handdator

Visa fullständig version : Gym runt Traneberg (Stockholm) med gott om fria vikter och hyffsad prislapp?


muddler
2011-04-04, 23:59
Sats och Worldclass känner jag till, frågar egentligen åt en vän som ska flytta dig snart. Nån som sitter på nått matnyttigt?

JusupWillkosz
2011-04-05, 00:42
Sats och Worldclass känner jag till, frågar egentligen åt en vän som ska flytta dig snart. Nån som sitter på nått matnyttigt?

Fitness 24 finns väl i krokarna?

Krogbyggaren
2011-04-05, 09:58
Sanningen är att det inte finns några bra gym i Alvik (förutsatt att han vill böja/marka tungt/ha ett urval av bra maskiner och stora hantlar och inte ha mördarblicken på sig när han kör sitt race). Be han ta en titt på gym i stan/mot hässelbyhållet ist.

muddler
2011-04-05, 14:43
Fitness 24 finns väl i krokarna?

Det kanske det gör ja, prislappen är ju bra där men de är enligt min erfarenhet inga stjärnor vad gäller friviktsutbud.

Sanningen är att det inte finns några bra gym i Alvik (förutsatt att han vill böja/marka tungt/ha ett urval av bra maskiner och stora hantlar och inte ha mördarblicken på sig när han kör sitt race). Be han ta en titt på gym i stan/mot hässelbyhållet ist.

Ah va segt, ska framföra detta till honom!

Oxe
2011-04-06, 13:47
bara ta gröna linjen in till odenplan och gästa anrika delta gym, de flesta jag vet som bott runt alvik-bromma har tränat på delta (eller gamla skip när det fanns)

Just i krokarna där runt så finns det inget vettigt.
Med sats guldkortet så har du ju ett gäng gym bara inom några stationer längst gröna linjen.

JusupWillkosz
2011-04-06, 13:50
Det kanske det gör ja, prislappen är ju bra där men de är enligt min erfarenhet inga stjärnor vad gäller friviktsutbud.



Ah va segt, ska framföra detta till honom!

Men Muddler, du har väl aldrig varit en strongman?

Pepz
2011-04-06, 14:37
friskis finns vid lindhagen.
dock lämnar det gymmet en hel del att önska, men vi jobbar påt