handdator

Visa fullständig version : Bartols rekommendationer om en lågproteindag


Inge Enveten
2011-04-06, 18:18
Någon annan som sett denna artikel? Såg den här på forumet någonstans men kan inte hitta den. Den var länkad i en tråd och såg ut att vara inscannad från tidningen Body.

Är det någon som vill kommentera det här med en lågproteindag?

Ego
2011-04-06, 18:32
Seriöst, han låter som en skandinavisk klon av Christian Thibaudeau både kost- och tränignsmässigt. Vet inte så mycket om honom för att kunna uttala mig om honom - men lågproteindag, leucine, aktivering, droppade hastigheter osv.

King Grub
2011-04-06, 18:34
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=142687&highlight=l%E5gproteindag

Inge Enveten
2011-04-06, 18:39
Tackar Grub. Du kan låsa om du så önskar.

Grandmaster
2011-04-07, 04:19
Sanslöst usel skitidé kopierad från T-Nation. Så. Nu kan Grub låsa.

hejhopp79
2011-04-07, 10:50
Seriöst, han låter som en skandinavisk klon av Christian Thibaudeau både kost- och tränignsmässigt. Vet inte så mycket om honom för att kunna uttala mig om honom - men lågproteindag, leucine, aktivering, droppade hastigheter osv.

Ovanligt med svenskar som är influerade av de balla amerikanerna? I think not.

Inge Enveten
2011-04-07, 18:25
Detta är alltså tänkt som någon form av "spännande koncept" för att sälja tidningar?

Om detta enbart är grundat i författarens fantasi, vilket det verkar vara, hur kan någon ö.h.t ta hans yttrande på allvar och än viktigare hur kan han vara skribent för en tidning som jag förmodar vill skapa ett någorlunda seriöst intryck?

Dreas
2011-04-07, 18:54
Detta är alltså tänkt som någon form av "spännande koncept" för att sälja tidningar?

Om detta enbart är grundat i författarens fantasi, vilket det verkar vara, hur kan någon ö.h.t ta hans yttrande på allvar och än viktigare hur kan han vara skribent för en tidning som jag förmodar vill skapa ett någorlunda seriöst intryck?Folk är inte direkt kända för sin strålande intelligens och för att vara källkritiska...

Eddie Vedder
2011-04-07, 19:06
Detta är alltså tänkt som någon form av "spännande koncept" för att sälja tidningar?

Om detta enbart är grundat i författarens fantasi, vilket det verkar vara, hur kan någon ö.h.t ta hans yttrande på allvar och än viktigare hur kan han vara skribent för en tidning som jag förmodar vill skapa ett någorlunda seriöst intryck?

Om du syftar på BODY så vet jag inte om Bartoll skrivit något om lågproteindagar där. Men det är i alla fall väldigt ogrundade hypoteser. Men det finns ju många såna. Om man tror på det rakt av tycker jag man har sig själv att skylla faktiskt. Om det nu skulle stämma (vilket jag betvivlar starkt) tycker jag ändå inte fördelarna med en sån dag överväger nackdelarna. En lågproteindag vore ju tortyr. :D

stevebc
2011-04-07, 20:13
Det är oerhört många som ska vara tacksamma att du har börjat skriva i Body, Nicklas.