortfarande är aktiv.

* De som inte uppdaterar statusen Inom 2 veckor kommer Att tas bort utan tvekan för Att skapa mer Utrymme *

Facebook grundare
M. Zuckerberg

Everest
2011-04-07, 21:47
Bästa rapen är ju att skicka en relationshipförfrågan till en tjej man vet att ens polare dejtat lite och där allt är lite nytt och osäkert på hur det ska bli :D

sweetkarolina
2011-04-07, 21:55
Extremt OF men jag minns att jag läste att heterosexuella killar och tjejer vanligtvis tänder på både hetroporr och lesbiskporr. Men bögporr verkar inte tilltala någon något av könen som är intresserat av det andra könet..

Det kan jag dementera. :D


Och nej, varken blivit facerapad eller facerapat någon. Än.
Läser med glädje två kusiner som om vartannat kommer ut ur garderoben på facebook.

J.V
2011-04-07, 22:07
Ja. Av lillasyrran som skrev att jag fått nytt jobb. Nuvarande chefen blev överraskad. :D

Som hämnd lyckades jag nalla till mig hennes lösenord och rejpade tillbaka. Skrev att hon blev nekad inträde i USA, två dagar innan hon skulle resa dit för att träffa en kompis som pluggar där. Kompisen, som också bokat flyg till New York och boende där, får total panik och ringer gråtandes sin mamma hemma i Sverige. Episkt.

r3mpuh
2011-04-07, 22:08
Extremt OF men jag minns att jag läste att heterosexuella killar och tjejer vanligtvis tänder på både hetroporr och lesbiskporr. Men bögporr verkar inte tilltala någon något av könen som är intresserat av det andra könet..YAOI?
ffs

olle lindblad
2011-04-07, 22:19
Skön humor dottern har.:D

Matsa
2011-04-07, 22:23
Den här titeln är suspekt i sig men när ni även blandar in bögporr gör det inte saken bättre.

Nä, men jag har just lärt mig ett nytt internet-uttryck. Av Allan.

Jag är inte ens 30 och redan pensionär. :(

Mjo, känner mig med som en pensionär fast jag är precis över 30. Rullstolsrally?

Galningen
2011-04-07, 22:34
Har vart i ett antal förhållanden med vänner av manligt kön och otaliga gånger kommit ut ur garderoben.

Järvskan
2011-04-07, 22:47
Själv har jag aldrig blivit facerapad, men en bekant till mig hade häromdan som statusmeddelande att han hade blivit inlåst i bibliotekets wc, och att personalen hade stängt för natten :)

egge
2011-04-07, 22:53
Bästa rapen är ju att skicka en relationshipförfrågan till en tjej man vet att ens polare dejtat lite och där allt är lite nytt och osäkert på hur det ska bli :D

Det råkade en kompis ut för. Nu hade dom träffats ganska länge och steget var inte så långt kanske. Tjejen blev lite putt när hon fick höra hur det hela gick till men dom är tillsammans fortfarande. :D

Mitt under valhetsen i höstas fick jag en vääldigt SD-vänlig statusuppdatering som skapade stark debatt bland mina vänner. Satt mest och fnissade åt deras pajkastning men sedan fick jag avbryta innan klorna kom ut. Det är väl den mest lyckade facerapen jag har blivit utsatt för. Diverse snopp/bög/du-är-med-barn-uppdateringar är så lätta att genomskåda.

Nordenator
2011-04-07, 22:56
Nej, men fenomenet fick mig att klicka ur att alltid vara inloggad. Visserligen tror jag inte att någon av mina polare skulle få för sig att dumma sig, men man vet aldrig vad som händer efter ett dussin öl.

kettlebellGuden
2011-04-07, 23:00
skärmsläckare med lösenord efter 5 minuter idle för faen.

Jarod
2011-04-07, 23:03
skärmsläckare med lösenord efter 5 minuter idle för faen.

Skärmsläckare är jobbigt. Bättre att vänja sig in med att trycka windows-tangenten + L varje gång man går afk. :thumbup: